Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 160 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Honzadragon
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 371
Online návštěvníků
Návštěvníků: 151
Uživatelů: 9
Celkem: 160

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2012
Příspěvků: 29 | Témat: 8

16.02 2014 15:03


Ahoj lidi, na dieselpoweru řeším problém s výkonem u auta a už nevím z které do které problém je, ze auto ve vyšší rychlosti nemá výkon. Do 140 km/h jede Jakš takš, ale na maximalku 170km/h to desne dlouho roztahuji a víc to nedá. Jen v kostce : místo váhy Dioda, podtlaky vymeneny, PAL. Filtr zanovni, žádný bublinky v PAL. Potrubí, Turbo* nedávno vyčištěny Humlem(regulace chodí krasne), v sacim kosi zadnej bordel, dle LOGU vše v pořadku, počátek vstriku nastaven. Tady ještě odkaz na vlákno na diselpoweru. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126331 [zkrácená url] za rady a pomoc budu vdecnej. Jinak spotřeba na dálnici ve 4lidech, s rakvi na střeše cca 5,4l/100km
nahoru

sponzor





16.02 2014 15:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

17.02 2014 20:58


Jakub T.:
Ahoj lidi, na dieselpoweru řeším problém s výkonem u auta a už nevím z které do které problém je, ze auto ve vyšší rychlosti nemá výkon. Do 140 km/h jede Jakš takš, ale na maximalku 170km/h to desne dlouho roztahuji a víc to nedá. Jen v kostce : místo váhy Dioda, podtlaky vymeneny, PAL. Filtr zanovni, žádný bublinky v PAL. Potrubí, Turbo* nedávno vyčištěny Humlem(regulace chodí krasne), v sacim kosi zadnej bordel, dle LOGU vše v pořadku, počátek vstriku nastaven. Tady ještě odkaz na vlákno na diselpoweru.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
za rady a pomoc budu vdecnej. Jinak spotřeba na dálnici ve 4lidech, s rakvi na střeše cca 5,4l/100km


co logy plniciho tlaku a davky paliva? to na dieselforu nejsou uz zadni odbornici ci co?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

17.02 2014 21:38


Mozna blbej dotaz, ale nemas nahodou kously zadni brzdy?

Me taky jednou prislo, ze auto jede hur a cirou nahodou kdyz jsem byl v servisu jsem se oprel o kolo a to se netocilo volne ac jsem mel odbrzdeno a tak jsem pak vypozoroval, ze se mi pri jizde pribrzduje zadek a po jizde je zahraty jedno kolo.

Pritom zadnej jinej projev to nemelo, jen to obcas vrzlo pri vystupovani, asi jak se auto trochu pohnulo. Ani spotreba nejak nevypadala, ze by stoupla.

Ale to bys asi uz davno poznal, zvlast pri jizde po dalnici ve 170 by ses popalil o to kolo i z interieru na dalku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

17.02 2014 21:52


Podle mě máš KAT asi KO
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

19.02 2014 17:16


zerkavsky1:
Podle mě máš KAT asi KO


ale kde ze?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2012
Příspěvků: 29 | Témat: 8

22.02 2014 14:19


Diky za odpovědi... Ten kat mě aky napadl... Ještě jsem se nedostal k tomu odpojit vyfuk a projet to, ale nezdá se mi že by to bylo nějaký přidušený.... Zkusím a uvidím.

LOGy plnícího tlaku a dávky paliva??? Hele ve vagu a logách se moc nevyznám...Co je to za skupiny? Posílal jsem burcům logy skupin 1,3,8,11 a 13... Podle všeho vše v pořádku
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

22.02 2014 14:51


Jakub T.:
Diky za odpovědi... Ten kat mě aky napadl... Ještě jsem se nedostal k tomu odpojit vyfuk a projet to, ale nezdá se mi že by to bylo nějaký přidušený.... Zkusím a uvidím.

LOGy plnícího tlaku a dávky paliva??? Hele ve vagu a logách se moc nevyznám...Co je to za skupiny? Posílal jsem burcům logy skupin 1,3,8,11 a 13... Podle všeho vše v pořádku


kanaly 1 a 11.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2012
Příspěvků: 29 | Témat: 8

22.02 2014 18:10


toona85:


kanaly 1 a 11.

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tady jsou...
nahoru

sponzor





22.02 2014 18:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

22.02 2014 18:58


Jakub T.:

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tady jsou...



tak za 1. udelej 3 solo logy, na jednom kanal 1 na druhem kanal 11 a na tretim kanal 03. udelal jsi to najednou a to je naprd, neb v takovem rezimu je vzorkovaci cas kolem 1000ms coz je sakra moc na nejake hledani problemu.

kdyz to udelas po jednom, dostaneme se nekam na 300ms coz uz jde. puvodne jsem te zadal navic jen o kanal 1 a 11, nicmene je dobre ze jsi udelal i 03, protoze se tam lehce projevuje vaha vzduchu. takze priste i 03 viz vyse.


za druhe, psal jsi, ze mas slabsi vykon a pres 170 se tomu uz nechce. pominme to, ze to je bezna cestovni rychlost chces tak jezdit, proc ne. nicmene pri teto rychlosti uz motor toci cca 3700ot (pletu se?) a tvuj dodany LOG konci nekde v 3300-3400ot. takovy log je v tvem pripade nahovno. potrebujes vedet, co se deje v te rychlosti, aka otackach pri te rychlosti. takze logy zopakovat a neboj se to potocit do 4200-4500. jestli je tvoje TDI* zvyknute jezdit bezne 170, tak to zvladne. papirovy vykon ma psany 4100ot. log udelat na 4 kvalt. ok?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2012
Příspěvků: 29 | Témat: 8

23.02 2014 10:34


Ahoj, tady jsou ty samostatne logy, co se vahy tyce.....Tak jezdim na diodu abych ju vyloucil.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

23.02 2014 10:44


Jakub T.:
Ahoj, tady jsou ty samostatne logy, co se vahy tyce.....Tak jezdim na diodu abych ju vyloucil.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tu diodu mas spatne naladenou. kup origo vahu a mas klid. v tvem aktualnim nastaveni dava "vaha" maly signal nekde od 3300ot nahoru. to by mohlo vysvetlovat ze ti to potom nejede v techto tockach.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2012
Příspěvků: 29 | Témat: 8

23.02 2014 12:02


No nevim., když jsem se díval, tak ti co to maji jako já tak jim to jede normálně, ne li lip než s origo vahou. A co se týče rychlosti tak mi ani tak nevadí ze to nejede 200 ale vadí mi ze vim ze je tam něco špatně. A při předjíždění mi ten výkon prostě chybí. Nehledě na to ze do 100 to jede normálně a pak už se to Desné dlouho roztahuje. I ty logy nejsou idealne dlouhý, protože mi prostě došla rovinka....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

23.02 2014 12:08


Jakub T.:
No nevim., když jsem se díval, tak ti co to maji jako já tak jim to jede normálně, ne li lip než s origo vahou. A co se týče rychlosti tak mi ani tak nevadí ze to nejede 200 ale vadí mi ze vim ze je tam něco špatně. A při předjíždění mi ten výkon prostě chybí. Nehledě na to ze do 100 to jede normálně a pak už se to Desné dlouho roztahuje. I ty logy nejsou idealne dlouhý, protože mi prostě došla rovinka....


asi ses spatne dival pane. od tech otacek cca 3300 mas namerene mnozstvi kolem 700mg a to je spatne. dobra vaha dava mnohem vic. na tech 700 se normal vaha dostane az nekde kolem 4000ot.

vadi ti ze je tam neco spatne - tak potom nechapu, proc tam mas diodu, navic jak tvrdim je spatne "naladena". kup orig vahu, log a uvidis sam rozdil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2012
Příspěvků: 29 | Témat: 8

23.02 2014 13:37


Hele, tak já to pak zkusím udělat ještě s váhou... (Dost možná jí nic není...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2012
Příspěvků: 29 | Témat: 8

23.02 2014 13:37


Hele, tak já to pak zkusím udělat ještě s váhou... (Dost možná jí nic není...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2012
Příspěvků: 29 | Témat: 8

23.02 2014 18:35


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tady je log s váhou... Opět jsem se nedokázal dostat na 4000ot., protože už tam byla křižovatka... Brzdil jsem i ocima:)
nahoru

sponzor





23.02 2014 18:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

23.02 2014 18:40


Jakub T.:
http://leteckaposta.cz/650739397 tady je log s váhou... Opět jsem se nedokázal dostat na 4000ot., protože už tam byla křižovatka... Brzdil jsem i ocima:)


neni co resit. vzdyt to z tech logu vidis sam. s vahou mas hodnoty vyssi nez z diodou. vaha je OK.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2012
Příspěvků: 29 | Témat: 8

23.02 2014 20:31


OK, ale zdá se mi, že s diodou to jede líp... No nic, jakej je teda závěr? Tak já zkudím ještě jestli není KAT ucpanej... nic jinýho už mě nenapadá
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email