Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 13 června 2021
Celkem je zde 16 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: bojza1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 201
Online návštěvníků
Návštěvníků: 9
Uživatelů: 7
Celkem: 16

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 108 | Témat: 16

10.03 2011 16:58


Ahoj mám předohrab A6 C4 103kw 2,5Tdi AEL rv.96. Dnes jsem zjistil, že se mi valí brutální bílý dým z výfuku a také že se mi ztrácí voda v nádržce. Asi tak půl nádržky za týden. Auto bylo nastartované asi 10 minut a pak jsem se rozjel s bílým kouřem v zádech. Prosím o radu. Děkuji

Vyřešení dotazu:
zatím jen uvolněná hadice, takže vyřešeno
nahoru

sponzor





10.03 2011 16:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6395 | Témat: 126

10.03 2011 17:49


Mrkni se na výčko od oleje, předpokládám že na něm bude bílá pěna, prasklá hlava, těsnění...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 108 | Témat: 16

19.03 2011 13:52


Víčko oleje v poho, zatím jen uvolněná hadice, takže vyřešeno. Děkuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2010
Příspěvků: 18 | Témat: 2

03.10 2011 12:37


Pepsn: Zdravim ta, aka hadica?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 15 | Témat: 3

03.10 2011 20:39


Ano, správná otázka, jáká HADICE? Mám stejný problém...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 108 | Témat: 16

04.10 2011 20:49


Zdar, měl jsem tenkrát celkem dvě závady a už jsem to tu nedopsal. Jedna že bylo potřeba zarovnat hlavu a dát nové těsnění - já dělal celou GO hlavy. A druhá, že ta hadice co je nad termostatem a má na sobě ty čidla, byla povolená. Po motoru tekla voda, ale jen někdy když se motor po jízdě pomalu ochlazoval. Takže únik kapaliny ze dvou důvodu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 111 | Témat: 12

31.10 2011 6:51


Zdar chlapci,,koupil jsem si A6 2.5 TDIquatrro..vzdy to byl muj sen,ale nikdy jsem jej nemohl sehnat v puvodnim stavu.Vzdy neorigo stav,stoceny tacho,prosezeny sedaky,proste zpraseny drozky..Takze jsem mel Passaty..Ted dolehla kryyzovka i na mne,tak jsem zase schanel auto do pade,a rikam si ze mozna neco takovyho ted sezenu a sehnal.Drožka ,ale mechanicky vpoho,lakovka spatna,dotluceny,dobity,ale int zachovaly,s-line..Hned po prevozu jsem to rozebral,a chci pripravit na zimu,tj.starter,rozvody,,kriva remenice,,na klice ozubeny kolecko-vule,cvakani,ani nevim co to je,nedrzi naftu v nizkotlake casti,vibracni napinak jsem menil, kontrolky blikaji snad vsechny..Bud ti co na tom delali byli totalni mechanicke zhovada,nedodrzujic postupy,za kazdou cenu usetrit,viz kolecko na klice,nebo je to tak spatne auto, hodne se o nem napovidalo,ze je to snad nejlepsi auto na svete co se kdy vyrobilo tj.nesmrtelny motor,mechanicka odolnost design,pohodli,pomer vykon cena,,ale defakto je to křap...Prece takovy vehlasny auto nemuze po par statisicich kilometrech mit takovy problemy,co tady ctu,to hruza..Mel jsem snad uz 35 aut,z toho 5krat Audi 100,a nikdy jsem nemel problem napr.s tlakem oleje,(taky si sem tam blikne),pritom novy cidlo..Takze se pidim,zkousim a jsem optimisticky a doufam ze tech tisic malych bolesti DAM* doporadku,chci si to auto uz nechat a za par let jej odstavit co by unikatni kousek,teda jestli se mi to nerozsype..Doufam ze ne..Teda jizda je v nem neskutecna,v porovnani s mym poslednim vozem Passat B6 07 i pocitove bezpecnejsi,nenaklani se to,neni´tam hlucny podvozek a to ma najeto udajnych 400tis po jednom majiteli,ten dalsi to mel jen rok..Takze,pokud neco budu zase vedet,nbo budu chti poradit ozvu se tu..tak zatim...........
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 799 | Témat: 58

31.10 2011 12:20


danyk: Gratuluji ke koupi spousty práce ale i radosti. Téměř vše co ti na tom čeká mám již za sebou, k tomu jsem jeste opravoval kastli po bouračce na zadek. Do teď jsem řešil jen techniku. Každé auto vydrží podle toho jaký má servis. Když se někdo o to 400tis km nestaral jak měl, tak se není čemu divit. Co se týče motoru, nešetři na dílech(řemenice, rozvody atp). Doporučuju sundat vanu, překontrolovat sací koš a SPRÁVNÉ dotažení hlavních lágrů klikovky. často se povolují.překontroluj i těsnosti hadic od turba, intercooler. Kdybys do to opravdu chtěl jít naplno, nech udělat komplet hlavu, nové hydroštosy - to auto omládne nezkutečně, gufera vačky, gufero(a) klikovky vyplatí se. Určitě nech překontrolovat vstřikovače a případně vyměnit trysky. Po těchto (sice dosti značných) investicích to auto nepoznáš a najede minimálně 1x tolik co už najelo. Spoustu toho mám i já už za sebou...
nahoru

sponzor





31.10 2011 12:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 111 | Témat: 12

01.11 2011 8:10


Cus,vacku jsem kontroloval,je vpoho,jen malilinko jeden nalitek je ostrejsi,tak si myslim ze vydrzi jeste dost dlouho,gufera novy,remen,sroub kolecko,pumpa hydrostely dobry ,napinak,jsem dal novy,vanu jsem chtel sundat,ale zdalo se mi,ze je to hodne prace,nazvedavat motor,,mam pravdu??Myslel jsem na saci kos,ale v duchu doufal ze bude dobrej,,,motor nema karbon,tenkym sroubovakem jsem stoural po dne vany a nic..ted potrebuji vuz do prace,tak az jej budu moct odstavit,hned na to kouknu..Lagry si snad ani nepripoustim,s tim jsem se jeste u auta nesetkal,snad jen u stodvacitky,,,ale pak to taky zkontroluju,,vakuovka obcas cvaka,ale kamos ma novou na sklade,spojka se mi zda je menena,poloosy guattro a dalsi prislusenstvi k tomu je gut,povrchova rez kardanu cepu,vyfuku,ale to budu resit,sundavanim a povrchovou upravou,tak at to pak vypada zespodu jak zvrchu.ja vim ze je to uchylarna,ale verim ze jednou tyhle vozitka budou mit cenu,,Tak zatim....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 111 | Témat: 12

01.11 2011 8:17


Clovece,ted jsem koukal na tu tvou bordo krasku,a cetl co jsi do ni uz nasypal a zda se mi to neuveritelne...Tolik prace a investic pri 220tiskm??To musel byt nejaky neotesany zemedelec ten majitel..Klobouk dolu za tvoji trpelivost..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 15 | Témat: 3

21.11 2011 7:07


Tak kouř už je u mne zdá se vyřešený, bylo špatně nastavené čerpadlo a rozvody, vše spravil Clune21, všem jeho servis v Ústí nad Labem mohu jen doporučit, a komu se to zdá daleko tak věřte že i já to měl 100kilometrů a nelituji, přijel jsem a na počkání za celý den bylo hotovo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 15 | Témat: 3

21.11 2011 7:09


Kdo by na něj chtěl telefonní číslo tak napište do zpráv.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

19.02 2014 6:14


Ahoj muzes my poslat na Clune21 telefon.
Jestli by bylo mozne poslatmy ho sms na mob.776110234 dik moc
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email