Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 344 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 4
Celkem: 344

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

21.01 2014 12:45


Opět řeším anomálii a to takovou, že když jedu cca 80kmph tak se mi celé auto jakoby chvěje / vibruje s narůstající rychlostí se vibrace mírní, ale jsou tam pořád. Vůbec netuším na co se kouknout, co vyměnit, protože všechno co jsem udělal nepomohlo - repase kardanu v GKN, výměna celé levé poloosy, na pravé poloose venkovní kloub, obě spodní ramena, kotouče, uložení tlumičů a dokonce i čepy řízení. Setrvák, ani nic od motoru to neni, jelikož když chcípnu motor, tak to vibruje stále stejně.
Neřešil jste někdo něco podobnýho? Dík za každou radu...
nahoru

sponzor





21.01 2014 12:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

21.01 2014 12:47


Když to chcípneš, tak to vybruje pořád? Myslíš tím za jízdy nebo jak? Nemáš šišatý kola? .)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

21.01 2014 12:57


Vyvážení kol, pneumatiky - prasklý kord, boule apod. Nejlépe vyzkoušet s jinými koly. Tím bych začal...

Už se mi to stalo i u nových kol, že na vyvažovačce byly dobré, ale na autě při konkrétní rychlosti vibrovali. Nad i pod tu rychlost byly ok. S jinými koly a těmi samými pneu ok.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

21.01 2014 16:26


Feller02: no, na miste bych toho moc nepoznal Jasny, ze za jizdy...

t_kali: Kola mam vyvazeny, prehazeny, dela to na zimnich, tak i na letnich kolech - jiny pneu vcetne disku.

Muze to delat tra homous u prevodovky?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

21.01 2014 16:56


Může.
Teoreticky to může dělat každý rotační díl, který se točí s kolama.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

21.01 2014 16:57


t_kali: no, pac uz tam toho rotujiciho moc nezbejva...pak jeste poloosy vzadu, ale spis bych rekl, ze to jde od predku...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

21.01 2014 17:50


Jaká je asi frekvence vibrací? Když jedeš cca těch 80km/h mají všechny hřídele kol poměrně malé otáčky na to, aby způsobily vysokofrekvenční vibrace, bylo by to spíše klepání. Takže bych vyloučil všechny kyneťáky. Pokud to není koly, ani brzdovými kotouči, které můžou sedět špatně na náboji, zaměřil bych se na kyneťáky středového kardanu + kříže a středové ložisko.
Píšeš sice, že máš Kardan* po repasi, ale měnili ti i kyneťáky, je Kardan* vyvážený, je dobře namontovaný na autě? Jsou kříže kardanu v jedné rovině? Tohle všechno způsobuje vibrace poměrně citelné.

Vymontuj Kardan* a nech se táhnout na laně a budeš vědět hned...

Tipuji Kardan*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

23.01 2014 10:43


sniper: Kardan* to nemůže být, jelikož to dělalo před repasí i po repasi. Kardan* je vyvážen, oba klouby na něm jsou nové, včetně středového uložení.

Frekvence je zhruba taková, jako jet autem bez vibrací rychlostí 80km/h po kostkách.

Myslíš, že špatně nasazené kotouče, či dokonce zvlněné kotouče by mohly vibrovat? To by bylo asi znát i při brzdění do pedálu, ne? Bohužel netuším jak to vyzkoušet, jiný kotouče nemám a na těhle jsem najel cca 18000. Je sice pravda, že na starých kotoučích to nedělalo a na těhle nových ze začátku taky ne. Mám tam drážkovaný Brembo kotouče a nikde jsem je neprobrzdil, tak je mi divný, že by se zvlnily a to tak, že by z toho vibrovalo takhle celé auto...
nahoru

sponzor





23.01 2014 10:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

23.01 2014 15:35


s0uky: Zkontroluj dosedací plochu kotouče, někdy stačí povolit kolo, mezi náboj a kotouč se dostane kousek rzi, nebo bordelu a už to třepe. Já to vždy ojedu flexou s kartáčem a namažu tence grafitem.
Na pedálu nemusíš vždy poznat zvlněné koutouče, když ti dobře fungují plovoucí třmeny, od toho tam jsou.
A křivě nasazený kotouč s sebou unáší i křivě nasazené kolo...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

24.01 2014 16:32


sniper: mrknu na to, protoze uz to fakt neni mozny... Dokonce mi nekdo tvrdil, ze muze byt krivy cely naboj, ale to uz se mi vubec nechce verit...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

24.01 2014 17:33


s0uky: Může, i když na to trpěly předokolky a křivily se zadní náboje, ale tohle všechno jde změřit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

25.01 2014 11:53


sniper: tak to bohužel netuším jak a čím to změřit a nejlépe na autě...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.01 2014 12:39


s0uky: úchylkoměrem - hodinkama s magnetickým držákem, ale napřed to sundej a očisti.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.01 2014 12:49


presne todle mi delala poloosa, pri 80 km, dokud jsem ji celou nevymenil, neprestalo to..

je to evidentne rotacni vibrace, takze zase tolik moznosti nebude
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.01 2014 12:59


Lumpiq: Jenže polosa má při cca 80-ti km/h nějakých 800-900 ot/min, což mi při popisované frekvenci vibrací nějak nepřijde.
Každopádně se tyto závady dosti problematicky a složitě odsttraňují.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

25.01 2014 14:01


Lumpiq: znicehonic ti to zacalo delat, nebo jak ti to zaclo vibrovat?
Zkusim si nekde pujcit celou poloosu a bude.


sniper: No, to mas pravdu, vymenis kde co a stejne to vibruje dal...
nahoru

sponzor





25.01 2014 14:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

26.01 2014 20:06


Taky mi to začalo vibrovat,..zničeho nic např.ve 110km i v nižších rychlostech,.netuším v čem je problém
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

26.01 2014 21:40


Janec Allroad: zamrznuty sneh/lad z vnutornej strany kolesa ? V tomto pocasi sa to stava.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

29.01 2014 8:20


Měl jsem podobný problém s tím že auto jakoby vybrovalo prošel jsem snad vše až nakonec jsem zjistil že jedna brzda přibrždovala a ve větší rychlosti mi to vytvářelo tyhle vybrace celkem tomu nerozumím ale pořešil jsem brzdy a je klid
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email