Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 324 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 3
Celkem: 324

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Servotronic
tagy: wiki: Servotronic...
AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

09.04 2009 21:50


Zdravím olympiády
Mám jen takovej dotaz ohledně servotronicu.
Když je auto studené a tím pádem běží motor na sitič a jsou větší otáčky, tak točím volantem jenom pomocí prstu. Jenže pokud se motor zahřeje a otáčky jsou nízko, tak mě servo stuhne a pokud nepřidám pomocí plynu trošku otáček, tak jde docela stěžka. Neseřizuje se to nebo něco co by se stím dalo udělat?
Bavím se o točení volantu na místě když stojím.
Mám motor 2.8 V6 A6 rok 2000.

Díky
nahoru

sponzor





09.04 2009 21:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

09.04 2009 22:02


Typická situace, servočerpadlo jde do kopru. Já ho taky měnil a to za "druhovýrobu" ZF (ZF je defacto prvovýroba). Stálo mě to cca 4-5tis od Meggyho tady z klubu, přesně to už nevím. Čerpadlo z vrakoviště rozhodně nedoporučuju, bývají taky mrtvá a peníze ti nikdo nevrátí. Sám jsem se tak už jednou spálil...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

09.04 2009 22:07


pokud ale ma Servotronic*, mel by to ten elektromotor bezproblemu utocit

tzn. ze ma obyc servo
nebo?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

09.04 2009 22:15


Kriznik:
pokud ale ma Servotronic*, mel by to ten elektromotor bezproblemu utocit

tzn. ze ma obyc servo
nebo?
Pavle, kratz má pravdu, já mam taky Servotronic* a přesně podle popisu mi to dělalo to samé. Dal jsem nový servočerpadlo od spidana a je klid.
Nevim jak přesně funguje Servotronic*, ale vím, že čím rychlejc jedu, tím víc tuhne řízení. A od spidana stálo po slevě 2.800.-
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

09.04 2009 22:20


honzabas: mas extra rele v pojistkovce (je na nem napsano Servotronic*) a el.motor na tyci rizeni?
velice malo c4 ma Servotronic*, zatim jsem v realu videl jen jednu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

09.04 2009 22:25


Kriznik:
honzabas: mas extra rele v pojistkovce (je na nem napsano Servotronic*) a el.motor na tyci rizeni?
velice malo c4 ma Servotronic*, zatim jsem v realu videl jen jednu
extra relé v pojistkovce mam, je takový vyšší a je to na něm i napsané, ale na tyči jestli něco je to nevim, nepídil jsem po tom. Každopádně to dělá to co jsem napsal, že to s vyšší rychlostí tuhne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

09.04 2009 23:09


Kriznik:
honzabas: mas extra rele v pojistkovce (je na nem napsano Servotronic*) a el.motor na tyci rizeni?
velice malo c4 ma Servotronic*, zatim jsem v realu videl jen jednu


Já už mám C5tku
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

09.04 2009 23:15


O.K.
všem Vám zatím děkuji za rady. Dokud to bude nějak točit, tak to řešit nebudu. Až to úplně zhebne, tak mě to přinutí řešit.
nahoru

sponzor





09.04 2009 23:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

10.04 2009 0:26


Ono se s tím dá žít, já s tak jezdil cca 2 roky. Za jízdy to posiluje dobře, tak není problém. Jen při parkování je to vopruz. Já začal používat metodu ala meziplyn - pravou nohou držím brzdu, hranou boty si trochu přidám plyn a točím volantem do aleluja. A pohoda, vždycky jsem zaparkoval kde bylo potřeba. Ale lepší je to opravit, to dá rozum...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

10.04 2009 17:06


Kratz:
Ono se s tím dá žít, já s tak jezdil cca 2 roky. Za jízdy to posiluje dobře, tak není problém. Jen při parkování je to vopruz. Já začal používat metodu ala meziplyn - pravou nohou držím brzdu, hranou boty si trochu přidám plyn a točím volantem do aleluja. A pohoda, vždycky jsem zaparkoval kde bylo potřeba. Ale lepší je to opravit, to dá rozum...

hh taky jsem začal používat tuto metodu. Na opravu je momentálně špatná doba. Co není nutné odkládám a řeším důležitější problémy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

14.04 2009 8:26


jsem trosku dezorientoval pavla tim motorem na tyci, ymslel jsem ze to ma udelany stejne jako zbytek sveta ale ono ne. nastesti mame na vsechno odborniky a ti vedi. se souhlasem autora jsem prekopiruji vysvetleni :Řídicí jednotka řídí elektrohydraulický akční člen v převodce servořízení v závislosti na rychlosti vozidla. Základní funkcí je řízení proporcionálního ventilu v závislosti na rychlosti jízdy. Řízení ventilu se provádí regulací proudu. Přitom se podle charakteristiky v závislosti na rychlosti vozidla určuje požadovaná hodnota proudu pro regulaci proudu ventilu. Tento ventil podle charakteristiky přiškrcuje hydraulický průtok v hydraulickém bypassu řízení. Při dosažení otáček motoru > 500/min na dobu alespoň 500 ms se v aktuálním běhu zapalování uvolní koncový stupeň regulace proudu. Při výpadku Servotroniku zůstane servořízení i nadále funkční. Potlačení síly řízení se však již nepřizpůsobuje rychlosti jízdy.
autor: David Chuchma, autodiagnostika.cz
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

15.04 2009 21:38


vlasta:
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

15.04 2009 21:40


Kriznik: jsem opsal kody výbavy ze štítku od rezervy, tak se mrkni do garáže, že ten Servotronic* je součástí mého vozu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

21.04 2009 21:53


vlasta:
jsem trosku dezorientoval pavla tim motorem na tyci, ymslel jsem ze to ma udelany stejne jako zbytek sveta ale ono ne. nastesti mame na vsechno odborniky a ti vedi. se souhlasem autora jsem prekopiruji vysvetleni :Řídicí jednotka řídí elektrohydraulický akční člen v převodce servořízení v závislosti na rychlosti vozidla. Základní funkcí je řízení proporcionálního ventilu v závislosti na rychlosti jízdy. Řízení ventilu se provádí regulací proudu. Přitom se podle charakteristiky v závislosti na rychlosti vozidla určuje požadovaná hodnota proudu pro regulaci proudu ventilu. Tento ventil podle charakteristiky přiškrcuje hydraulický průtok v hydraulickém bypassu řízení. Při dosažení otáček motoru > 500/min na dobu alespoň 500 ms se v aktuálním běhu zapalování uvolní koncový stupeň regulace proudu. Při výpadku Servotroniku zůstane servořízení i nadále funkční. Potlačení síly řízení se však již nepřizpůsobuje rychlosti jízdy.
autor: David Chuchma, autodiagnostika.cz


Čím by to tedy mohlo být, že na volnoběh při nejnižších otáčkách to jde z tuha a jakmile je trožku zvyžím, tak to jde lehounce. Jinak při jízdě stím nemám problém.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

21.04 2009 21:55


Jaris:


Čím by to tedy mohlo být, že na volnoběh při nejnižších otáčkách to jde z tuha a jakmile je trožku zvyžím, tak to jde lehounce. Jinak při jízdě stím nemám problém.
čerpadlo v řiti
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

21.04 2009 22:01


Presne tak, servocerpadlo je v hajzlu nejspis
nahoru

sponzor





21.04 2009 22:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

25.04 2009 21:31


vlasta:
Presne tak, servocerpadlo je v hajzlu nejspis


O.K. Zatím to nechám. Až zdechne úplně, tak vyměním. Děkuji za radu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

01.08 2009 10:36


zaujimave, ja som myslel ze Servotronic* ma elektricke hydraulicke cerpadlo priamo v nadobe servooleja pod baterkou

to je uplne nezavislle na otackach motora, maximalne je zavisle na rychlosti jazdy a nabijani akumulatora

skor by to mohlo byt tym ze ked klesnu otacky alternator nevladze dobijat baterku a preto sa servo odpoji - vypne

tak isto ako pri zhasnuti motora - resp.ako ste pisali ked ma motor otacky mensie ako 500/min


cize Servotronic* ma klasicke cerpadlo len je elektronicky regulovany tlak ? a ako sa vola servoriadenie ktore ma elektricke cerpadlo? dik
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

03.08 2009 9:37


ciko_pp: servotronik to ma tak jak pises - regulovany tlak. Elektricke servo rizeni ma kuprikladu malicky citron saxo, fiat špunto - jinde jsem ho zatim nezaznamenal - ja tyhle skoroauta moc neopravuju
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.08 2009 10:01


vlasta:
elektricke servo ma aj audi od modeloveho roku 2001, neviem ci aj dieselove motory ale benzinove urcite

taktiez to maju skodovky od fabie na hor takmer vsetk

mam ho aj ja v A4 B6

fabie ho maju pod baterkou... aj ak chces skontrolovat hladinu serva tak musis vybrat baterku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

03.08 2009 16:12


ciko_pp: jak rikam, poloauta neopravuji
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.08 2009 17:45


aj moja A4ka je poloauto ?

hehe, ale stale nadavam ze je to kraksna
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

01.02 2013 10:01


Zdravím, oživím tohle téma.
Problém:
Točení volantu, když stojí auto na místě.
Když je auto studené tak točím volantem celkem lehce. Jenže pokud se motor ohřeje, tak otáčení tuhne a to hlavně v krajních polohách (plném rejdu). Pokud přidám plyn, tak to změkne a jde to OK. Za jízdy je vše v pořádku.
Odchází servočerpadlo, nebo to třeba spraví nový olej?

PS: Jde servočerpadlo demontovat bez nutnosti demontování něčeho jiného? Abych si udělal obrázek jak dlouho budu bez auta.

Díky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

01.02 2013 11:00


RudyOndra: Přesně jak tady říkaj kluci, je to to samé. Čerpadlo už nemá tlak. Můžeš vyměnit olej, třeba je opravdu hnusnej (nestojí moc) ale upřímně si myslím, že pokud je to už moc znát, tak olej ti už nepomůže.

Hold na kapilunu v servu se zapomíná.
nahoru

sponzor





01.02 2013 11:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

01.02 2013 11:34


Kedlifek:
Díky za reakci. Nevíš jaký tam patří a jak se mění?

A jak náročná (i časově) je demontáž čerpadla?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

01.02 2013 11:50


Měl jsem na své c5 ty samý příznaky. Studená pohoda, teplá a parkování s plynováním mě "sralo" asi týden. Koupil jsem servopumpu z rozvalenýho Superba 2,5. Pasovala dobře až na vývod oleje od nádržky - byl trošku jinak natočenej, ale hadice šla nasunout a je to v pohodě. Za litr + nový olej. Dělalo se to s rozebraným čumákem.

-ka-
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 49 | Témat: 7

22.12 2013 17:37


vyřešeno
Naposledy upravil AllroadTDI dne 07.02 2015 9:53, celkově upraveno 1 krát. (94% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

22.12 2013 20:25


Tipuju, že tady je v háji řízení toho obtokového ventilu. Takže buď ten ventil samotný (nebo dráty) nebo řídicí jednotka servotroniku. Přečti si, co tady postnul kdysi Vlasta a je to jasný. Když stojíš, tak je ten ventil uzavřený a když jedeš, tak on se podle rychlosti otevírá (otevírá se obtok) a klesá tlak, který pomáhá točit kolama. Když tahle regulace nefunguje, tak je řízení pořád citlivý. Je to nepříjemný, znám to z mého předminulého auta. Hlavně na dálnici, kdy jedeš rychle. Zkus diagnostiku. Kde ta řídicí jednotka je, to tady snad někdo ví.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 49 | Témat: 7

23.12 2013 11:28


vyřešeno
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
5
30.Červenec 2014 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
3
22.Květen 2014 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email