Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 249 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 243
Uživatelů: 6
Celkem: 249

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 3

10.05 2012 15:28


Prosím o postup při regeneraci (vypálení) filtru pevných částic u Audi Q7 3tdi r.v.2006 najeto 187000km.Rozsvěcuje se mi kontrolka "partikelfilter" a už mě to taky poslalo do nouzového režimu.
Četl jsem různé kusé návody (nejčastěji na manuál na trojku 60km/h asi deset minut a regenerace proběhne).
Je možné, že jsem natankoval nekvalitní naftu údajně s přísadou "keramického oleje".Vyjel jsem asi 3/4 nádrže.Od začátku byly špatné studené starty a slabší výkon.Zbytek nafty vytažen a zlikvidován. Kontrolka nesvítí vždy, ani stále, ale pochopitelně-něco se děje.
Příspěvky typu "když máš na Q7, tak máš i na servis, nebo novej filtr" není potřeba ani psát.
Pokud je někdo fundovaný schopen popsat proces regenerace přesně v krocích pro tento model auta (nejlépe bez použití diagnostiky), tak bych byl vděčen.
Děkuji.
nahoru

sponzor





10.05 2012 15:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.6. 2009
Příspěvků: 3038 | Témat: 31

10.05 2012 15:45


Azbest: řešili jsme teď v práci u BMW6. Celý proces trvá mnohem déle než 10minut - cca 50min a při rychlosti kolem 90km/h.

Ale problém může být někde jinde, jako u nás, kde nějaká pitomost bránila průběhu regenerace. BMW origo servis to řešil tak dlouho (2 měsíce a 4 servisní návštěvy po dvou dnech) až se filtr zanesl tak, že není schopný regenerace.

Takže dobrá rada, řešit co nejdřív - riziko zničení filtru (cca 50tis) a riziko zničení turba.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

11.05 2012 17:24


vetinouto bejva cidlo rozdilu tlaku ve vejfuku, cena s praci do 3k.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2012
Příspěvků: 16 | Témat: 1

14.05 2012 20:53


Já si myslím, že se to dá vyčistit i mechanicky. Zkus nějaký šikovný servis, sundat, vyčistit a zpět....
Až to vyřešíš, přijď dát vědět jak. Díky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.5. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

16.05 2012 20:14


Staci projet po dalnici na 5tku 3tis otacek. Pokud po pul hodine kontrolka filtru nezhasne-je to v .... Priprav si 11tis na klapku sani, ktera casto odchazi a diky ktere se zanasi filtr p.castic a nejde jen tak regenerovat. Pokud ti sviti motor a do toho pruzinka nouzovy rezim, dej na VAG a v lepsim pripade ti spusti v servise aut regeneraci na VAGU v horsim si zajed do bankomatu pro 15tku. Tento tyden jsem to delal na A5 3.0tdi. pred dvema mesici se mi nechtel vygenerovat filtr pak nouz rezim dojel jsem do servisu tam to zregenerovali pres vag, ktery si ridi otacky, sani atd... dva mesice to jelo a pak znovu a ted uz je v pi.. klapka sani
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

29.03 2013 10:13


ak je filter uz v prdeli tak jedine novy
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

02.04 2013 18:28


Podívat se na diagnostiku, zda nejsou vadné snímače (rozdílový snímač tlaku, teploty atd.), protože z toho řj odvozuje, jak moc je filtr zanešený a podle toho spouští regeneraci. Když nemá jak změřit, tak bude regenerovat jenom podle času a ujetých km, toliko literatura http://audiklub.cz/forum/prispevek/1052376-DPF*-neboli-filtr-pevnych-castic#1052376. Pokud snímače ok, tak to zkusit trochu protáhnout, jestli se zregeneruje. Když ne, tak nuceně vyčistit. Z nejmenovaného servisu - prolejt tekutým čističem na krby .
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.04 2013 21:06


Az to budes chtit opravit, ozvi se.... Tedy pokud ti nepomuze nouzova regenerace. Pak musi DPF* ven a regenerovat ve specializovane firme
nahoru

sponzor





02.04 2013 21:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2009
Příspěvků: 32 | Témat: 6

09.12 2013 10:38


Mám smutnou zkušenost:
občas svítila kontrola, vyměnili mi čidlo, bylo ok, po čase opět... na dálnici jsem točil 4000ot. začala regenerace, motor zaburácel a umřel... v servise rozdělali motor a ukázali mi naprosto rozteklé písty. Kalkulace opravy motoru 250, tak jsem ho prodal za 50 na náhradní díly.

Těch 15 nebo i 20... bych bral
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 4

09.12 2013 19:35


U manuálu k audi jsem měl takovou kartičku s návodem na regeneraci filtru tak ji sem dávám - někdo si myslel, že musí jet ve vysokých otáčkách ale není to tak. Motor musí být v částečném zatížení - jak píšou cca 2000 otáček na 4-5 rychlostní stupeň.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email