Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 259 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 253
Uživatelů: 6
Celkem: 259

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

03.06 2009 10:49


Zdravím, víte prosím někdo něco o tomhle topení:

- jak to funguje?
- je to i na dálku? (od kterýho roku)
- je to vzduch nebo voda?
+ nějaký zkušenosti a závady

koukám po osmě, tak se chci dostat do obrazu
díky za info
nahoru

sponzor





03.06 2009 10:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.06 2009 13:23


Rhino:
Někdo tu kdysi dával ofocené stránky manuálu, kde se o tom povídá.

Já mám už tu další generaci webasta, které se ovládá přes menu BC. Nicméně princip je stejný: předehřev motoru (tudíž asi malej okruh, voda) a pak to prohřeje interiér. Je to programovatelné na čas sepnutí a pokud je k tomu i dálkový vysílač, tak i na dálku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

03.06 2009 14:47


Tady to máš
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

03.06 2009 15:07


červík: super, díky

jestli to chápu správně, tak z fotek nepoznám, jestli to má i dálku. Pokud to neni v textu inzerátu, tak dálkový to mít může a nemusí - a když ho to nemá a chtěl bych ho tak to obnáší krom sehnání DO eště co? Nějakej přímač do auta asi - a je na to připravená elektrika nebo to je jako obvykle porod na druhou?

Předem díky za info
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

03.06 2009 15:18


S dálkovým nevím, já ho nemám, ale je to zbytečné, nastavíš si to dopředu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.06 2009 15:29


No záleží na tom jak auto používáš a jestli máš pevný denní režim. Já kolikrát v zimě někam jel, měl nějaké povídání a tak půl hoďky před koncem jsem si to zmáčknul. Nebo nemám pevnou pracovní dobu, takže si to ťuknu ráno při kafi, než vylezu z baráku.

Dodělání DO by neměl být zas až takový problém.

Nicméně webasto je velké plus ať s dálkovým, nebo bez ... neuvěřitelným způsobem to zvedá komfort.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

03.06 2009 15:44


červík:
S dálkovým nevím, já ho nemám, ale je to zbytečné, nastavíš si to dopředu.


No, když víš na kdy
Jak píše Root, je to bomba a s dálkou ještě větší. Kdyby to tam aspoň ty lidi do těch inzerátů psali, takhle protelefonuju půlku auta
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

03.06 2009 16:33


Já to řeším tak, že nastartuju, pustím webasto a po cvilce než oškrábu okno, nebo ometu auto od sněhu tam mám jako ve staré chalupě, takže sedám do vytopeného i bez dálkáče. Kdyby chtěl někdo namítnout, že díky topení přijde i k rozmrazenému autu, tak to zase není tak pravda, nevím jak kde, ale u nás pokud je jen zamrzlé okno, tak to jde rychle, ale jak je tam i sníh, tak bych seděl doma hodinu a čekal, než všechen roztaje. To bych taky pak mohl přijít k autu, otočit klíčkem a ... a nic, protože baterka hotovo. Pokud ovšem nemá topení svou vlastní baterku jakože by mít mělo.
nahoru

sponzor





03.06 2009 16:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 239 | Témat: 11

03.06 2009 16:55


cerviku, jestli je Webasto nazavisle topeni, tak bych se vybyte baterky nebal, protoze by to melo mit svuj vlastni spalovaci moturek na palivo, ktere pouzivas. Tedy max ti to zezere trochu benzinu nebo nafty, ale ne tolik, aby jsi pak nikam nedojel.
Podle me je zbytecne zapinat nezavisle topeni(nebo aspon to bude mit minimalni vliv na urychleni ohrevu), kdyz uz prijdu do auta a nastartuju, myslim, ze to tam je prave proto, abys treba i setril motor v zime tim, ze si ho nejdrive predehrejes nez.topenim, pripadne samozrejme i interier a pak startujes uz teply motor a lezes do teploucka, samozrejme uz i s tim, ze ti povoli namraza na oknech a lip se ti to cisti... osobne se nemuzu dockat zimy, az si to budu moct vyzkouset...
Naposledy upravil mikkiste dne 03.06 2009 17:04, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

03.06 2009 16:59


mikkiste:
cerviku, jestli je Webasto nazavisle topeni, tak bych se vybyte baterky nebal, protoze by to melo mit svuj vlastni spalovaci moturek na palivo, ktere pouzivas. Tedy max ti to zezere trochu benzinu nebo nafty, ale ne tolik, aby jsi pak nikam nedojel...


Jenže k tomu běží i ventilátor a nějaký čerpadlo na vodu, ale to topení by mělo mít svojí baterku (aspoň to originál), a po hodině se samo vypne, takže by to neměl být problém

Každopádně díky fšem za rady...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

04.06 2009 9:11


Ano topení má svou vlastní baterku v originále a elektriku žere. Když je topení dodělávané, tak se může stát, že tam druhá baterka není, měla by být nad baterkou v pravé kapse kufru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.11. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

04.12 2013 16:17


Ahoj Všichni.
Jsem vlastníkem A8 4,2 od léta a vzhledem k tomu, že u vozu není žádný manuál, tak poptávám prosím nějaké stručné vysvětlení ovládání Webasta.
Nerad bych aby se mi náhodou podařilo ho zapnout a pak nevěděl jak ho vypnout
Mám ho bez dálky a do teď jsem neměl potřebu ho použít.
A rozhodně je už jenom zdůvodu spotřeby lepší si Audinu předehřát Webastem, než ho vyhřívat motorem a klimou . . .

Předem díky všem konstruktivním radám a pomoci.
P.S. Kdyby byl manuál k dispozici budu vděčen.

Betonek
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

04.12 2013 16:24


červík:
Ano topení má svou vlastní baterku v originále a elektriku žere. Když je topení dodělávané, tak se může stát, že tam druhá baterka není, měla by být nad baterkou v pravé kapse kufru.


Já myslím, že mám originál, ale druhou baterku tam nemám. Bere si ti normálně z jedné baterky. Teď jsem ji měnil, protože už nebyla úplně ready a když jsem zapl topení, tak za chvílu vyplo.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

04.12 2013 19:32


Cervik ale psal k D2 ta ma s webastem dve baterky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

04.12 2013 20:53


Aha a proč to tam přestali dávat? Mně to právě příjde na hovno, že nezávislý topení si bere energii z baterky. To už pak není až tak nezávislé
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email