Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 357 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 353
Uživatelů: 4
Celkem: 357

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 25 | Témat: 8

17.09 2013 7:53


Seruste, je mi jasne ze uz je to stara sopa a nemozem od toho vela cakat, ale na nove zatial nemam, tak sa pokusam apon toto udrzat v zivotaschopnej kondicii. Posledny cca rok ma vsak trapi pomerne vysoka spotreba (vyssia ako v minulosti) a chcel by som pocut nejake tipy kde by problem mohol byt. Stav auta je nasledovny: Lambda* - nova, cidlo teploty (teda spinac ventilatoru) - nove, vaha vzduchu - nova (cina), skrtiaca klapka (+ sacie potrubie) - vycistene originalnym pripravkom, zakladna diagnostika motora - bez chyby (VAG), sviecky - davno po expiracii, ale auto ide super, tak ich zatial nemenim, vstrekovace - povodne.

Nejake tipy??? Dakujem. Tiez uvitam aj nejake tipy ohladom diagnostiky v suvislosti so spotrebou, ci uz cez VAG, alebo iny soft.
nahoru

sponzor





17.09 2013 7:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.9. 2013
Příspěvků: 176 | Témat: 11

17.09 2013 10:49


skus vymenit aj tie sviecky, moze (ale aj nemusi) to pomoct
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.09 2013 22:42


Dybbuk: Z dotazu není patrné, o jaký rok výroby se jedná, ale hlavně je potřeba udělat po výměně dílů základní nastavení pomocí diagnostiky.
A i zde platí, že je nutné mít registr závad vymazaný.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 25 | Témat: 8

18.09 2013 12:46


Vdaka, myslel som ze rok vyroby mam uvedeny v profile, ale asi som sa mylil. Takze ide o 1998 AGN. Mozes mi pls este poradit akym sposobom spravim to zakladne nastavenie pomocou diagnostiky? Diagnostiku pouzivam iba Read-Only.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.09 2013 13:24


Dybbuk: To, jak provést základní nastavení, lze najít v programu VIS. Bohužel se teď k němu nedostanu. Můžeš se ale pokusit jej někde stáhnout.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

19.09 2013 7:04


Motor zahřátý na 85 stupňů. Poté připojit VAG a najet do řídící jednotky motoru. V přízpůsobení adresa 00. Tím vymažeš adaptační hodnoty.
Potom základní nastavení a adresa 98.
Čistil jsi i ten snímač co je u škrtící klapky?Taky bývá zasraný. Pak ještě vyzkoušet jestli někde nebere falešný vzduch nebo tak ale jak píšeš že to jede dobře tak čert ví.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.9. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

19.09 2013 20:44


A kolik to bere?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 25 | Témat: 8

20.09 2013 15:52


No pocas vymeny sviecok som spozoroval, ze sviecka c.1 bola "utopena" v oleji, takze vypada to tak, ze prvy piest/kruzky su v prdeli s cim teda moze suvisiet aj ta zvysena spotreba. Snimac u skrtiacej klapky - tym som si neni uplne isty ktory myslis, mozno G42 (teplota nasavaneho vzduchu), ale tento snimac AGN motory nemaju - je zakombinovany vo vahe vzduchu. Spotreba je takmer 9l - mesto (mimo pod 7), co je pri mojom style jazdy dost (predtym 7,5l). Do vymeny piestov sa mi pustat nechce, takze vyzera to tak, ze budem musiet na tom este par rokov nejak dojazdit a potom pojde do lisu. Vdaka aspon za info ohladom VAG/VIS
nahoru

sponzor





20.09 2013 15:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 23 | Témat: 4

22.09 2013 19:04


cus, tez mam agn a kdyz jezdim ve meste tak mi to normalne jezdi za 9l pac agn je celkem zravy motor a povazoval jsem to za normalni, tak mi prosimte rekni jak se ti dari jezdit na mensi spotrebu kdyz rikas ze ti to zere vic, me by to celkem zajimalo a poucilo dik
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 364 | Témat: 16

22.09 2013 20:16


No já mám motor BFQ z roku 2002 a žere to už tenhle rok celkem taky dost,v průměru se nedostanu pod 7l .Studený starty bývají dost děsivé kdy to chvíli okamžitě ukazuje i přes 30l.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 25 | Témat: 8

23.09 2013 7:54


Derkian:
ez mam agn a kdyz jezdim ve meste tak mi to normaln

cisilko182:
i jak se

Nuz, nejaky specialny vlastny navod nemam, ale mozes si precitat napr. navod na obsluhu automobilu, tam je jedna strana venovana uspornej jazde. Par strucnych bodov v style: po nastartovani ihned ist (aj v zime), jazdit tak, aby si nemusel zbytocne pouzivat brzdy, neroztahovat to nad 3000 ot./min atd.. Tiez je dobre precitat nieco o fungovani skrtiacej klapky a zamysliet sa nad tym ci a kedy je vhodnejsie radit neutral, alebo nechat zaradenu rychlost pri dojazde, alebo jazde z kopca. A vlastne celkovo clankou na tuto temu na nete isto najdes dost. Moja standardna spotreba v mesta byvavala 7,5l mimo 6,5l.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 23 | Témat: 4

23.09 2013 13:05


jo to mas pravdu ale tu prirucku nemam a nasel sem ji jen v nemcine coz mi je k hovnu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.2. 2012
Příspěvků: 63 | Témat: 3

23.09 2013 21:45


To chcem vidieť ako s 1,8 20V ideš mesto za 7,5 ... To neexistuje, mám ten istý obsah a jazdím dlhodobo v meste za 10. A to mám turbínu ktorá žere menej.

Mimo máš zas brutál vela, to idem zas ja 5,5 až 6 litrov ale to sa musím fakt krotiť. To je bežná spotreba u týchto žrútov, nejako by som to neriešil...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 4

28.11 2013 12:02


mel sem pucenou fabii a pri jednom hodne zbesilim rozjezdu mi ukazala spotrebu 62 ale resim stejny problem muj AGR* v a3 98 a se 66 kw mi papa 8 litru nafty v sobotu budu davat druhy termostat tak sem zvedav co to udela
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email