Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 315 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 313
Uživatelů: 2
Celkem: 315

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

21.10 2013 20:47


Ahojte. Riesil uz niekto takuto kombinaciu? Konkretne pomaly dodieram zadne platnicky a uz chcem vymenit aj kotuce. Mam v plane kupit klasicky vnutorne vetrany, vysoko nauhliceny brzdovy kotuc ATE 256/22 a osadit na ne dosky ATE Ceramic. Skusal to uz niekto? Povodne som chcel dat ATE PD s tymito doskami, ale brzdny ucinok je udajne lepsi na klasickych kotucoch a PD tie dosky zoderie velmi rychlo. Tak som zmenil svoju uvahu a chcel som ist do Zimmerman Sport vrtanych kotucov, ale zase rovnaky problem, rychle zodratie dosiek...

Chcem len proste vediet, ci uz niekto skusal tie ATE ceramic v kombinacii s klasickym kotucom. ale na 99% som presvedceny, ze to tak aj spravim...
nahoru

sponzor





21.10 2013 20:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1357 | Témat: 10

21.10 2013 21:03


Ceramic v kombinaci s PD vydrží to samé jako klasika s klasikou.
Navíc jsou hlučné a musí se trochu "zahřát".
Myslím, že budeš mít ty jedny Cer.desky tak na dvoje klasik. kotouče.

Já jsem vzal ATE klasika desky i kotouče a brzdí super.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

21.10 2013 21:30


myslis, ze to tie klasicke kotuce zoderie rychlejsie? teoreticky mi je to jedno, lebo najazdim 10tis km/rok, lebo 90% veci si vybavim na sluzobnom aute... ale brzdy chcem mat v poriadku, lebo mam taky pocit, ze predchadzajuci majitel tam dal len z povinnosti nejaku cinu...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

22.10 2013 8:15


Ty ceramic jsou dobrý že nesírají disky,Na audi jsem měl ty desky na celým autě a pohoda brzdí to dobře,hlavně kdžy se to ohřeje
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2013
Příspěvků: 46 | Témat: 2

29.10 2013 13:31


zdarec já mám ATE powerdisc na předku a jediné co to dělá tak prášejí jak blázen a přijde mi to srovnatelný se serií...tak keramika je zajímavá máš nějaký odkaz ..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 31 | Témat: 0

29.10 2013 15:11


Me osobne prijde, ze ty ceramic jsou min agresivni a hodne to lesti kotouc a moc nebrzdi. Kdyz se to ohreje tak je to lepsi. ALe porad mi prijde, ze obyc ate je lepsi. Ono primarne neni funkci tech ceramic, aby to lip brzdilo, ale aby to dyl vydrzelo a min prasilo...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 4

07.11 2013 9:42


mám stejnou zkušenost jako michelin. výdrž celkem fajn mám na nich cca 30 000 a pořád jsou to dobrý špalky.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

07.11 2013 13:49


na sluzobnej t4 caravelle mam na obycajnych kotucoch ate a doskach ate 98 000 km a este nejakych dalsich 5 -10 000 km na nich spravim... tak neviem ci ty na tych svojich spalkoch spravis viac a na tie ceramic kaslem.. DAM* tam pravdepodobne uplne inu kobinaciu
nahoru

sponzor





07.11 2013 13:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 4

07.11 2013 14:11


uvidime. , jinak vzadu mám brembo kotouč a ty keramiky taky a je to cajk
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1357 | Témat: 10

07.11 2013 18:08


Fuxxo: Co tam dáš? Kdesi jsem viděl takovou šikovnou tabulku, které kotouče je vhodné kombinovat se kterýma deskama, zkusím ti ji kdyžtak někde pohledat..
Já osobně už asi od ATE jinam nepujdu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email