Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 19 července 2025
Celkem je zde 108 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tomQ7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 290
Online návštěvníků
Návštěvníků: 107
Uživatelů: 1
Celkem: 108

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





20.10 2008 19:31


zdarec chlapy....dotaz...jak se projevuje vadny halluv snimac?
nahoru

sponzor





20.10 2008 19:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

20.10 2008 21:31


Tak ze nefunguje Co by si potreboval vedieť? Kazdy motor moze mat hallov snimac inde a preto sa to moze sprejavovat rozne. Ak to potrebuješ pre nejaky konkretny motor da sa to pozret v ELSE ako sa presne kontroluje.
nahoru

Anonymní





20.10 2008 22:17


konkretni motor je ten ktery mam uveden v garazi...1.6,ADP...vetsina vi,ze se uz rok potykam s jakoby cukanim nebo dusenim behem jizdy (konkretne po seslapnuti plynu treba pri predjizdeni) a snizenym vykonem motoru....myslel jsem,ze je to vaha vzduchu,ale dnes jsem dal novou a problem je stale stejny...VAG neukazuje nic...dostal jsem radu,ze by to mohl byt prave ten halluv snimac nebo nedej boze ridici jednotka....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

20.10 2008 22:46


nebo skrtici klapka. hall bud jde nebo nejde - vetsinou se zkousi diodovou zkouseckou jestli z nej jde signal. navic i kdyby sporadicky zlobil tak by to zustalo zapsane v rj v pameti zavad......
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

21.10 2008 7:00


Neviem co si vsetko vyskusal, ale pokial je to pri jemnom slapnuti, moze to signalizovat na problem s odpalom chudobnej zmesi. Zacal bych: kontrola vsetkych VN kablov, hlavy, palca rozdelovaca. Predpokladam, ze klapku si cistil.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.10 2008 8:59


slepi: Pokud dáváš novou váhu vzduchu, tak je nutné zformátovat řídící jednotku.
Nicméně diagnostiku VAG-COM* je možné používat nejen na načtení a vymazání chyb, ale i k aktivnímu měření hodnot (v grafické podobě). Správné hodnoty je pak nutné porovnat se standardními.
Dále je pak nutné projít všechny aktivní a pasivní prvky kolem tvého motoru (prsklá hadička, zanesená škrtící klapka, apod). Opravdu stačí málo a motor nejde jak má.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

21.10 2008 19:28


slepi:
konkretni motor je ten ktery mam uveden v garazi...1.6,ADP...vetsina vi,ze se uz rok potykam s jakoby cukanim nebo dusenim behem jizdy (konkretne po seslapnuti plynu treba pri predjizdeni) a snizenym vykonem motoru....myslel jsem,ze je to vaha vzduchu,ale dnes jsem dal novou a problem je stale stejny...VAG neukazuje nic...dostal jsem radu,ze by to mohl byt prave ten halluv snimac nebo nedej boze ridici jednotka....


Hodil som sem nejake veci pre tvoj motor, hallov snimac je G40:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Anonymní





21.10 2008 19:49


klapka je vycistena pred 3 mesici....dnes jsem byl opet na VAGU a zadna zavada....jedine,ceho si mechnik vsiml,je pry to,ze hodnoty lambdy stoji (pri volnobehu) na 1.7 a 2.2....pry maji litat stale nahoru a dolu....kdyz pridam plyn,tak samozrejme jdou hodnoty nahoru....
tak nevim....muze vadna (rok stara)Lambda* delat az takove problemy?

nedalo by se domluvit s nekym z vas a skouknout to?mam na mysli treba nekoho z Prahy....treba Petana nebo tak....
nahoru

sponzor





21.10 2008 19:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

21.10 2008 19:55


To je zaujímavé. Lambda* by mala byť vždy okolo 1,00. Vtedy je optimálne spalovanie, aspoň čo ja viem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.10 2008 20:58


slepi: No, jen tak nahlas přemýšlím, jestli tam máš správnou sondu. Už i tady na fóru bylo řečeno, že chybně vybraná váha vzduchu a třeba i chybně vybraná lamda sonda mohou dávat chybné hodnoty, které pak řídící jednotka vyhodnotí chybně.

A dělali jste tedy to formátování řídící jednotky po výměně. Základní nastavení pomocí VAG-COM* totiž není formátování.
nahoru

Anonymní





21.10 2008 21:41


Petane ja nemam poneti... ...ja jen vim,ze auto bylo zapojene na notebooku a vic se nevyznam....neni to znackovy servis,takze nemam poneti co a jak
Lambdu obednal na zitra,ale nastesti je to kamarad a kdyz to nepujde,tak ji muze vratit....(vratila se i ta vaha)
Ja uz se s tim problemem potykam pres rok co to auto mam....ma to mit 100 koni,ale nemam sanci ani na Favorita....predjizdeni nakladaku nepripada v uvahu...
je to proste slabota a uz bych to rad vyresil....nasypal jsem do toho nehorazny prachy a problem je stale stejny...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.10 2008 21:45


slepi: OK, tak mu řekni ať udělá základní nastavení nebo odpojení baterky a zformátuj to podle návodu. Jak jsem řekl, základní nastavení pomocí VAG-COM* ano, ale následuje zformátování podle varianty motoru.
nahoru

Anonymní





21.10 2008 21:47


ktera ta varianta je ta pro muj motor?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

21.10 2008 21:49


Petan:
slepi: OK, tak mu řekni ať udělá základní nastavení nebo odpojení baterky a zformátuj to podle návodu. Jak jsem řekl, základní nastavení pomocí VAG-COM* ano, ale následuje zformátování podle varianty motoru.

Kdyz jsme u toho, ktera variaanta formatu je prosim pro muj motor ( A4, 95, 2.8, 128kW) moc diky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.10 2008 21:53


slepi: Máš tam MOTRONIC, takže varianta 2
nahoru

Anonymní





21.10 2008 21:54


diky Petane...
nahoru

sponzor





21.10 2008 21:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.10 2008 21:55


sTeblo: Potřebuji kód motoru tvého benzínového motoru.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

21.10 2008 22:36


Petan:
sTeblo: Potřebuji kód motoru tvého benzínového motoru.


1995/1996 ročník - takže jedine Motronic - Varianta 2
nahoru

Anonymní





22.10 2008 17:47


PETANE....prosim te,je tam psano,ze se ma 3x nastartovat po dobu 5 min.....
dotaz...jak ma byt dlouha mezera mezi jednotlivymy startovanimi?Nebo mam motor vypnout a hned zase nastartovat?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email