Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 234 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 232
Uživatelů: 2
Celkem: 234

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

22.10 2011 19:21


Dobry vecer potreboval by sem pomoct motor 1.8 Turbo* mi prestal mazat na volno behu kontrolka mazani nesvici ale motor klepe jak naftak a pri 1700 otaciek sa rozsvieti aj kontrolka mazani nevi nekdo poradit co stym.
nahoru

sponzor





22.10 2011 19:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

22.10 2011 19:50


Tak jestli už motor klepe tak se pomalu loučí. To je na výměnu ložisek na klikovce... Vidím to na slabé olejové olejové čerpadlo
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.10 2011 19:56


quattro1: nejezdit. sundat vanu, vyčistit sítko a bude opět vrnět...

klasický problém 1.8T, už jsem měl taky tu čest
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

22.10 2011 19:57


proc???? ja sem ho hned motor vipal ako sa rosvitilo mazani. a ked nedava olej tak musia hydrostosi klepat alebo nee???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

22.10 2011 20:00


je natom problem sundat vanu alebo ne ??? dik
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.10 2011 20:10


quattro1:
je natom problem sundat vanu alebo ne ??? dik


tak to už ti neřeknu...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

22.10 2011 20:16


a ta chyba sa ti jeste opakovala alebo uz byl pokoj. a jaky olej si tam daval ja davam 10w40 primo na vw taky tam uz byl. 5w40 uz by som nemal dat vid??? rika se ze s sepsiho na horsi muzes ale s horsiho na lepsi uz ne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.10 2011 20:27


quattro1: od té doby klid. nic neklepe, pohoda. mám tam teď olej 10w60, předtím jsem měl 5W40
nahoru

sponzor





22.10 2011 20:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

22.10 2011 21:10


MA NIEKTO INE SKUSENOSTI ????? STIM MAZANIM NA 1.8 Turbo*??? DEKUJI
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

23.10 2011 15:58


tak sem to vycistil to sytko a je to ok motor ide fajne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.10 2011 16:04


quattro1: no dyť...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

23.10 2011 16:14


stejně už je klika načatá. Dlouho to nepoběží.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.10 2011 16:30


honzaban: ááá děd vševěd
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

04.01 2012 10:18


tohle jsem řešil i na svý 1,8T to sítko chvíli vydrží ale ne dlouho zase se to zasere...v 1,8T hrozně karbonuje olej protože se blbě chladí a je nevhodný v něm používat longlife. je potřeba sundat vanu, to sítko i s trubkou perfektně vyčistit, dát nový olejový čerpadlo, mě to v servisu zprasili lili tam výplachovej olej apod a tvrdili že to vyčistili, jel jsem s tím a přestalo to mazat, tak to šlo znova do servisu kde mě ujiš\´tovali že to vyčistili (ale vanu nesundali jak jsem později zjistil, protože jsem je l dál a ve 160km/h to přestalo mazat úplně... odešlo Turbo* , ložiska na klice a jiné protože to nemazalo....takže jsem dělal generálku celýho motoru za 48.000Kč, servisáci mi nakonec půlku navalili zpět,

problém sundat vanu trošku je musí se přizvednouot motor...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 12

04.09 2013 16:46


měním olej mezi po 15 tis nejpozdeji a dávám proplach a funguje jak má
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email