Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 333 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 7
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Brzdy
tagy:
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

05.05 2012 18:39


Tak som riesil slabo fungujuce brzdy. Beznou obhliadkou bolo zistene, ze stav oblozenia, kotucov bol uspokojivy. Zadne kotuce maju sice uz nejake ryhy, jeden zadny kotuc dokonca uzsiu "pracovnu" plochu. Brzdiaci ucinok dost zavisly od vyskytu vody na ceste.
Po precitani jedneho dobreho clanku o bzdach, s ktorym sa podelil jeden tunajsi clen (za co mu patri vdaka), som sa odhodlal k obnoveniu spravnej pracovnej plochy v nom popisanym postupom.

Princip spocival v prudkom dlhsom zabrzdeni na bezpecnom mieste.
Stalo sa. Z priblizne 190 km/h som prudko zabrzdil na nakych 110km/h. (Samozrejme po ziskani dostatocneho prehladu o dopravnej situacii.)
Vysledok: brzdy ziskali na ucinnosti! Pedal bol citlivejsi.
S jedlom rastie chut, tak som postup zopakoval.
Ale ouha, brzdy zacali kmitat a "zvadli".
Pri kontrole stavu pri prezuvani na mna cumeli fialove kotuce.

Resume:
postup je spravny, ale dost mala rezerva k poskodeniu.

Ak sa najde vhodnejsie miesto, presunte to.
nahoru

sponzor





05.05 2012 18:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.08 2012 19:27


Dnes pri vymene kvapaliny sa odporucal zavit v lavom zadnom brdici. Uz sa mi to stalo aj na starej B5. Planujem vacsi odzdusnovak s M12x1.
Aky vrtak ide na tento zavit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

13.08 2012 21:12


Tady je nějaká tabulka, snad pomůže:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Anebo:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.08 2012 6:06


Bojuš: super, to je ono. Dikes. Este keby niekto nahodou vedel, ake je stupanie ma odvzdusnovaku s M12 zavitom.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

14.08 2012 16:14


Není zač Kdybych ten odvzdušňovák měl v ruce, tak Ti to změřím měrkou, ale takhle fakt nevím. Možná pohledat na netu. Nebo zajít do železářství jestli by tam byli schopni změřit stoupání....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

14.08 2012 16:22


Milos1:
jeden zadny kotuc dokonca uzsiu "pracovnu" plochu

sa ti zvacsila ta plocha po prudkom dlhsom brzdeni?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

16.08 2012 18:39


OJE: Nie ta plocha ostala stale mala. Kotuce su uz nove, caka ma vsak aj brzdic. Pri pokuse o odvzdusnenie (vymena kvapaliny) sa porucal zavit a ta M12 sa mi nepodarila narezat. Vyvarat to asi nebudem, zhanam druhy.
Otazka:
je brzdic (zadny Lucas) pre B7 rovnaka ako pre B5 ? Dikes.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

22.08 2012 6:15


Uz som to nasiel> NIE.

Podla vsetkeho story s brzdami nema konec a asi ma caka hlavny brzdovy valec.
Ma vobec vyznam v nom menit gumicky, alebo rovno novy?
Aka brzdovka tam moze ist?

Dik za pomoc.
nahoru

sponzor





22.08 2012 6:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

22.08 2012 7:03


Tak som riesil slabo fungujuce brzdy. Beznou obhliadkou bolo zistene, ze stav oblozenia, kotucov bol uspokojivy. Zadne kotuce maju sice uz nejake ryhy, jeden zadny kotuc dokonca uzsiu "pracovnu" plochu. Brzdiaci ucinok dost zavisly od vyskytu vody na ceste.
Po precitani jedneho dobreho clanku o bzdach, s ktorym sa podelil jeden tunajsi clen (za co mu patri vdaka), som sa odhodlal k obnoveniu spravnej pracovnej plochy v nom popisanym postupom.

Princip spocival v prudkom dlhsom zabrzdeni na bezpecnom mieste.
Stalo sa. Z priblizne 190 km/h som prudko zabrzdil na nakych 110km/h. (Samozrejme po ziskani dostatocneho prehladu o dopravnej situacii


Vysledok: "zahryzne se to a udelas s tou pastikou kotrmelec:)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.08 2012 9:08


Milos1:
Uz som to nasiel> NIE.

Podla vsetkeho story s brzdami nema konec a asi ma caka hlavny brzdovy valec.
Ma vobec vyznam v nom menit gumicky, alebo rovno novy?
Aka brzdovka tam moze ist?

Dik za pomoc.
Výměna gumiček není na dlouho.Pokud si chceš auto nechat delší dobu,tak vyměň celý válec..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

22.08 2012 9:26


NOVON: dik
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

26.08 2012 15:49


Hmm takze konecne dosiel spravny brzdovy strmen, vymenil som ho, riadne odvzdusnil. Pri vypnutom motore je pedal tvrdy, hoc zabera pomerne nizko. Je pravda, ze su tam nove kotuce a oblozenie a je tam iba nakych 600 km.
Po nastartovani vsak pri zatlaceni na pedal, tento zacne postupne klesat a zastavi sa cca v polovici drahy, az pod nou.
Zatial budem sledovat.
Inak pri jazde som na suchom asfalte siel az na ABS* a brzdi to slusle. Pri novych Continettal SportContact musim poznamenat, ze skutocne to zabrzdilo na "fleku".
Takze novy hlavny brzdovy valec sa zatial odklada.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.09 2012 16:29


Po zhruba tyzdni som novy brzdic odvzdusnil este raz. Uz na druhe povolwnie odvzdusnovaku vysla este jedna bublinka a pedal stvrdol.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

28.08 2013 21:01


Cau klubaci, nechcem zakladat novu temu tak sa opytam tu. Ked sadnem do auta (vypnuty motor) stupim na brzdu a vytlacim spojku (parkujem na zaradenej rychlosti) tak staci maly kopcek a auto sa mi zacne hybat, aj ked tlacim na pedal, az ked sa fakt riadne zapriem tak sa prestane hybat. Normalne to nie je, otazka je cim to moze byt. Diky za rady a tipy
Inak aj samotny brzrny ucinok je nic moc, musim ist celkom hlboko pedalom aby to brzdilo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

28.08 2013 21:22


OJE: a maš dlouhy krok nebo se ti i pedal propada?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

28.08 2013 21:29


Nemam pocit ze by sa prepadal, ale zabera tak normalne az v druhej polovici drahy pedala
nahoru

sponzor





28.08 2013 21:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

28.08 2013 21:55


možna bych to viděl na špatne samostavy v zadnich třmenech a proto to ma dlouhy chod
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

28.08 2013 21:59


gudy:
možna bych to viděl na špatne samostavy v zadnich třmenech a proto to ma dlouhy chod


Jo jo..Pokud to brzdí výše,když přitáhneš ručku,tak jsou to samostavy..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

28.08 2013 22:12


Diky za rady, a mozete mi niekto v skratke popisat samostavy a ako to dat do normalneho stavu. Dakujem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

28.08 2013 22:16


OJE:řešeni je bud zrepasovat třmeny nebo koupit nove.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email