Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 258 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 258
Uživatelů: 0
Celkem: 258

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.07 2013 7:59


Zdravim panove,

mam prosbu a otazku cim by to mohlo byt. Jedu dneska do prace a z niceho nic uz skoro u prace mi zacne blikat palubovka, svitit vsechny vystrazne symboly, prerusovane hrat radio. Zpomalil jsem, dojel k praci, vypnul motor a potom mi to doslo. Auto je jako by bez baterie. Jelikoz mam zaslepeny zamek, tak ho ani nezamknu. Nemuzu ani natartovat nic. Nesetkal se s tim nekdo, popripade nekdo ze zdejsich elektro guru neopravoval neco takoveho? Na baterku jsem se dival a vizuelne vypada OK (zamek v kufru nemam zaslepeny nastesti). "Nastesti" mam auto heller (autorizak) kousek od prace, takze by se to dalo teoreticky tam dat, ale radsi bych byl, kdybych to tam davat nemusel.

Predem moc dekuji za kazdou radu a napad
nahoru

sponzor





27.07 2013 7:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

27.07 2013 8:19


Ahoj. Zacal bych baterkou (stava se, ze nekdy dobry, dobry a najednou zdechne) a dobijenim. Voltmetrem zmerit napeti na baterce, zkusit dobit nabijeckou (koliky v motorovem prostoru). Pokud po nabiti bude baterka drzet napeti, zkusit nastartovat a opet zmerit napeti, zda funguje dobijeni - jestli vyleze na cca 14 V.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.07 2013 8:26


Baterka je temer nova, ani ne pul roku stara. Tou to podle me nebude a urcite neumre jen tak z niceho nic po pul roce a jeste k tomu za jizdy. V praci bohuzel nemam cim merit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

27.07 2013 8:34


... coz ale neznamena, ze neni vadna. Ja bych opravdu zacal nejdriv baterkou, je to nejrychlejsi a jednoduchy a opravdu mel jistotu, ze je ok. Pak bych resil dal (dobijeni, pak az kabelaz) Voltmetr sezenes v kdejakym obchode pro kutily za par korun, nabijecku taky (nebo zkus nekde pujcit od kolegu v praci).
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.07 2013 8:40


spenatek: Dobijeni bych taky vyloucil, kdyz se auto udrzelo v pohode v jizde a jen blbnuly kontrolky a komplet umrelo az po vypnuti motoru. To uz spise fakt ta baterka, musim ji nejak vyzkouset


Btw. kdyz jsme u toho, maji vsechny 4F v motorovem prostoru koliky k baterce? Na kombiku je mam, na sedanu nemam
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.07 2013 8:56


Btw. cim vice nad tim uvazuju, tak se mi to nehodi ani k te baterce. Neni prece mozne, abych rano normalne nastartoval, bez jakekoliv prodlevy a po 5 kilometrech jizdy by mi baterka umrela. Dale jsem normalne jel, takze dobijeni by melo byt taky OK, kdyz to udrzelo auto "na zivu" a az po vypnuti motoru to vsechno umrelo a nic nejde
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

27.07 2013 8:58


no a neodesel treba alternator kdyz si jel?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.07 2013 9:01


belmondo: Jak rikam, muselo to v pohode dobijet, kdyz to udrzelo pri nastartovanema motoru auto na zivu a v pohode jsem dojel a hned po vypnuti vsechno umrelo
nahoru

sponzor





27.07 2013 9:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

27.07 2013 9:03


no prave, jestli se to treba po dojeti nepreplo do nakeho jineho modu kdyz to prestalo dobijet.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

27.07 2013 9:12


sTeblo: Změř napětí na baterce, změř přechodový odpor mezi kastlí a mínus pólem baterky, pak přechodový odpor mezi mínus pólem a motorem, pak taky mezi kastlí a motorem. Pokud vše v pořádku, zaměřil bych se na alternátor.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

27.07 2013 9:20


sTeblo: hlavne kdyz si otevres kufr, pripoj se k baterce, ale nestartuj, jenom pust stavu at odemknes cele auto..

Startuj durch koliky v motorovem prostoru.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.07 2013 9:33


tomko222: Koliky v mtoorvem prostoru nemam...momentalne jsem zkusil strcit klic do zapalovani a uz jsem ho nevytahnul, takze mi stoji auto na ulici, odemcene, s klicem v zapalovani :X uz mam zavolanou odtahovku do hellera, vic bych takhle na ulici nezmohl
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

27.07 2013 9:37


sTeblo: klic vytahnes kancelarskou spinkou,

V spinacce je takovy kruhovy malinky bazmeg. Kdyz ho zatlacis, klic vytahnes.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

27.07 2013 9:58


sTeblo:
Baterka je temer nova, ani ne pul roku stara. Tou to podle me nebude a urcite neumre jen tak z niceho nic po pul roce a jeste k tomu za jizdy. V praci bohuzel nemam cim merit

Tomu nevěř ,klidně to může být baterka mě vydechla po půl roce Bosch S5 , zaměř se i na tu baterku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

27.07 2013 12:05


sTeblo:
Btw. cim vice nad tim uvazuju


Nic ve zlém, ale radši neuvažovat, nemyslet, ale změřit a ujistit se .

Jo, jinak k tématu kolíky jsou/nejsou v motorovém prostoru na připomenutí: http://audiklub.cz/forum/prispevek/1059296-mrtva-a6-c6
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 205 | Témat: 12

27.07 2013 14:20


neodesel ti ten odpojovac baterky v kufru ? co se ti pri bouracce prepali a jsi pak bez proudu
nahoru

sponzor





27.07 2013 14:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.07 2013 17:07


podle me ti lehl alternator, regler nebo uhliky...

a) pokusit se otevrit motor, pripoit zalozni zdroj na terminaly
b) po pripojeni se nalogovat do BEM jednotky, juknout se co se deje
c) vymazat vsechny chyby z can gateway
d) po nabiti baterie nastartovat, podivat se diagnostikou do BEM jednotky, merenych hodnot, kde bude jasne videt, kolik si bere z baterky auto a kolik dava altec...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

31.07 2013 22:16


V tomto případě asi nepravděpodobná situace, ale mně se stalo na kolegově autě, že zapomněl na baterce dotáhnout +. Takže jsem nastartoval, v pohodě dojel domů a už když jsem to vypl, tak zhasly a znovu rožly budíky. Druhej den bylo auto úplně mrtvý. Stačilo dotáhnout + a hned to valilo...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

04.08 2013 19:12


Podivej se na kostru v pp podbehu co ukostruje motor ke karoserii jednou jsem prijel domu a pak ani nenstartoval. Ocistit ocka. Muze tam byt prechodovy odpor.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

08.08 2013 9:16


Tak jak jsem říkal, na baterku ani alternátor mi to nesedělo podle chování. Verdikt byla uvolněná jednotka baterie od kostry. Zjednodušeně, uvolněná kostra. No, i tak to bylo drahé :-/
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

08.08 2013 10:04


rakyroky:
sTeblo: Změř napětí na baterce, změř přechodový odpor mezi kastlí a mínus pólem baterky, pak přechodový odpor mezi mínus pólem a motorem, pak taky mezi kastlí a motorem. Pokud vše v pořádku, zaměřil bych se na alternátor.

...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

08.08 2013 10:26


sTeblo:
Tak jak jsem říkal, na baterku ani alternátor mi to nesedělo podle chování. Verdikt byla uvolněná jednotka baterie od kostry. Zjednodušeně, uvolněná kostra. No, i tak to bylo drahé :-/


Nerad to říkám, ale já jsem to říkal...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

11.08 2013 10:11


Mr. Death: tys mluvil o plus polu na baterce, ten bxl naprosto v pohode

Ale to je fuk, na ceste, bez niceho, s odemcenym autem s klicem ve spinacce bych sam stejne nic neudelal. Spis me sere, ze jsem si neuvedomil, ze mam v ramci pojisteni asistenci. Mohlo me.to vyjit maximalne na par stovek a takhle to mam za par tisic
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email