Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 163 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 155
Uživatelů: 8
Celkem: 163

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

30.07 2013 18:57


Takže po zkoušce starých svíček jelo auto normálně.Dnes jsem koupil origo NGK a auto i nadále jede jak z praku.. Densa iridia mě celkem zklamaly,nečekal jsem že odejdou po 15tis. Možná vadná serie..Tak snad to někomu v budoucnu pomůže. Díky za rady a tipy..
nahoru

sponzor





30.07 2013 18:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

31.07 2013 12:09


martya3: Jo, a Brisk se mi na bývalé A3 rozsypaly. Takže ty jsou pro tenhle motor ještě zřejmě ještě horší než Densa.

Od té doby používám výhradně NGK.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

31.07 2013 22:42


Satan Coupe:


A jak jede?


Před vymazáním závady trochu tupá reakce na plyn jinak bez závad. po vymazání opět v normálu. Ale fascinuje mě překročení tlaku když tam není čidlo je pravda že fučí 1,5 bar ale nějak se mi to nepozdává . Asi je ta svině zase v depresi že ji čeká druhá hlava
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

31.07 2013 22:48


co se vyměnilo bys našel u mě v garáži tady na AK. je tam vše. jako svíčky jsem použil densa jiné série, nejsou určeny pro 1.8t ale specifikací jsou naprosto stejné, vychází asi 450,- sada a bez problému fungují. jezdí na to víc lidí na 1.8 a nikdo s nima zatím problém nehlásil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

31.07 2013 22:53


jinak diagnostika už čistá. bez závad. jediný co mě štve je že po výměně čidla ABS* se při každém rozjezdu ozve zabzučení od ABS*. ABS* diagnostika bez vad. nějakej nápad?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 115 | Témat: 38

03.08 2013 19:35


Ja mam zas na jedne A3 problem se spotrebou.Zralo to 7 az 8 litru a ted najede na 40 litru 350 az 380 km.Je to AGU jen je tam Turbo* z S3,blow off Forge,vlozka filtru sportovni,vyfuk bez katu a chip.Psalo to chybu 0561-prizpusobeni smesi,mez prekrocena,ale ted naposled uz zadna chyba.Kdyz je to nastartovane tak je citit benzin z vyfuku,jak je to bohate.Start rano tak to vzdy zdechlo a neslo normalne par vterin pak dobry,ale to jsem nasel deravou hadicku a je klid.Nejhorsi je,ze to auto jede jak DAS*,ale zere.Myslim si,ze Lambda*,ale uz 4 lidi tvrdi,ze hodnoty jsou v norme i vaha.I to meril jede osciloskopem tak nevim.Ted jsem tu lambdu vypojil tak uvidim co se bude dit,jestli to nejak poznam.Jinak svicky Denso uz nikdy.Tenhle motor funguje jak ma jen na origo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

04.08 2013 15:00


Neni chip jako chip. Do tohohle nikdo nevidí. můžeš to mít špatně a nemusí to dělat dobrotu jinak výfuk bez katu nedělá dobrotu na spotřebě ani mě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

04.08 2013 20:23


Jinak to vrčení ABS* už je rozlousknutý, dle diagnostiky v bloku měření pravé přední čidlo začne vykazovat otáčky až od 20ti km/h takže asik vadný čidlo.
nahoru

sponzor





04.08 2013 20:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 115 | Témat: 38

04.08 2013 22:18


Upresnim to.Chip a to vse co tam je je uz od koupe,udelano uz v Nemecku a nebyl zadnej problem nekolik let.To same vyfuk.Asi jsem jineho nazoru,ale u Turbo* motoru prave kat pryc.Ale to je fuk,resim spotrebu ktera s tim nema co delat u tohodle auta.To ABS* se taky koukni na ABS* konektory,delalo to taky driv a psalo cidlo u predniho kola,dalo se nove a chvilu klid a zas a opet to psalo a ejhle vycistil konektory u ABS* a je klid.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

05.08 2013 19:06


někde chyba bude když ti to začalo žrát. nemohl jsem vědět že to už bylo upraveno dřív. toto je moje první auto s turbem. u klasické atmosféry je kat na spotřebě hodně poznat tak jsem předpokládal že to bude stejný ale nehádám se. ABS* má konektory jak nový, ale prostě od výměny to dělá to že neukazuje žádnou reakci kola do 20km/h ukazuje až nad 20 tak za mě je to čidlo i když závadu diagnostika nenašla. což jsem zjistil až nedávno. U tohohle motoru už jsem se potrápil s hodně záludnostma. od elektroniky přes kilometry hadic až k mechanice a kompletní GO. Takže sám jsem se s tím potrápil dosti.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 115 | Témat: 38

06.08 2013 10:43


Vsak v poho.Nekde bude chyba,ale uz nevim co.Ze by fakt ta Lambda*?A ten kat pryc prave u atmosfer neni dobry.Kurna je to uz asi ctvrte auto s timhle motorem,ale jeste nikdy jsem neresil zavadu tak dlouho jak ted tu spotrebu.A beztak to bude blbost.To mam ten motor i v Corradu a pohoda,jen s kompresorem misto turba.No uvidime.Nechce se mi kupovat neco a pak to tim nebude
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.5. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 0

07.08 2013 14:37


corro ktora hadicka bola prasknuta? lebo ja mam ten isty problem so startom na 1.8T APP.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 115 | Témat: 38

07.08 2013 18:48


Byla praskla ta co je zastrecena pod sanim a jde do ventilu co je v tom tecku.Ale uz driv jsem menil i jine.A na druhe Audi,ale motor ARX jsem menil uz uplne vsechny od odvetrani i s dvouma ventilama,jeden v tecku a druhej ten hribek co je od vahy k turbu tak na te je danej.I dokonce to plastove rozboceni co je pod sanim a vede tam hadice ze sani a pak to jde do tech ventilu ruznejch,ale to u AGU neni,tam je jich min.Chvilu byl klid,ale zas to zaclo delat,ale ted jsem jeste dal nove k paliv.regulatoru,byla sterela a tu stejnou vedle ni co jde do trubky a az do blow a uvidim jestli to bude ok.I blow jsem dal ted origo.Dnesni a vcerejsi start zatim dobry.Jeste to nafouknu jestli to nekde nefouka,ikdyz by nemelo.Ale ta AGU ta startuje furt ok.Jen to zere.Mam ted odpojenou lambdu tak uvidim
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.5. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 0

08.08 2013 18:24


corro dik. mal som podozrenie ze to by to mohlo byt to ale aj tym ventilom lebo mam zasrate sanie od oleja za klapkou.dost tu aj pisu o tom dokonca aj o tom gumovom tecku ze zvykne praskat.zaujimave je to ze to roby iba na prvy start a potom az tak po 6 hodinach ked to vychladne.k tomu tvojmu problemu no moze to byt aj ta Lambda* ale aj cidlo teploty vody alebo termostat a potom davkuje ako na sitic.ake mas hodnoty na volnobeh na vahe a dobe vstreku?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 115 | Témat: 38

08.08 2013 20:32


Hodnoty ted nevim.Musim to znova nalogovat,ale vaha je otestovana uz treti a vstriky jsou ted davane na cisteni a jsou ok.Nebo co jsi myslel s tema vstrikama.Teplotni cidlo davane taky nove,ikdyz uz nejakej patek a nove neznamena vzdy dobre.Termostat nevim,ale to by neco delalo s teplotou ne?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.5. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 0

10.08 2013 18:47


myslel som dlzku vstreku ja mam 2,05ms a pokial nemas zohriaty motor na 90 tak davkuje viacej paliva.
sponzor





10.08 2013 18:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email