Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 6
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Bere-li W12 více jak litr oleje na tis. km čeká mě velká investice do oprav?
Ano, to se prohneš chlapečku
46% 
[ 14 ]
46%
Ne, je to normální
26% 
[ 8 ]
26%
Ano, Longlife je kámen úrazu vyměň ho a bude to v poho
16% 
[ 5 ]
16%
Ano, ale je to levná kravina
10% 
[ 3 ]
10%
Uživatelé hlasovali : 11
Celkem hlasů : 30

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.06 2010 20:35


AMDDawe:
jizan: to me ani nerikej takove strasne veci ja menim pomalu driv jak za 10tkm a mozna byhc i driv promin za OT

Jestli si pamatujete intervaly starších aut tak u benzínu když bylo 15tiskm, tak u nafty bylo na palivo i olej byl se mi zdá měl kratší interval. Je fakt že od té doby se přECI* jen něco změnilo, ale nafta v ČR je pořád stejné svinstvo zvlášť ta přelívaná z kanystru či z cisterny jinam.
nahoru

sponzor





28.06 2010 20:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

30.06 2010 7:13


Včera jsem dělal servis scout 2.0 FSI* naj.60tiskm náplň longlife-po 30tiskm žádný úbytek oleje...samozřejmě ta mazivost oleje byla už v prd...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

01.07 2010 11:54


jizan.com:
Včera jsem dělal servis scout 2.0 FSI* naj.60tiskm náplň longlife-po 30tiskm žádný úbytek oleje...samozřejmě ta mazivost oleje byla už v prd...


Přesně tak to neni olej ale černá sračka!!

Švagr taky ve firmě má samé new Pašíky a když slyším jak je autorizák krmí těmi nesmysly otom jak je longlife to nej pro káru tak je mi zle, nejhorší je to že ti lidé tomu věří!!

On mi říka že tři roky to vydrží je to v záruce a pak to de do prdele

No a pak už se bez záruky někdo trápí s motorem napůl vylágrovaným a jen platí svůj sen!

Jinak pokud se můžu vyadřit k tématu W-12 tak musím říct že litr na tisíc km je špatně!! Určitě kdyby to mělo najeto 5 tis km tak by se to dalo zkousnout, páč neni ještě sedlý,ale v 80 tisících je už něco špatně,,určo ne gufírka,typuji že ho někdo v záběhu pořádně prohnal!!! a je někde ve válci máznutý!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.07 2010 19:24


Giovany:

Přesně tak, vem si že byl krmený longlifem a ten ho pěkně vyšlehal. Tento motor točí bez problému 6tis ot/min a to udělá svoje, zvlášť když je tam olej který je už k.o. to jde potom rychle. Klika to udýchá ale ten zbytek, kruhy a ventily které se mažou už jen filmem rozhodně ne! Jinak co se týče diesel a vaček tak např. u 4válce PD octávie 77kW se vydřou už po 250tis a to tento motor byl živen 5W40 Castrol!!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

01.07 2010 21:18


jizan.com:

Přesně tak, vem si že byl krmený longlifem a ten ho pěkně vyšlehal. Tento motor točí bez problému 6tis ot/min a to udělá svoje, zvlášť když je tam olej který je už k.o. to jde potom rychle. Klika to udýchá ale ten zbytek, kruhy a ventily které se mažou už jen filmem rozhodně ne! Jinak co se týče diesel a vaček tak např. u 4válce PD octávie 77kW se vydřou už po 250tis a to tento motor byl živen 5W40 Castrol!!!


Koho potkam radím mu at dělá oleje max 10-15 tis,,ale to je u některých jak když hážeš hrach na zed!!

Já osobně měním po 10 a nebude tomu nikdy jinak,.

U těch PD je to pravda,vždyt je to strašně exponovaný motor a něco takového mu nemůže prospět ani omylem.Já prostě nepochopím kdo tohle vymyslel??, a to mi říkal kamoš že v kamionech snad mění olej po 60 tisícich??????????
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.07 2010 21:22


To PD najelo 250tiskm, lil se tam olej 5W40 castrol a interval výměny byl 15tiskm, prostě ty motory jsou na pi..!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

02.07 2010 18:06


Jako první bych rozhodně změnit značku oleje.Myslím, že hrozně záleží na oleji, který má to auto rádo a na stylu jízdy a CASTROL je jen drahá značka.Já do své stařenky 2.8 12V leju 10w-40, měním po 10 tisících a doleju max 1 litr. Půjčil si ji švagr a na 900 km zmizelo 1.5 litru.V náklaďáku jsem dával SHELL měnil jsem po 60 tisících bez dolívání, ale jednou mi tam v servisu prý omylem dal mechanik CASTROL a já nestačil dolívat. To mizel litr na 1500km, po přechodu zpět na SHELL spotřeba opět nulová. Takže můj nazor je, že ne motory, ale oleje jsou špatné. Howk.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

02.07 2010 19:57


To bude tema značkama olej/auto/motor/řidič všechno na sebe navazuje a těm vybraným štastlivcům kteří to musí řešit a opravovat to dá málo spát. Děnně jezdím neco málo kolem 400km (každý den!) Musím přiznat, že sem doslova prase pač šéfik nehledí na spotřebu. Tím pádem se doslova vyžívám neustálým vymačkáváním podlahy plynovým pedálem (dálnice opravdu nejezdím ) Sic to není osobák ani oooo, 2148 cm³80 kW 311 CDI* MB Sprinter XL tlačím spotřebuju 14L/100Km. A olej ? Ve vyčvachtaným motoru 300tis km od začátku tohoto roku pořád stejně !! Sice nevím co tam lejou ale pořád tam je a to je důležitý.
nahoru

sponzor





02.07 2010 19:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

02.07 2010 20:45


Tak jsem se dozvěděl, že jezdíš 400 km denně jako prase s prošlápnutou podlahou, parametry tvého auta a spotřebu benzinu. Motor má 300 000 a asi ti tam někdo dolévá olej či co, kterého je tudíž stále jaksi přiměřeně. Nějak mi unikla informace kolik ho to žere a jaký. Dá se odvodit, že to je olej dobrý a že ho to nežere. Paráda. Ale to neřeš, hlavně žes to zatím neuštval. Věř tomu, že do poslední chvíle než to zdechne, tak to pojede
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

02.07 2010 20:52


Ale jo já sem línej skočit se podívat, ale právě že ho to nepapá. Od začátku roku kdy byl měněný je stále v horním okraji měrky. A to mě povídej že za <50tis km nevypaří ani litr? hm.. tak jak na tom tak přemýšlím, musel ho někdo dolít kua
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

02.07 2010 21:53


tak mě za 10 000 km na AEL 2,5 TDI* zmizel necelej litrik, motor ma psano 270 000 km ale popravde co je to za pohadky. Je to 13 let stary Mel sem tam Shell Rimula 10W40. ed jsme nalil nejkay Total ci co. Nevim, Asi budu menit driv. Moc mu neverim. Jinak styl jizdy. Nekdy lehka noha, nekdy prudí trojkla bavorak. Zastavam teorii ze auto by se melo obcas prohnat a ne to jen dusit. Je to sice nafta ale mely by se vyuzivat ruzne otacky motoru. Nac je pak výkon 103 kW ve 4000 tis/ot ? Nebo ne ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.07 2010 21:59


Jj W12 to je defka ... hodně přemejšlím, jestli raděj nezačít házet voko po bezpečnější V8.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

02.07 2010 22:06


root:
Jj W12 to je defka ... hodně přemejšlím, jestli raděj nezačít házet voko po bezpečnější V8.


W12 ma víc problémů :-O
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.07 2010 22:32


V8 je vyvážený motor, dá se z něho hodně vymáčknout a pořád drží. V10 už je hrana, a W12 je akorát lokomotiva kterou nikdy nevyužiješ, akorát jezdíš od pumpy k pumpě...pánové spotřeba oleje je ovlivněna stylem jízdy to je jasné tlak oleje dělá své, ale ať zusí jezdit s W12 lehkou nohou...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.07 2010 23:02


jizan.com:
Tak na to moje bublání ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.07 2010 13:04


root:
jizan.com:
Tak na to moje bublání ...

Všaak právě, na to že je to jen 4,2 a atmosféra tak je hodně dobře vyladěný, když vezmu 300PS a 400Nm není na tu váhu bůhví co ale hýbat to umí pěkně i s A8, S6 pojede asi zhruba stejně tam není velký váhový rozdíl.
nahoru

sponzor





03.07 2010 13:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

05.08 2013 22:27


jak to tak ctu, ja nwm, moje D2 V8 papa taky asi 0,5-1l/1000km, ale pravda taky ze ma krapec vic najeto a hlavne ja liju shell 10W40 za 91kč/1l ) o W12 moc uvazuji, moooc.. asi se zbavim kolebave A8 a divoke S8 a poridim si jedno W12 co umi oboji )
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email