Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 320 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 315
Uživatelů: 5
Celkem: 320

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

31.08 2008 11:19


Ahoj vsem. U me audiny se vyskytnul takovy problem....hrozne pomalu mi padaji otacky. Kdyz jedu treba na trojku na tri tisice otacek a vymacknu spojku a pustim plyn tak otacky line klesaji a skoro se zastavi na 1500 a od tyhle hranice padaji jeste pomaleji. Ale po chvilce spadnou normalne asi na 900. Takhle to dela porad na vsechny rychlostni stupne a je to dost neprijemny...Uz jsem delal reset ridici jednotky a stejne to nepomohlo...Nevite cim by to mohlo byt? ZAcalo to delat z niceho nic. Diky za vase nazory
nahoru

sponzor





31.08 2008 11:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

31.08 2008 12:03


Jako prvni zkus udelat zakladni nastaveni skrtici klapky- hned po tom co ji vycistis, pokud to nepomuze poohlidni se po nove skrtici klapce
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

05.09 2008 13:53


jj presne tak to urco pomuze ...mel jsem neco podobnyho dokonce me ty otackyx i samy vylitly...kamos vycisti skrtici klapku takovym supersracem a za chvili se to uplne uklidnilo
hezky vecer ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.09 2008 18:49


TAVIC: To je správný postup, ale po vyčištění ti musel udělat reset neboli základní nastavení pomocí diagnostiky, přesně tak jak píše Vlasta.
Nebo se dá udělat reset (základní nastavení) pomocí odpojení baterie na cca 1 hudinu a následné zformátování ŘJ.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

06.09 2008 20:09


Petan:
TAVIC: To je správný postup, ale po vyčištění ti musel udělat reset neboli základní nastavení pomocí diagnostiky, přesně tak jak píše Vlasta.
Nebo se dá udělat reset (základní nastavení) pomocí odpojení baterie na cca 1 hudinu a následné zformátování ŘJ.


Jj to jsme zapomel napsat , ze pak nejak oblbnul ridici jednoutku

a co se stane z ridici jednoutkou poodpojeni baterky..ed jsme ji mel odpojenou asi 2é minut a nic ..teda jen plusak ..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.09 2008 20:25


TAVIC: To chce odpojit alespoň tak na 1 hodinu. Otázkou je, že máš rv.95 a u tohoto modelu to může být trochu jinak, ale nemělo by. Napiš jaký máš kód motoru
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

15.09 2008 9:00


Petan:
TAVIC: To chce odpojit alespoň tak na 1 hodinu. Otázkou je, že máš rv.95 a u tohoto modelu to může být trochu jinak, ale nemělo by. Napiš jaký máš kód motoru


Kod motoru je AEB. A vyrobena je na konci roku 95. Jeste jedna takova otazka na nekoho kdo zna 1.8T, potreboval bych vedet kam vede podtlakova hadicka, ktera je napojena na saci svody nalevo od skrtici klapky, tzn. vice v predu motoru pri podelnem ulozeni....Tato hadicka mi totiz vypadla a nenasel sem misto kam ji zapojit. Dekuji za info
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.09 2008 9:14


Aleš S: Tady máš schémata k tvému modelu. Snad ti to pomůže.
nahoru

sponzor





15.09 2008 9:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

15.09 2008 9:39


Petan: Diky moc. Ja jen doufam ze ten muj problem nekdy vyresim....Protoze ted ty otacky nekdy padaj pomalu, ale nekdy padaj normalne, ale spadnou tak na 500 a pak vylitnou tak na 1200 a takhle to pak porad houpe. A hlavne se mi tak o 2L zvedla spotreba protoze kdyz DAM* nohu z plynu tak tam porad tece benzin.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.09 2008 9:41


Aleš S: Ještě malé upozornění. Použij dle mého návodu na formátovánáí ŘJ variantu 2. AEB motor má MOTRONIC.

Vše zkontroluj, naformátuj a uvidíme.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

15.09 2008 9:46


To sem delal vcera. Kompletne sem vycistil cely saci potrubi vcetne regulatoru tlaku a skrtici klapky, udelal sem reset 2 a problem je porad stejnej....Jeste sem vcera taky mel vyndany vsechny svicky jestli treba neblbne jeden vstrik, ale svicky jsou vsechny stejny, krasne vypaleny....Pomalu me dochazi napady co by to mohlo delat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.09 2008 9:58


Aleš S: Takže všechny gumové hadice a hadičky jsou v pořádku? Totiž to pozvolné snižování otáček by mohlo znamenat, že to někde přisává vzduch. Zkontrolu pro jistotu ještě všechny hadičky, ventily a zpětné ventily. U tohoto motoru stačí málo, aby motor běžel nepravidelně
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

15.09 2008 10:36


Petan: No prave to jsem si myslel taky ze to bude delat nekde nejakej podtlak ale co jsem prosel tak vsechno bylo dobry az na jednu hadicku, ktera byla vypadla. Ale po zapojeni to dela porad....jestli je ovsem zapojena tam kde ma byt....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

15.09 2008 10:41


Petan: A jeste jedna takova otazecka....myslis ze kdyz to necham napichnout tak to VAG pozna ze by treba nekde prisaval falesnej vzduch? JA totiz s diagnostikou nemam zadny zkusenosti...vzdycky sem vsechno dokazal udelat bez ni, ale ted uz jsem bezradnej
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.09 2008 12:33


Aleš S: Diagnostika něco ukázat může, ale není všemocná. Určitě bych to doporučil na VAG-COM* napíchnout.

PS: Teď máš schéma zapojení, tak to zkus porovnat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

15.09 2008 15:07


Petan:
Aleš S: Diagnostika něco ukázat může, ale není všemocná. Určitě bych to doporučil na VAG-COM* napíchnout.

PS: Teď máš schéma zapojení, tak to zkus porovnat.


Hele ted sem koukal na ty schemata a ja mam u svy audi uplne jinou skrtici klapku i saci potrubi.....Ale pritom mam motor AEB. Napriklad do skrtici klapky mi vubec zadnej podtlak nejde jak je to v tech schematech
nahoru

sponzor





15.09 2008 15:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

15.09 2008 17:55


Tak sem se unahlil....ted sem si ty schemata poradne prohlid. Ale uz sem asi na zavadu prisel....jeste jednou sem prosel komplet cely podtlaky a narazil sem na praskly odvetravani klikovy skrine...takze si to tam urcite bralo falesnej vzduch....No ale ted resim dilema kde mam to plastovy kolinko sehnat...na autokelly to nemaj. Nevite nekdo o necem?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

12.10 2008 8:51


To sem řešil taky,použil sem gumovou hadici s kolenem ze starého Escorta.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email