Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 163 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 158
Uživatelů: 5
Celkem: 163

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

22.11 2008 14:11


borci uz asi po druhe nebo po treti registruju ze se mi ztraci voda,poprve to bylo nekdy v zari kdyz sem pri vymene zarovek zjistil ze mam skoro uplne povolene vicko od vyrnovaci nadoby a nebyla v ni zadna voda tak sem usoudil ze sem ji asi spatne dovrel tak utekla voda,tak sem dolil a v pohode! ale dnes sem zjistil pomerne horsi problem,vicko bylo dovrene na max a v ni zadna voda a dokonce v hadici ktera jde z motoru do chladice ta na preve strane u alternatoru kdyz sem ji promackaval tak sem neslysel zadnou vodu jen vzduch,tak sem tam dolil 2 LITRY destilky projel auto a zkontroloval stav kapaliny! v nadobce bylo to co sem dolil(tzn na max) a kdyz sem ji otevrel a proturoval motor tak se hladina mirne s otackama menila??? to nevim zda je v poradku ale kdyby bylo spatny tesneni pod hlavou tak by sly bublinky zda se nepletu???? napadlo me jestli netesni spatne prave to viko???
dik moc za kazdou odpoved
ps: nikdy sem neregistroval ze se mi prehriva motor vzdy mam 90°C a teplota vubec nekolisa,ale nesepina se mi ventilator u chladice to asi pro to ze tam je malo vody ze???
nahoru

sponzor





22.11 2008 14:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

22.11 2008 14:52


jeste bych mohl dodat ze sem mel tak cca pred 3 dny trochu mokro pod nohama jak u me tak u spolujezdce ale tohle uz sem resil jednou mel sem ucpany odtokovy kanalky u radiatoru....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

22.11 2008 14:58


jen technická není lepší dolejt antifrízu ted kdyz mrzne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2008
Příspěvků: 646 | Témat: 10

22.11 2008 15:05


mara A4:
Tak to každopádně...

Stillman:
Mrknul bych se, kde by se mohla ztrácet. např. netěsnost hadicí, chladiče apod. Taky jesli Ti pod nohama nečvachtala zrovna nemrzka. Pokud vše ok, bude šotek někde jinde ...řekl bych.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.11 2008 15:11


Stillman: taky jsem to řešil. zkus si pročíst toto téma, třeba ti to pomůže.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 33 | Témat: 0

22.11 2008 18:02


Zdravim chlopy...poradí někdo jestli se má točit větrák chladiče hned při startu. Termostat je nový zn. Wheler otvírá při 87°C tak jak by měl pro (kód motoru AFN),(nové těsnění pod hlavou) ale je divné, že se my to ohřívá na 90°C strašně dlouho a když náhodou někde potom zastavím a nechám motor běžet nebo jedu déle s kopce tak my teplota padá a padá. Jestli teda na to nemá vliv ten větrák který se točí okamžitě při startu což by neměl. Někde jsem četl, že spíná přes nějakou spojku či co. Topí normálně po chvilce jízdy takže tam žádný problém není. Díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

23.11 2008 10:21


vencaa6:
Stillman: taky jsem to řešil. zkus si pročíst toto téma, třeba ti to pomůže.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

dik za ten odkaz ja sem to prave psal vcera moc na rychlo bo sem spechal tak sem nehledal zadny tema:) jj kazdopadne dik,zkusim na to mrknout ze zpodka z vrchu zadny evidentni uniky nevidim,a kdyz sundam viko od expanzni nadobky tak to bubliny nehaze takze tesneni bude snad OK!a jeste takova technicka
ventilator kterej je na leve strane jak je airbox je na klimu a ten druhy na chlazeni??sem se sekl vcera ventilator jede furt!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.11 2008 11:06


s tím ventilátorem nevím který je na co. ale jeden se mně točí furt. takže taky budu rád, když budu vědět na co jsou...
nahoru

sponzor





23.11 2008 11:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

23.11 2008 11:36


jj ten jeden se toci furt a ten druhy je na klimu,ale zjistil sem dalsi negativni poznatek, ted se prisel z garaze a kontroloval sem odtokovy kanalek pod baterkou a ucpany nebyl,a mel by tam byt jen jeden ne??? takze ta voda pod nohama asi nebyla z tohodle duvodu.....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

23.11 2008 11:41


jo a ze se jen vracim k tomu problemu nemuze to zpusobit vicko expanzni nadobky??? tesneni muze byt vychozene a utikat vrchem....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.11 2008 12:32


Stillman: Vo víčku je pretlakový ventil, ktorý ti otvorí keď máš v aute pretlak, niekedy môže zle tesniť resp. je stále otvorený.
Skús ho nasadiť a stlačiť hadicu(napr. pri chladiči) a uvidíš či ti púšta cez víčko.
Pravdepodobne asi ti tečie výmenník tepla, keď teda nemáš tie odtokové kanále upchané
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

23.11 2008 12:56


Vzhledem k tomu, že do auta dou dvě trubky do radiátoru, tak jediné, co tam může vytéct je voda přímo z radiátoru, který je ve výměníku tepla. Další věc, která může vytékat je z výparníku klimy, ale o tom pochybuju, takže to tipuju na prdlý radiátor.

Pokud by bylo něco ruplýho za přepážkou v motorovém prostoru, tak bys musel mít díru do kabiny, která se tam sama neudělá. Pokud tam nenajdeš díru, tak by hladina vody musela přesáhnout sání a proteklo by ti to přes filtr do ventilace. O čemž taky pochybuju, protože tolik vody v oběhu není. Pokud bylo mokro v kabině, tak bych to tipnul na ten radiátor.

K radiátoru se dostaneš když odmontuješ palubovku ... takže nic moc. Kdyby to bylo z toho výparníku, tak na ten uvidíš, když vymontuješ odkládací prostor u spolujezdce, za kterým je ventilítor, vymontuješ ventilátor a hned vlevo je výparník klimy.

Když už to budeš kontrolovat, můžeš se mrknout za středový panel, kde uvidíš na spodek výměníku, jsou tam serva, táhla a spodek uložení radiátoru. Třeba to bude potečený. No, uvidíš.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

23.11 2008 13:07


ty jo hosi vubec se mi to nelibi,prave ze sem byl tedka rad ze mi topi auto ze se nemusela vydelavat palubka,ze se to jen profouklo a proplachlo a je to v cajku....zkusim zkontrolovat ten vymenik uvidim no....ale kazdopadne ted na zimu se bude v garazi uzasne delat sakra prace!!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 5

23.11 2008 19:49


pokud se ti při otevření víčka mění hladina kapaliny tak podfukuje těsnění hlavy (nemusí jít bubliny) udělá to jen při určité teplotě.zkuz ohřát motor sundat víčko a přidávat plyn.jinak víčko otevře až při asi1,5atm.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

24.11 2008 0:27


Jdi po trubkách. Pokud by ti netěsnila hlava, tak budeš mít na víčku oleje bílej nebo takovej šedej povlak. Pokud tam není, tak to teče jinam.

Někde to vytékat musí. Neztrácí se jen tak do jiného prostoru a času.

btw. Odvzdušňoval jsi to? ... Zkontroluj všechno, co jsi rozpojoval, jestli jsi někde nazpomněl na kovovou svorku. Dej tam barevnou nemrznoucí směs, ohřej to, zaparkuj někde na silnici, označ si pozici kol, párkrát to vyžeň do otáček a jestli to někde teče, tak to uvidíš na zemi, až odjedeš kousek dál.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

24.11 2008 20:34


kluci tak sem z toho jelen,vcera kdyz sem prijel z olomouce do prerova a to pomerne sviznou jizdou tak jak sem dojel domu tak sem nechal bezet motor a sel sem zkontrolovat stav vody a expanska byla uplne full a kdyz sem otevrel po chvili viko tak z tama zacla valit voda ale stylem jak kdyz "fontana" klesala a stoupala ale zarazilo me to ze voda nebyla hodne svetla jelikoz kdyby mi utekla nekde voda tak by zmizel logicky aji fridex ale ta voda byla uplne cervna jako ze fridexu tam je dost!ale je pravda ze kdyz necham otevreny viko a vytacim motor tak se mirne meni hladina vody ale vcera to uplne valilo ven aji s bublinama tak sem to rychle zavrel,a na viku od oleje je takova sedobila usazenina je pravda ze sem se na to dival ve tme zitra se na to podivam na svetle
a je podstatny se na to divat kdyz je motor studeny nebo zahratej????
ale asi ty vsechny priznaky smeruji k tomu tesneni,a to mi ted kolisaji otacky kdyz vyradim a jedu tak to kolisa mezi 500-800 ot. ale to az ted jak sem vcera vydelal baterku!tohle by mel vyresit restart ŘJ!
nahoru

sponzor





24.11 2008 20:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

06.07 2013 15:39


Zdravím lidi. Tak mi začala téct voda z hadice. Předpokládám, že to je z hadice co jde do topení. Tudíž dá se sehnat, nebo přímo originál?
Je to tato a vyměnil bych i tu pod ní. Abych měl od těhle hadic klid. Jen se obávám, že k tomu budu mít přístup jak penězům

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

06.07 2013 20:31


poradí někdo?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

06.07 2013 20:43


VeBr: tak koukal jsem nikde jsem je nenašel ,vypadá to že budeš muset origo.Kouknu do etky. Napiš tu typ motoru a rok.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

06.07 2013 21:18


Je to vše v garáži, ale obávám se že taky budu muset shánět origo.
Je to 1,9TDI 81kw AVG* a4b5 model 2000
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

06.07 2013 21:36


Tady je etka, ještě kouknu a hodím odkazy na ceny.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

06.07 2013 21:42


tak obrázek 3A :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

obrázek 2A:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

06.07 2013 22:23


Díky díky. Takže budu muset se dostat ještě k topení někde pod palubovkou.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

07.07 2013 8:16


VeBr: no ono to podle toho obrázku tak vypadá, že ty hadice jdou skrz podlahu nějak,budeš muset na to mrknout ale většinou jsou ty vývody topení vyvedené skrz příčku motorového prostoru, u tebe je to zajímavě. Mě to připadne někde jak jsou stěrače pod torpédem když koukám na ten obrázek č.9 , protože ty vývody toho radiátoru jdou přes gumovou průchodku.
nahoru

sponzor





07.07 2013 8:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

07.07 2013 8:52


rocky33: Dík moc. Kouknu na to a objednám hadice. Ať mám před dovolenou klid
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email