Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 5
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

22.06 2013 16:53


Jedná sa o motor 1,8S, 66kW, kod motora PM, ročník 89. Chcel som vymeniť kladku, a rozvodový remeň. Postupoval som podľa Jak na to. Vačku som nastavil, zo zadu je jamka ktorá sa skrýva za plechom ale spredu mi to nesedelo a ani nemalo podlľa čoho lebo na kryte remeňa nieje šipka. Kľukový som nastavil tiež len cca lebo asi niekomu spadol klinový remeň a z krytu sčuchalo čísla na predzápal a po šipke tam ostal len náznak. Dal som dole remeň a omylom som buchol ešte do spojovacieho hriadeľa čo sa z ním nastavuje zapaľovanie. Dal som dole rozdeľovač a ten čap dole nebol tak ako mal byť podľa knížky - pozdĺž motora. V knihe ešte píšu že motor PM od roku 90 má byť čap kolmo na zárez držiaka rozdeľovača. Ako teraz zakladne nastaviť vačku, kľuku, zapaľovanie?
nahoru

sponzor





22.06 2013 16:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.06 2013 20:20


No pěkně jsi to rozhasil,měl ses napřed zeptat..Na setrváku máš značku "0",ta se musí krýt se spodní hranou otvoru v převodovce..,tím budeš mít 1 válec v horní úvrati..Palec rozdělovače musí směřovat na rysku na rozdělovači,ta označuje 1 válec..No a váčku..to sundej ventilové víko a při horní úvrati 1 válce musí obě váčky směřovat nahoru..Pak nasaď řemen napni a několikrát otoč motorem,musí jím jít točit bez odporu-vytáhni si svíčky..Natoč to zas na značky a zkontroluj,jestli ti to sedí..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

22.06 2013 21:37


Dík za rýchlu odpoveď, potrebujem súrne auto kedže teraz mam obmedzenú hybnosť. Práve že na zotrvačníku nieje 0 ako píšeš Ty a kniha ale len zarážka. Palec môžem dať praktricky hoc ako a pootačaním rozdeľovačom sa dostanem na rysku. Tie vačky na 1. válci budú hore t.j. najvyššie ako môžu byť a 4. valec bude strihať?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

22.06 2013 22:41


proby: nemaš skype?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

22.06 2013 22:46


monty1966: nemám iba ICQ.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

22.06 2013 23:02


tak mui ho dej do sz
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.06 2013 8:14


Proby: Tou zarážkou myslíš rysku přes celou šířku setrvačníku?Pokud jo,tak ta je na předstih..Ta "0" je tak 3 cm před ní..Ale pokud tam fakt není,což je divné,tak strč nějakou tyčinku do otvoru pro svíčku 1 válce a najdi polohu horní úvrati..Je to v místě kde se tyčinka zastaví a půjde dolů,tak to místo před tím než půjde dolů..Pak mrkni na ten setrvák,jestli tam tu značku fakt neuvidíš,pokud ne,tak otoč motorem o 1 otáčku a mrkni znova..Obě váčky 1 válce musí směřovat co nejvíce kolmo nahoru..Je divné,že tam nemáš žádné značky..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

23.06 2013 8:27


Áno, myslím čiarku cez celú šírku zotrvačníku. Vyskušam ako hovoriš trocha to ošmirgľujem a pozriem tretí raz. Z vačkami som to pochopil len či to tak presne nastavím. Keď budú čo najviac hore tak na 4. valci budú strihať? Tak značku na vačke mam odzadu čo sa ma prekrývať s plechom a spredu nieje šípkla ale guľka ktorá je uplne mimo. Tá zarážka pod rozdeľovačom na olejové čerpadlo môže byť hoci ako?
nahoru

sponzor





23.06 2013 8:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.06 2013 15:24


Jaký máš kryt rozvodů,plechový nebo plastový?Na váčkovém kole nemáš "OT"?Mrknu do autodat,teď si to nějak nevybavuju..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.06 2013 16:04


Tak,že :
váčka-ryska zezadu váčkového kola se má krýt s hranou plechu za váčkovým kolem..
pomocná hřídel-ryska na řemenici se má krýt se značkou/zářezem na velké řemenici (ta pro klíňák) na klikovce..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

23.06 2013 16:46


Novone klamal som, ta 0 na zotrvačniku je, prebrusil som zotrvák a asi 2cm od rysky tam je. Keď som kúpil auto nebol tam kryt takže som dal plastový a na remenici nemám OT ani šipku za krytom. Spredu na vačke je dierka ktorá mi nič nehovorí je asi o 180 stupňov od tej čo je vzadu skoro naproti.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.06 2013 17:16


proby:
Novone klamal som, ta 0 na zotrvačniku je, prebrusil som zotrvák a asi 2cm od rysky tam je. Keď som kúpil auto nebol tam kryt takže som dal plastový a na remenici nemám OT ani šipku za krytom. Spredu na vačke je dierka ktorá mi nič nehovorí je asi o 180 stupňov od tej čo je vzadu skoro naproti.


Tebe zajímá ta ryska-tečka zezadu váčkového kola..Ta se má krýt s hranou plechu nebo hranou hrany hlavy válců na pravé straně..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

23.06 2013 17:29


Skusím zajtra nahodiť a uvidíme len neviem či naskočí kôli zapaľovaniu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.06 2013 11:08


Já měl podezření na rochu rozházený rozvody, tak jsem je rozházel úplně a nastavil znova, jo, je v těch značkách trochu chaos, tenkrát jsem měl 2Pixe snad hodinu na telefonu než jsem ty značky našel. Na důlek zepředu na kole vačky zapomeň, jako by tam nebyl. Podle něj to tak maximálně zkurvíš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

25.06 2013 17:56


Satan Coupe: tak tebe šlo zle auto pred rozvodami.
Dnes som to poskladal a mlatia mi ventili. Náprázdno pri pretočení kľuky nemlatia ale po naštartovaní. Z akého uhlu sa 0 nastavuje na zotrváku?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

26.06 2013 7:07


tak to zkus posunout na vačče o zub na jednu i na druhou stranu, byl jsem na tom stejně po výměně, tak jsem to posunul a je klid.
nahoru

sponzor





26.06 2013 7:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

26.06 2013 8:29


Vyskúšam aj keď ta dierka na vačke je nastávená presne čo nemôžem povedať o kľuke lebo tá 0 je inak viditeľna pri rôznych pohľadoch a to sa mi nezdá.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

26.06 2013 9:00


přesně, to je ten důvod, proč jsem se taky netrefil napoprvé. O zub, o víc to nebude.
Naposledy upravil Satan Coupe dne 26.06 2013 9:34, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

26.06 2013 9:09


Za vyskušanie nič nedám, neviem si vysvetliť prečo klepú keď pri pretáčaní s račňou nebúcha nič.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.06 2013 9:15


proby:
Za vyskušanie nič nedám, neviem si vysvetliť prečo klepú keď pri pretáčaní s račňou nebúcha nič.
Ventyly se otvírají v jiný čas než mají..Při točení račnou motor nepálí,nemá zážehy,nic tam nehoří,ne..?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

26.06 2013 9:19


Čiže mi vychádza že sú otvorené skôr a explozia ich tlačí naspäť a vtedý narážaju na hydra. Včera som nad tým strávil 5h a už ma to ..., lebo návod som dodržal ako ste mi napísali len to klepe.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

26.06 2013 9:36


jj, posupuješ stejně jako já, je před tebou poslerní krok, posuneš o zub a když trefíš na kterou stranu, máš hotovo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

26.06 2013 9:40


Nič iné neostáva. Ešte raz to nastavim a dám vedieť. Pred rozoberáním mi sedeli všetky značky okrem ten nešťastnej 0 na zotrváku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.06 2013 9:42


Snad to bude vidět...
nahoru

sponzor





26.06 2013 9:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

26.06 2013 9:47


Dík za ilustráciu, rozhodím to ešte raz lebo ryska na vačke bola trochu nižšie ako je tu, bola zarovno z hlavou a nie tym plechom. Kladka sa napína točením do prava?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

26.06 2013 17:31


Rozvody zložené ale rozhodil som pomocný hriadeľ o zub a tak isto o zub dozadu kľuku a ono to ide lepšie jak pred rozobraním. Ešte doštelovať zapaľovanie s lampou ale nwm podľa čoho keď tam nesú stupne. Keď nesedí podľa rysiek a motor ide dobre môže sa niečo stať alebo je to náhoda?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.06 2013 22:30


Postup seřízení základního předstihu jsem ti přece psal v SZ..V Etzoldovi je ten postup u motoru PM taky a správně..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

27.06 2013 9:19


Díky chlapi za pomoc.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email