Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 2
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2009
Příspěvků: 45 | Témat: 16

14.05 2009 10:02


Zdravim. Mam velky problem s mojou A6 1.9TDi 1998rv. Auto uplne stratilo vykon, a motor ma strasne ostry zvuk, normalne to pripomina tatrovku. Aj vyfukove plyny smrdia ovela viacej ale nejde cierny dym. Neviete mi poradit kde moze byt chyba?
nahoru

sponzor





14.05 2009 10:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

14.05 2009 16:19


Mno jestli tam mas motor AFN, tak ty trpeli tim, ze se obcas strihl klinek na klice a pootocilo se to tam, cili se ti kompletne domrda predvtrik a rozvody atp.
Takze bych se kouknul na tohle. Nastartuj to a podivej jse na to kolecko jestli ti nejak hazi. Pokud jo, tak je to ten problem. Ono se to totiz to kolecko ma davat s rozvodama ale kazdej kvuli 500,- to nedava a pak se stava tohleto
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

14.05 2009 16:19


Jinak pichnout na VAG a vyjet chyby a kouknout se na predvstrik
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2009
Příspěvků: 45 | Témat: 16

15.05 2009 7:41


Zavada zistena. Zadrete Turbo*. Ten klepot je sposobeny nedostatkom vzduchu a naslednym dusenim. Na ten rozvod som aj myslel , ale ten je v poriadku.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

15.05 2009 7:51


Knightey-:
Mno jestli tam mas motor AFN, tak ty trpeli tim, ze se obcas strihl klinek na klice a pootocilo se to tam, cili se ti kompletne domrda predvtrik a rozvody atp.
Takze bych se kouknul na tohle. Nastartuj to a podivej jse na to kolecko jestli ti nejak hazi. Pokud jo, tak je to ten problem. Ono se to totiz to kolecko ma davat s rozvodama ale kazdej kvuli 500,- to nedava a pak se stava tohleto


můžeš mi to objasnit...na které klice je ten klínek a jaké kolečko by se točilo zkřiva..je jich tam víc mám taky motor AFN
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 190 | Témat: 7

15.05 2009 8:19


myslel ozubené kolečko, které je dole na klikovce a jsou ním hnány rozvody. Ale motory AFN už na to zase až tak netrpěly, to spíše 66KW motory 1Z.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

15.05 2009 9:08


1Z a AFN na to trpeli uplne stejne prootze jsou to naprosto stejne motory. Rozdil mezi nima je v pouziti materialu pistu, cerpadla a turba
Jinak blok je naprosto stejnej. Cili na to trpeli oba dva stejne. Me se to vysralo v nemecku na VW Ventu 1.9TDi 81KW AFN
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2009
Příspěvků: 45 | Témat: 16

28.05 2009 8:45


Takze doplnok k mojej teme. Vcera mi prislo Turbo*, vybrali sme stare, vycistili komplet sanie, nahodili druhe a bum, stale to iste. To us bolo pol druhej rano a hlava v smutku ze som zbytocne vyhodil peniaze. Kamrat mechanik tak pozera na to nastartovane auto a zrazu si vsimol jeden konektor(od nejakeho snimaca) co predtym nebolo vydno lebo bol skryty pod krytom motora a bol povyskoceny. CVAK, a auto zrazu islo . Takze na jednej strane som rad ze nemam auto zo zvukom ako traktor a vykonom ako embecka a na druhej strane zlost za zbytocne vyhodene peniaze vdaka odbornikom s AUDI.

Ale stale to auto ide ako v nudzovom rezime. Mam doma aj VAG len som ho este nepouzil lebo este len vcera mi prisiel s turbom. Neviete mi poradit na co sa mam zamerat? Vopred dakujem za vsetky rady a hlavne za rady ohladom VAGu.
nahoru

sponzor





28.05 2009 8:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.05 2009 18:42


od toho je log z jizdy, udelejte ho a budete chytrejsi...11 a 3 kanal, do plnej podrzet na trojku do kopce z nuly...pak ho sem dejte...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.05 2009 21:11


Takto to vypadá keď sa bezhlavo dignostikuje závada,zbytočne vyhodené peniaze,nervy majitela.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 1

02.06 2013 21:11


Čaute. Neměli by jste tady někdo kompletní elektro plány od Audi A6 1,9TDI 81 kW automat R.V. 1998?Koupil jsem si jí jsem sní spokojený.Jenže někdo v tomto voze udělal zmatky. Co se týče Elektřiny byl to kdysi taxi a nefunguje mi Spoustu věcí rozkuchal jsem auto a zjistil jsem,že jsou tam kabely které nemají být když pustím Tempomat* začne mi to houkat.a vytahal jsem spoustu pocvakaných kabelů.Už jen ty plány mě brzdí k tomu,abych si to dal do kupy nemíním dávat kupu peněz člověkovi,které ty plány má za tu práci,kterou jsi udělám sám.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email