Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 173 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 168
Uživatelů: 5
Celkem: 173

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

28.05 2013 17:18


Tak vás po dloouhé předlouhé době zdravím, přátelé
Hříšně jsem zde chyběl a asi po tři roky sem téměř vůbec nezavítal. Pohltili mě jiné starosti a mnoho se změnilo. Práci jsem změnil, dívek ložem prošlo nemálo, bydlet a žít v matičce počal, leč mojí milovanou Audinku neopustil. Ona mě má ráda a stále radši, ale už si nepamatuje tolik věcí, ani do schodů jí to už tolik neběhá. A teď ji dokonce ranila mrtvička, nebohou..
Zrovna ráno jsem v Praze potkal Křižníka, kterého se taky chystám delší dobu navštívit a ejhle, už tu mám topic.

Všechno začalo před týdnem.
Elektronika už není, co bývala a na palubce to kromě ukazatele špatné ABS* probliklo ledasčím jiným. Až se stalo, že problikávat to přestalo úplně a já jsem byl rád, že pípání až na výjimky ustalo.

Jenže, co čert nechtěl. Chvilku jsem toho svého žrouta nenakrmil olejem a neštěstí bylo na světě. Kontrolka nekontrolovala a v barandovských kopcích jsem to lehce povařil. Když jsem zastavil, teplota na 120 a ještě kousek a já dva kousky v kalhotech.
Za tři dny jsem doplnil vodu, olej, tři kilometry jí protáhl a vše se zdálo ok. Leč zdání někdy klame.
Včera cestou do Tábora zastavil po 20km na benzínce, kdy jsem zahlédl jemný obláček páry z motoru. Ha, je to mezi půlkama, pomyslel jsem si a začal panikařit.
Před rokem mi totiž auto jemně vzplálo a pocit to nebyl příjemný.
Nicméně teplota překročila devadesátku jen mírně, v nádobce vody pramálo, tedy obvinil jsem sebe z nedávného nedostatečného dolití. Po vychladnutí a rozjetí bylo vše celou cestu do Tábora ok, až jsem zase přizastavil u obchodu a teplota opět jemně povyskočila. Po vyjetí se opět srovnala a až do cíle se udržela v pohodě striktně na devadesátce.
Ráno po devadesátikilometrové cestě se rafička negativně vychýlila opět až v pražských kolonách.
Peněženka dala slovo a auto skončilo v servisu, kdežto já už kroutil pracovně nasazen. Po hodině mi jeden nepříjemný pán zavolal, že vše je špatně a že potřebuje minimálně padesát tisíc, jinak se už nesvezu. Po mém pokřižování jal jsem se rozklepat a klel ke své osobě, proč já tenkrát ten olej nedolil zavčasu.

Že to byl namachrovanec nepříjemnej, to je už jedno, ale důležitý je, že prý mi jde CO2 do vody. Snad to změřil, tak tomu budu věřit.

Tedy otázka na odbornost ve zdejší dej nám dnes, co Audiklubu v srdci, tak i na zemi:
Kamarádi, myslíte, že je jisté, že těsnění či jedna z chytrých hlav je v pánu? Já tedy už ano
Otázka druhá: Musí se demontovat kompletní rozvody při demontáži hlavy? Respektive za jakou nejnižší cenu při pozitivních faktoŕech lze auto opravit.
Auto je 14 let staré, moc pěkné, ale nefunguje klima (Kompresor*), ABS* jednotka, čidlo teploty oleje, zlobí rádio a přední čepy taky nejsou v nej kondici.
Nabízí se vše opravit při jednom, ale to se mi nechce. Tudíž bych opravil jen nejnutnější, dva roky pojezdil a s autem se rozloučil.
Je to možné dejme tomu do deseti patnácti tisíc Kč, když to opraví kamarád, nebo někdo z vás?

Díky vám za vaše zlaté odpovědi. Raději bych vás potkal při radostnější chvíli
nahoru

sponzor





28.05 2013 17:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

28.05 2013 17:55


2.8 V6 30V je tvoj motor...a 50 litrov nedas za vymenu motora...nie to este jeho opravu...do 30tis. sa musis zmestit..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

28.05 2013 18:29


Nejak nechapu, pardon.
Padesat tisic rozhodne za opravu vydat nechci. Tricet take ne, pokud to nebude vylozene nevyhnutelne. Nebo tricet, ale at funguje vse vcetne klimy a ABS*
To auto uz ma ledacos za sebou, je to ma laska, ale i milenky s krasnym telem maji sve limity
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

28.05 2013 19:24


Za patnáct máš jinej motor i s fousama, nepanikař
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

28.05 2013 20:58


Hanysi, to jsem chtel slyset!
Ale otazka je ulozeni motoru. Kompletnich motoru 2,8 z A4 tady moc nebude. Je motor z A6 stejny vcetne ulozeni?
Dale tam mam nainstalovany plyn. To bych nechal odbornikum, takze dalsi penize navic. Kolik by to tedy bylo? Do 25 by jsem se vesel i s praci se vsim vsudy?
Kdopak by se do toho chtel tady pustit?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

28.05 2013 21:51


S pouštěním už to bude problém, to musíš dát celé na klíč. Nebo si to přehodit sám
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

28.05 2013 22:59


Jak se spoustenim? Myslis s montazi?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

28.05 2013 23:41


Citace:
Kdopak by se do toho chtel tady pustit?
S pouštěním už to bude problém


Hlavně si zjisti co přesně potřebuješ. Nemusí to být nutně celý motor. I když to by bylo nejjednodušší. Pak už jen sjeď s devítkou k mechošovi a zadej požadavek. Nemyslím devítkou tramvají. Bez ní se asi nechytneš
nahoru

sponzor





28.05 2013 23:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

29.05 2013 10:12


Díky, Hanysi. A kdo je Mechoš ještě poprosím. Trochu jsem tady z toho poslední dobou vypadl a moc se neorientuju
Jo mechoš jako mechanik obecně. Kurňa lidi, vyjadřujte se trochu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

29.05 2013 10:39


Bunda:
Nejak nechapu, pardon.
Padesat tisic rozhodne za opravu vydat nechci. Tricet take ne, pokud to nebude vylozene nevyhnutelne. Nebo tricet, ale at funguje vse vcetne klimy a ABS*
To auto uz ma ledacos za sebou, je to ma laska, ale i milenky s krasnym telem maji sve limity


Zle som to napisal ja kreten....myslel som 30tis. v pripade ze by sa menil cely motor za iny+nejake drobnosti okolo toho...vzdy sa nieco najde ked je to uz dole...ja neviem spojka,rozvody a pod. kktinky...chapes.Kamaratovi som taky menil minuly rok ale 12V a tam ma vysiel motor 500e robota 300e a nova spojka 200e...
Platil okolo 1000e...bola to A6 C4 ale to je jedno...hento je velmi podobne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

29.05 2013 10:41


Bunda: Pokud si seženeš motor tak ja ti ho tak klidně nakidam(čti namontuju)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

29.05 2013 11:01


Děkuju vám. Samozřejmě zatím sháním info, jak tam pasuje motor z A6, kolik by stála eventuální oprava apod.
Gudy, díky za nabídku. Vím o Tobě, tak v případě, že to bude aktuální, zkontaktuju Tě a uvidíme.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.05 2013 11:13


vezmi to k nekomu, kdo tomu rozumi, shodte hlavy a budete chytrejsi...takto to jsou jen dohady, spekulace, zbytecny stres

mozna to na jiny motor ani nebude, on ten spodek 2.8 je dost odolnej
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

29.05 2013 12:39


Lumpiqu, jenže to už je poměrně náročná operace.
Když to rozebere, tak pak musí přeměřit ty hlavy, ne?
Kdyby to bylo jen těsnění, to se musí ty hlavy stejně přeměřit. Předpokládám, že pohledem prasklý těsnění se nezjistí.
Kolik se toho musí vyměnit, když se předpokládejme bude jednat o těsnění. Rozvody by bylo taky velmi záhodno udělat, ty už mají nakrouceno dost.

Všechny tyhle otázky mě přivádějí na myšlenku, zda-li tedy nesehnat celý motor a nebabrat se s těmi všemi věcmi. Nehledě na to, že jak píšu výše, nefunguje mi ABS* řídící jednotka a Kompresor* klimy, což by u jiného motoru mohlo být součástí (možná).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

29.05 2013 15:41


Bunda: Mysli ti to dobře.Sam si řikal že to bylo kolikrat uvařene jak bramboračka a olej to taky papkalo takže bych se starym motorem vubec nezabyval.Sehnat jinej natahnout nove rozvody vyměnit olej přetěsnit maximalně vika a simerinky na vačkach a daval bych to do auta.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.05 2013 20:04


Neni to zadna velka opera, mas atmosferu bez turbin, egru atd...sundas plasty, odpojis rail, sundas sani, a ses u hlav...ty shodis a vis na cem jsi...prace na 4 hodiny tak..
nahoru

sponzor





29.05 2013 20:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.05 2013 20:08


Pokud je to ventil, tak nechas udelat hlavu, vcetne srovnani, vymeny stiratek ventilu..cena cca do 3-4 tisic za hlavu co jsem to nechaval delat kdysi davno...

Kdyz budes mit stesti, tak za 10-12 tisic a odjizdis s motorem, kterej nezere olej, nehuli atd...

Pokud bude spodek, tak pak je to za motor. Ale i tak 30 tisic bys nemel prekrocit..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

30.05 2013 16:23


Gudi, ten motor nebyl uvařenej kolikrát jak bramboračka. Jednou byl víc, ale jinak je cajk.
Dokonce se s tím dá normálně jet delší vzdálenosti, vůbec se nevaří, dokud se nejede pod padesát.
Nehulí vůbec, olej tyhle motory žerou normálně, tak litr na tisíc km.
Má najeto 225 tisíc, z toho jsem já najel polovinu. Takže ho znám.

Lumpiqu, díky moc. Tak já to teda nechám někým celý sundat a prohlídnout. Ještě se zeptám. Když prohlídne jednu hlavu, ta bude špatná (nebo těsnění na ní), může být špatná i ta druhá, viď.. Prostě prohlídnout obě. Asi blbej dotaz, ale ptám se v rámci úspory financí a času..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.05 2013 19:05


Rozhodne obe, minimalne proto, abyste udelali na obou stiratka ventilu, pres ktere tendle motor basti olej jak silenej...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

31.05 2013 11:01


Skvěle. Díky moc.
Už mám pozjišťované ceny těsnění, stírátek - tedy simerinků a teď ještě někoho, kdo to za rozumný peníz udělá.
Lumpiqu, nevíš třeba prosím Tě, co tak se ještě obvykle mění?
Olej, nějaký drobnosti a taky, jaká je pravděpodobnost, že to není těsnění, ale že je poškozená, případně nějak zkroucená ta hlava. V čem ta kontrola spočívá a jak je složitá?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email