Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 276 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 273
Uživatelů: 3
Celkem: 276

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 17

23.10 2012 0:31


Cawte. Chcel by som sa spytat ako zistim aky mam motor v aute. Lebo kupoval sm s tym, ze mam AKN 110kW. No teraz po 2r sm zistil, ze asi tam je AKE 132kW. Zistil sm to tak, ze mi odisla vakuova pumpa a ked sm objednal na AKN tak nepasovala a ked sme pozreli cislo dielu tak sm tam mal zo 132kW...uplne ine uchyty. Pocas toho co mam auto sm menil vacky, nove rozvody, repas cerpadla...ale ked sm to pozeral, tak tieto veci maju rovnake aba modely. Ked sm to kupoval povedal mi, ze je tam iny motor, ale ze 110kW. Teraz nwm co robit! Lebo mam tam program nahrany v RJ na AKN 110kW a stale su s tym probemi...netaha dobre a niekedy dymi atd...veci okolo dymenia su urobene ciste sanie, odvetranie, Turbo* repas, hadice vsetko. Len ten tah ma problemi... Mozem tam nahrat soft na 132kW??? Nechcem nic pokazit. Dakujem za rady
nahoru

sponzor





23.10 2012 0:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.10 2012 1:47


motory jsou az na detaily (jine, avsak mezi sebou kompatabilni Turbo*, jina vaha vzduchu, jiny typ odlucovac oleje, jinej tusimze setrvak/respektive jeho uchyceni atd..) mechanicky identicke, tzn ze je klidne mozne, ze tam nekdo dal blok z AKE, ale motor management (VP44 cerpadlo, vstriky, ECU* a jeji mapy atd) jsou ze 110kw verze...

motor management poznas podle vahy vzduchu, pokud je bosch, je to 110 KW AFB/AKN, pokud hitachi, tak uz je to 132 AKE a vyzssi..

Edit: TOG snimac muze mit i 110kw (prechodove akn) a tim padem i o cidlo mene na olejove trubce k turbu, sorry za uvedeni v omyl

110kw ma sruubovaci kryt motoru, 132 nacvakavaci...

atd...
Naposledy upravil Lumpiq dne 25.10 2012 0:43, celkově upraveno 2 krát. (24% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.10 2012 1:47


presne mechanicke rozdily ti rekne satas nebo vlasta, mam pocit, ze tam je i jedna kladka/napinak snad jinak, ale kecal bych...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 17

23.10 2012 14:22


no nieco si mi pomohol. Ale kryt motora mam na plastove cudliky co sa jemne pootocia...ale zase snimac pri turbe myslim, ze nemam akurat nejaky velky na olejovej vane. Cize zase je to divocina Trisky pozerat mi pride ako velky problem ked to ma uz tolko najazdene. Vaha vzduchu je tam BOSCH, ale tak ked sm kupil nwm aka tam bola, lebo hned to slo do servisu a kupil sm novu na 110kW, lebo nemala tah. Taktiez filter odvetrania klukovky je plastovy... Co sa stane ked tam DAM* mapy na 132ku? Vahu tiez prehodim za 132kovu... Pokial by to bola verzia 110kW co by sa tomu mohlo stat? Motor ide teraz strasne, tah bieda velka a vsetko je uz pomenene
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

23.10 2012 14:40


MISHO:
Taktiez filter odvetrania klukovky je plastovy...


Jako plastový jsou oba, ale kdybys vyndal Turbo* a vyndal bys ho ven, viděl by jsi jestli je celoplastový nebo má látkový filtr.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 17

23.10 2012 14:47


je cely plastovy, dovnutra neni vidiet. mal sm to vonku. Ale ako hovoril kolega predomnou, ze co ked je len blok vymeneny. ak mam na olejovej vani cidlo tak je to 132ka? Lebo z toho ako citam tak 110na nema na olejovej vani ziadne cidlo...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

23.10 2012 16:28


ja bych se mrknul co mas vyrazene na bloku za kod
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 17

23.10 2012 17:18


a kde najdem ten stitok na bloku? Ale ja potrebujem asi viacej znakov, lebo co ked je len blok AKE? Ale rozhodne na olejovej vani je cidlo, filter je celo plastovy. Otazka znie...co sa stane ked tam DAM* mapy 132kW verzie? Lebo teraz to ide, ale neni to ono, je tam aj chip na 110kW verzii a mam problemi dostat aj fabiu ci 130PS passat :/ Napadlo ma, ze su v 132kW vacsie trisky a ked je nastavene na 110kW tak to nerozprasuje dost, maly tlak a tym padom aj blby chod motora...
nahoru

sponzor





23.10 2012 17:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

23.10 2012 17:58


mapy tam ani nedas lebo je tam ta rj ina, ine cerpadlo atd... na vyhu vzduchu je iny konektor, musel by si komplet prestavbu, tzn motorova elektrika, RJ, budiky s can, vstreky, cerpadlo, vaha vzduchu...132 podla toho aky rk ale ma mensie trisky stym, ze nafta tam ide pod vacsim tlakom cize je lepsie rozprasena a tym lepsia ucinnost
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.10 2012 0:29


Pokud je tam bosch vaha , je to motor management ze 110kw verze...bez jakekoliv diskuse

Jinak se omlouvam za desinformaci u jednoho bodu, existuji totiz prechodove akn modely s can budikama (poznaji se podle digi hodin na budikach) a proto musi mit i TOG snimac - je to spise vyjimka, ale jsou.. A pokud mas TOG snimac, mas o cidlo na trubce mene logicky...

Na to sem uplne zapomnel..tim padem pokud mas digihodiny/can budiky, nemas bastl a je to ok
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

25.10 2012 9:01


Kod motora mas v kufri pri rezerve na velkom bielom stitku
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

25.10 2012 9:51


a na motoru je to vyrazeny mezi cerpadlem a levou hlavou u plastoveho krytu rozvodu,pokud si dobre pamatuju,tim bych asi zacal sefe.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

24.05 2013 16:29


Aky typ vakuovej pumpy Pre audi a6 pasuje na bdg, pasuje tam aj z akn 2.5 TDI*?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.05 2013 11:20


z AKN tam pasovat nebude
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email