Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 345
Uživatelů: 3
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

16.02 2013 11:51


Prosím o radu, mám velkou spotřebu oleje A4 B5 1.8T . Tak litr na 2000km. Nikde neteče, ale ztrácí se. Umí někdo zkušený prosím poradit co s tím.
nahoru

sponzor





16.02 2013 11:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

16.02 2013 11:55


Buď je vyběhanej motor na válcích a jsou už špatný kroužky nebo to sákne přes Turbo* do sání případně jsou ztvrdlí gufera na ventilech a olej přes ně stejká do sání nebo výfuku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

16.02 2013 11:58


jj jak piše aček.taky bych to viděl bud na turbinu nebo gufera.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

16.02 2013 12:01


dík za tip, dá s ňák jedna z možností vyloučit, nebo potvrdit, že je to fakt tím. samozřejmě v rámci možností ne, že rozdělým pul motoru.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

16.02 2013 12:11


U turba to poznáš asi tak že pokud sundáš hadici od intercoleru u sání před vstupem do sběrnýho sacího potrubí a bude to mastný od oleje tak máš jasnou příčinu prosakování oleje přes Turbo*.Ale 100% to určit nelze.Dál když se koukneš na svíčky a budou černější víc než opálený do cihlova tak to papá olej buď ze stěn válců nebo ze strany sacích ventilů.Ale to taky není 100% identifikace.Pokud plánuješ auto mít ještě delší dobu tak bych investoval do částečý GO to jest ty pístní kroužky a tešnění pod hlavu to bude potřeba 100% páč jinak ty pístní kroužky nevyměníš než se sundanou hlavou.A vyměnil bych ty gufera ventilů.Po dalším testování by mohlo dojít i na repas nebo výměnu turba.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.02 2013 12:35


Filiposvw: Co tam leješ za oil? Vyzkoušej olej 5W-50,10W-50 nebo 10W-60..Tyto oleje můžou podstatně snížit spotřebu oleje..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

16.02 2013 12:57


Leju tam 5W-40 od Castrolu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

19.02 2013 22:00


Ja mam 1.8 atmosferu a tiez mi prestal miznut olej po zamene z 10W-40 na 5W-40.
V pohode som od vymeny do vymeny dolial 2.5l.Teraz na tej 5W-40 to drzi stale na max a uz som na nej spravil 3000km cize uz mal byt liter v hajzli...
Robim auta desat rokov ale nieco podobne som este nezaregistroval ale pri tychto motoroch je to evidentne normalny jav.By som sa hadal do krvi ze ked motor zerie olej tak lepsie to uz nebude a uz duplom nie na prechode dole...Hlavne ze som nakupil semeringy,tesnenia a kruzky ja DEBIL.
Aj mi bolo divne ze pri poctivych 170tis.km to zacalo z mesiaca na mesiac zrat olej....takisto zmizla dymivost v kopci a to uplne.Ked som isiel do prudkeho strmaku dlhsie tak mi vsetci blikali.Som to vcera ukazoval kamaratovi a nechcel mi verit ze to prestalo dymiet a zrat olej len po obycajnej zmene viskozity.Normalne mi to neuveril,chuj...
Asi ked tomu motoru nejaky olej nesedi tak ho pre istotu zozerie aby si tam dolial ten spravny...
nahoru

sponzor





19.02 2013 22:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

24.02 2013 16:12


No a řekněte někdo co vlastně má správně přijít nalít do 1.8T? Leju od koupě asi 4roky 5W-40. Můžu jít zpět třeba na 10W-40?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

24.02 2013 16:27


Vyčisti ventil odvětrání bloku motoru,pokud netěsní,žere to rapidně olej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

24.02 2013 16:35


Díky za tip. No jo, ale v tom případě prosím ještě jednu radu, kde ho najdu? Dík
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

24.02 2013 16:57


Kámoš měl zase u BMW e36 ky v háji separátor oleje. Nevím jak je to u tohoto motoru, ale myslím, že princip bude podobný. Tomu to taky neskutečně žralo olej. Z ničeho nic. Vyměnil a zase v klidu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

24.02 2013 17:04


Ja uz taky o tom neco slysel, jenze kde to u toho meho agregatu muze bejt?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

24.02 2013 17:23


To ti neporadím. Neznám typ motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.6. 2012
Příspěvků: 110 | Témat: 20

24.02 2013 22:21


Měl jsem stejnej problém, žralo mi to olej jak svina... a než jsem začal něco jako těsnění a tak rozebírat, tak jsem jenom vyměnil olej a olejovej filtr a tradá, olej se neztrácel. Někdo předemnou tam naprasil filtr co tam být neměl a přez něj to chcalo ven. Teď s filtrem co tam patří není ani kapka nazmar.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

25.02 2013 12:21



Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

sponzor





25.02 2013 12:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

25.02 2013 20:03


SKoudis:
Měl jsem stejnej problém, žralo mi to olej jak svina... a než jsem začal něco jako těsnění a tak rozebírat, tak jsem jenom vyměnil olej a olejovej filtr a tradá, olej se neztrácel. Někdo předemnou tam naprasil filtr co tam být neměl a přez něj to chcalo ven. Teď s filtrem co tam patří není ani kapka nazmar.


No jo tobě to teklo ven, ale já mám všude sucho a nikde neteče nic.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

25.02 2013 20:05


bull:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Moc díky za nasměrování, jen co se s tím dá dělat? Rozdělat, vyčistit, koupit nové?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

25.02 2013 22:08


Jedině asi koupit nové
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

26.02 2013 19:41


filiposvw:


Moc díky za nasměrování, jen co se s tím dá dělat? Rozdělat, vyčistit, koupit nové?


A je to fakt ončo? Všude se tady dočítám, že je ventil odvětrání někde u nákého gumového téčka a u plastové trubky, která bejvá často prožraná a tu si vzpomínám jsem taky měnil a byla myslim někde mezi expanzkou a motorem vespod.Todle je jinde ze strany u turba jestli koukám dobře.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

26.02 2013 19:41


bull:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


A je to fakt ončo? Všude se tady dočítám, že je ventil odvětrání někde u nákého gumového téčka a u plastové trubky, která bejvá často prožraná a tu si vzpomínám jsem taky měnil a byla myslim někde mezi expanzkou a motorem vespod.Todle je jinde ze strany u turba jestli koukám dobře.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

27.02 2013 0:05


Je to ventil odvětrání,ta trubka vede kolem motoru,pod sání,do plastového kolínka.Já jsem ho měl zaprasený rozdrobenými zbytky toho prožraného kolínka,pročistil jsem ho benzínem,vyfoukal,plastové koleno nahradil gumovým a olej přestal mizet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

27.02 2013 16:17


bull:
Je to ventil odvětrání,ta trubka vede kolem motoru,pod sání,do plastového kolínka.Já jsem ho měl zaprasený rozdrobenými zbytky toho prožraného kolínka,pročistil jsem ho benzínem,vyfoukal,plastové koleno nahradil gumovým a olej přestal mizet.


To je fakt, že by to asi mělo bejt ono. A náhodou, nedá se to někdo koupit přes internet nové. Já byl dnes stavenej v pobočce auto-kelly a hoch tam říkal, že nic takového nemá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

02.03 2013 13:57


Operace provedena, moc oleje v tom ventilu nebylo. Jen z toho vypadl kus většího plastu. Myslím, že přes to olej asi ve velkém neutíká to by muselo vypadat jinak.
nahoru

sponzor





02.03 2013 13:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

02.03 2013 16:02


Od oleje není, ale funguje to? Když to fouknu vysavačem tak se tam nic nehejbe a foukat do toho jde z obou stran a profukuje to skrz. Trochu jsem to prošpáral šroubovákem a už se tam i zkroutila ta pružinka.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

02.03 2013 17:16


To funguje na systému podtlaku,takže ne foukat ale sát.Na spodní vývod připojit vysavač,okolí utěsnit,aby nesál falešný vzduch.Pokud má ventil neporušenou membránu a je čistý,podtlak překoná pružinu a průchod ventilem se uzavře.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

02.03 2013 20:25


bull:
To funguje na systému podtlaku,takže ne foukat ale sát.Na spodní vývod připojit vysavač,okolí utěsnit,aby nesál falešný vzduch.Pokud má ventil neporušenou membránu a je čistý,podtlak překoná pružinu a průchod ventilem se uzavře.


I to jsem zkoušel a nic se tam nehnulo a vypadalo to furt stejně.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

02.03 2013 20:58


filiposvw:
Trochu jsem to prošpáral šroubovákem a už se tam i zkroutila ta pružinka.


No nejsem odborník, pokud to předtím aspoň trochu šlo, tak tímhle si tomu asi moc nepomohl. Dej to někomu, kdo ti prohlédne celý ten PCV systém, je tam toho víc, než tenhle ventil. Mi to žralo to samé co tobě, všechny ty gumové spojky hadic děravé odspoda, takže to okem zvrchu nebylo vidět, trubky jako od 20 let starého vodovodu, ventily co tam jsou nefunkční. Ve výsledky mi to chcalo zvrchu po celém motru dolů, samo až na kat. Se do dneška divím, že sem neshořel, jak jsem viděl, když bylo to moje auto celé rozhozené. Ty 1.8 na to, jak tak sledju, trpí jako svině. Já nakonec skončil u nových pístních kroužků, hyder, gufer u ventilů, srovnaná hlava i sedla, výmena olej čerpadla atd. Stálo to ranec, ale je klid...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email