Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 350 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 347
Uživatelů: 3
Celkem: 350

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 30.1. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 19

13.04 2009 21:06


Zdravim,
chci Vas poprosit o nejake info, pokud se nekomu stalo neco podobneho.
Za jizdy se mi rozvistila na palubnim pc kontrolka olejnicky.
Tak sem zhasnul motor, zmerit olej a na merce ho bylo dost.
Tak sem dolil olej, aby ho bylo tesne pod rysku na MAX.
Nastartoval kousek ujel a oper se to rozsvitilo.
Doma sem sunda horni plastovy kryt. Koukal na svicky a je na nich videt, ze jsou od oleje a motor je od ventiloveho umazan od oleje.
Takze hadam, ze motor spravne nemaze. Chci se zeptat, jeslti ste se s tim nekdo setkal a co byla pricina. Predem diky za jakekoliv rady.
nahoru

sponzor





13.04 2009 21:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.04 2009 8:48


Bemek: V tvém případě může být vadné čidlo oleje nebo je špatný kontakt na konektoru.
Dále jestli je olej na svíčkách tak je potřeba vyměnit těsnění pod víkem hlavy. Těsnění pod víko není drahá záležitost.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.1. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 19

14.04 2009 10:38


Diky za radu, ted shanim nekoho, kdo tomu rozumi, aby se mi na to podival. Doufam, ze to bude jen to co pises. To by se mi trochu ulevilo. Kazdopadne to tesneni necham vymenit, jelikoz se mi ztracel olej a pri to koupim i nove svicky. Jakou znacku svicek by si mi doporucil??
Predem diky za odpoved.

Petan:
Bemek: V tvém případě může být vadné čidlo oleje nebo je špatný kontakt na konektoru.
Dále jestli je olej na svíčkách tak je potřeba vyměnit těsnění pod víkem hlavy. Těsnění pod víko není drahá záležitost.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.1. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 19

14.04 2009 10:39


Jeste dotaz, proc tak cvakaly nadzvidatka, kdyz tam bylo dost oleje? Je mozne, ze je tam maly tlak?? To by znamenalo spatne olejove cerpadlo?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.04 2009 10:48


Bemek: Cvakání zdvihátek může znamenat, že jsou vyběhané. A jsou to určitě zdihátka? Cvakání dělájí vstřiky. No spíše to udělej tak, že až ti budou měnit těsnění pod víkem hlavy, tak ať vizuelně skouknou stav vaček.

S tlakem oleje ti na dálku neporadím. Znamenalo by to nechat přeměřit tlak, a to musíš nechat udělat tam, kde to dělají. Ono může být klidně zanesení síto oleje ve vaně, ale to se dá zjistit jedině, když sundáš vanu. Jaký olej tam vlastně dáváš. Do tvého motoru patří 5W30 (Castrol TXT).

Svíčky na 1.8T preferuji NGK.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

14.04 2009 11:11


Bemek:
Kdysi mi jeden Audi mechanik rekl, ze kdyz se rozviti olej z duvody ucpaneho olejoveho sita, byva zpravidla pozde.. 1,8T to maji jako obecny handikep a postihuje to auta nad 125.000 Km.

Nevim jestli to muze byt tim, ale radeji ti to rikam..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.04 2009 18:39


mikejn: Ještě bych to doplnil, spíše záleží na tom, jestli předcházející majitel měnil olej, jak měl a dával tam to, co tam měl dávat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.1. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 19

14.04 2009 18:46


Tak predchozi majitel tam daval Valvoline 10W60. To bylo na stitku motoru a ja sem tam dal to same pri vymene oleje a filtru, jelikoz mi bylo doporuceno at ta DAM* to co tam bylo. V sobotu to povezu mechanikoj, tak se uvidi co objevi.
nahoru

sponzor





14.04 2009 18:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.04 2009 18:59


Bemek: Nevím, jaký rok výroby máš, ale do tvého motoru patří olej Castrol 5W30 TXT. Ono není dobré dávat do motoru olej, který tam nepatří.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

14.04 2009 19:08


Petan:
Zase jestli tam byl 10W60, coz je sportovni olej nepletuli se, tak to pri prechodu na 5W30 muze udelat peknou paseku..?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.1. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 19

14.04 2009 19:14


Ja vim chapu to, resil sem to i tady na klubu a i mechanik mi doporucil at tam DAM* to co tam daval pan co to mel prede mnou.
Ale co jsem o tom oleji cetl, tak si myslim, ze to neni zadna sracka, nebo se mylim??
Petan:
Bemek: Nevím, jaký rok výroby máš, ale do tvého motoru patří olej Castrol 5W30 TXT. Ono není dobré dávat do motoru olej, který tam nepatří.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.04 2009 19:30


Pánové, on je to trochu s těmi oleji problém. Není dobré dávat do motoru olej, co tam nepatří, a to platí i v případě, kdy si myslíme, že tam dáváme to nejlepší. Vislozita, norma a kvalita oleje není pro srandu. Každý motor je stavěnu na daný typ či normu oleje, takže se do motoru musí dát to, co tam patří, jinak si zaděláváme na problém

PS: Sice viskozita atd. mají určité vlastnosti, ale při určitých podmínkách se uvolňuje karbon a usazeniny, které moou pěkně zaneřádit motor a zadřít jej.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.1. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 19

14.04 2009 19:35


Ja vim chapu to. Tak pokud se to povede mechanikoj opravit co mi doporucujes. Dat tam nejaky proplachovy olej a udelat vymenu oleje a prejit na castrol co tam patri??
Pokud to opravi, tak bych chtel,aby to proste bylo vsechno stoprocentni. Finance neresim, tech je zatim dost na opravy.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.04 2009 19:37


Bemek: Na značce nezáleží. Záleží na normě a vyskozitě. Já třeba mám castrol magnatec 5w40 plná syntetika.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

16.04 2009 18:08


co sa tyka toho oleja,znacka je jedno,ale duolezita je viskozita,a hlavne aby bol urceny aj pre preplnovane motory.ja mam valvoline 5-40w.inac ten castrol 5-30w TXT
sa uz neviraba.uz maju nove serie napr:EDGE.

ta kontrolka sa ti kedy presne rozsvieti.pri akych otackach.do 1500 by sa ti nemala rozsvietit.ak sa ti rozsvieti hned po 1500 tak si myslim ze to bude len to cidlo,alebo kablik.pretoze ak by si nemal tlak uz od 1500 ot/min tak potom ho podla mna nemas asi vobec a doslo by k zadretiu.ale to sa asi nestalo?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.04 2009 19:45


Jj, norma a specifikace.
nahoru

sponzor





16.04 2009 19:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.1. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 19

20.04 2009 8:08


Tak mi auto v sobotu mechanik rozdelal a nenasem vubec zadnou chybu. Dole je vana, ventilove viko, vydelal olekove cerpadlo, vycistil ho, zkusil profouknout kanalky a vse dobry. Jeste zkusime rozdelat olejovy filtr, jestli neni ucpany.
Chci se zeptat, jeste nekdo nemate nejakou radu, napad ci postreh, co by to mohlo byt. Predem dekuji
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

20.04 2009 9:18


Bemek:
Zdravim,
chci Vas poprosit o nejake info, pokud se nekomu stalo neco podobneho.
Za jizdy se mi rozvistila na palubnim pc kontrolka olejnicky.
Tak sem zhasnul motor, zmerit olej a na merce ho bylo dost.
Tak sem dolil olej, aby ho bylo tesne pod rysku na MAX.
Nastartoval kousek ujel a oper se to rozsvitilo.
Doma sem sunda horni plastovy kryt. Koukal na svicky a je na nich videt, ze jsou od oleje a motor je od ventiloveho umazan od oleje.
Takze hadam, ze motor spravne nemaze. Chci se zeptat, jeslti ste se s tim nekdo setkal a co byla pricina. Predem diky za jakekoliv rady.


Rikal si mu i tohle?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.1. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 19

20.04 2009 9:37


Komu mechanikoj. Jasne ze jo.

mikejn:


Rikal si mu i tohle?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.04 2009 10:34


Bemek: Ten olejový filtr by to mohl být. Ono ale záleží na tom, jakou značku jsi tam dal a jak dlouho ho tam máš. Už jsem slyšel, že některé olejové filtry byly nekvalitní. Kéž by to tím bylo. Raději ale olejový fitr vyměn, protože nestojí za tolik.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.1. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 19

20.04 2009 13:14


Uvidime no, dneska odpoledne na to borec zase jde. Kupoval sem ho v autocore na podzim nekdy v Zari. Jo to je uz polozka, ktera se v celkovych nakladech ztrati a pokud by se zjistilo, ze je to tim, tak jedine dobre pro me.

Petan:
Bemek: Ten olejový filtr by to mohl být. Ono ale záleží na tom, jakou značku jsi tam dal a jak dlouho ho tam máš. Už jsem slyšel, že některé olejové filtry byly nekvalitní. Kéž by to tím bylo. Raději ale olejový fitr vyměn, protože nestojí za tolik.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.04 2009 19:32


Bemek: Tak držím palce, ať ti to dobře dopadne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

01.02 2013 8:48


čau když budu měnit čidlo tlaku oleje to musím asi nejspíš vypustit olej že ?? jo a kde je to čidlo mám 1.8t 110Kw,8L, r.v.98 ???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

15.02 2013 22:18


měl jsem stejný problém. oleje dost, ale začala blikat olejnička, nato začaly klepat hydroštely jak u nafty. Odtáhli jsme auto na zvedák a proběHLA* následující léčebná kůra: vypuštěn olej, sundána vana a víko ventilů. Oboje dodetailu vyčištěno, hlavní problém byl v sacím koši olejového čerpadla. kompletně naložen do čističe krbů (nejlépe rozpouští ten sajrajt zvanej karbonizace) dále několikrát pročištěn benzínovým čističem nakonec kompresorem profoukám do sucha. prostříkáno i čerpadlo oleje. Zkompletován celej motor (nové těsnění na víku, vana na silikon). vyměněn olej i filtr. po nastartování kontrola přes napouštěcí víčko oleje zda protéká olej. Po 15ti - 20ti kilometrech motor ticho jak nikdy a kontrolka již nesvítí. Mise splněna. To co vyteklo z té trubky se sacím košem bych přirovnal k uhlí. Prý je to běžná vada u 1.8t


Třeba ti má zkušenost pomůže. Hodně zdaru
nahoru

sponzor





15.02 2013 22:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email