Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 317
Uživatelů: 8
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 11

10.09 2010 0:46


mam problem pri startovani, motor toci super, chytne a chcipne, plynu se nelze dotknout, toto nekolikrat opakuji a pak se to rozebehne a je vse v poradku, teply start pravidelne napodruhe. mam tam LPG*, ale to by nemelo mit vliv protože kazdy start je na benzin. co s tim? mel jste nekdo stejny problem?
nahoru

sponzor





10.09 2010 0:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.09 2010 1:18


style:
Ne, s benzínovými osmiválci nejsou problémy. Dokud do nich někdo nenarve LPG*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 11

10.09 2010 8:18


jenže ja to takhle koupil a rok to bylo bez problemu, proto žádám o radu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2008
Příspěvků: 646 | Témat: 10

10.09 2010 9:50


Třeba je problém v LPG*. Zkus to před vypnutím motoru přepnout na benz...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 11

10.09 2010 12:02


tenhle pokus už mam za sebou.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

10.09 2010 12:09


Co svíčky? Kdys je naposled měnil a jsou tam správný? Pro LPG* by tuším měly být jiný než origo...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 11

10.09 2010 12:22


menil pred cca 10.000km a jsou tam nejaky od firmy CHAMPION, udajne vhodny pro LPG*, mel jsem je uz venku a na pohled vypadaji normalne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.09 2010 20:20


váha vzduchu 100% a o LPG* už nechci slyšet ani slovo už to začíná být trapné hledat jehlu v kupce sena. Ještě se zeptám ten výkon motoru je 100% nebo za plynem má jakoby zaváhání ale nemusí to dělat váha je sviňa...
nahoru

sponzor





10.09 2010 20:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 11

11.09 2010 20:45


výkon je 100procent na plyn i na benzin, problem je jen pri startech, teply vzdy na podruhe a studeny na mnohokrat, když to běží na sytič tak když se dotknes plynu tak to hned umre a to mam už nekolik dni LPG* uplne nastalo vypnute abych ho mohl vyloucit..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

12.09 2010 10:18


style:
výkon je 100procent na plyn i na benzin, problem je jen pri startech, teply vzdy na podruhe a studeny na mnohokrat, když to běží na sytič tak když se dotknes plynu tak to hned umre a to mam už nekolik dni LPG* uplne nastalo vypnute abych ho mohl vyloucit..


Co píše diagnostika??
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

12.09 2010 10:26


Co vam vadi na LPG* kdyz resim ze mi neco nejde tak to LPG* proste vypnu. pak je to klasickej benzin))))


LPG* tim to rozhodne neni))) a hlavne kazdej start typuji ze i zde je na benzin a LPG* se prepne az pozdeji.

timpadem to startovani bude necim jinym
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 11

12.09 2010 10:29


Bohužel nemám diagnostiku
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

12.09 2010 11:39


bez diagnostiky si vecinou uz neudelas nic pokud nemas mrak oscilator a soft kde budes vedet kolik ktere cidlo ma davat ci jakou krivku mas hledat )))))

muze to bejt dost veci

filtr cerpadlo benzinu tlak benzinu atd... cidla
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 11

12.09 2010 11:46


Tak to jsem v riti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.09 2010 22:17


style:
výkon je 100procent na plyn i na benzin, problem je jen pri startech, teply vzdy na podruhe a studeny na mnohokrat, když to běží na sytič tak když se dotknes plynu tak to hned umre a to mam už nekolik dni LPG* uplne nastalo vypnute abych ho mohl vyloucit..

Zezačátku bych to typoval na umírající pal.čerpadlo ale jelikož se to potom zpraví a výkon je 100% tak typuji chyba je jen v režimu start a příprava směsi. Na studený chod je u starých a8 jedno takové čerpadýlko umístěné na zadní části motoru tuším nad klapou motoru.
Ta diagnostika by nebyla špatná...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 11

13.09 2010 11:24


no nevim, zacinam mit pocit, ze to je tim, ze to auto se vlastne odnaucilo jezdit na benzin, nevim jak to tam vsechno funguje, ale podle selskeho rozumu, když rok jezdim na plyn tak jsou tam urcite veci treba jako zrovna to cerpadylko na benzim ktere je vlastne v provozu jen pri startu. zkratka ted budu jezdit na benzin a plyn nebudu pouzivat a uvidime co to udela treba za 14 dnu. skoda ze jste vsichni s diagnostikou tak daleko
nahoru

sponzor





13.09 2010 11:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.09 2010 13:04


style:
no nevim, zacinam mit pocit, ze to je tim, ze to auto se vlastne odnaucilo jezdit na benzin, nevim jak to tam vsechno funguje, ale podle selskeho rozumu, když rok jezdim na plyn tak jsou tam urcite veci treba jako zrovna to cerpadylko na benzim ktere je vlastne v provozu jen pri startu. zkratka ted budu jezdit na benzin a plyn nebudu pouzivat a uvidime co to udela treba za 14 dnu. skoda ze jste vsichni s diagnostikou tak daleko

Čerpadýlko na benzín tam určo je a taky je tam ještě pár věcí co má na startosti režim start a chod studeného motoru a to je tvůj problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.9. 2009
Příspěvků: 70 | Témat: 6

12.10 2010 22:30


mel jsem ted obdobny problem. za studena to melo problem a bylo mi receno ze je spatne cidlo teploty vody pokud motoru rika ze je tepla voda nedava to vic benzinu. proste tomu prestane fungovat sitic.motor ma cidla dve jedno je pro budik a druhy je pro jednotku je na spolujezdcove strane valcu pod vackovou hrideli smerem od okna. u mne to kupodivu nebyl ten problem ale u tebe by to mohlo byt tim zkus to cidlo odpojit a pokud aute bez problemu chytne je to jim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 11

12.10 2010 23:42


nene u me je ten problem opravdu to LPG*, na mesic jsem ho vyradil uplne z provozu a vse se srovnalo do normalu a ted už zas LPG* pouzivam. jak rikam, nejsem technik, ale ridic...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

16.10 2010 18:16


style:

kdy jsi v LPG* menil filtry ?? ono pak vznikne to ze LPG* je nahovno ze to sere motory....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2010 22:10


avatar:
style:

kdy jsi v LPG* menil filtry ?? ono pak vznikne to ze LPG* je nahovno ze to sere motory....

Byla řeč jen o studeném startu a pokud motor nemá 35C tak to ŘJ sekvence LPG* nesepne..
Naposledy upravil jizan.com dne 17.10 2010 0:34, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 11

17.10 2010 0:31


zadny filtry jsem nemenil, když jsem byl na revizi tak se o to postarali oni.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.9. 2009
Příspěvků: 70 | Témat: 6

17.10 2010 11:47


podle mne by taktez plyn nemel mit vliv na studeny start protoze jak tu zaznelo studeny start je na benzin. a u primeho vstriku by jsi plynem nemel nijak likvidovat cidla co mas na sani jedine ze by svicky uz zacinali mit dost
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.10 2010 12:51


el-diablo:
podle mne by taktez plyn nemel mit vliv na studeny start protoze jak tu zaznelo studeny start je na benzin. a u primeho vstriku by jsi plynem nemel nijak likvidovat cidla co mas na sani jedine ze by svicky uz zacinali mit dost

No zas tak pravda to není, jelikož celý režim motoru jde přes vypínač LPG* a navíc přes jednotku LPG* která je propojená s tou klasickou od motoru. Když je chyba v LPG* stačí na cestě přepínání nebo kontakt kdy přepínač musí pustit režim benzín tak to potom paseku dělat bude, přesně tohle jsem měl, blbej stuďák od přepínače a zezačátku nepustil plyn a potom začal blbnout i benál a to fest.
nahoru

sponzor





17.10 2010 12:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.2. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

10.02 2013 23:35


Lambda* sondy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

11.02 2013 7:30


jizan.com:

No zas tak pravda to není, jelikož celý režim motoru jde přes vypínač LPG* a navíc přes jednotku LPG* která je propojená s tou klasickou od motoru. Když je chyba v LPG* stačí na cestě přepínání nebo kontakt kdy přepínač musí pustit režim benzín tak to potom paseku dělat bude, přesně tohle jsem měl, blbej stuďák od přepínače a zezačátku nepustil plyn a potom začal blbnout i benál a to fest.


A to je přesně ono,, přidané spousty elektroinstalace navíc mnohdy pochybné kvality,, narušení původní el instalace a je na problém zaděláno.Já jak měl d2 jen na benal ,,vše bylo ok ,,jakmile se do toho pustili plynaři,,, odešly mi postupně sondy,, a zýačaly celkově problémy s provozem,,něco jsem ušetřil na LPG* ,,ale za ty problémy to určitě nestalo...Je pravdou že to tehdy byla novinka sekvenc a nebylo to vychytáno jako dnes,,,ale za mne bych to do auta nikdy nedal,,natož do tak komplikovaného auta..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email