Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 357 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 351
Uživatelů: 6
Celkem: 357

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

31.01 2013 22:16


Chtěl bych se zeptat, jak moc pístům „vadí", že jsou upadané trysky na ostřik / chlazení pístu? Při minulé výměně oleje jsem našel 3 upadlé.
Plánuji jet trochu delší trasu cca (5000km) a nevím co to udělá. Trysky a nové šrouby chci udělat až bude teplo, navíc nejlépe při další výměně oleje.
Nerad bych propálil písty... Díky za každý info
nahoru

sponzor





31.01 2013 22:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

01.02 2013 8:29


Asi Ti nikdo neřekne co to bez nich udělá - nikdo to nemá ověřené/vyzkoušené.

Ale nechápu proč jsi si je nevyměnil když jsi je našel upadlé?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

01.02 2013 8:52


Protoze jsem je nemel a termin dodani byl 14dni a ja to auto potreboval, proto jsem si rekl, ze buhvi jak dlouho tam jsou upadle a ze do pristi vymeny to jeste vydrzi...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

01.02 2013 9:10


SDI* chlazení pístů nemají. TDI* jo. Takže to vypadá, že čím vyšší výkon, tím vyšší teplotní zatížení pístů.
Pokud nemáš chip a nejezdíš dlouho pod zatížením (po dálnici 180 apod), přívěs, tak bys nic zničit nemusel. Ale Ty se chceš vydat na cestu. Vyrakvenej motor v cizině zaručeně zkazí den a rapidně zvýší sekundární náklady. Na takovou cestu bych nejel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

01.02 2013 9:26


Sekundarni naklady neresim, jde mi o to co to s tim motorem udela. Jak moc mu to vadi. Vsechny TDI* maji chlazeni pistu? Ze by 103kW byl nejakej vykon se taky rict neda... Chip tam nemam. Jezdim pianko „na spotrebu“ dalnice max 140kmph.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 3

01.02 2013 9:58


No tak na co se ptáš, když ti The Seccond odpověděl, tak jak si chtěl a stejně to nebereš. To ti fakt nikdo neřekne, že s tim můžeš jet tolik km a takovou rychlostí. Tak jeď a uvidíš, aspoň budeš mít trošku adrenalinu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

01.02 2013 11:47


ja bych se bal
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

01.02 2013 11:55


A ty při výměně oleje sundaváš vanu, že jsi viděl že jsou upadlé ty trysky?

Jak dlouho už s tím takhle jezdíš?
Nebylo by to lepší vyřešit ještě než odjedeš? Určitě jsi si je teda objednal už při zjištění závady, takže je to teď jen otázku sundání vany a nasazení trysek. Tak v čem je problém?
nahoru

sponzor





01.02 2013 11:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

01.02 2013 12:05


s0uky:
upadané trysky na ostřik / chlazení pístu? Při minulé výměně oleje jsem našel 3 upadlé.


No tak asi takhle. Jestli Ti z vany vylezly jen ty trubičky tak je to relativně menší zlo. Pokavaď to byly ostřiky kompletní, tak to bude o málo horší, protože zůstává otvřený mazací okruh s vývodem do kliky a posléze do ojnic. Ty ostřiky mají v sobě tzv "check valve" a rozhodně jsou limitované jistým tlakem při kterým se otvírají a tak průtokem. Jejich absencí utíká olej a chybí pak na exponovanějších místech kde je třeba.
Jestli upadly trubky, tak si to ostřikuje ojnici nebo něco. Ovšem bude chybět chlazení dna pístů.

Z mého pohledu, bych tuto situaci řešil otevřením motoru a nechal vyměnit všechny ostřiky. Taky je dobré se zamyslet proč upadly - nestává se to běžně. Nejezdíš s přeplněným motorem olejem?

-ka-
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

01.02 2013 15:39


Co jsem četl na Volvo foru tak klukům některým to upadávalo,podle mě to má určitou životnost.Jak má ten motor objetou zeměkouli tak proč by to neupadlo nebo nedělaly se třeba výměny oleje jak měly a podobně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

01.02 2013 17:23


Nevím proč se vyjadřuje vůbec někdo kdo o tom ví kulový a absolutně vůbec nereaguje na téma.

Karlito3: díky moc, to je přesně to co jsem potřeboval vědět. Při výměně oleje jsem vypustil jen ty trubičky. Nn, olej je přesně v polovině a vůbec nedolejvám.
Mám to v plánu otevřít, ale až bude teplo, teď se mi tohle dělat nechce, ale mezitím potřebuji jet na hory.
Podle zjištěných indicií to upadává úplně normálně, prostě se to uhřeje a uklepe, kor ve 334000km.

rocky33: Právě díky kamarádovi co má Volvo jsem se na to zaměřil.

Jen tak mimochodem všem místním „odborníkům“ s AEL doporučuji si tohle překontrolovat. V mém okolí jsou 4 Audi a 1 Volvo a všichni, slovy VŠICHNI měli / mají několik těchto trysek, resp. částí upadlích.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

01.02 2013 21:00


já když sem skládal svoje AEL se známým kterej se od 15ti let zabejvá BMW a je to výbornej motorář,tak mi říkal,že laik při běžným stylu jízdu nepozná zda má upadnutý ostřiky pístů nebo ne a většinou pokud někdo opravdu nejezdí totální čočku,se ani píst nepropálí,ale vždycky je tu to ALE který bych nepřecenoval.....já mám všechny už vyměněný,stejně tak šrouby 10.9 který mi popraskaly na můstcích klikovky za 12.9 pevnosti a pro jistotu sem dal (když byli zadarmo ) i nový šrouby ojnic.....ted mám relativní klid a možná bych se ted nebál to dát načipovat . Každopádně bych to vyměnil hned,kord když o tom víš........

jo a pozor ! i SDI* má ostřik pístů.....ted sem v práci měnil SDI* s propáleným pístem a taky má ostřik pístů...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 201 | Témat: 6

02.02 2013 13:57


a jak to poznam jestli to mam ok nebo upadane?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

02.02 2013 14:49


kubis: Až sundáš vanu je to tu napsané jinak není šance to zjistit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

02.02 2013 15:51


Za předpkladu, že jsou ty trysky ocelové (nikdy sem to rozdělané neměl - nevím), tak se dá do otvoru po zátce olejové vany tam strčit něco takového:
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

02.02 2013 22:36


Lucas: 12.9 srouby uz mam taky pripraveny:-) Ja to udelam, ale az bude teplo, ted jsem delal tlumice a lozisko a myslel jsem, ze zmrznu. Snad to jeste nejakou chvilku vydrzi, jinak budu shanet novej blok... Jezdim s tim klidove, obacas slapnu, abych vyhnal bordel z vejfuku, ale zadnej velkej ohen.

Vetsinou z vany vyplavou sami, tak staci vypoustet olej pres nejaky sitko. A pak pouzit metodu co pise KOS.
nahoru

sponzor





02.02 2013 22:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

05.02 2013 23:51


já je třeba upadaný neměl a známej se kterým sme dělali ten motor mi říkal,jak tohle může upadávat,že u BMW tohle nikdy neviděl upadnutý......
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email