Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 339 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 334
Uživatelů: 5
Celkem: 339

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

01.09 2008 14:02


Na mojí A6 (c4) 2.5TDi 103kW (5-ti hrnek) mi pořád kolísá teplota. Na 90 stupňů se dostanu jedině když popojíždím po městě a i tak to lítá od cca 70 do 90 stupňů. Když letím po dálnici, tak se na těch 90 ani nedostanu, je spíš kolem 70 stupňů.

Jinak termostat, chladič i teplotní čidlo jsou nový včetně chladící kapaliny, dneska ještě zkusím vyměnit budík teploměru v palubce a jestli se to nezlepší, tak už fakt nevím - nemáte někdo podobnou zkušnost?

Ta teplota by se měla pořád držet na těch 90 stupních a nelítat jak splašená, ne?

Předtím jsem měl A80 1.9TDi a tam mi ta teplota nádherně držela na 90...
nahoru

sponzor





01.09 2008 14:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

01.09 2008 16:20


Hoj,

těch termostatů je dost druhů, jestli ti ho objednával nějakej strejda v servise, mohl se dost snadno seknout a ani bych mu to neměl za zlý, protože je to jedna z věcí, kde se snadno udělá chyba.

Jinak článků o tom je tady dost. Já když koupil svojí 2.5 tak jsem s tim měl taky problém ( zahřát vůbec ) mi to zůstávalo kolem 70°C furt.

Pak jsem vyměnil správnej termostat a drží!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

01.09 2008 16:29


lukyno psal jsem ti SZ,zajima me vysvetleni ruznych druhu termostatu,mam ten samy problem na 2,5TdI 6-valec
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

01.09 2008 17:02


tak v termostatu určitě problém nebude (jedině že by to byl špatný kus), protože mi ho tam měnil Vlasta a ten na 100% ví co tam patří...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

01.09 2008 23:46


skusal si vodnu pumpu ja som mal podobny problem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

02.09 2008 8:08


vodní pumpa je 5 měsíců po výměně...

už fakt něvím kde může být problém, v elektrice?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2008
Příspěvků: 406 | Témat: 71

02.09 2008 17:57


ja mam podobny problem teplota sa mi dlho drzi niekde pod 50 pak sa v pohode zdvihne na 90 chvilu drzi a pak jak utne je zas pod 50 drzi sa tam ci idem pomali abo tomu trochu osolim potom sa zdvihne a vsetko ide dokola zitra jedu k mechanikovy ze prej hodne odchadzaju snimace teploty toz som zvedavy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

04.09 2008 7:54


Jen se chci ujistit - kde přesně je čidlo teploty chladící kapaliny? (je to 2.5TDi, 5-ti hrnek, AEL)


Odkaz do galerie


Je to to horní nebo to spodní čidlo?

A ještě takový doplňující dotaz - když motor běží a já z toho čidla sundám konektor, tak by na budíku teploty měla rafička hned spadnout na minimum, nebo ne?
nahoru

sponzor





04.09 2008 7:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

04.09 2008 22:43


to nikdo neví, kde je čidlo teploty???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.09 2008 9:00


chicon:
to nikdo neví, kde je čidlo teploty???


Bude ti tohle stačit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

05.09 2008 10:17


to Petan: díky právě že ETKU mám taky, ale připadá mi, že je to tam přehozený - že to horní čidlo je teplotní a spodní ten termospínač, ale nejsem si jistej, proto se ptám...

asi vyměním i to druhý čidlo a třeba se to zlepší
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.09 2008 11:11


chicon: Nevím jak u ostatní motorů, ale já tam mám teplotní čidla 2. Jedno je pro řízení ventilátoru a druhé je pro budíky. No můj názor je ten, že ŘJ vyhodnocuje obě teploty a podle toho řídí "okolí".

Ještě k tvému problému kolísání teploty. Díval jsem se na trhu na ty termostaty a jsou velké rozdíly podle výrobce v bodu otevírání termostatu. Klidně by to mohl dělat ten termostat. Podle výrobce tam je rozdíl 10°C pro otevírání. Potom tak stačí aby jsi měl i vyšší tlak vody a termostat se otevře dřív a kašle na teplotu.
Já má na mém autě obdobný problém a chystám se termostat koupit a vyměnit. No a hlavně sleduji u výrobku termostatu ten bod otevření.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

05.09 2008 11:55


termostat mi tam dával Vlasta a měl by to být Vernet??? nebo tak nějak a sám říkal, že s ním ještě nikdy neměl problémy, tak těžko říct...

ale dík
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.09 2008 12:04


Jen jsem tím chtěl také říct, že do výrobku nevidí ani sebelpší mechanik.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

11.09 2008 20:48


tak jsem vyměnil i ten budík teploměru v přístrojovce a nic, pořád to lítá jak blázen, takže ještě zkusím znovu vyměnit termostat - dva vadný kusy snad nehrozí, ne?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

12.09 2008 8:18


Termostatem to nebude -ten co jsme vyndali (a ze byl temer novej) jsem daroval jednomu nebohemu klubakovi a termostat mu funguje tak jak ma. Pokud to nebude cidlem tak bych videl celkem zasadni problem v elektrice.
nahoru

sponzor





12.09 2008 8:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

12.09 2008 15:41


No a já přispěju taky svou troškou do mlejna. Asi měsíc zpět mi začal blbnout teploměr (aspoň si myslím, že se jedná o teploměr) a děje se mi přesně toto: někdy po ohřátí motoru se ručička teploměru hne jen o cca pět stupnů výš a jakoby se tam chvěje, pak stačí většinou jen chcípnout motor, klíček do polohy 0 a pak zapnout budíky a hned vystřelí k devadesátce. Někdy vypnutí klíčku nezabere a pomůže až pěstní domluva do míst nad teploměr a po zapnutí se ručička oklepe, jakoby přeskakovaly nějaký zoubky a zas vyletí na devadesát, jindy zas po vystydnutí visí někde na 55 stupních a když se motor ohřeje, tak ukazuje kilo a opět zabere vypnutí, nebo ruční domluva. Z toho jsem usoudil, že nejde o závadu termostatu, ale asi nějakej mechanickej problém v teploměru. Co na to odborná věřejnost?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

13.09 2008 16:20


Dnes mírná změna, po vypnutí klíčku zůstal teploměr na cca 110 stupních, nepomohlo nic, včetně jemnýho poklepu pěstí a to je pro můj teploměr nulová hodnota, od který stoupá, jak se zahřívá, takže se po nějaký době opře o pravej doraz za 130 stupni a dál nejde a po ochladnutí se vrátí na 110.
Dle mě, jasnej teploměr, co vy na to? A nemá ho náhodou někdo?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

14.09 2008 20:37


Tak jak? Nemáte někdo doma zbytečnej teploměr? Už zůstává ležet na 110 a při zahřívání leze na doraz za 130.
nahoru

Anonymní





14.09 2008 20:42


chtelo by to na zkousku jine budiky, asi bych zacal vagem - test akcnich clenu budiku, melo by to nastavit rucicky doprostred, kdyz to zkusis vicekrat, poznas jesti to ukazuje plynule..

pak se podivej vagem na teplotu a uvidis co ukazuje cidlo vagu a co ukazuji budiky. pokud se seka rucicka uvidis rozdil, pokud ne, cidlo.

takze neni li to termostatem, teplota je ok, musi to delat cidlo nebo ukazatel v budicich.

tipuju na zasekle nebo vadne servo v budicich...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

14.09 2008 20:49


Taky tipuju budík. Jen nemám v okolí nikoho s vagem. Asi si ho budu muset pořídit sám.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 381 | Témat: 37

17.09 2008 15:34


aaa tak to ja mam uuuplne jinej problem.. me teplomer drzi porat na 90 i kdyz jsem varil... jedu po dalnici a rucka tesne za carkou 90 a ani se nehne a ja pak zjisatil kdyz jsem stal ze me bubla voda.. cim to??
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
7
21.Leden 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email