Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 21 dubna 2019
Celkem je zde 7 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Grumbig
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 43 129
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 4
Celkem: 7

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Motor...
tagy: wiki: TDI...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5539 | Témat: 20

16.01 2010 5:51


Macek71:
tak dneska jsem se dověděl,že mám to samé.3x nadzvihátko v prd....Tak teď čekám až změří tlaky ve válcích a pak snad půjdu pro tu Felicii.Snad to bude poslední jobovka.Po vánocích krásný dárek.Děkuji Audi
Vopice vs.banány ten samej biják....Hlavně not for cry-)))JOKE-)
nahoru

sponzor





16.01 2010 5:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

16.01 2010 15:43


nevim jak se bude pohybovat cena staci tam zavolat ale na fronteru 2,5TDS 4 valec me repas stal 2850 kacek s DPH a dopravou.Celou vacku prebrousili a zrenovovali.Kdyz jsem mluvil s p.Pavlickem tak rikal ze jedna vacka na hrideli pokud budou navarovat vyjde na nejakejch 600 Kc. Ale dost zalezi v jakym bude stavu.Jestli bude chycena moc tak mozna radsi novou ale urcite bych sel do originalniho dilu.Jinak replika se da sehnat kolem 7.000 ale jak psali chlapi predemnou je to o tom ze se ti to muze po par tisicich znovu vysypat.Jinak ten repas vyadal velice slusne takze bych se toho ani nebal.Umi i nitridovat povrch a z toho co jsem cetl na jejich webu tak uz to delaj dost dlouho takze to budou asi umet.
Jinak jak pise Satas kdyz ma nekdo na opici holt musi mit i na banany jinak jsou veskery opravy nanic.Kdyz se neco podela na motoru je idealni menit i veci souvisejici.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1984 | Témat: 101

17.01 2010 11:24


Satas:
Vopice vs.banány ten samej biják....Hlavně not for cry-)))JOKE-)
že se k tomu vůbec vyjadřuju.Raději tady už nic nepíšu.Příště se raději obrátím na tebe hrdino
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

21.01 2013 15:15


ahoj kdo da radu chci si koupit a6 2.5tdi 132kw dekuji
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 978 | Témat: 21

21.01 2013 16:06


macik79:

funkce hledat - o těhle motorech je tady kopice příspěvků, pro koupi s sebou vezmi někoho, kdo tenhle motor už víc než viděl
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

21.01 2013 19:39


macik79:
ahoj kdo da radu chci si koupit a6 2.5tdi 132kw dekuji

nekupuj 2,5tdi ani tu ani tu,bud rozumny
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5539 | Témat: 20

21.01 2013 20:39


kůča1:

nekupuj 2,5tdi ani tu ani tu,bud rozumny
Nesud motor dle tvého,ten tvuj se jim zřejmě holt nezadařil no....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

22.01 2013 6:46


Satas:
Nesud motor dle tvého,ten tvuj se jim zřejmě holt nezadařil no....
nesoudim podle meho,staci se podivat zde na forum a neni co dodavat
nahoru

sponzor





22.01 2013 6:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

22.01 2013 7:17


Kup 2,5 TDI*, je to pro srdcaře, když jí miluješ, není co řešit

-ka-
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5539 | Témat: 20

22.01 2013 9:18


kůča1:
nesoudim podle meho,staci se podivat zde na forum a neni co dodavat
Sem se sice koukneš ale 70% motorů tady a všech obecně má 400 najet a sou bez pořádnýho servisu,to se to pak nadává....prostě nepoučitelní...proč mě všechny moje 2.5 TDI* fungujou na 100%??? divný ne?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 930 | Témat: 25

22.01 2013 9:26


kůča1:
nesoudim podle meho,staci se podivat zde na forum a neni co dodavat


To je ale naprosto neobjektivni Sem napise jen "ten",co ma problem,protoze ten, co jezdi nema potrebu...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2012
Příspěvků: 32 | Témat: 3

22.01 2013 9:27


Já měl 2,5TDI 4 roky a úplně bez problémů,nic špatného na něm není,je to jen o tom se k němu dobře chovat a starat se o auto,ale to by se mělo podle mého o každé
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

22.01 2013 9:50


2.5 TDI* je motor jako kazdej jinej.Nesmi v tom aute ovsem jezdit jelito, drzdukat a starat se o nej mechanik, ktery uspesne opravuje felicie. Ve finale trpi mensimi poruchami, jak slavne 2.7 a 3.0 TDI*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 124 | Témat: 3

22.01 2013 10:03


Všichni brečej že mají motor na ho...,to je samý nekupujte to atd., ale že je to vše jen a jen o pravidelné údržbě to už nikdo neřeší.Taky jsem se bránil 2,5TDI protože jsem čet jen to nejhorší na tyto motory a nakonec jsem si ho koupil. Udělal jsem vačky, rozvody a jsem velice spokojen. Jak s výkonem tak se spotřebou. Před tím jsem měl 1,9TDI PD a to se nedá vůbec srovnat. Max spokojenost.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

22.01 2013 10:07


Satas:
Sem se sice koukneš ale 70% motorů tady a všech obecně má 400 najet a sou bez pořádnýho servisu,to se to pak nadává....prostě nepoučitelní...proč mě všechny moje 2.5 TDI* fungujou na 100%??? divný ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 72 | Témat: 4

22.01 2013 10:09


já jsem před koupí mé krásné dvaapůle použil funkci hledat.....začalo mi být horko a musel jsem si jít pro osušku aby jsem otřel pot z čela, pak jsem našel Satasův příspěvek s podrobným popisem, ačkoliv nevím jestli to nebylo na konkurenčních stránkách nebo na vw klubu
Nicméně, když se ti povede sehnat opečovávané auto s dohledatelnou historií, tak já by jsem se nebál. Raději si připlať za něco opravdu udržovaného než, aby jsi se spálil.
Já jezdím rok (cca. 30000km) a měním jen spotřebák. Olej, brzdy, pneu, manžeta, filtry, výbojky, jo a motorek ve světle jsem měnil, ale to je prostě všechno jen údržba, to se nedá snad ani počítat.
A hlavně to chce šikovného člověka na servis. Zatím znám jen jednoho ze dvou zdejších o kterých vím a vždycky jen zírám na ten koncert(a není to první mechanik, kterého jsem viděl pracovat). Stačí slovo náznaku a hned ví kam kouknout. Tímto mu i děkuji za jeho dosavadní super péči.
nahoru

sponzor





22.01 2013 10:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

22.01 2013 10:11


Satas:
Sem se sice koukneš ale 70% motorů tady a všech obecně má 400 najet a sou bez pořádnýho servisu,to se to pak nadává....prostě nepoučitelní...proč mě všechny moje 2.5 TDI* fungujou na 100%??? divný ne?
vzdyt jo,takze na razit na motor kterej bude v poradku a nepujde srat je vzacnost,hold musi koupit s udelanym motorem nebo s realne malo najeto km,coz musi mit stesti.pokud koupi jednu z tech 70% co pises tak se z toho posere,budou litat vacky s vahadlama a spolk,ktery si mysli ze ho nepotkaj zrovna tak jako ja a par ostatnich majitelu zde,a co souvisi s vymenou horejsku samo vis,az to konec udela tak pujde srat vp44 a pak mozna bude mit pokoj-mozna.co to cenove stoji vime.hold je to v6 24v.me je celkem sumak jestli si to koupi nebo ne,jen jsem mu chtel poradit co ho s tim ceka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

22.01 2013 10:21


patper:


To je ale naprosto neobjektivni Sem napise jen "ten",co ma problem,protoze ten, co jezdi nema potrebu...
to je zase pravda:-)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

22.01 2013 10:22


kůča1:
co souvisi s vymenou horejsku samo vis,az to konec udela tak pujde srat vp44 a pak mozna bude mit pokoj-mozna.co to cenove stoji vime.hold je to v6 24v.me je celkem sumak jestli si to koupi nebo ne,jen jsem mu chtel poradit co ho s tim ceka


Kolego,

auto, o kterém uvažuje taky prosím nebyla sociálka za 300t s přípravou na rádio. ND na tyto vozy jsou cenou úměrné hodnotě vozu. VP44 je elektronické čerpadlo jako X dalších - jo vyjíždějme nádrže do dna, palivové filtry měňme po 5 letech, přísadu aditiv do český nafty nedávejme - pak to čerpadlo vydrží strašně dlouho...
V6 2,5 je ddopravdy motor normální, akorád Včkovej, ale jestli na něm budeš na olej s tou pidifiltrací jezdit 30t km tak půjde srát, časem se díly opotřebují - musí se vyměnit, no tak holt jelimán nechá udělat vahadla, nebo jen hydra a je happy, jak levně opravil motor. Té český styl. Jo a info na tachometru ojetiny v ČR se "někdy" ve výjimečných případech může lišit od skutečnosti. Ale to jen vzácně samozřejmě...

-ka-
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

22.01 2013 11:04


Karlito3:


Kolego,

auto, o kterém uvažuje taky prosím nebyla sociálka za 300t s přípravou na rádio. ND na tyto vozy jsou cenou úměrné hodnotě vozu. VP44 je elektronické čerpadlo jako X dalších - jo vyjíždějme nádrže do dna, palivové filtry měňme po 5 letech, přísadu aditiv do český nafty nedávejme - pak to čerpadlo vydrží strašně dlouho...
V6 2,5 je ddopravdy motor normální, akorád Včkovej, ale jestli na něm budeš na olej s tou pidifiltrací jezdit 30t km tak půjde srát, časem se díly opotřebují - musí se vyměnit, no tak holt jelimán nechá udělat vahadla, nebo jen hydra a je happy, jak levně opravil motor. Té český styl. Jo a info na tachometru ojetiny v ČR se "někdy" ve výjimečných případech může lišit od skutečnosti. Ale to jen vzácně samozřejmě...

-ka-
hele,me tohle nemusis vykladat kolego,tohle srani uz mam za sebou,vzdycky jsem u vsech aut menil najednou vsechny filtry i oleje atd,ikdyz to majitel predemnou delal treba pred 1tis km,a vse pri 8tis,to same u blackbirda,jen rikam ze ho to muze potkat nebo potka.a jestli ses nevsim tak jsem psal vejs ze musi koupit s motorem po go,nebo realne malo km.jinak ten motor sam o sobe kdyz jezdi tak je hrozne prijemnej
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

22.01 2013 22:33


No a hlavne nekúpiť auto čo už pri skúšobnej jazde ide na 15 ventilov......
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 4.2 80 2011 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2tdi 4b 4f 8e 8l 8l 1.6 74kw akl 8p a2 a3 a3 8p a4 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 aaa abs aditiva ael afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a5 audi a6 audi c7 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homekit homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání meluzína mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g mmi 3gp montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace navigácia naviplus nefunguje nefunkční jukebox nejede nestartuje nesvítí blinkry v kufru v bocích ano netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovacka stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vacse vstreky vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email