Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 330 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 322
Uživatelů: 8
Celkem: 330

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 49 | Témat: 19

21.12 2012 12:18


Zdravím, mám Audi A4 Avant b7, 2005, 2.0 TDI* 103 kW Tiptronic*. Nevíte kolik mě bude stát servisní prohlídka v 212.000km, když poslední jsem měl v 186.000km a teď mi signalizuje, že za 1.000km mám jet na prohlídku. Jednalo by se mi o autorizované servisy v Praze. Díky!
nahoru

sponzor





21.12 2012 12:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

21.12 2012 13:33


martinbroz:
Zdravím, mám Audi A4 Avant b7, 2005, 2.0 TDI* 103 kW Tiptronic*. Nevíte kolik mě bude stát servisní prohlídka v 212.000km, když poslední jsem měl v 186.000km a teď mi signalizuje, že za 1.000km mám jet na prohlídku. Jednalo by se mi o autorizované servisy v Praze. Díky!


Ono se bude hlavně jednat o výměnu náplní - olejů, filtrů... máš tam nastavený interval...
Kolik tě to bude stát u autorizáku netuším, ale nějakej významnější peníz to bude, logicky...
Asi bych uvažoval o normálním servisu, k autorizovanému nemáš povinnost jezdit a možná i dost ušetříš. Ale potřeba najít dobrý servis...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 49 | Témat: 19

21.12 2012 13:37


chci štempl z autorizáku a záruku mobility...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

21.12 2012 13:40


Moze ta to stat 5tis aj 15tis, neviem presne co je vsetko predpisane na vymenu + co vsetko najdu ze treba vymenit (platnicky ETC*)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 3

21.12 2012 15:21


Za pět tisíc v autorizáku!!! Kde to žiješ člověče. Minimálně si připrav 12000,- za obyčejnou výměnu oleje a různých filtrů, které se mění ofiko dost často, dále brzdovka např. atd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 7

21.12 2012 16:42


Co vím, tak matroš je skoro stejně drahý jak v náhradní výrobě, ale za práci si doplatíš víc. cca asi 750,- až 850,-.

Přikláním se k 12 000,- hranici.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

21.12 2012 16:44


delas dobre ze to davas jenom do autorizaku! furt lepsi nez to enchat delat nejakyho krovaka nekde v garazi...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 49 | Témat: 19

21.12 2012 20:54


Jo a ještě by mě zajímalo, když jsem měl servisní prohlídku v 186.000km, jak je možně, že mi to píše, že bych na další měl jet v 212.000km? Ještě mám naštěstí 1000km před servisem...
nahoru

sponzor





21.12 2012 20:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

21.12 2012 20:57


Máš tam nastavenej LL interval to jest 30tis km nebo dva roky záleží co nastane dřív.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 49 | Témat: 19

21.12 2012 22:25


Tak to mám nastaveno tedy blbě, když mám po servisu auto asi cca. půl roku a poslední servis byl v 186tkm, takže by to mělo ukazovat 216tkm - to jest těch 30tkm, ale mě to ukazuje už, jako kdyby byl servis dělanej ve 182tkm...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

21.12 2012 22:33


Je tam víc faktorů ovlivňujících ohlášení servisních úkonů servisní inspekce kvalita oleje apod.Záleží jak je to nastavený.To co se ohlásí nejdřív ti udá buď zbývající km nebo dny do servisu. Při dalším servisu je potřeba to řádně projít ve všech kanálech na kolik je to všude nastavený případně to poupravit a udělat reset intervalů vše se začne odpočítávat do dalšího nastavenýho termínu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

21.12 2012 22:42


Rauly: Kolikrat ti křovaci uměj vic jak ti umělci v autorizaku
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

21.12 2012 22:45


gudy: Je to svatá pravda tohle si udělám sám za zlomek toho co si naúčtuje autorizák a to minimálně 3X a za jedno razítko mi to opravdu nestojí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2010
Příspěvků: 306 | Témat: 10

22.12 2012 0:13


áček: Moja rec.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

22.12 2012 0:19


áček:
gudy: Je to svatá pravda tohle si udělám sám za zlomek toho co si naúčtuje autorizák a to minimálně 3X a za jedno razítko mi to opravdu nestojí.


No konečně jsme nalezli důvod závady... s jedním razítkem vám TO, hoši, nebude stát... chce TO tedy dvě razítka, no podle zkušeností áčka nejlépe tři... ale bacha pak, aby jste si HO nezlomili....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

22.12 2012 11:11


Teď mám nabídku na servis ve 180.000 km od Audi Jsrov. Mění se olej, filtry, zapalovací svíčky, brdzová kapalina + se dělá komplet kontrola celého vozu. Cena po slevě na starší auto: 15000,-. Vyprdnul bych se na to, ale mám relativně slušné km a s vyplněnou serviskou se to bude prodávat lépe.
nahoru

sponzor





22.12 2012 11:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

22.12 2012 13:39


Slayer:
Teď mám nabídku na servis ve 180.000 km od Audi Jsrov. Mění se olej, filtry, zapalovací svíčky, brdzová kapalina + se dělá komplet kontrola celého vozu. Cena po slevě na starší auto: 15000,-. Vyprdnul bych se na to, ale mám relativně slušné km a s vyplněnou serviskou se to bude prodávat lépe.


No nevím, ale dneska serviskám ani z autorizáku nikdo moc velkou váhu nedává bych řekl... moc velkej rozdíl nevidím v tom, jestli na razítku jsou oooo výhradně od oooo nebo od koncernovýho servisu, třebas i škodováckého... a cena úplně někde jinde. Třeba běžný servis bych u autorizáku neřešil, výměnu rozvodů už třeba jo - už kvůli garancím, zárukám....

Třebas po 10 servisech může cena servisu dosáhnout několika desítek tisíc kč, který se na prodejní ceně ojetiny těžko přetěžko projeví ve prospěch autorizovaného servisu na autě...

Ale je pravdou, každého věc, jak si to kdo spočítá...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

22.12 2012 15:45


IvanLBC:


No nevím, ale dneska serviskám ani z autorizáku nikdo moc velkou váhu nedává bych řekl... moc velkej rozdíl nevidím v tom, jestli na razítku jsou oooo výhradně od oooo nebo od koncernovýho servisu, třebas i škodováckého... a cena úplně někde jinde. Třeba běžný servis bych u autorizáku neřešil, výměnu rozvodů už třeba jo - už kvůli garancím, zárukám....

Třebas po 10 servisech může cena servisu dosáhnout několika desítek tisíc kč, který se na prodejní ceně ojetiny těžko přetěžko projeví ve prospěch autorizovaného servisu na autě...

Ale je pravdou, každého věc, jak si to kdo spočítá...


Víceméně souhlasím. To, cos dal do servisu už ti samo nikdo nezaplatí, ale když budeš vybírat mezi dvěma ojetinama, přitom jedna bude mít servisní historii a ověřené km a druhá žádný servis neviděla x let, historie žádná - kterou zvolíš? Pro tu druhou možnost mluví jenom nižší cena. A co ušetříš na začátku na úkor stavu, to nacpeš během chvilky do servisu, jen aby to za něco stálo. Vlastní zkušenost Je to jen cár papíru, ale pokud to odpovídá realitě, je to +
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

22.12 2012 16:57


Všichni jste pozapoměli na servisní knížku A.K. Stačí si přečíst podmínky a posléze je dodržovat.Myslím si že nakonec se může člověk prokázat všemi potřebnými úkony a jinými servisy právě přes A.K. Nehledě na to, že se zde nachází spousta odborníků ke kterým my všichni chodíme pro rady.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

22.12 2012 18:42


Slayer:


Víceméně souhlasím. To, cos dal do servisu už ti samo nikdo nezaplatí, ale když budeš vybírat mezi dvěma ojetinama, přitom jedna bude mít servisní historii a ověřené km a druhá žádný servis neviděla x let, historie žádná - kterou zvolíš? Pro tu druhou možnost mluví jenom nižší cena. A co ušetříš na začátku na úkor stavu, to nacpeš během chvilky do servisu, jen aby to za něco stálo. Vlastní zkušenost Je to jen cár papíru, ale pokud to odpovídá realitě, je to +


Víš, moje osobní zkušenost a vidím to okolo sebe stále víc a víc je, že servisky jsou už fakt na pikaču, o reálu o ničem nevypovídaj. Když už, tak mě rozhodně víc zaujme týpek, který při koupi ojetiny mi dá do ruky origo faktur a daň.dokladů, ze kterých je zřejmý co kde a při jakým km platil...
Tak či tak rozhoduje skutečný aktuální stav auta, to jestli někdo pravidelně servisoval v autorizáku a jiný u známýho na vesnici, o ničem neukazuje.

A třeba rozdíl v ceně auta, dejme tomu 10 letý A6 ve srovnatelné výbavě a se srovnatelném stavu a km, nebude v podstatě vůbec žádnej (max. tak 5-10% ceny?). Pokud by byl i rozdíl 10% ceny auta, tedy se bavíme o třeba 9000Kč, pak hnedle stačí jediný servis, popř. dva udělat u neautorizáku a rozdíl je doma...

I když, nějak jsem tu po pravdě nepochopil, proč se stále řeší rozdíl mezi autorizákem a neautorizákem = už několik let přECI* platí, že i záruční servis můžu nechat udělat u jakéhokoliv servisu (je-li legálním servisem) a už vůbec to nemusí to být přECI* prodejce značky. Klidně s audinou zajedu do Žitavy na záruční servis a ůdržbu s oooo třeba i ke škodovce, bavoráku nebo třaba k meďourům. Bude to stále platný servis, záznam v klížce mít budu a že cena je někde jinde, to je přECI* jenom a jenom moje plus, moje věc...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

23.12 2012 8:02


servis na B7 2.0 TDI* v cca 170t olej filtry vlastní, cena 1800,- (pro mě 1500,-) razítko zaruka mobility

ad neautorizovaný servis: pokud bych viděl jiné razítko jak z vw/audi tak v zhledem k české povaze bych to bral jak kdyby tam nebylo nic, díly auto kelly a jiné sračky, rozvody na barvičky bez přípravků atd. většina automechaniků co znám neinvestují ani do vybavení ani do znalostí

další věc je zákazník který tlačí na cenu, že to chce mít za polovinu co v autorizáku = tamta kladka je ještě dobrá tak ji tam nech apod.pak po pár tisících zažne chrastit.


toto je má osobní zkušenost z aut co mi jezdí na dílnu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

23.12 2012 11:10


Vaša:
ad neautorizovaný servis: pokud bych viděl jiné razítko jak z vw/audi tak v zhledem k české povaze bych to bral jak kdyby tam nebylo nic, díly auto kelly a jiné sračky, rozvody na barvičky bez přípravků atd. většina automechaniků co znám neinvestují ani do vybavení ani do znalostí


No trošku si protiřečíš... "olej+filtry vlastní"... to taky nebude běžný případ u autorizáku což...
Nevím jak to funguje jinde, ale několikrát za den vidím jak si do těhle řetězců (autokelly a pod.) jezdí autorizáci pro náhr.díly... osobně jsem zažil kdy i mě na auto šoupli v autorizáku nový kotouče a brz.desky koupený v autokelly... Tak to pak museli sundat, ač osobně bych to ještě i zkousnul (TRW), ale ne že budu platit za origo a na autě mám neorigo... I když i toto je diskutabilní, známý dělá v TRW a sám přiznává, že rozdíl "origo"/neorigo je jenom v tom, jestli na výrobek vyrazí značku a zabalí do hezčí krabice nebo ne... je to úplně to dsamé, jen hold za jinou cenu. A pochybuju, že by to s čímkoliv jiným bylo jinak.

Proto od tý doby auta dávám výhradně ke kámošovi na dílnu, náhr.díly a provozní věci si klidně můžu sehnat sám, nebo po dohodě mi je sežene on (přECI* jen má kontakty a hlavně jiný nákupky, tak to tak či tak kupuje on) a spokojený je on, spokojený jsem já...

Já osobně do "autorizáku" auto už nikdy dávat nebudu, snad jen kdybych si někdy koupil úplně nový auto, ale to se mám dojem už nikdy nestane... Kupuju si zásadně zánovní, 2-3 roky jetý a hlídám si aby byli z operativních leasingů...

Ale ještě jste mi nikdo neodpověděl na moji otázku, co to vlastně znamená autorizovaný servis... Jaký je rozdíl mezi servisy autorizovanými a neautorizovanými? Já v tom rozdíl nevidím. Vidím jenom to, jestli jsou na servisu šikovní kluci a jestli mají slušný zázemí, vybavení. A pak je mi šumák, jestli mají v razítku oooo nebo jenom servis pro koncern... o tom razítku to přECI* není.

Schválně jsem si porovnal loňský rok... za servis do 3 aut jsem dal kolem 34000Kč, u každýho auta dělaný rozvody, 2x všechny náplně + všechny filtry... kdybych jenom alldíka dal jedinkráte do "autorizáku", tak bych tak maximálně pořešil rozvody s jednou jedinou výměnou náplní a filtrů... A servisku vyplněnou mám taky, dokonce mám i doklady k jednotlivým dílům a komponentům....
Takže jediný hmatatelný rozdíl vidím v tom, že jen za loňský rok jsem si vlastně mohl dát stranou kolem 60-70000 za ušetřený, jinak předražený služby autorizáku...

Pak tu je ještě jeden aspekt a to ten, že když jedu k neautorizáku, většinou se vytvoří nějaká více či méně osobní vazba na servisáka... vím kdo konkrétně se mi o auto postaral, můžu s ním pokecat, on mi řekne svoje dojmy z auta, řekne mi co začíná hořet, na co si dávat pozor... a hlavně, znám ho, on zná mě a ví, že kdyby mě nějak "pojebal", že půjdu zpátky za ním....

Mimochodem, je to to samý jako kdekoliv jinde, v jakémkoliv jiném oboru... Pro odlehčení a názornou ukázku uvedu jeden příklad: podniková prodejna rako (obklady,dlažby) nabízí svůj výrobní program ve své vlastní prodejně cca 500m od řetězce baumax... v Baumaxu prodávaj taky Rako, stejný výrobce, stejná kvalita.... cena v baumaxu poloviční... A není to o tom, že by Rako pro baumax vyráběli něco horšího - to ani nejde, výrobní linka jede, bouchá jeden a ten samý výrobek a pak se to hold přebaluje do různých krabic.... Takové ty kecy že v baumaxu je to míň kvalitnější a podobně jsou mimo mísu.... A ani o službách to není, protože i v tý vzorkovně si nemůžou dovolit platit zkušený prodavače, tedy všechno je na stejné lodi... A takovým příkladů je tisíce...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

23.12 2012 21:03


kupuji z 99% originální díly - akorát mám trošku slevu oproti tomu kdyby mi to na servisu účtovali normálně

ad kelly apod. ne vždy je kvalita stejná i když je to ze stejné linky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email