Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 135 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 129
Uživatelů: 6
Celkem: 135

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

16.11 2012 17:06


nevíte někdo co znamená??


Náhled, klikni pro zvětšení.



moderováno mike8:
nazev, tagy, obrazek

moderováno rnemec:
nazev
nahoru

sponzor





16.11 2012 17:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14642 | Témat: 52

16.11 2012 17:10


Jo nedal jsi tam zimáky bez čidel tlaku? Nebo je nízkej tlak v jedný pneu nebo je jedno čidlo KO. Změř tlak ve všech pneu.Potom jedině diagnostika.Ale to nejdůležitější je to zda tam ty čidla máš
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

16.11 2012 17:56


áček:
Jo nedal jsi tam zimáky bez čidel tlaku? Nebo je nízkej tlak v jedný pneu nebo je jedno čidlo KO. Změř tlak ve všech pneu.Potom jedině diagnostika.Ale to nejdůležitější je to zda tam ty čidla máš


Nemám je to auto co se mi líbí a chci ho koupit ale svití tam několik kontrolek tahle je jedna z nich a pán říkal že tam jsou rozbitá čidla tlaku pneu. Ale v manuálu tahle kontrolka vůbec není tak jsem volal do Prahy a Plzně do audi a když jsem popsal kontrolku jako žluté kolečko s černým ozubeným kolečkem uvnitř nebo takové jakoby trojůhelníčky do kruhu řekli mi závada na převodovce. Je to tedy čidlo pneu? to by ale ukazovalo i malý tlak v pneu ne? takovou tu pneumatiku s vykřičníkem??? Dá se to opravit kolik?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14642 | Témat: 52

16.11 2012 18:09


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tady se mrkni
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

16.11 2012 18:29


Nebo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

16.11 2012 18:29


majkl 11: Jestli si volal do Porsche auto v Plzni, tak buď rád, že ti neřekli ještě něco jinýho, je to banda neschopnejch výměnářů...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.11 2012 21:44


Muhehe
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

16.11 2012 22:10


Tak jestli tuto kontrolku nekdo diagnostikoval jako vadnou prevodovku, tak to teda jo. V zadne, pripade to auto nekupuj !

Tato kontrolka sviti kdyz je jenom slabej tlak. Staci dofouknout.
nahoru

sponzor





16.11 2012 22:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

16.11 2012 23:39


tomko222:
Tak jestli tuto kontrolku nekdo diagnostikoval jako vadnou prevodovku, tak to teda jo. V zadne, pripade to auto nekupuj !

Tato kontrolka sviti kdyz je jenom slabej tlak. Staci dofouknout.


jen jsem tam volal a popsal jak vypada teď mi přičla odpověď z +audi Praha tomu jsem poslal foto a je to čilo tlaku, malej tlak by byla pneumatika ne tohle kolečko ne
???
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

20.11 2012 1:01


majkl 11: tohle kolecko znazornuje kolo auta - elektron s pneu, ktera jak vidis je dole prazdna...

Takze ne. Neni to cidlo tlaku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

20.11 2012 15:31


tomko222:
majkl 11: tohle kolecko znazornuje kolo auta - elektron s pneu, ktera jak vidis je dole prazdna...

Takze ne. Neni to cidlo tlaku.


jasan už jsem to pochopil .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

20.11 2012 15:35


majkl 11: takze neni zac.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

20.11 2012 17:34


tomko222:
majkl 11: takze neni zac.

jj díky moc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

09.12 2012 13:48


tomko222:
majkl 11: tohle kolecko znazornuje kolo auta - elektron s pneu, ktera jak vidis je dole prazdna...

Takze ne. Neni to cidlo tlaku.


Tak na displeji to píše tyre pressure system malfunction, tedy : selhání systému tlaku pneumatik

tudíž to asi není kontrolka malého tlaku páč ta vypadá takto : viz přiložené foto.2

Je to selhání systému - senzor vadný,
špatně načtený senzor,
v autě víc než 5 kol,
měna kola bez aktivace RADWECHSEL


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
Naposledy upravil majkl 11 dne 09.12 2012 13:51, celkově upraveno 1 krát. (27% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

09.12 2012 13:50



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

12.12 2012 3:27


majkl 11: tak nema senzory v kolech..
nahoru

sponzor





12.12 2012 3:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

12.12 2012 12:04


tomko222:
majkl 11: tak nema senzory v kolech..

stačí pokud nejde jedeno čidlo a není tam ani rezerva. Pak to vyhazuje tohle. Přes vag to jde krásně zjistit. Když tam budou funkční třebas jen dvě čidla, systém prostě nebude fungovat. Je to tak postavený. Ale taky nemusí být nikde. Jinak i při výměně kol si je systém načte sám i bez resetu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

12.12 2012 12:23


Ninánek: treba na q7 si je system sam nenacte. Nevim proc. a6 4f si je naslo samo.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

12.12 2012 12:31


tomko222: taky nechápu, proč jsou tam rozdíly, když se jedná stále o tu samou značku. Je to jako z aretací podvozku při zvedání. U osmy se na heveru aretovat nemusí, protože to pozná sama a u jiných naopak ano. Ale proč dělat věci jednoduše, že
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

12.12 2012 17:22


Ninánek:
tomko222: taky nechápu, proč jsou tam rozdíly, když se jedná stále o tu samou značku. Je to jako z aretací podvozku při zvedání. U osmy se na heveru aretovat nemusí, protože to pozná sama a u jiných naopak ano. Ale proč dělat věci jednoduše, že


V manuálu je napsano i u A,8 že se při zvedání musí aretovat v MMI* musí svítit to zvedání podvozku na displeji .U allrodu taky ,ale nějak jsem nepřišel na to co to pak udělá páč když to dáš z heveru tak je to v jiné vejšce než když jsi to zaaretoval. A není mi jasné jak to vůbec funguje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

12.12 2012 17:23


tomko222:
majkl 11: tak nema senzory v kolech..


Je to selhání systému - senzor vadný,
špatně načtený senzor,
v autě víc než 5 kol,
výměna kola bez aktivace RADWECHSEL
to píšou v chytré knížce
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

13.12 2012 9:56


majkl 11:


V manuálu je napsano i u A,8 že se při zvedání musí aretovat v MMI* musí svítit to zvedání podvozku na displeji .U allrodu taky ,ale nějak jsem nepřišel na to co to pak udělá páč když to dáš z heveru tak je to v jiné vejšce než když jsi to zaaretoval. A není mi jasné jak to vůbec funguje.

V manuálu u A8 je napsáno, že pokud zvedáš auto palubním heverem, tak je nutná aretace. Pokud zvedáš auto dílenským heverem, kdy jdou všechny čtyři kola nahoru, aretace se provede automaticky. Jenže to už tam nepíšou Jde stejně o jediné, a to o vyřazení elektroniky aby se s tebou auto "nepralo" když ho zvedneš. Není v tom žádný jiný fígl. Tlumiče nic nedělaj. A problém je většinou opačný když tam chce člověk ten hever dostat. Když to pak pustíš dolu, je to ve vyšší výšce, než se to umí samo zvednout.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.12 2012 10:35


ja to radsi delam vzdy, ze to blokuji...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

13.12 2012 13:21


Ninánek:

V manuálu u A8 je napsáno, že pokud zvedáš auto palubním heverem, tak je nutná aretace. Pokud zvedáš auto dílenským heverem, kdy jdou všechny čtyři kola nahoru, aretace se provede automaticky. Jenže to už tam nepíšou Jde stejně o jediné, a to o vyřazení elektroniky aby se s tebou auto "nepralo" když ho zvedneš. Není v tom žádný jiný fígl. Tlumiče nic nedělaj. A problém je většinou opačný když tam chce člověk ten hever dostat. Když to pak pustíš dolu, je to ve vyšší výšce, než se to umí samo zvednout.


No mě v audi přesvědčoval že když např. u allroadu nedáš aretaci tak se může natrhnou měch a rozhodit nastavení podvozku. Zdá se mi to sice jako nesmysl jelikož opravdu nevím jak to tam funguje co zastaví aby se tlumič nenatáhl na max. délku páč je to vždy stejně vyvěšené a navíc v extrémním případě kdyby se stalo že se auto při jízdě dostane jedním nebo více koly do vzduchu tak by k tomu natržení muselo dojít taky a to je myslím nesmysl.
nahoru

sponzor





13.12 2012 13:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

13.12 2012 14:11


majkl 11:


No mě v audi přesvědčoval že když např. u allroadu nedáš aretaci tak se může natrhnou měch a rozhodit nastavení podvozku. Zdá se mi to sice jako nesmysl jelikož opravdu nevím jak to tam funguje co zastaví aby se tlumič nenatáhl na max. délku páč je to vždy stejně vyvěšené a navíc v extrémním případě kdyby se stalo že se auto při jízdě dostane jedním nebo více koly do vzduchu tak by k tomu natržení muselo dojít taky a to je myslím nesmysl.

Nevím, jak konkrétně to má Allroad. Neměl jsem zatím důvod se po tom pídit. Píšu jak to má osma. A o autorizovanej servisech víme asi všichni své. Pro ně je doživotní náplň i olej v motoru...
Je to prostě jeden z režimů, co jednotka dělá (režim zvedací plošiny nebo tak nějak). To samé je s usínáním. Jednotka sice po jedné minutě usne spolu s jinými, ale po tuším dvou, pěti a deseti hodinách se probouzí a kontroluje stav, jestli třebas auto nekleslo z důvodu poklesu teploty apd. Ale to už jsme se od senzorů tlaku dostali někam úplně jinam.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

13.12 2012 18:57


Zvedám to tři roky bez aretace podvozku ,,, po spuštění si sedne níže a po nastarovaní jde do navolené polohy v MMI*.A ještě mi žádný měch nepraskl ani nespadl pod auto
Naposledy upravil Giovany dne 13.12 2012 18:57, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email