Hlavní menu
Nyní online
Informace o serveru
Nejnovější: Alexein
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 372
Online návštěvníků
Návštěvníků: 146
Uživatelů: 4
Celkem: 150
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Výměna setrvačníku
frantacech | Pondělí, 09.10. 2006 - 04:00:00 , 5081 čtenářů
Tento text napsal Huml - a je zde prevzat tak jak je uvedem na DIESELPOWER.cz s laskavym svolenim Reeshy.
Hodnocení článku: 4
| Komentáře (1)
Rozvody 2,5 TDi R5
frantacech | Neděle, 08.10. 2006 - 20:46:30 , 4379 čtenářů
Popis postupu výměný rozvodu pro motor 2,5 TDi R5 - model C4, tak jak ho naskenoval Jirka Janoušek:
Obrazky: Galerie
Hodnocení článku: 5
| Komentáře (2)
Tempomat - A6 C5
frantacech | Sobota, 07.10. 2006 - 18:29:44 , 10113 čtenářů
Řešení A - koupit http://www.molpir.cz/CZ/NOVINKY/tempomaty.htm
Řešení B - udělat to nějak levněji
Samotna packa nova v autokelly stoji necelych 1500,- vc. dph.
Řešení B - udělat to nějak levněji
Samotna packa nova v autokelly stoji necelych 1500,- vc. dph.
Článek zatím neohodnocen
| Komentáře (1)
Rozvody 2,5TDi V6
frantacech | Sobota, 07.10. 2006 - 10:00:00 , 8189 čtenářů
Pokud jste to nikdy nedelali aspoň na 1.9TDi - nedoporučuju se do toho pouštět, je to o dost naročnější.
Ale nic prevratného, s trochou zkušeností a odvahy to jde zvládnout, dokonce i bez speciálních přípravků. Vyměnte i TERMOSTAT, protože pokud se pokazí, budete to dělat celé 2x!
Hodnocení článku: 5
| Komentáře (2)
Výčištění turba
Kriznik | Čtvrtek, 05.10. 2006 - 20:08:20 , 5901 čtenářů
Takhle vypada rozborka a sborka turba GARRETT GT2052V - Audi, A6 TDI 2,5 V6 (4B,C5)
Dotazy směrujte na Avatara!
Jak tomu jen dodám, že při rozpuleni je třeba davat bacha aby se nepoškodil rotor-lopatky a ROTOR SE NEROZEBÍRÁ, protože je dynamicky vyvážený a už by jste ho doma na kolene nikdy nevyvážili. Pak se to vyčistí a vypucuje jak to nejlip jde a složí. Je důležité nalít dovnitř vstupen pro mazaní něco oleje před připojením hadice a po prvním nastartování počkat aspoň 30s i víc než se olej rozleze a zacne mazat......
Jak tomu jen dodám, že při rozpuleni je třeba davat bacha aby se nepoškodil rotor-lopatky a ROTOR SE NEROZEBÍRÁ, protože je dynamicky vyvážený a už by jste ho doma na kolene nikdy nevyvážili. Pak se to vyčistí a vypucuje jak to nejlip jde a složí. Je důležité nalít dovnitř vstupen pro mazaní něco oleje před připojením hadice a po prvním nastartování počkat aspoň 30s i víc než se olej rozleze a zacne mazat......
Hodnocení článku: 4,75
| Komentáře (101)
Anketa
Online chat
Nikdo online
Kalendář
Partneři
Podpořte nás!
Líbí se vám tento web? Přidejte si odkaz na váše stránky.
kód na stránku:
Audi Klub
kód na stránku:
Děkujeme!
kód na stránku:
Audi Klub
kód na stránku:
Děkujeme!
Facebook