Tak jsem tu zas.
Bohužel moje týdenní frekvence se trošičku nevydařila, momentálně je to spíš dvoutýden, ale budu se snažit dodržovat původní název ;-)
Tak co nás čeká? Jen a jen koncern, Fabie, RS4, nový projekt od Porsche a jiné. Uplynulých pár dní nebylo nic co bych přečetl s úsměvem a dobrým pocitem, možná tak představení Tiguana...
A na konec také anketa...
tak vzhůru do čtení a rád si přečtu Vaší kritiku.
2Pix
08.06.2007 Autorevue.cz http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=12324 No, taky koncern... Tak jsem si přečetl tuto žhavou novinku a opravdu nechápu návrháře ve Škodovce. Škoda Fabia druhé generace je úhledná asi tak jako nekvalitně zastřižený bonzaj. Ve fabrice ale pracují samí chytří lidé, tak místo rozumného stažení a zničení všech exemplářů se vyskytla dokonce možnost si vzhled ještě zhnusit. Nedávno jsem narazil na článek věnující se "nenávisti" automobilek vůči tuningovým firmám (dobrá, i Milotec a Rieger pod to počítám), kde se psalo něco ve smyslu "je to jen proto, že nám tim utíkaj prachy". Už hned na začátku prodeje se Škoda vysmála do tváře Milotecu v podobě čirochromových rámečků na Roomsteru, teď dodává i origo tuzing plastíky okrádající znovu Milotec o těžce vydřené penízky naší středně dobře placené dělnické třídy. 08.06.2007 Autorevue.cz http://www.autorevue.cz/Automobilka/Volkswagen-Tiguan-male-SUV-je-tu/sc-18-sr-1-a-12317/default.aspx Zajímavá alternativa Co ve vás evokuje slovo "Tiguan"? Ve mně to budí jistou podobnost s leguánem (taková ta malá srandovní ještěrka) a mám pocit že tohle byl i úmysl PR ve Wolfsburgu. Menší bráška Touaregu se má vyznačovat jako plnohodnotné SUV - malé, rychlé a pro rodinu do kopců. Ano, z tohoto počinu mám radost, velký Touareg mně odpuzuje, Q7 jakbysmet (opravdu nechápu smysl Q řady), tohle bude podle mně trhák. 12.06.2007 Autorevue.cz http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=12360 Další anketa o výkalech Rád bych to napsal v silnější verzi, ale zůstanu alespoň trošičku slušný. Audi x5 je reakce Audi na CLS řadu od MB a podle toho se dá očekávat i patřičné určení trhu. Když se na to kouknu realisticky, tak muž sám sobě koupí do práce "es kládu" (potažmo designově povedené "cé-el-esko"), "sedmičku" nebo "osmu". Pro ženu se předpokládá "malý" tryskolet v podobě A/S3, A/S4, "céčka" a nebo "trojky". Jenže žena je zrádný tvor a víme to jak my (chlapy) tak i vedení automobilek, které se přizpůsobují trendům doby. Takže vznikla frigidní "pětková" Audi, která je zženštilou verzí šestky hrající si na ostrý kočár pro velké chlapce. A kde je "áčko", je postupem času i "esko" a "er-es-o". Tak se nejde divit tomu, že ženuška emancipací nakrmená (čti: moderní) sní o velkém kulatém autě. A protože je pětka i v "esku" (v překladu: ještě víc síly, výkonu, elegance a co já vim čeho všeho ještě), moderní žena by ráda šáhla po ní (prostřednictvím mužovi peněženky). Tímto bych rád řekl, že nemám nic proti ženám a nejsem ani šovinista, ale uměle vytvořený pojem "moderní žena" mi dává dost zabrat ... ženy citlifky prominou :-) ... 14.06.2007 Auto.cz http://news.auto.cz/aktuality/porsche-bojkot-autosalonu-naias-v-detroitu.html Trucování není v módě Detroit bez Porsche? Němci se zase musí předvádět, jinak si to nedokážu rozumně obhájit. Detroit je město automobilismu, nejenom amerického ale i celosvětového. Zde Henry Ford zavedl prvně pásovou výrobu a umožnil aby si jeho známý "T bucket" mohl koupit každý američan. Zde se nachází největší komplex výroben automobilů a zde se také každý rok koná "Detroit motorshow" alias NAIAS. Tak a co na to Porsche? "my tam radši ani nepujdeme protože radši nacpeme prachy do přímého prodeje". Nemám ponětí kolik může stát stánek na týden v Detroitu a určitě nemám ponětí o tom, jak můžou ušetřené peníze pomoci přimému prodeji (zmrd prodejce dostane nové sako a hodinky? nebo přemalujou pár prodejen?), ale dvě věci vím: Amerika je zemí zaslíbenou pro německé automobilky, kde Porsche je synonymum pracháčů a zde se těší velké oblibě a prodeji. A také vím, že i negativní reklama je reklamou. Dobrá, na začátku jsem sice psal, že si to neumím jinak vysvětlit, ale co když Porsche něco kutí a chce si hrát na mrtvého brouka? ... 16.06.2007 Autorevue.cz http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=12401 Dneska bude pršet, začíná špatné období... Audi RS4 je pojem který když s vámi nezatřese při vyslovení, tak určitě v moment kdy se kolem vás prožene s řevem osmi válců. Mám pocit, že naposledy když sem u Audi viděl "nucené" odstrčení výrobku, tak to byl konec éry pětiválců v Evropě. Od té doby pro mně je Audi čistokrevnou "dceřinkou" Volkswagenu, asi tak jako Škodovka. Trvalo to skoro 12 let než se vrátil benzínový řadový pětiválec zpět k evropské Audi. O Audi RS4 mám svoje mínění, není to černobilé mínění (a převažují pozitiva), ale myslím si že další nucené odstrčení úspěšné modelové řady, je jen předzvěstí nového marketingového rozdělení díky vecpání pětky a zplnohodnotnění TTčka. Mám z toho prostě špatnej pocit... 17.06.2007 Auto.cz http://news.auto.cz/spy/spy-photos-miri-porsche-s-novym-kupe-do-tridy-granturismo.html Co to? A já (+dalších několik milionů autofandů) si myslel že tam už je... Co pak to Porsche kutí zase za novinku? Po super rychlém SUV Cayenne a laciné dvojci Cayman/Boxter a projektu čtyřdvéřového coupe (CLS musel slušně pomotat hlavu koncernu) přichází s něčím co by mělo přijít do GT třídy. Asi mám mezery ve vědomostech, Porsche 911 mi připadalo odjakživa jako GT a jen TOP verze bych řadil k supersportům. Granturismo zmanená sportovní cestovní vůz, to bude 911 v kombi a čtyřech dveřích? Hurá, oktávkáři budou jásat, jejich "oktáfka f kombi f plný f metle f naftě na hlínách" bude na úrovni jako Porsche :-) 18.06.2007 Auto.cz http://news.auto.cz/nove-modely/novy-volkswagen-phaeton-bude-kratsi.html Hrůza má pokračování Kolikrát jste viděli Phaeton na silnici? Já nikdy, všehovšudy jsem ho viděl jen stát před prodejnou VW. Do Phaetonu VW vkládalo hodně důvěry, což se vůbec nekonalo. "Bratříček" Audi A8 byl první pokus proniknout do luxusního segmentu trhu. Automobil měl nízké renomé díky Golfům, Passatům a jiným lidovým vozům. Ale VW se nevzdává a zkusí to znova, Phaeton má následovníka - tím že vůz zkrátí dostane se na úroveň Audi A6 a Passata, čemu tedy bude konkurovat? Znáte to rčení "nekálej si do vlastního hnízda"? 18.06.2007 Auto.cz http://news.auto.cz/aktuality/24-hodin-le-mans-audi-opet-zvitezilo.html Go nafto go! Na to, že Audi změnila jednu z největších bašt automotorismu a jeho závodního odvětví na největší kuckanou jsme si už zvykli. Stačí se podívat na připravované závodní vozy od Peugotu a jiných výrobců. Také není překvapením výhra v závodě. Prostě tahle newsa není pro mně překvapním vůbec, až do chvíle než jsem zjistil o destrukci R desítek. Sice chápu pravidlo "sranda musí bejt za všech okolností", ale takhle na sebe lákat pozornost? Tak a to je pro pro tento delší týden vše. Pro tento díl jsem si přichystal otázku do ankety "Nejoblíbenější počet válců v autě" ... tak hurá do hlasování :-) 2Pix
Bohužel moje týdenní frekvence se trošičku nevydařila, momentálně je to spíš dvoutýden, ale budu se snažit dodržovat původní název ;-)
Tak co nás čeká? Jen a jen koncern, Fabie, RS4, nový projekt od Porsche a jiné. Uplynulých pár dní nebylo nic co bych přečetl s úsměvem a dobrým pocitem, možná tak představení Tiguana...
A na konec také anketa...
tak vzhůru do čtení a rád si přečtu Vaší kritiku.
2Pix
08.06.2007 Autorevue.cz http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=12324 No, taky koncern... Tak jsem si přečetl tuto žhavou novinku a opravdu nechápu návrháře ve Škodovce. Škoda Fabia druhé generace je úhledná asi tak jako nekvalitně zastřižený bonzaj. Ve fabrice ale pracují samí chytří lidé, tak místo rozumného stažení a zničení všech exemplářů se vyskytla dokonce možnost si vzhled ještě zhnusit. Nedávno jsem narazil na článek věnující se "nenávisti" automobilek vůči tuningovým firmám (dobrá, i Milotec a Rieger pod to počítám), kde se psalo něco ve smyslu "je to jen proto, že nám tim utíkaj prachy". Už hned na začátku prodeje se Škoda vysmála do tváře Milotecu v podobě čirochromových rámečků na Roomsteru, teď dodává i origo tuzing plastíky okrádající znovu Milotec o těžce vydřené penízky naší středně dobře placené dělnické třídy. 08.06.2007 Autorevue.cz http://www.autorevue.cz/Automobilka/Volkswagen-Tiguan-male-SUV-je-tu/sc-18-sr-1-a-12317/default.aspx Zajímavá alternativa Co ve vás evokuje slovo "Tiguan"? Ve mně to budí jistou podobnost s leguánem (taková ta malá srandovní ještěrka) a mám pocit že tohle byl i úmysl PR ve Wolfsburgu. Menší bráška Touaregu se má vyznačovat jako plnohodnotné SUV - malé, rychlé a pro rodinu do kopců. Ano, z tohoto počinu mám radost, velký Touareg mně odpuzuje, Q7 jakbysmet (opravdu nechápu smysl Q řady), tohle bude podle mně trhák. 12.06.2007 Autorevue.cz http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=12360 Další anketa o výkalech Rád bych to napsal v silnější verzi, ale zůstanu alespoň trošičku slušný. Audi x5 je reakce Audi na CLS řadu od MB a podle toho se dá očekávat i patřičné určení trhu. Když se na to kouknu realisticky, tak muž sám sobě koupí do práce "es kládu" (potažmo designově povedené "cé-el-esko"), "sedmičku" nebo "osmu". Pro ženu se předpokládá "malý" tryskolet v podobě A/S3, A/S4, "céčka" a nebo "trojky". Jenže žena je zrádný tvor a víme to jak my (chlapy) tak i vedení automobilek, které se přizpůsobují trendům doby. Takže vznikla frigidní "pětková" Audi, která je zženštilou verzí šestky hrající si na ostrý kočár pro velké chlapce. A kde je "áčko", je postupem času i "esko" a "er-es-o". Tak se nejde divit tomu, že ženuška emancipací nakrmená (čti: moderní) sní o velkém kulatém autě. A protože je pětka i v "esku" (v překladu: ještě víc síly, výkonu, elegance a co já vim čeho všeho ještě), moderní žena by ráda šáhla po ní (prostřednictvím mužovi peněženky). Tímto bych rád řekl, že nemám nic proti ženám a nejsem ani šovinista, ale uměle vytvořený pojem "moderní žena" mi dává dost zabrat ... ženy citlifky prominou :-) ... 14.06.2007 Auto.cz http://news.auto.cz/aktuality/porsche-bojkot-autosalonu-naias-v-detroitu.html Trucování není v módě Detroit bez Porsche? Němci se zase musí předvádět, jinak si to nedokážu rozumně obhájit. Detroit je město automobilismu, nejenom amerického ale i celosvětového. Zde Henry Ford zavedl prvně pásovou výrobu a umožnil aby si jeho známý "T bucket" mohl koupit každý američan. Zde se nachází největší komplex výroben automobilů a zde se také každý rok koná "Detroit motorshow" alias NAIAS. Tak a co na to Porsche? "my tam radši ani nepujdeme protože radši nacpeme prachy do přímého prodeje". Nemám ponětí kolik může stát stánek na týden v Detroitu a určitě nemám ponětí o tom, jak můžou ušetřené peníze pomoci přimému prodeji (zmrd prodejce dostane nové sako a hodinky? nebo přemalujou pár prodejen?), ale dvě věci vím: Amerika je zemí zaslíbenou pro německé automobilky, kde Porsche je synonymum pracháčů a zde se těší velké oblibě a prodeji. A také vím, že i negativní reklama je reklamou. Dobrá, na začátku jsem sice psal, že si to neumím jinak vysvětlit, ale co když Porsche něco kutí a chce si hrát na mrtvého brouka? ... 16.06.2007 Autorevue.cz http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=12401 Dneska bude pršet, začíná špatné období... Audi RS4 je pojem který když s vámi nezatřese při vyslovení, tak určitě v moment kdy se kolem vás prožene s řevem osmi válců. Mám pocit, že naposledy když sem u Audi viděl "nucené" odstrčení výrobku, tak to byl konec éry pětiválců v Evropě. Od té doby pro mně je Audi čistokrevnou "dceřinkou" Volkswagenu, asi tak jako Škodovka. Trvalo to skoro 12 let než se vrátil benzínový řadový pětiválec zpět k evropské Audi. O Audi RS4 mám svoje mínění, není to černobilé mínění (a převažují pozitiva), ale myslím si že další nucené odstrčení úspěšné modelové řady, je jen předzvěstí nového marketingového rozdělení díky vecpání pětky a zplnohodnotnění TTčka. Mám z toho prostě špatnej pocit... 17.06.2007 Auto.cz http://news.auto.cz/spy/spy-photos-miri-porsche-s-novym-kupe-do-tridy-granturismo.html Co to? A já (+dalších několik milionů autofandů) si myslel že tam už je... Co pak to Porsche kutí zase za novinku? Po super rychlém SUV Cayenne a laciné dvojci Cayman/Boxter a projektu čtyřdvéřového coupe (CLS musel slušně pomotat hlavu koncernu) přichází s něčím co by mělo přijít do GT třídy. Asi mám mezery ve vědomostech, Porsche 911 mi připadalo odjakživa jako GT a jen TOP verze bych řadil k supersportům. Granturismo zmanená sportovní cestovní vůz, to bude 911 v kombi a čtyřech dveřích? Hurá, oktávkáři budou jásat, jejich "oktáfka f kombi f plný f metle f naftě na hlínách" bude na úrovni jako Porsche :-) 18.06.2007 Auto.cz http://news.auto.cz/nove-modely/novy-volkswagen-phaeton-bude-kratsi.html Hrůza má pokračování Kolikrát jste viděli Phaeton na silnici? Já nikdy, všehovšudy jsem ho viděl jen stát před prodejnou VW. Do Phaetonu VW vkládalo hodně důvěry, což se vůbec nekonalo. "Bratříček" Audi A8 byl první pokus proniknout do luxusního segmentu trhu. Automobil měl nízké renomé díky Golfům, Passatům a jiným lidovým vozům. Ale VW se nevzdává a zkusí to znova, Phaeton má následovníka - tím že vůz zkrátí dostane se na úroveň Audi A6 a Passata, čemu tedy bude konkurovat? Znáte to rčení "nekálej si do vlastního hnízda"? 18.06.2007 Auto.cz http://news.auto.cz/aktuality/24-hodin-le-mans-audi-opet-zvitezilo.html Go nafto go! Na to, že Audi změnila jednu z největších bašt automotorismu a jeho závodního odvětví na největší kuckanou jsme si už zvykli. Stačí se podívat na připravované závodní vozy od Peugotu a jiných výrobců. Také není překvapením výhra v závodě. Prostě tahle newsa není pro mně překvapním vůbec, až do chvíle než jsem zjistil o destrukci R desítek. Sice chápu pravidlo "sranda musí bejt za všech okolností", ale takhle na sebe lákat pozornost? Tak a to je pro pro tento delší týden vše. Pro tento díl jsem si přichystal otázku do ankety "Nejoblíbenější počet válců v autě" ... tak hurá do hlasování :-) 2Pix