· Více o tématu Úpravy & Opravy
· Další články od Kriznik
Nejčtenější článek na téma Úpravy & Opravy:
Diagnostika VAG-COM
Ondřej Rusz - vstřikovače COMMON-RAIL
Tento text napsal Ondřej Rusz - BOSCHFMtuning - a je zde prevzat tak jak je uvedem na DIESELPOWER.cz s laskavym svolenim Reeshy.
System Common-Rail - vstřikovač BOSCH s elektromagnetickým ovládačem.
Popis jednotlivých součástek je z mojí hlavy a tudiž se nemusi shodovat s odbornou literaturou.
Popis součástí otevíracího segmentu vstřikovače na bázi elektromagnetu
Po sobě jdoucí součástky nutné pro pochopení principu
Duležity obrazek je tlačné těleso (pohybuje se zároveň s vějířem) Je to jeho součást a kulička vytěsňující pracovní pist.
Velikost segmentů v porovnání se zapalovačem
Od řídící jednotky je vysláno napětí do elektromagnetu ten vyvine magneticke pole na vějíř který uvolní kuličku. Kulička se pohne z dosedací plochy (v dosedací ploše je miniaturní otvor pro odvod paliva viz.obr niže) a uvolní cestu palivu které hydraulicky zamezuje v parcovním válci pohybu otevírací tyče a nasledného otevření vstřikovače a rozprášení do válce motoru.
Dosedací plocha s miniaturním kanálkem pro odvod paliva z prostoru pracovního válce vstřikovače.: tady a tady
Zde dosedá parcovní pístek / tyč:
Nejčastější závadou u tohoto systému je netěsnost! A to mezi kuličkou a dosedací (vytěsňující) plochou. Projevuje se to tím že vstřikovač nedokáže udržet v tělese nastavený tlak a tim vstřikovač ukapává do přepadů , tudíž není využito veškeré množství paliva pro rozprach.
Druhá nejčastější netěsnost je mezi pracovním válcem a otevírací tyčí ( pístkem) viz. obrazek)
Ve finalne na zkušebně vstřikovačů
Tento text napsal Ondřej Rusz - BOSCHFMtuning - a je zde prevzat tak jak je uvedem na DIESELPOWER.cz s laskavym svolenim Reeshy.
System Common-Rail - vstřikovač BOSCH s elektromagnetickým ovládačem.
Popis jednotlivých součástek je z mojí hlavy a tudiž se nemusi shodovat s odbornou literaturou.
Popis součástí otevíracího segmentu vstřikovače na bázi elektromagnetu
Po sobě jdoucí součástky nutné pro pochopení principu
Duležity obrazek je tlačné těleso (pohybuje se zároveň s vějířem) Je to jeho součást a kulička vytěsňující pracovní pist.
Velikost segmentů v porovnání se zapalovačem
Od řídící jednotky je vysláno napětí do elektromagnetu ten vyvine magneticke pole na vějíř který uvolní kuličku. Kulička se pohne z dosedací plochy (v dosedací ploše je miniaturní otvor pro odvod paliva viz.obr niže) a uvolní cestu palivu které hydraulicky zamezuje v parcovním válci pohybu otevírací tyče a nasledného otevření vstřikovače a rozprášení do válce motoru.
Dosedací plocha s miniaturním kanálkem pro odvod paliva z prostoru pracovního válce vstřikovače.: tady a tady
Zde dosedá parcovní pístek / tyč:
Nejčastější závadou u tohoto systému je netěsnost! A to mezi kuličkou a dosedací (vytěsňující) plochou. Projevuje se to tím že vstřikovač nedokáže udržet v tělese nastavený tlak a tim vstřikovač ukapává do přepadů , tudíž není využito veškeré množství paliva pro rozprach.
Druhá nejčastější netěsnost je mezi pracovním válcem a otevírací tyčí ( pístkem) viz. obrazek)
Ve finalne na zkušebně vstřikovačů