Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 449 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 447
Uživatelů: 2
Celkem: 449

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde

RACE trysky

Téma: Úpravy & Opravy Autor: frantacech (Úterý, 17.10. 2006 - 00:00:00)
Tento text napsal Reesha - a je zde prevzat tak jak je uvedem na DIESELPOWER.cz s laskavym svolenim Reeshy.

Kvůli častým dotazům sem vkládám výňatek ze starého fora Smilesrc. Celé je to zde
----

RACE trysky (Odpověď na dotaz týkající se RACE trysek):


Na vývoji závodních (i ostatních) vstřikovacích trysek pracují inµenýři ve fabrice Fratelli Bosio.
Tohle není moje práce. Odli±nost od standartních trysek ov±em není v pouhém zvět±ení vstřikovacích otvorů. Ale to je téµ otázkou KNOW-HOW
Navíc, vstřikovací trysky RACE jsou vyrobeny technologií POWERPLUS (viz níµe).

------------------------------

POWERPLUS trysky - DLC coating (DIAMOND-LIKE CARBON):

Prototyp trysky POWERPLUS 974 - aplikace DURAMAX:


V±imněte si černého potahu jehly.

DLC potahování je hojně vyuµíváno třeba ve Formuli 1, kde to přiná±í výrazné výhody (viz níµe).

POWERPLUS a RACE trysky jsou vyrobené speciální (odli±nou) procedurou, při které je nanesen téµ tento karbonový povlak (DLC), který má následující vlastnosti:
- velmi vysoká tvrdost
- velmi nízký koeficient tření - excelentní odolnost proti opotřebování
- velmi hladký povrch
- vysoká odolnost proti korozi
- velmi tenká vrstva

A co to ve výsledku nese (aplikováno na vstřikovací trysku):
- odolnost proti opotřebení
- díky sníµenému tření vy±±í rychlost pohybu jehly
- těsněj±í tolerance - méně paliva proudí okolo jehly zpět - více do válce
- kvalitněj±í rozprá±ení
- sníµení spotřeby
- ve finále výkonový nárůst 5-10hp oproti OEM trysce stejného typu
- a neodmyslitelně zvý±ená cena trysky

Foto: vlevo originál tryska a jehla, vpravo powerplus nová. Pouµitá originál jehla má zjevné známky opotřebení (matná místa - vím, je to ±patně vidět). Pokud Vyjme± POWERPLUS trysku po stejných km, je to nesrovnatelný rozdíl.


Dal±í info například:
velmi jednodu±e zde: Suimoto electric: Diamond-like carbon
nebo pěkné zde: Diamond-like carbon coatings ARTICLE

_________________
Dieselpower rulezzz

Je±tě nějaké obrázky (omluvte zhor±enou kvalitu - bylo foceno fo»ákem - z monitoru). Firma Fratelli Bosio si velmi zakládá na kvalitě svých výrobků. Proto jsou taky např. některé trysky draµ±í, neµ trysky konkurence.
Vlastní velmi přesný přístroj (a velmi drahý) pro měření povrchu uvnitř trysky. Viz obrázky z měření (jednotky jsou na ose dole):

Povrch ORIGINÁL NOVÉ trysky:


Povrch NOVÉ trysky POWERPLUS:


Tady je vyfocen přístroj, kterým se to měří:


Upozornění: Na uvedené obrázky se vztahuje copyright. (pro nenechavce - uµ jsem viděl pokusy prezentovat na±e obrázky za své)
Výkony, kterých je moµné dosáhnout pouhou výměnou trysek:

Budu to brát na sériovém 90hp autě. Jsou to orientační hodnoty, kaµdý motor je tro±ku jiný:
sprint520 ... +20hp
sprint764 ... +30hp
race520 ... +40-50hp

Na 110hp motoru nejsou nárůsty tak veliké, protoµe jsou jiµ nainstalované trysky srovnatelné se sprint520.

POWERPLUS verze od varianty sprint nárůst +5-10hp.

Abych jen tak neplácal.Tady je graf od zákazníka - nové toledo, chip, výfuk..)

110hp trysky:


Instalovány trysky sprint764:


u nachipovaného auta se nárůst samozřejmě "umocňuje".
Zde je nárůst po instalaci sprint764 výkon +14HP a točivý moment +38Nm.
_________________
Dieselpower rulezzz


Související odkazy
· Více o tématu Úpravy & Opravy
· Další články od Kriznik

Nejčtenější článek na téma Úpravy & Opravy:
Diagnostika VAG-COM
Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 5
Účastníků: 1

Výborný
Zvolte počet:
(více je lépe)
Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
©patné

Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek


jardo - Úterý, 17.10. 2006 - 00:00:00
ake su orientacne ceny tychto trysiek?

SamotZdeny - Úterý, 17.10. 2006 - 00:00:00
Parádní článek.To porovnání je přesvědčivé.Diky
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email