Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 17 ledna 2017
Celkem je zde 97 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kwj
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 37 567
Online návštěvníků
Návštěvníků: 95
Uživatelů: 2
Celkem: 97

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde

Nová Audi A6 - famózní? ANO, ale ne vše

Téma: Osobní blog Autor: Kriznik (Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00)

V následujících několika, písmem vyjádřených dojmech se Vám vynasnažím přiblížit jaká je nová Audi A6 modelového roku 2011.
Nesnáším strohé novinářské vyjádření mnoha zbytečných čísel, zbytečných informací a přetechnizovaných pasáží - nic z toho tady nenajdete a pokud budou technická data - budou to jen ty nejzákladnější :)

Díky IVG jsem byl pozván na předváděcí akci nového modelu určenou pro zákazníky. Nejednalo se tedy o novinářskou akci, nebylo všude tisíc a jeden člověk s foťákem, prospekty, tiskovky ... byla uvolněná atmosféra a především krásné dubnové odpoledne započaté jízdou do Berouna se staženou střechou :).

Po registraci a nezbytném rautu :) jsem se vydal obhlídnout flotilu aut, která pro nás byla připravena. Jak už to tak bývá (a jak tomu bylo i u nové A8) v reálu je A6tka opravdu krásná. Jistě všechny auta vyjma dvou měly 19ti palcová kola, která tomu opravdu sluší, ale i na 18 resp. 17 je to pěkné auto. Udělal jsem pár fotek, kochal se krásným počasím v příjemném venkovním posezení Golfu Beroun a čekal na předání vozu...

Fotky, které jsem udělal naleznete v GALERII a také v článku
Přesné Informace o autě ve kterém jsem jezdil naleznete v tomto PDF



Bylo k dispozici cca 12vozů se stejnou motorizací 3.0TDI V6 a pohonem všech kol, ze kterých jsem si mohl vybrat libovolný kus. Sáhl jsem po tom co stálo v řadě druhé, protože jsem mohl rovnou odjet a nečekat na nastopení všech v koloně :)
Byl mi předán klíč, ke kterému se ještě vrátím, instrukce, roadbook, pár informací o voze a mohl jsem vyrazit. Nutno podotknout, že auta které jsme měli k dispozici neměly max výbavu, dle slov pořadatelů to byly "holátka" určené k přepravě na dvě letiště s dalším programem. Holátko v žargonu AUDI se vyznačuje například absencí Lane Assist, Park Assist, "malou" obrazovkou MMI ap. prostě nebyly to auta plně naložené, ale řekl bych tak rozumně k ceně - rozhodně to nebyly žádné holobyty se švihadlama na oknech (cena auta se kterým jsem jezdil já byla cca 1.6 milionu - konkrétní technické info budu mít později).
V autě jsem odjezdil cca 4h po okolí Karlštejna se dvěma zastávkama k předvedení dynamických a asistenčních systémů u "plně" naložených A6tek.
Audi A6 flotila
Audi A6 detail
Audi A6 plná nálož
Audi A6 světlo
Konečně se dostanu k samotnému autu: dělám web o Audi, jsme web o Audi, Audi nás linkuje, zve mě své akce, vlastnil jsem, vlastním a vlastnit budu Audi, jezdil jsem, jezdím a jezdit budu v mnohých Audi ... je tedy na snadě, že novou A6tku vychválím jak to jen půjde. Ale nebude to tak jednoznačné, nejsem redaktor podléhající korekci, nejsem novinář (jakkoli si v česku o tomhle povolání myslíme své) - v tomhle případě jsem uživatel co už něco odjezdil a má s čím srovnat. Je mi jedno co už bylo napsáno v recenzích - nečetl jsem žádnou, tenhle text je můj dojem - čtěte nebo ne :)

Je nová A6tka super auto?

Nová A6tka je zcela jistě o několik světelných let lepší než C6tka - to je holý fakt. Možná někoho neosloví designem, ale technicky se vůbec nemůžou ty dvě auta rovnat.

Je tedy super? Není i je. Vysvětlím.

Z čeho jsem byl u svého "holátka" u vytržení jsou brzdy, ty jsou naprosto famózní a zodpovědně můžu říct, že nová A6tka brzdí naprosto neskutečně dobře. Možná je divné, že začínám brzdami, ale to je první věc při které mi blikala v mozku kontrolka "famózní". V serpentinách kolem Karlštejna i na běžných rovných úsecích a dálnici vůbec nevadnou, jsou ostré, přesné a čitelné. Zvykem v A6 vždy byly laxní brzdy, tady jsou ale prostě jednoduše skvělé, neumím dostatečně popsat jak moc dobré byly. Jak se říká je potřeba vypálit červa takže jsem brzdy dobře zajel, na fotkách bohužel nebylo vidět jak se z nich po zastávce za serpentinkama kouřilo :)

Z čeho jsem ale naopak u vytržení nebyl byla vnitřní hlučnost. Bohužel uvnitř je hluk a to na můj vkus poměrně velký. Špatnou zprávou je že se hluk objevuje i při velmi nízkých rychlostech kolem 30km/h. Jistě měl jsem 19ti palcová kola s gumou 235/40 což hraje roli, ale tyto kola se dají normálně objednat tudíž majitel může být docela nemile překvapen. Valivý hluk ještě dokresloval docela hlučný projev motoru, který se ozýval do kabiny i při nízkých otáčkách. V tomto ohledu pro mě zklamání, na druhou stranu je ten hluk prakticky stejný ať jedete 40Km/h nebo 140Km/h až od 180ti výš se začíná přidávat zvýšující se aerodynamický hluk.

Motoricky, dynamicky, ekonomicky


Motor 3.0TDI je mnohem hlučnější než jsem čekal, nafta mu chutná více než jsem čekal (průměrka 15,6/100, ale věřím že se k 12ti dá dostat), ale v kombinaci s novou sedmistupňovou převodovkou je A6tka jako Šinkanzen. Auto je oproti staršímu modelu o mnoho lehčí a je to znát. Převodovka je opravdu dobrá a dá se s ní jet i velmi sportovně po serpentínách. Pádla pod volantem přemluví převodovku k "manuálnímu" režimu i v případě, že jedete na běžné D - sama se přepně na manuální mód, ale i tak vás hlídá a v případě že je nablízku čevené spektrum otáčkoměru, přeřadí (to samé i obráceně). Přepínání D/S je vyřešeno trošku nešikovné, děje se pohybem voliče dozadu (D->S a S->D) v případě, že používáte volič převodovky jako opěrku ruky a akcelerujete ... přepnete se na D nebo S díky odstředivé síle.
Rozdíl mezi D a S je docela znát, motor jede zhruba o 800 otáček výše na S než na D a vzhledem k sedmi převodovým stupňům má dost prostoru neustále řadit. Řazení je víceméně stejně rychlé ať už na M D nebo S.
Zmínil jsem, že převodovka dobře zvládá i sportovnější jízdu zatáčkami, ale není to úplně přesné. Manuál vám třeba nedovolí podřadit ze 4 na 3 před zatáčkou dokud dostatečně neklesnou otáčky, tím dostatečně je ale bohužel cca 3 500 a to není ideál. Holt u téhle motorové a převodovkové kombinace se mi nejvíc osvědčilo S, které sice neřadilo když jsem chtěl, ale co nezvládly převody zvládl bezproblému tah motoru. Motorem tedy kompenzuje automat své zarputilé nepodřazování když to chcete vy. Zvyknete si.

Hodně mě překvapilo ESP/ASR - negativně. Na silnicích bylo po zimě dost štěrku, jezdil jsem s vypnutým ESP/ASR občas to klouzlo spíš na předek, ale chvílema jsem cítil i trochu zadek. Nevím jaké je naladění poměru quattra, ale rozhodně je mnohem mnohem mnohem lepší než u A6 C4/C5/C6. Po několika klouznutích s vidinou stromů a pangejtu okolo jsem ESP zapnul. Jaké bylo moje velké překvapení, když mi auto pod rukama zase chtělo jet ze zatáčky ven a klouzlo ještě více než s vypnutým?! S vypnutým máte v mozku takovou červenou kontrolku "dávej pozor", ale jakmile to zapnete říkáte si "počítač vyřeší, nějak" ... a nevyřeší. Vím jak ten systém funguje to žádný strach, projížděl jsem stejný úsek stejně s ESP a bez ESP. Opravdu můžu říct, že bez ESP to byl průjezd lepší/bezpečnější než s ním. Když jsem tento fakt později rozebíral s pořadateli tak mi bylo řečeno, že je možno si vybrat z několika různých druhů ESP a dle toho následně funguje jinak, líp, víc - dále níže (dynamické systémy).

Všechny auta byly vybaveny start-stop systémem, který se naštěstí dá vypnout. Ale docela jsem si na to zvykl a nevypínal jsem jej, je rychlejší než noha z brzdy na plyn, takže se nemůže stát, žebyste chtěli jet, ale motor ještě startoval. Systém vypne motor při delším než X sekundovém (bylo to fakt krátké tak 3-5s) stání na brzdovém pedálu a součaném plném zastavení. Zpět motor naskočí v momentě kdy z brzdy nohu sundáte - a než ji dáte na plyn motor už vrčí.
Audi A6 3.0TDI V6

Řízení, jízdní komfort, výhledy


Řízení klasika. Dělá svou práci, ale je to takový ten nasraný týpek ráno v tramvaji - mračí se, nic vám neřekne i když byste moc chtěli. BMW v tomhle směru je ukecaná paní z pavlače, která vám poví i který šutýrek jste právě přejeli. Řízení A6tky je čitelné je přesné, ale není ostré. Cítíte váhu auta, ale necítíte silnici, ani na těch 19tkách. Na řízení se mi opravdu líbilo jak se vzrůstající rychlostí přiměřeně tuhne, přirozeně, ani moc ani málo - akorát.
Boční náklony na nastavení comfort byly o něco větší, ale na takhle velké auto žádná hrůza. Nastavení dynamic udělalo auto ještě tvrdší, dlouhodobě bych na tohle nastavení určitě jezdit nechtěl. Zatáčky to ale na druhou stranu zvládalo na obě nastavení velmi podobně - Jde tak trochu o placebo, protože si jsem naprosto jist, že 99% lidí nepozná ty drobné rozdíly nastavení podvozku, které počítač tímto přepnutím vykoná.

Jízdní komfort byl na 19tky kola skvělý. Nerovnosti silnice mizely někde v prvních centimetrech podvozku a k vám na zadek se dostaly jen minimální otřesy stejně tak i do volantu - nula nic (mlčí, mračí se :) ) Je to trochu problém, protože pak jedete docela rychle i tam, kde silnice je vyloženě rozbitá. Nicméně jízdní komfort a pohodlí není zcela to samé. Auto bylo opravdu tvrdé, resp. na nastavení dynamic bylo opravdu tvrdé na nastavení komfort bylo tvrdé. Na A6tku až moc, překvapilo mě to (ano zase kombinace velkých kol a blbých silnic, ale jsme kde jsme a máme co máme). Opět jsem tuto skutečnost probíral s organizátory, kteří mi opět velmi pohotově sdělili, že když Audi tak se vzduchovým podvozkem - pak že je to jakože supr. Nojo, ale takhle to brát nejde. Podvozek tam byl jaký tam byl tedy normální a tudíž zase možný nespokojený kupující.

Zastavím se ještě u A sloupku a tímpádem u výhledu z auta. Pokračuje sága ala není potřeba vidět dobře do levé zatáčky... bohužel, je to tu pořád. Zase vás to na druhou stranu nutí v autě dělat schyby, předklony a záklony, abyste přes ten zpropadený sloupek viděli jestli nějaká Tatra nechce vyzkoušet zádržné systémy ve vaší zbrusu nové Audi A6. Alespoň bude fyzička... A sloupek je jediné místo, které mi vyloženě vadilo a díky povaze silnic jsem do zatáček potřeboval vidět opravdu často a dobře. Ostatní výhled z auta je perfektní.

Vnitřní prostor, interiér, pohodlí a klíč


A6tka je uvnitř opravdu velká, obrovská. Jak vidno na fotce ovládání zadní klimatizace je tam hromada místa. Pravá sedačka byla posunutá na max dozadu. Moje sedačka byla pohodlně pro mě a za ní bylo ještě tolik místa, že by tam v klidu mohla parkovat A3jka. Prostorově je opravdu velkorysá byť auto samo o sobě nepůsobí mastodontím dojmem jako nová A8.
Interiér jedním slovem skvělý. Vše při ruce, vše intuitivní. Středová konzole je přesně pohodlně na opření ruky, všechny ovladače dosáhnete bez naklánění kamkoli. Zde bez výtek - skvělé.

Pohodlí statické - sedíte v koloně (což bude nejčastější případ užití auta) supr. Sedačky pohodlné, materiály příjemné vše vpořádku.

Pohodlí dynamické - ... nevím zdali se budou dát objednat jiné sedačky, ale tyto mají opravdu špatné boční vedení, v zatáčkách nedržet se volantu tak snad přecestuju na místo spolujezdce. Za běžných situací je ale vše v pohodě, jen jsem pociťoval tvrdost auta. tzn. kdoví co na delších trasách.

Palubní přístroje, informace a vše je vpodstatě standard posledních modelů. Sjednocení je vidět na každém modelu a nová A6 není vyjímkou. Budíky jsou krásně čitelné s nádherným fontem a dají se přepínat mezi desítkami různých zobrazení více či méně důležitých informací.
Volant perfektně padnul do ruky, byl měkký a zároveň pevný - akorát.
Ozvučení nebylo BOSE, ale i tak hrálo opravdu výborně. V autě s parking asistentem (níže) byl Bang&Olufsen - co na to říct, za hodně peněz, hodně muziky :)

Klíč ... na ten jsem si musel nechat trochu místa :) Jak je v dnešních autech zvykem, auto se nezamyká, klíčem se nikde netočí klíč hezky pozdraví auto, auto slušně odpoví a ani se nepotřebují ti dva vidět. Vše je úplně super až na malou drobnost. Tou drobností je dosah klíče. Dosah je cca 10m tzn. že v okruhu nějakých deseti metrů máteli klíč v kapse a stojíte mimo auto - je stále odemčeno. Ba co víc, lze jej nastartovat. Zkuste se zamyslet třeba placení u benzinky nebo bankomat? Čechy? :)

Třešinka na dortu ale není že je odemčeno nebo že lze nastartovat. Logické by bylo, kdyby po odjetí ze "zóny" klíče motor zhasl .. hádáte správně, nezhasne. Takže: vybíráte růži pro svou milou u chodníku kde parkujete svou zbrusu novou Audi A6, klíč máte v kapse. Vybíráte dekoraci, mašli když v tom vám do auta skočí kdosi a máčkne tlačítko "START/STOP ENGINE" (pamatujte startuje to opravdu rychle), frkne tam D a je v čudu. Může jet třeba na kraj světa a auto si bude myslet že klíč má. Jediné co nesmí udělat je zhasnout motor (funkce START-STOP se dá vypnout). Když jsem tohle poslouchal a pak i vyzkoušel, nechápal jsem kam dali soudruzi mozek. Někdy jsou to zajímavé absurdity.

Dle nových informací by nemělo jít nastartovat pokud klíč není uvnitř vozu. Z nějakého důvodu mě to normálně šlo (teoreticky je možné že byl druhý klíč někde v autě přítomen?). Každopádně tuto skutečnost budeme ještě jednou ověřovat, abych poskytl jasnější informaci :)

Na klíči jsou i tlačítka odemknout zamknout, ale pak mi zase trochu nedává smysl automatické odemykání, startování ...
Audi A6 interier
Audi A6 interiér zadek

Zpracování

Špička, nic víc není potřeba povědět.


Mezi mým vlastním ježděním jsme měli možnost zastavit na dvou stanovištích, kde nám byly ukázány modely nadupané technikou až po střechu. Ukázky byly praktické - řídil jsem i tyhle auta.

Předváděcí akce:

Audi A6 předváděcí akce

Dynamické systémy:

Spočíval ve slalomu pro ukázku dynamického diferenciálu. Nejdříve bylo auto nastaveno na comfort + diferenciál na comfort. Projel jsem slalom - auto se chovalo jako to "moje". Pak jsem nastavil diferenciál na dynamic. Tím se celé auto přenastavilo na dynamic - při nastavení comfort můžete mít nastaven diferenciál na dynamic, při nastavení diferenciálu na dynamic se celé auto nastaví na dynamic. Je to trošku past v MMI, ale dá se to vstřebat :)

Projetí slalomem s tímto nastavením bylo jako bych seděl v úplně jiném autě. Nevím v čem spočívá dynamický diferenciál (tech sheet budu mít později), ale evidentně funguje skvěle. Auto vůbec nemělo tendenci hrnout předek, zatočení volantu poslalo jakoby celé auto tím směrem a cítíte sílu i ze zádi auta. Opravdu jsem nečekal pohybem jednoho čudlíku zázraky (protože v "mém" autě je také volba efficient - comfort - dynamic - auto - individual, ale nemá dynamický diff), ale malý zázrak to byl. Vpodstatě z toho máte prakticky více než S6tku.
Tohle je příplatková výbava MUST HAVE za předpokladu, že nebudete chtít S/RS model :)

Zde začal dávat smysl i "horší" ESP systém v mém autě. Prostě se to chovalo úplně jinak a na této předváděčce jsem se přesvědčil, že A6tka umí být bezpečnější ... byť je to za další peníze :(

Pro srovnání s konkurencí byl k dispozici nový Mercedes třídy E a nové BMW 5 3.0TDI. Merdeces je vskutku příšerný - svou auru, že to je auto pro starší distinguované pány neopouští. Po přesednutí z Audi do MB ... děs :) S BMW byl slalom zábava, zvláště s vypnutým ESP a nastaveným autem na SPORT+. BMW se odjakživa vyžívá v řízení a ani tohle nebylo vyjímkou, řízení je prostě u BMW mnohem lepší, ale celkově se mi ten slalom více líbil v Audi A6.

Parking assistent:

Tohle mě zajímalo, protože jsem se před pár dny o tomto bavil se ženou a říkal jsem si, že ve městě to bude nepoužitelné kvůli místu. Skočil jsem do auta (jen jako spolujezdec) a řidič mi vysvětloval co a jak. Důležitá informace je, že auto zaparkuje do díry, která je o 25cm větší na obou stranách než auto. To je myslím fakt dobrá hodnota, myslel jsem že to bude potřebovat mnohem více místa.
Auto VŽDY zaparkuje 15cm od krajnice a VŽDY tak, aby vepředu i vzadu byla stejná mezera :) Je to straně zvláštní, nevím jestli bych chtěl mít k volantu připojeno něco co mi s tím může točit :)

Systém funguje tak, že když vidíte díru zmáčkete čudlík a projíždíte rychlostí více než 7km auto díru měří. Po přejetí díry se vám na palubce zobrazí informace, že lze nebo nelze parkovat. Zastavíte, zařadíte dle pokynů R a ovládáte pouze brzdu. Jakmile zcela auto zastavíte vyzve vás sytém k přeřazení na D a to samé se opakuje dopředu - zase brzdíte vy. Toto systém dělá tak dlouho dokud nestojí 15cm od kraje a uprostřed díry nebo ho můžete přerušit a doparkovat si sami.
Asistenci lze zapnout i při vyjíždění.

Systém umí zaparkovat i příčně a vždy do parkovacího místa zacouvá. Rovná se podle čar na zemi a podle okolo stojících vozů. Výjezd je již bez asistence. V ideálním světě třeba u Tesca by byly všechny auta zaparkované přesně uprostřed místa všechny stejně daleko čumákama :))
Audi A6 parking assistent

Lane assistent:

Ukázka jak se auto vypořádá se situací, kdy jedete mimo pruhy. Auto je schopno samo 3x korigovat směr i když nemáte ruce na volantu (?!). Ve volantové tyči jsou senzory, které poznají že máte na volantu ruce. Při zapnuté asistenci vám auto koriguje směr pod rukama což je dost zvláštní pocit. Dá se to vypnout - pak "jen" pípá MMI. Za tohle bych osobně nepřiplácel ani korunu, ale proti gustu...

Adaptabilní tempomat:

Uměle simulovaná kolona tří aut (A7 A6 A6) a ukázka funkce adaptabilního tempomatu, tohle je už docela klasika.

MMI s Google maps:

Připojení na internet přes 3G/EDGE a následné propojení s MMI a Google Maps - vpodstatě pak odpadá nutnost navigačních podkladů, které ale i tak máte nahrané na HDD MMI.

Závěrem

Designově v reálu je to moc hezké auto. Lépe vybavené modely mají ještě dravější vzhled a ty bezčočkové světla vypadají fakt parádně, ale design je subjektivní.
Technicky je to i od C6tky výrazný skok, horší ESP se dá za dináry kompenzovat skvělým systémem dynamického diferenciálu. Famózní brzdy a tvrdší standardní podvozek s 19palcovými koly posunují A6tku spíše do sportovna. Vzduchový podvozek neměla ani jedna z nich, takže nemůžu porovnat - možná později.

Dýzlový třílitr nadchne výkonem, zklame spotřebou a zvukovým projevem, který se dostává do interiéru. Nadchne sedmistupňová převodovka, potěší pádla pod volantem - připadáte si jako ve sporťáku, ale upřímně... jsou úplně zbytečné, stejně neřadí přesně kdy chcete, ale kdy je to dobré pro motor (což není na škodu, ale pak to postrádá smysl). Dojem z auta mi kazil jen ten zpropadený A sloupek a "samovolné" přepínání převodovky z S na D při akceleraci.

Nová A6 je ve všech směrech obrovský pokrok, nejlépe vybavený model bude opravdu famózní díky našlapání technikou. Verze kterou jsem měl k dispozici já byla "pouze" výborná.

Doplnění díky konkrétním informacím o "mojí" A6tce: (PDF)
Moje auto mělo sportovní podvozek a snížení o 20mm, tímpádem dává smysl všechno co jsem napsal o tvrdosti a jízdních vlastnostech. Taktéž pneumatiky nebyly 235 ale 255 (za omyl se omlouvám) - což je zase něco co vás ve vyjetých kolejích nepotěší. Informace o tom, že auto mělo sportovní sedačky mě upřímně překvapila (kód PS1) - sedačky opravdu pro sportovní jízdu nic moc :(
Další věci si z PDF odvodíte jistě sami.

Díky IVG za pozvání na tuhle pěknou akci

Kriznik za audiklub.cz

Audi A6
Audi A6
Audi A6
Audi A6

více fotek naleznete v GALERII


Anketa článku
Líbí se vám nová A6?

Ano
Ne


Účastníků: 22
Komentářů 0
Související odkazy
· Více o tématu Osobní blog
· Další články od Kriznik

Nejčtenější článek na téma Osobní blog:
Nová Audi A6 - famózní? ANO, ale ne vše
Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 5
Účastníků: 3

Výborný
Zvolte počet:
(více je lépe)
Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
©patné

Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek

Anketa článku Nová Audi A6 - famózní? ANO, ale ne vše:
Líbí se vám nová A6?
Ano
Ne

Související témata:
AudiAuta


sTeblo - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
A u téhle A6 už není potřeba mačkat ten knoflík na řadící páce pro přeřazení z D na S, že ti to tam samo skákalo?
Kriznik - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
ne, je to jen vratná poloha, vpodstatě to máš na D a cvaknutím dáš S (ale volič se vrátí na původní polohu)
sTeblo - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
Aha, takže insiprace u BMW :-) Ale vypadá fakt krásně a o tom sportovním diferenciálu jsem slyšel už dříve, že je to taková položka typu MUST HAVE

Dave001Cz - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
Pěknej článek Křížo, už se těšim na další info.Dostal mě klíč, docela by mě zajímalo, jestli se dá ve vagu změnit dosah třeba na 5m.
sTeblo - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
O tom silně pochybuji. Jednotka vyhodnocuje jen jestli signál z klíče je nebo není a neřeší, jak daleko klíč je
Dave001Cz - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
Tak to budu číhat u bankomatů na novou audi :-)
kubikzovocia - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
a nefunguje to napríklad tak že na naštartovanie musí byť klúč v aute? lebo mam na suzuki swift bezklúčové odomykanie a štart a funguje to asi tak že na odomknutie musím byť cca 1m od auta a stlačiť čudlík na dverách ale kým neni kľúč v aute(ďaľší snímač) tak proste nenaštartujem. nechce sa mi veriť že by v audi takéto niečo nedotiahli keď to už vedel suzuki swift 2007
Kriznik - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
nemusí, vyzkoušeno klíč jsem nechal na stole venku a odjel - právě kvůli ověření této funkce :)

maczaCZ - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
Zatím jsem se čtením tak v půlce, ale konečně pěkná recenze na auto :) Asi nás ale bude víc, které překvapil ten klíč, to čučím :/

vencaa6 - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
super. díky.

Bunda - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
Ahoj Pavle. Musím Ti pochválit velmi hezky napsanou recenzi. Přesně, jak jsi v úvodu napsal, recenze je prosta přetechnizovaných pasáží. Je poutavá a čtenářsky vděčná. Opravdu pěkný :-) Určitě sis to celý skvěle užil. Díky za ní!

JTcko - Čtvrtek, 07.04. 2011 - 10:48:00
Recenze je napsaná pěkně, jen jakožto majitel C6ky pochybuji, že "Nová A6tka je zcela jistě o několik světelných let lepší než C6tka". Lepší jistě bude, ale že nějak přelomově, o tom pochybuji.
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2011 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email