Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 356 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 351
Uživatelů: 5
Celkem: 356

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

13.08 2009 20:44


ano presne tak... ten ktory je blizsie pri motore sa da objednat...ale jedine v celku za 1300Eur
to je hnaci, a pohana hnany hriadel na ktorom je uz hruska na diferencial...ten sa objednat neda, ani ziadna jeho cast

preto treba zvoli lepsie riesenie - oprava

joooj, ale ked som si sadol po poskladani do auta a zaradil rychlost....tak som kukal ze co to nejde to auto - predtym totiz stale pocukavalo, tak som mal pocit ze taha
nahoru

sponzor





13.08 2009 20:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2009
Příspěvků: 36 | Témat: 2

13.08 2009 20:51


tak přesně na ten pocit,až do toho sednu a půjde to bez cukání se taky těším,jak malej kluk no,hlavně ať ti v pořádku slouží a užij si to poježděníčko
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

13.08 2009 20:58


diiik... a tebe to niekto robi?
mohol si dat mne, ja by som spravil, za dobru cenu

je to super, ked niekto povie ze multitronik je zly..tak hozbijem je to super, super pozitok z jazdy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2009
Příspěvků: 36 | Témat: 2

13.08 2009 21:05


bohužel,robí jeden specialista a ještě si jel v klídku na dovču do konce měsíce by mělo být hotovo,tak ti pak zdělím dojmy vědět,že to bude tak trvat,tak tomu udělám rozborku,zborku taky sám a byl by klid,možná by mi i něco zajímavého zbylo ale i přes to všechno,jsem se do Multitroniku taky zbláznil,jen to musí fungovat jak má
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

13.08 2009 21:07


ja som rozoberal v pondelok a dnes skladal
ok, nezabudni potom napiiisat...dik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

26.08 2009 18:15


uz mas auticko poskladane ? ako ide ?

ak nie tak ho chod nalozit a po bednickach prines ku mne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2009
Příspěvků: 36 | Témat: 2

26.08 2009 20:20


ahoj asi to tak brzy dopadne poskládám do bedniček a pošlu ti to na Slovensko no,snad už se to blíží do úspěšného konce,uvidíme,hlavně když to bude šlapat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

26.08 2009 21:14



tak nech to uz mas
nahoru

sponzor





26.08 2009 21:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

02.09 2009 18:17


tak uz mas tu prevodovku hotovu ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.12. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 0

11.12 2009 16:16


Zdarec,setkal ses někdy s vadným setrvákem s multitroniku? Je fak že má mět vůli cca.20% pootočením ale jen kolem sve osy,a já mám vůli i do stran! Jináč už to mám rozhozene,a jediná taká vada a vysvětlení teho pocukávání je ten setrvák,ale pro sichr vyměním aj lamely,řeťaz a těsnění. Ináč kužele(hnací+hnaný)jak nové,žádné vyjete opotřebení,po celé ploše krásné stoupání bez jediné rýhy.
Naposledy upravil biker dne 18.12 2009 18:33, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

11.12 2009 17:21


no, mozes napisat aj sem aky mas problem a ja ti odpisem
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.06 2010 8:55


ahoj, vidím, že tady řešíte problem Převodovka*. Mam A6 2,8 a zacalo mi to cukat nejprve při otáčkách cca 1200-1400 tak jsem měl za to, že je to převodovku, ale nyní se objevuje i nekdě při 150km/h ve 3000 ot., tam kde už bych řazení nepedpokladal. Chystam se do servisu, ale nejprve jsem se chctěl zeptat tady díky za odpověď Honza
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

14.06 2010 18:22


ak je to multitronik tak je vadna spojka D a preklzuje
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

14.06 2010 18:24


v sukromnej sprave zasa pises ze to robi do kopca ????

tak v tom pripade to moze byt viac veci...napriklad aj poskodene variatory

raz som to riesil, prevodovka pri zatazeni akoby sa nevedela rozhodnut aky prevod zaradit a jemne poskubovala a lietali otacky motora

skus napisat presne ako sa to chova
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.06 2010 20:18


ahoj, diky za odpoved..jak jsem Ti psal tak to skube predevsim do kopce, ale neni to podminkou..prevazne 1200-1400 otacek,kdyz pridam plyn tak to nejdrive zacuka a kdyz pridam jeste vice plynu, podradi a pak uz celkem v pohode..ale ted naposled cukala i pri 3000 otackach na rovine.. co se otackomeru tyce tak nejakych vykyvu otacek jsem si nevsiml

jinak presne jak jsi psal, jakoby se neumela rozhodnout jaky stupen zaradi..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.06 2010 20:20


jinak jsem se byl objednat do servisu, tak jsem zvedav s cim prijdou
sponzor





14.06 2010 20:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

15.06 2010 19:50


hm...
tazko povedat, u TDI* je casta porucha spojky a vtedy auto poskubuje pri otackach do cca 2000. pri otackach vyssich uz necuka, len niekedy v kopci akoby presmykovala spojka

ale ako ty pises...neviem, moze to byt aj retaz - resp.variatory
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

14.11 2010 13:26


zdravím všechny... Mám problém s multutronicem, pokusím se popsat co nejdetailněji... Za studena OK plynulá jízda... po zahřátí při jízdě na D v rozmezí 1100-1900 ot poškubává při stejně sešlápnutém plynovém pedálu na rovině vyběhnou otáčky cca o 50ot výše ( jako by chtěla podřadit) pak to škubne a otáčky spadnou zpatky. Při jízdě cca 30-40 přišlápnu plyn cca vteřinu to škube pak podřadí ... někdy i při klesání otáček... když řadim na sekvemci tak se škubání projeví vždy jen na rychlostní stupeň 2 a jen odkolo otáček 1100-1900 (cca vteřinu né po celou dobu zrychlení) Je to a4 avant 2.5TDI 120kw 2003 najeto 215tkm. Pomůže olej? Hrozí nějaké poškození když s tím budu jezdit? ( v servisu mi řekli jezdit až to nelehne uplně, že tam nejdriv nepujde zpatecka pak nejaky kvalty dopredu... a pak ze udelame repas) díky za jakékoliv info Borek
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

15.11 2010 17:40


a to si bol v akom sevrvise ? pat a mat ?

zo zaciatku ako som cital som si bol isty ze mas fuc spojku, multitronik ma totiz lamelovu treciu spojku, a je pomerne slaba...nehovoriac o motore 2,5TDI.
ale ked pises ze robi to na rychl.st.2...tak to uz neni take iste, mozu byt fuc variatory, trebalo by to diagnostikovat
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.12. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 6

09.09 2011 14:00


Zdravím,

sice nemám auto vybavené MultiTronikem ale uvažoval jsem o jedné A6 vybavené touto převodovkou. Pak jsem ale narazil na toto zahraniční forum a správně jsem šel od této převodovky dále. Stovky uživatelů si stěžují na problémy z tímto typem (CVT*, Multitronic*), kdy se porucha objevuje i u malého nájezdu a opravy bývají velmi drahé.

V diskuzi je 155 uživatelů, kteří zažívají nebo zažili z Multitronikem v Audi horké finanční i oprávarenské chvilky. Zejména MT do roku výtoby 2005 (po kterém proběhl upgrade převodovky - ) jsou podle všeho tikající minou...

http://www.audi-gearbox-problems.co.uk/?p=1

a dalších 51 případů zde:

http://www.audi-gearbox-problems.co.uk/?p=31

Pokud vím, tak starší převodovky by měly projjít přestavbou, a to včetně změny programu v ECU* Multitroniku (update).
AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

09.09 2011 14:19


to je horka novinka ze se Multitronic* trochu sere
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

09.09 2011 14:25


) no to není, ale chtěl pomoct a pro nově příchozí je to užitečné.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

09.09 2011 14:49


a doted to tady nikdo nenapsal?
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

09.09 2011 14:54


Jenže to by nováčci museli používat fci HLEDAT
sponzor





09.09 2011 14:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

09.09 2011 15:04


tak ja to nekam presunu... jdu premyslet kam...
Anonymní





07.10 2011 22:18


Zdravím všetkých s multitronicom, chcel by som sa opytat ci mate s niecim takymto skusenosti :

Mam audi a6 asi mesiac, pohyna sa bez problemov, akorat kvapka olej z prevodovky - ide sa to dat opravit.
Dnes bol dost chladny den oproti ostatnym / cca 8 stupnov /, a ked som auto nastartoval, chvilu som sa nemohol poriadne pohnut, ako keby ste sa pohynali so zatiahnutou rucnou brzdou ( otacky vysoke, auto ide pomaly ). To sa udialo asi este pri 2 - 3 dalsich pohnutiach, potom sa uz auto pohynalo normalne, ani za jazdy nic neobvykle.

Je taketo spravanie v chladnych dnoch normalne? Nieco akoze kym sa to zohreje, spojka nezabera spravne alebo nieco podobne?

Za vsetky rady dakujem:)
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.10 2011 22:22


Audi2001: napis lubomt, je to macher. Dohodnete sa a mozno ta zbavi problemov...
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

09.10 2011 12:42


tak neviem co podla teba znamena " otacky vysoke, auto ide pomaly" ....
ak mas audi a6 a 2,5tdi tak sa to takto chova vzdy

ak si precitas manual od auta, tak pri automate mas napisane: nastartovat motor, a nechat ho na "N" vrcat tak dlho, kym neklesnu siticove otacky
Anonymní





09.10 2011 15:08


Vysoké otáčky - bežne auto zaberá tak pri asi 1200, teraz som mal asi 1700 a ešte sa len pomaličky rozbiehalo. Úplne presne ako keby sa normálne auto pohýňalo so zatiahnutou ručnou brzdou

S tými otáčkami som to nikde v manuály nenašiel, ale predpokladám, že to tak asi bude, v chladnejšom počasí asi treba chvíľočku auto prehriať, dúfam, že to pomôže

máte s tým niekto skúsenosti? lebo ja ešte nemám
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2007
Příspěvků: 268 | Témat: 15

24.11 2011 23:05


Zdravim majstri, ak Vas zaujima konstrukcia a fungovanie Multitronicu detailnejsie, tak na tieto url som uploadol o tom dokumenty v PDF, je to dokopy asi 190stran a 13,3MB. Hadam to niekomu pomoze. V ENG a DE jazykoch, mix. Obrazky medzinarodne

Multitronic1

Multitronic2

Multitronic3
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email