Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 1
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

24.05 2008 21:39


Zdravím.
Včera jsem si koupil starší Audinku za hodně slušné peníze.
Ale je na ní pár problémů, se kterými bych potřeboval poradit.
Pokusím se je popsat všechny, třeba někdo bude věďet:

1) Pokud se ohřeje motor na teplotu okolo 90stupnu, a jedu se zařazenou rychlostí pod 2000 ot/min, tak se mi rozsvítí a začne pípat kontrolka mazání. Bojím se aby to nebyl nějaký větší problém, protože předchozí majitel se s tím prý pokoušel něco udělat (nevím přesně co opravoval). Ještě jsem dnes zjistil, že někde z pod motoru vytíká olej, a není toho moc, ale ani málo. Za 2 hodiny to udělalo 5 kol v průměru asi 5cm ..

2) Občas je problém při startování. Normálně natočí, otáčky vyběhnou na 1100, a chvíli na to auto chcípne. Udělalo mi to asi 2x a nevím, jestli to nesouvisí s problémem č. 1

3) Semtam se nechce odemknout přes DO. Nevím proč, ale blinkry normálně bliknou, ale dveře se neotevřou.

4) Ještě dvě takové věci: Potřeboval bych poradit za kolik a kde seženu termostat, a jestli je možné do tohoto auta dostat přístrojovku z faceliftu A4, aby to hlavně ukazovalo spotřebu atp.

Mnohokráte děkuji za všechny rady.
nahoru

sponzor





24.05 2008 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

24.05 2008 21:45


ahoj, když to tak čtu, to muselo bejt za hodně výhodnou cenu... tolik oleje venku za dvě hodiny je strašný. auto odstav na dílnu, nech ho napíchnout na vag, zvedni ho a podívej se odkud to všechno teče. obvykle se to teda dělá v pořadí prohlídka - koupě... ale třeba to budou jen jednoduše odstranitelný závady a hlouposti. nechci bejt špatnej prorok, ale ten rok výroby a použitá technika, k tomu ten stav... asi prodávající věděl, kolik by stálo udržet to při životě. tak bojuj.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

24.05 2008 21:49


jarajede:
ahoj, když to tak čtu, to muselo bejt za hodně výhodnou cenu... tolik oleje venku za dvě hodiny je strašný. auto odstav na dílnu, nech ho napíchnout na vag, zvedni ho a podívej se odkud to všechno teče. obvykle se to teda dělá v pořadí prohlídka - koupě... ale třeba to budou jen jednoduše odstranitelný závady a hlouposti. nechci bejt špatnej prorok, ale ten rok výroby a použitá technika, k tomu ten stav... asi prodávající věděl, kolik by stálo udržet to při životě. tak bojuj.


Tak kecám, ted sem se byl podívat pod autem a od 4 odpoledne je tam jedna kapka v průměru 5cm .. Takže už to tam muselo téct někomu jinému ..
Jinak myslíš že je to fakt dost zlé ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

24.05 2008 21:56


jak jsem už napsal, nechci tě strašit. ale jestli sis nenechal dost peněz na opravu, budeš to mít asi těžký. ale takhle od stolu se diagnostikuje dost blbě, že. třeba je to jen zanedbaný. každopádně udělej co jsem psal, bez toho se vlastně nikam nehneš
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

24.05 2008 22:03


A neznáš někoho v Praze kdo by mi to udělal za slušný peníze ? Můj automechanik určitě nemá VAG, a nějak se mi za nim jet nechce.
Nejlepší by bylo, kdybych to dal někomu, kdo mi řekne kolik to bude stát a celý udělá.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

24.05 2008 22:03


1. skontroluj množstvo oleja, ak je ok tak ho vypusti
vyskusaj pred vymenou dat nejaky preplachovac do oleja napr. Valvoline - Engine flush. Dať new olej + filter a vyskúšať.
Mohlo byť aj čidlo tlaku, zaneseny filter alebo zanesené sitko na olej nad olejovou vanou.

2. ked ti zhasne pozri či ti neblika na prístrojovke symbol klucika-imobilizer
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

24.05 2008 22:08


zkus se obrátit na vlastu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.5. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 12

24.05 2008 22:08


Ahoj, tak to jsme dva. Já koupil ten samý rok, ale 2.6 limuzínu. Stála mě 60 000,- a nacpal sem do ní dalších 40 jenom za nutné opravy. Nicméně auto zatím slouží a jsem za to rád. Jak radí ostatní, auto hoď na dílnu a modli se co ti za pár dnů poví Nicméně s investicí poloviční ceny auta počítej určitě. Hlavně s tím nejezdi nikam daleko, já jí vezl z bazaru a už po 15ti km jsem si myslel, že nedojedu Auto prostě nešlo nastartovat po natankování benzinu. Po koupi 2 druhů startovacích kabelů (500,-), následné koupi nové baterky na benzince (3900,-) a zničení imobilizeru jsem po 3 hodinách boje spokojeně odjel směr domov...
nahoru

sponzor





24.05 2008 22:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

24.05 2008 22:12


meela:
Ahoj, tak to jsme dva. Já koupil ten samý rok, ale 2.6 limuzínu. Stála mě 60 000,- a nacpal sem do ní dalších 40 jenom za nutné opravy. Nicméně auto zatím slouží a jsem za to rád. Jak radí ostatní, auto hoď na dílnu a modli se co ti za pár dnů poví Nicméně s investicí poloviční ceny auta počítej určitě. Hlavně s tím nejezdi nikam daleko, já jí vezl z bazaru a už po 15ti km jsem si myslel, že nedojedu Auto prostě nešlo nastartovat po natankování benzinu. Po koupi 2 druhů startovacích kabelů (500,-), následné koupi nové baterky na benzince (3900,-) a zničení imobilizeru jsem po 3 hodinách boje spokojeně odjel směr domov...


Ja už sem s ní dneska najezdil přes 500km, takže zase takový problém to snad není
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.5. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 12

24.05 2008 22:13


A ještě když kouknu do profilu, vidím, že máš najeto 175000,- tak tomu asi nevěř, takže ověř nápravu (čepy a ramena), tlumiče a rozvoďák s čerpadlem. Termostat jsem někde viděl cca za 1000,- Nicméně na přístrojovku zapomeň a radši investuj do jízdních vlastnotsí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

24.05 2008 22:13


flashmajster:
1. skontroluj množstvo oleja, ak je ok tak ho vypusti
vyskusaj pred vymenou dat nejaky preplachovac do oleja napr. Valvoline - Engine flush. Dať new olej + filter a vyskúšať.
Mohlo byť aj čidlo tlaku, zaneseny filter alebo zanesené sitko na olej nad olejovou vanou.

2. ked ti zhasne pozri či ti neblika na prístrojovke symbol klucika-imobilizer


1. Teď sem s ním mluvil, a tohle mu prý začal dělat po výměňe oleje.

2. Kdyby byl problém s imobilizérem, tak ani nenastartuje ne ? Tohle normálně nastartuje, a hned spadne ..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

24.05 2008 22:15


meela:
A ještě když kouknu do profilu, vidím, že máš najeto 175000,- tak tomu asi nevěř, takže ověř nápravu (čepy a ramena), tlumiče a rozvoďák s čerpadlem. Termostat jsem někde viděl cca za 1000,- Nicméně na přístrojovku zapomeň a radši investuj do jízdních vlastnotsí


Té hodnoťe věřím, páč to je první majitel (auto je sice z Němec, ale on taky) a je to bratr mé přítelkyně.
Taky mi říkal že měnil policajta (???) na ten olej .. Tak nevím
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.5. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 12

24.05 2008 22:16


comz:


1. Teď sem s ním mluvil, a tohle mu prý začal dělat po výměňe oleje.

2. Kdyby byl problém s imobilizérem, tak ani nenastartuje ne ? Tohle normálně nastartuje, a hned spadne ..


Může to být baterka, tu bych asi taky koupil novou, někdy se to nevyplácí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.5. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 12

24.05 2008 22:17


comz:


Té hodnoťe věřím, páč to je první majitel (auto je sice z Němec, ale on taky) a je to bratr mé přítelkyně.
Taky mi říkal že měnil policajta (???) na ten olej .. Tak nevím


Policajt bude nejspíš měrka
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

24.05 2008 22:24


policajt je čidlo (někdy spínač). jestli tomu nehovíš, radši to fakt zavez do nějaký dílny. to, že to ujelo nějaký kilometry je sice potěšitelný, ale aby tě další kilometr nestál těžký prachy. i když uznávám, že je několik přístupů k používání a údržbě auta. taky existuje systém "jak dá hlas, je vlastně všechno v pořádku a jedééém!" v konečným výsledku se ale obvykle dost prodraží. jestli tomu nerozumíš, nevim co chceš kontrolovat. a mechanik bez diagnostiky ti může tak akorát vyměnit olej a destičky.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

24.05 2008 22:28


jak rikal jara, zavolej vlastovi ... ma i baterky i meraky na baterky i chytry krabicky na podelany auticka
nahoru

sponzor





24.05 2008 22:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

24.05 2008 22:33


Dobrá zkusím mu zavolat a domluvit se s nim.

Estě jedno doplnění: Ty dveře se neotevírají jen za studena. Je možné že je to jen tím, že ty jezdci ve dveřích nejsou promazaný ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

24.05 2008 23:42


Vítej mezi námi
Snad to dáš do kupy, aniž by to dramaticky zatížilo rozpočet
Kontrolka mazání - třeba ten sací koš, jak píše flashmajster.. Každopádně to je vážný a chce to co nejdřív opravit.
Motor zhasne po nastartování - zkontrolovat podtlakové vedení, zformátovat řídící jednotku.
Otevírání přes DO - zkontroluj krabičku DO a trubičky od ní - je umístěná pod zadníma sedačkama.
Termostat - za pár korun.
Facelift přístrojovka - problém není v palubce, ale v maxidotu. To je ta věc, která přidané údaje zobrazuje. Ten někteří schopní dokážou domontovat, prohledej témata o maxidotu, popř. kontaktuj člena "Hardcormen".
U Vlasty se rozhodně dozvíš víc a určitě nebudeš litovat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

24.05 2008 23:53


Bunda:
Vítej mezi námi
Snad to dáš do kupy, aniž by to dramaticky zatížilo rozpočet
Kontrolka mazání - třeba ten sací koš, jak píše flashmajster.. Každopádně to je vážný a chce to co nejdřív opravit.
Motor zhasne po nastartování - zkontrolovat podtlakové vedení, zformátovat řídící jednotku.
Otevírání přes DO - zkontroluj krabičku DO a trubičky od ní - je umístěná pod zadníma sedačkama.
Termostat - za pár korun.
Facelift přístrojovka - problém není v palubce, ale v maxidotu. To je ta věc, která přidané údaje zobrazuje. Ten někteří schopní dokážou domontovat, prohledej témata o maxidotu, popř. kontaktuj člena "Hardcormen".
U Vlasty se rozhodně dozvíš víc a určitě nebudeš litovat


Určitě v pondělí zavolám Vlastovi, vím že to není moc super. Sice mne mrzí že jsou s audinkou takový problémy, ale snad se dá vše do kupy.

Ta palubovka je otázka budoucnosti, tohle je jedna ze dvou věcí co mi chybí (druhá je loketní opěrka, ale to se vyladí snad příští týden).

Každopádně všem mockrát děkuji za rady.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

25.05 2008 0:05


Není zač a tady máš odkaz na loketní opěrku do A4 - kdybys potřeboval někoho, kdo to dělal...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

25.05 2008 0:12


Tohle tema uz sem cetl, a jestli sem to pochopil tak ty z tech oktavek tam nejdou ne ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

25.05 2008 0:37


comz:
Tohle tema uz sem cetl, a jestli sem to pochopil tak ty z tech oktavek tam nejdou ne ?

Předpokládám, že nejdou.
Novej člen a našel si to, tak to má být Přesto, že jsem to po zadání "loketní opěrka" v prvních x vyhledaných tématech ani nenašel
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

25.05 2008 0:44


Bunda: ono zadny vyhledavani neni vsemocny

kdyby lidi nebyli lini a pouzivali tagy, tak vsechno najdes krasne

co najdu, doplnuju ... ale neco mi utece
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

25.05 2008 1:23


comz:


1. Teď sem s ním mluvil, a tohle mu prý začal dělat po výměňe oleje.

2. Kdyby byl problém s imobilizérem, tak ani nenastartuje ne ? Tohle normálně nastartuje, a hned spadne ..


1. Takže pozri kade tečie olej a pri výmene oleja to mozes pretesnit

2. immo* ti dovoli nastartovat ale hned zhasne motor. pozri si na kontrolku imobilizera cca 3-4 sekundy snima a motor ide natocit, ked nenacita tak ho vypne, ak nacita nevypne, ja to riesim tak ze pockam az ked kontrolka zhasne az potom startujem, inak problem byva v snímacej cievke immmo okolo spínacej skrinky
nahoru

sponzor





25.05 2008 1:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.05 2008 1:29


Ou, špatné ... z jednaosmy nemá kápnout nic odnikať ...
Vše podstatné bylo již řečeno, takže držím pěsti ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 6

25.05 2008 2:16


root:
Ou, špatné ... z jednaosmy nemá kápnout nic odnikať ...
Vše podstatné bylo již řečeno, takže držím pěsti ...


je to fakt, z tohohle motoru kdyz neco tece tak je pruser... jinak jak jsem psal v jinym vlakne, nemate nejakej jednoduchej navod na vycisteni toho sejta saciho kose, pac 5500 se mi za novy cerpadlo dat nechce
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

25.05 2008 20:08


comz: Kdyby Vlasta nemohl, tak jsem tu, bychom mohli spolu pořešit některé oblasti.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 69 | Témat: 3

25.05 2008 22:15


Tak Honzo, drzim palce at to dobre dopadne a neni to nic vazneho!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

25.05 2008 23:47


Standa:
Tak Honzo, drzim palce at to dobre dopadne a neni to nic vazneho!


To sem ti vlastne nerekl ze kape ten olej
Ale jinak je to vsechno v poradku, problemy 2 a 3 uz jsem vyresil.
To 2) byl fakt imobilizer, a souvisi to s 3), ktera se zda byt jen slabou baterkou v DO ..
Uvidime co rekne Vlasta, zitra mu to tam dovezu, a snad to bude v pohode
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

26.05 2008 0:04


comz:

Ale jinak je to vsechno v poradku, problemy 2 a 3 uz jsem vyresil.
To 2) byl fakt imobilizer, a souvisi to s 3), ktera se zda byt jen slabou baterkou v DO ..

Tak to bych nečekal. Když už je slabá baterka v klíčku, neodemkne to, ale ani nebliknou blinkry. Zvláštní hm.., tak jsme chytřejší. Hlavně, že to bylo jenom tohle.
Jo a že by měla baterka vliv na Imobilizér* je taky velmi zvláštní, tomu se mi snad ani nechce věřit
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email