Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 222 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 222
Uživatelů: 0
Celkem: 222

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2008
Příspěvků: 254 | Témat: 40

12.05 2008 18:06


Chci si ho koupit,ale nevím jak je to se spolehlivostí a spotřebou jelikož jsme původně chtěl 1,9 Tdi
nahoru

sponzor





12.05 2008 18:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.05 2008 18:56


Audijan: Pokud jezdíš město, tak počítej s průměrnou spotřebou tak kolem 10 l/100km.
Já sice mám A4 1.8T Q 132kW, ale u A6 musíš počítat se podobnou spotřebou mezi 9-10l/100km. Záleží jak máš těžkou nohu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

12.05 2008 19:07


to je 110 kw nebo 132?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.05 2008 19:10


Audijan:
Jezdit s jednaosmou v šetce je jako 1.6tka pro čtverku ... jede to, ale ...

Pokud už teď jsi ve fázi, kdy řešíš každý litr na potřebě, pak se z toho servisu zblázníš.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.05 2008 19:57


Audijan:
Chci si ho koupit,ale nevím jak je to se spolehlivostí a spotřebou jelikož jsme původně chtěl 1,9 Tdi


Nebrat 4 valec do A6...budes mu muset porad slapat na krk, nepojede to a bude to zrat. To uz radsi tu 1.9Tdi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

12.05 2008 20:24


ja mam 1.8 bez turba zerie po meste okolo 10L a na jazdu po meste ten vykon staci kvoli kratkm jazdam som voli benzin nie tdi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

12.05 2008 22:07


Podle mě do A6 čtyřválec nepatří.Kdybych teď kupoval tak A6 2,7T nebo S6...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

12.05 2008 22:30


Rob:
Podle mě do A6 čtyřválec nepatří.Kdybych teď kupoval tak A6 2,7T nebo S6...
no mne sa A6 velmi paci a nemyslim si ze nejaky 6V na vozenie do roboty a spat by bolonaj aj ked 1.8 tiez neni na vozenie v meste
nahoru

sponzor





12.05 2008 22:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

13.05 2008 8:32


root:
Audijan:
Pokud už teď jsi ve fázi, kdy řešíš každý litr na potřebě, pak se z toho servisu zblázníš.

Je to prosté, je to důležité, ne každý si to uvědomí a je to tak.
Pěkně řečeno
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2008
Příspěvků: 254 | Témat: 40

18.05 2008 13:49


Víte co hoši?! Kašlu na A6 jelikož vidím že je dosti nákladná na provoz a to jak z hlediska servisu a údržby tak spotřebou. Raději si počkám na A4 1,9TDi 81KW nebo A3 s tím samím motorem.
No nedivte se. Teprv jsem dodělal řidičák teprv si pro něj půjdu na úřad každou chílí mi má přijít. Jsem totiž ještě student. HAHA. TAk zatím a díky za rady
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.3. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 4

30.05 2008 11:27


Já mám A6 1.8 turbo a řekl bych že celkem v pohodě...po městě mám 8.5 l/100km a jsme sní spokojen. Ted sjme to nachipoval a jede to krásně. Je to pružné a 2.5 TDI přejedu jak zamrzlý rybník
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

30.05 2008 12:58


miroslav.naivert:
Já mám A6 1.8 turbo a řekl bych že celkem v pohodě...po městě mám 8.5 l/100km

A nepleteš se?
Jestli to je tak, to by byl zázračný motor . S čiplou šestkou benzínem cca 135 kw tipuju - po městě 8,5, to pak jezdíš dálky za 6, ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 3

30.05 2008 13:40


Ja mám tiež A6 (avant) 1.8T a bežne je priemerná od 9,1 do 9,5 litra. A výkonovo mi to úplne stačí. Obehujem pomerne svižne a rýchlo sa zaradím, takže nemám s tým problém. Ja som spokojný.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 200 | Témat: 20

31.05 2008 13:19


miroslav.naivert:
Já mám A6 1.8 turbo a řekl bych že celkem v pohodě...po městě mám 8.5 l/100km a jsme sní spokojen. Ted sjme to nachipoval a jede to krásně. Je to pružné a 2.5 TDI přejedu jak zamrzlý rybník


Odvážne tvrdenie..aj s tou spotrebou, aj s tým že 2.5 zoberieš ako rybník.
Kym sa ty rozbehneš na maximálnu rýchlosť,tak 2.5 bude 4 km pred tebou a ty vzadu s poloprázdnou nádržou.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

31.05 2008 14:34


miroslav.naivert:
Je to pružné a 2.5 TDI přejedu jak zamrzlý rybník

a potom ses probudil a noha v nočníku ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

31.05 2008 17:17


no po meste 10L musis jazdit z lahkou nohou da sa aj za 15L 9L sa mi zda malo
nahoru

sponzor





31.05 2008 17:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.06 2008 13:58


miroslav.naivert:
Já mám A6 1.8 turbo a řekl bych že celkem v pohodě...po městě mám 8.5 l/100km a jsme sní spokojen. Ted sjme to nachipoval a jede to krásně. Je to pružné a 2.5 TDI přejedu jak zamrzlý rybník




Tak to asi 110 Kw a musí mať k tomu pokazenú váhu vzduchu.......
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 200 | Témat: 20

01.06 2008 22:39


MUFTY:




Tak to asi 110 Kw a musí mať k tomu pokazenú váhu vzduchu.......


myslim ze aj bez vahy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.3. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 4

07.06 2008 12:43


Ne mam speciální chiptuning na míru. Ze 110KW na 150KW a točivý moment z 210 na 300N/m. K tomu mám větší tlak v turbu a filtry od greenu. Takže klido si dám sprint s 2.5 TDI a klidně pojedu o papíry. Než se rozjedete budu v tahu!!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.06 2008 12:49


Audijan:
Víte co hoši?! Kašlu na A6 jelikož vidím že je dosti nákladná na provoz a to jak z hlediska servisu a údržby tak spotřebou. Raději si počkám na A4 1,9TDi 81KW nebo A3 s tím samím motorem.
No nedivte se. Teprv jsem dodělal řidičák teprv si pro něj půjdu na úřad každou chílí mi má přijít. Jsem totiž ještě student. HAHA. TAk zatím a díky za rady


Projdi si bazar tady na AK. Pár A4 v TDI tam je.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 7

05.01 2009 19:28


[quote="Lumpiq"]

Nebrat 4 valec do A6...budes mu muset porad slapat na krk, nepojede to a bude to zrat. To uz radsi tu 1.9Tdi.



no tak ty si aky mudry a 1.9 TDi je co 10 valec??? a ta 130 konova 1,9 je urcite lepsia mas pravku ako 1.8T ktore ma 150 koni neviem co tu pises ale radsej nepis nic
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.01 2009 19:36


kuci007:
Klidek, klidek
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.01 2009 20:10


[quote="kuci007"]
Lumpiq:


Nebrat 4 valec do A6...budes mu muset porad slapat na krk, nepojede to a bude to zrat. To uz radsi tu 1.9Tdi.



no tak ty si aky mudry a 1.9 TDi je co 10 valec??? a ta 130 konova 1,9 je urcite lepsia mas pravku ako 1.8T ktore ma 150 koni neviem co tu pises ale radsej nepis nic

stava sa obcas, uz vies z coho mame zabavu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

05.01 2009 20:14


áá děti maj na hřišti bláto
nahoru

sponzor





05.01 2009 20:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.01 2009 20:19


jo, a blato sa ma rozsliapat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.01 2009 20:23


[quote="kuci007"]
Lumpiq:


Nebrat 4 valec do A6...budes mu muset porad slapat na krk, nepojede to a bude to zrat. To uz radsi tu 1.9Tdi.



no tak ty si aky mudry a 1.9 TDi je co 10 valec??? a ta 130 konova 1,9 je urcite lepsia mas pravku ako 1.8T ktore ma 150 koni neviem co tu pises ale radsej nepis nic


muhehehehe, dalsi jesita slovenskej...

nevim, jestli jsi mel ve skole fyziku, ale kone/kw nejsou jedinym parametrem, podle ktereho se daji porovnat motory, existuje taky neco jako kroutici moment..jezdil jsem chvilku s obema v A6, jak 1.8T, tak i s 1.9TDi..ani jedno nejelo nijak zazracne, ale ta 1.9TDi melas aspon v jednom navrch - tolik nezrala, presneji polovinu toho co benzin...4 valec tam proste nepatri, zere a nejede...za tim si stojim...

vem si radsi euro a bez si koupit diazepam nebo neco jineho na uklidneni do lekarny ju...?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.01 2009 20:30


Lumpiq:


muhehehehe, dalsi jesita slovenskej...

nevim, jestli jsi mel ve skole fyziku, ale kone/kw nejsou jedinym parametrem, podle ktereho se daji porovnat motory, existuje taky neco jako kroutici moment..jezdil jsem chvilku s obema v A6, jak 1.8T, tak i s 1.9TDi..ani jedno nejelo nijak zazracne, ale ta 1.9TDi melas aspon v jednom navrch - tolik nezrala, presneji polovinu toho co benzin...4 valec tam proste nepatri, zere a nejede...za tim si stojim...

vem si radsi euro a bez si koupit diazepam nebo neco jineho na uklidneni do lekarny ju...?

Ty vole to je co? Jeho prvy prispevok a uz ryje do audi gotta ako keby bol kecka Nuz co my slovaci sme jak arabske kone, temperamentne ale kušeme jak svina
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.01 2009 21:03


SCORPION:

Ty vole to je co? Jeho prvy prispevok a uz ryje do audi gotta ako keby bol kecka Nuz co my slovaci sme jak arabske kone, temperamentne ale kušeme jak svina


vsak v pohode...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.01 2009 22:13


miroslav.naivert:
Já mám A6 1.8 turbo a řekl bych že celkem v pohodě...po městě mám 8.5 l/100km a jsme sní spokojen. Ted sjme to nachipoval a jede to krásně. Je to pružné a 2.5 TDI přejedu jak zamrzlý rybník


v zakladnej verzii by si obehol tak akurat dutnika 85kw, ale k ziadnej normalne slapajucej 2.5V6tdi by si si ani neprivonal zozadu
Naposledy upravil quattro99 dne 05.01 2009 22:23, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.01 2009 22:20


miroslav.naivert:
Ne mam speciální chiptuning na míru. Ze 110KW na 150KW a točivý moment z 210 na 300N/m. K tomu mám větší tlak v turbu a filtry od greenu. Takže klido si dám sprint s 2.5 TDI a klidně pojedu o papíry. Než se rozjedete budu v tahu!!!

v tahu jak v tahu ked to mas tak vykuchane, tak to pocitam o cumak ale ja po sprinte este nalietam dvakrat tolko km co ty a motor mi vydrzi aj s vydrenymi vackami dvakrat tolko co tebe, kde tvoj motor s vykonom a chipovanim konci, tak 2.5 kludne ide dalej
Naposledy upravil quattro99 dne 05.01 2009 22:28, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email