Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 374 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 371
Uživatelů: 3
Celkem: 374

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

08.05 2008 19:50


Zdravím všechny,
chtěl bych se zeptat jestli s tím taky už měl někdo někdy problém..při neutralu(když je noha z plynu) nebo při jízdě v době řazení mi rezonuje výfuk, když malinko sešlápnu plyn třeba jen o 100 ot./min,tak to přestane..rezonuje už od motoru skoro od toho vlnovce...možná je to nizkými otáčkami, měl s tím už taky někdo problém..mám A4 1,9TDI 66kw r.v.96..děkuji

a ještě jsem se chtěl zeptat těch kdo má stejný motor jako já jakou má výšku otáček na volnoběh...já mám cca 850..díky..
nahoru

sponzor





08.05 2008 19:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2007
Příspěvků: 633 | Témat: 63

08.05 2008 23:38


Jo rezonoval mi, něco klepalo ve středním tlumiči, vyměnil jsem půl výfuku, chvíli v pohodě, ale jakmile začne jaro, léto a oteplí se, tak to rezonuje znova tak, že se mi klepe celý auto. V čem to je nevím.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

08.05 2008 23:51


no silentbloky mám nový ale ty trubka výfuku je moc dlouhá a lehce přechází rezonace na výfuk přímo od motoru..nevím co s tím
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 326 | Témat: 3

09.05 2008 18:18


nevím jestli je to správně ale já mám vonoběh 900 ot ,ale stejně si myslím že ten motor hodně držíváš na nízkých ot.a tu máš výsledek ,Turbo* musí zpívat ,víš ???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

10.05 2008 17:08


900 ot. je možná už dobré...podle mě by mohlo být 950 ot.
já mám jen cca 830-850 ot./min...proto možná vibruje a rezonuje ten výfuk ..zajímalo by mě kolik otáček má být správně..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.05 2008 15:46


stasaj: Otáčky jsou závisle podle typu motoru. Měly by se pohybovat od 850-890 ot./min u benzínu. U dieslu by měly být otáčky o něco vyšší. Poku zapneš klimu, tak by se měli otáčky mírně zvýšit cca o 20-30.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 496 | Témat: 63

13.05 2008 12:19


Mám velice podobný problém jako ty. Na volnoběh mám cca 900ot. mi rezonuje celý výfuk, snad i motor se třepe trošičku víc než by měl. Je to závislé na tepltě. Když je 40stupňů tak je to skoro fpoho a jakmile klesne pod 0, mám pocit že je to rybářská lod. Ale stačí jen polechtat plyn a je to uplně fpohodě. Při jízdě žádnej problém. Mám 81kw. Byl jsem už v několika servisech, v jednom mi řekli že by to mohl být setrvačník a asi ve třech že to jsou pravděpodobně silentbloky. Proto mám v plánu ted nekdy vzít auto na zvedák a mrknout na ty silentbloky, ale moc nevim jak na to....
pokud ten problém vyřešíš dej mi určitě vědět
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

16.05 2008 21:12


silentbloky mám nové a těmi to není pokud máš tedy stejný problém jako já. mám diesela 1.9 TDI* ale 66kw..mám cca 830 ot./min. mě zase řekl známý ze servisu, který se dlouhá léta věnuje hlavně dieselům a fakt tomu rozumí, že by bylo vhodné na prostřední díl výfuku přidělat vlnovec..aby rezonace nepřecházela dále na zadní díl výfuku..prostě tu dlouhou trubku výfuku co je uprostčřed auta vyříznout cca 15 čísel a místo toho přidělat vlnovec..no když to nějak vyřwšíš dej určitě vědět..jinak ohledně těch otáček je to fakt nějaký divný..mám 1.9TDI 66kw jak už sem psal a mám těch cca 830ot./min...nevím jestli je to dobře..asi to nechám napojit na PC a přidám otáčky lehce..musím se poradit s tím známým..
nahoru

sponzor





16.05 2008 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

31.05 2008 17:12


máte k tomuto někdo nějaké nové poznatky..díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.05 2008 23:18


stasaj:
No, poznatky ... docela mě překvapuje, že tam ten vlnovec není. Já ho tam mám a nedávno jsem ho nechávál měnit cca 1500,-
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

01.06 2008 10:02


vlnovec tam je, ale přímo od motoru do prvního dílu výfuku který je přímo za motorem..ale měl by být ještě jeden na prostředním dílu, kvůli odstranění rezonace výfuku..a ten tam já nemám
1500,- je nějak moc ne?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.06 2008 8:32


stasaj:
Origo servis
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2007
Příspěvků: 633 | Témat: 63

02.06 2008 13:55


No origo tam je jen jeden vlnovec hned za motorem. A zvláštní je že je to závislý na teplotě venku (teda alespoň u mě). Nemohlo by to být v těch různých úchytech výfuku?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 326 | Témat: 3

02.06 2008 15:41


asi už to nech na sraz ,kluci to poslechnou dají ze dva škopky a problém bude vyřešen
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.6. 2007
Příspěvků: 131 | Témat: 2

02.06 2008 23:08


Co zkusit zvednout volnoběžné ot. VAGem?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.06 2008 18:50


Indi: Ty jsi již otáčky VAGem dělal? Má pocit, že se všude píše, že otáčky se nastavit nedají.
nahoru

sponzor





03.06 2008 18:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

03.06 2008 19:41


Zdravím Vás, jak se tedy dají zvednout otáčky jinak než přes VAG když je to elektronicky vše? díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.06 2008 20:26


Tak jsem se díval na informace o nastavení otáček do dvou zdrojů pro benzínové motory. Píše se tam, že otáčky jsou "nenastavitelné". Muselo by se provést přeporgramování řídící jednotky.

Jak je to u dieslových motorů, to musí říct někdo jiný. Obrátil bych se raději na Vlastu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

03.06 2008 21:10


Na mojom aute ide zmeniť voľnobeh podľa ELSY.

Pozerám na A4 TDI* - motor ALH určite tiež podľa VAG-COM*.

Motor adaptacia 10

Channel 2: idle speed

No login required
The stock adaptation value should be 32768 (corresponds to 903 rpm).
Increase or decrease this to change idle speed.

http://www.ross-tech.com/VAG-COM*/cars/TDI*.html
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

04.06 2008 15:42


Co znamená podle ELSY?? mám ten první typ 1.9TDI 66kw co u A4 dělali,r.v.96 a od roku 96 ale o nejyk mesic pozdeji nez mam ja zacli delat jiny typ motoru..nevim jestli to ma s timhle co delat protoze s v motorech moc nevyznam zase..

jde tedy měnit otáčky jinak než zásahem do řídící jednotky?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.06 2008 17:23


stasaj:
Co znamená podle ELSY?? mám ten první typ 1.9TDI 66kw co u A4 dělali,r.v.96 a od roku 96 ale o nejyk mesic pozdeji nez mam ja zacli delat jiny typ motoru..nevim jestli to ma s timhle co delat protoze s v motorech moc nevyznam zase..

jde tedy měnit otáčky jinak než zásahem do řídící jednotky?


ELSA je dielensky manual pouzivany v origo. servisoch VW/AUDI/SEAT/Skoda

Volnobežné otáčky ide meniť cez VAG-COM* alebo WV tool.
Cez adaptáciu niektorého kanálu, býva to prístupné kvôli problémom s rezonanciou.

AK mi pošleš kód motora a modelový rok tak ti to pozrem v ELSE kde na ktorom kanály sa to presne robí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

04.06 2008 17:28


Mám Audi A4,r.v. 96 kod motoru je 1Z..aspoň teda podle tabulek by to tak mělo být..jak to poznám jinak? díky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.06 2008 17:34


Daj si svoj VIN* do VIN* Dekodéru(v ľavo sekcia Technika a Info) tam ti vyhodí aký modelový rok máš, pretože po celozávodke už ide new modelový rok. Čiže napr. auto vyrobené v 10/1995 je už modelový rok 1996
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.06 2008 17:54


Takže nepoteším ťa v ELSE nieje na tvojom motore zmienka o nastavení vôbec žiadnom. Takže voľnobeh asi nepojde nastaviť.

EDIT: Ešte vyskúšaj zájsť na fórum:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

a tam sa skús opýtať o diesloch vedia skoro všetko.
nahoru

sponzor





04.06 2008 17:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

04.06 2008 21:06


Koukal sem se do velkého techničáku a mám opravdu typ motoru 1Z..takže ty otáčky zvednout nepůjdou? jenom pomocí zásahu do řídící jednotky?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.06 2008 22:05


Pravdepodobne asi nie ale ako hovorím skús to fórum sú tam ludia čo sa fakt rozumejú dieslom a povedia ti určite či s tým ide niečo robiť alebo nie.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.6. 2007
Příspěvků: 131 | Témat: 2

05.06 2008 8:09


Petan:
Indi: Ty jsi již otáčky VAGem dělal? Má pocit, že se všude píše, že otáčky se nastavit nedají.


Dělal, ale je pravdou, že to nejde vždy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

05.06 2008 17:15


děkuji všem za přispěvky..ještě se chci zeptat naposledy těch kteří maji A4 od r.v. 95-00 kolik mají otáček při volnoběhu..díky moc
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 326 | Témat: 3

05.06 2008 17:23


900 +-10
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.06 2008 17:33


stasaj:
800
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email