Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 339 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 4
Celkem: 339

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

31.01 2010 20:52


Ahoj, už si nevím rady se svojí Ašestkou: prostě jedu a najednou mi chcípne motor. Ten den už ho potom nenatočím, ale druhý den ráno auto chytne na drc. Tohle se mi už stalo podruhé. Diagnostika nikdy nevyhodila žádnou chybu,přepadové hadičky vyměněné, palivové vedení je čisté, filtr je nový, nafta tam prostě jde, tedy alespoň po čepadlo určitě. Připadá mi to jako by něco zastavilo přísun paliva, ale když motor zchladne tak naskočí normálně. Napádá mě problém s čerpadlem,ale mechanická část by měla být v pořádku když auto potom jede normálně, snad problém v ř.j. čepadla nebo v ř.j. motoru......jsou to jen moje doměnky, napadá vás ještě nějaká možná příčina ? Je tam např. nějaký stop ventil který by to mohl dělat, ....... Díky.

Vyřešení dotazu:
Tak chlapi upřesňuji, je to vadné relé řídíci jednotky motoru a je umístěno v plastovém kaslíku u posilovače brzd pod kapotou. číslo je "219" a výr. č. 443 951 253 AA.Tímto všem děkuji za příspěvky a především Wakkovi, který tenhle problém zmiňoval- pokud neproblikne žhavéní problém může být jinde než ve VST*. čerpadle, nejpravděpodobněji v relé nebo kontaktech ř.j.motoru.díky
Naposledy upravil xerus dne 05.02 2010 13:38, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





31.01 2010 20:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

01.02 2010 6:51


to bude asi cerpadlo, pokud bys schanel tak umim za dobry penize novy(zadnej repas)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

01.02 2010 7:07


xerus:
Připadá mi to jako by něco zastavilo přísun paliva

To něco co ti zastavuje přísun paliva je zřejmě bohužel čerpadlo, připravuje se na odchod do věčnejch lovišť. Teď to nic nepíše, ale až to za tejden nepude natočit vůbec, napíše VAG chybu "J399 Řídící jednotka vstřikovacího čerpadla". Trpí náhlou smrtí. Nemusí ti na čerpadle odejít jen mechanická část, elektronika může jít do hajzlu (ř.j.) a nic s tim neuděláš. Já to měl podobný, ke všemu navíc mi to poránu hůř startovalo (napotřetí), což je další příznak a ř.j. vstřikovacího čerpadla byla K-O (před tejdnem). 10:0 pro 2.5 TDI*.. OT: nemáte někdo na pučení 2 litry benzínu a sirky??
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.02 2010 9:23


gwynn - tak to je fakt smola.
xerus - a ked ti to zdochne, a vypnes/zapnes klucik, preblikne ti kontrolka zhavenia?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

01.02 2010 11:24


wakko: nevím přeně ale žádné abnormality jsem si nevšimnul a pokud vím tak žhavení problikne vždy i když je motor zahřátý.

A jinak se to čerpadlo dá ještě zvlášť diagnostikovat aby se potvrdilo že to je opravdu vadná ř.j. ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.02 2010 12:08


xerus: pytam sa preto, lebo tym prebliknutim signalizuje RJ motora ze zije. Ak nepreblikne, problem je v nejakom kontakte v RJ motora, alebo v rele ktore ju napaja. Ak preblikne, je to na 95% cerpadlo. Ak by to bolo cokolvek pred cerpadlom, v RJ motora by bola zavada ohladne nedostatku nafty.
Pytam sa na tu RJ motora preto, lebo sa mi zda cudne ze v jej pamati zavad nic nie je. Ked sa strati kontakt s elektronikou cerpadla, musi tam byt zalogovana zavada. Toto vyzera ako chyba riadenia vstrekovania, nie mechanicka chyba, a preto ked v pamati zavad nic nie je napadlo ma ci to nebude tym, ze je v tom momente mrtva RJ motora (vtedy sa samozrejme nic nezapise).
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

01.02 2010 17:57


wakko- a pokud by byla špatná ř.j. motoru, nenapsala by taky nějakou závadu když v podstatě motorem šlo normálně startovat ??

Jinak dnes jsem byl na pořádné diagnostice, a mechoš říkal, že z uvedených hodnot které kontroloval nic nenasvědčuje nějaké závadě-vše v toleramci, a výpis závad samozřejmě nula.

gwynn- a tobě to taky nevyhazovalo žádnou chybu přes VAG než ti odešlo čerpadlo na věčnost ?? jinak já mám ranní starty bezproblémové, i v -20 to startuje na drc.

Díky pánové.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.02 2010 18:04


na 100 % cerpadlo, nedavno to tu niekto riesil za jazdy normalne zdochla, nesla nakopnut az na druhy den, vymenili vsetko a stale nic, az ked vymenili cerpadlo tak potom OK.
nahoru

sponzor





01.02 2010 18:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.02 2010 18:07


tu je ta tema
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

01.02 2010 18:29


V minulosti tiež niekto písal a myslím, že to bol vlasto a to je macher na takéto veci, že keď to zdochne skús vstrekovacie čerpadlo poliať studenou vodou. Ak ti potom nakopne, je to iste čerpadlo. Za vyskúšanie nič nedáš a budeš mať istotu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

02.02 2010 7:28


wakko:
gwynn - tak to je fakt smola.

Teď už na tom nic odejít snad nemůže. Všechno je vyměněný
xerus:
gwynn- a tobě to taky nevyhazovalo žádnou chybu přes VAG než ti odešlo čerpadlo na věčnost ??

Ne, do tý doby žádnou závadu nehlásilo. U mě to bylo tak, že až se totálně čerpadlo vysere a je KO, chybu to vypíše. Když bylo jen načatý, a nastartovalo to napopátý, nic to nepsalo. Jen dej bacha ať tě to nikde nenechá - mě brácha táhnul z Mělníka do Lovosic 50 km Octávkou 1.6 na laně, to byla jízda
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.02 2010 7:47


gwynn:
táhnul z Mělníka do Lovosic 50 km Octávkou 1.6 na laně

Presne kvoli tomu cerpadlu mam kupenu taznu tyc
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

02.02 2010 8:33


já to říkám dlouho,je potřeba založit nový klub
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.02 2010 9:15


vada cerpadla, takhle se projevuje predtim nez vydechne totalne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

02.02 2010 10:09


A dá se podle těch příznaků poznat jestli je KO ř.j. čerpadla a nebo mechanická část ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.02 2010 10:32


xerus: tohle se blbe urcuje,je potreba to cerpadlo rozebrat
nahoru

sponzor





02.02 2010 10:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

02.02 2010 15:28


Ještě jsem zjistil, že závada kterou popisuju se projevuje táké vadným relé č. 109,na které napojena ř.j. čerpada. Zkusím ho vyměnit a pokud mi to někde zase chcípne, je to jasné.... . Díky všem za pomoc
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

05.02 2010 13:30


Tak chlapi upřesňuji, je to vadné relé řídíci jednotky motoru a je umístěno v plastovém kaslíku u posilovače brzd pod kapotou. číslo je "219" a výr. č. 443 951 253 AA.Tímto všem děkuji za příspěvky a především Wakkovi, který tenhle problém zmiňoval- pokud neproblikne žhavéní problém může být jinde než ve VST*. čerpadle, nejpravděpodobněji v relé nebo kontaktech ř.j.motoru.díky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

05.02 2010 13:44


xerus:
...a především Wakkovi...



Za malo.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email