Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 10
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 34 | Témat: 2

23.10 2012 20:10


a este mal som predtym "vydojenu" 2,7tdi bez quattra a zralo to tolko co momentalne 3.0tdi s quattrom
nahoru

sponzor





23.10 2012 20:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

23.10 2012 20:42


Minule som skusal, jazda do 120 spotreba 6,2, velmi svizna jazda s maximalkami do 240-250 a vtedy 9,9ltr
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

23.10 2012 21:15


Až najdu kabel tak sme hodim fotku a to lehnete...musim teda přiznat že to byla 25km cesta trochu z kopce a zkoušel sem jak nízko se dostanu...dojel sem domů a palubák ukázal 4,4
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

23.10 2012 21:24


Joey: ja zkousel jednou na spotrebu a8 3.0tdi quattro*. Kopec, nekopec, dalnice max 110 Tempomat* a prumer na 200km 5,8.

Ale to bych realne umrel.

Spotreba na chipnute A6 tce real 8,5ltr. Spis jezdeno dalnice 180, jinak 100.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

23.10 2012 21:47


jj tady ty rychlosti jsou na umření . Tomu autu nejlíp svědčí rychlosti 160+...to si motor pěkně vrní, jak ryba ve vodě
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

23.10 2012 22:26


jasne, ved ist na nej 60-120 by clovek zaspal. Najlepsie sa jej paci tato rychlost
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

24.10 2012 18:55


krasa, kdo ti to ladil?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

24.10 2012 19:13


lubomt: na ktorom slovenskom useku si sa odvazil a nehovor ze si siel len kvuli fotke do nemecka , mimochodom ty mas nejak poladene TTcko? som myslel ze na 260 bude mat otackomer minimalne 4500-5000 a nie 4000
nahoru

sponzor





24.10 2012 19:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

24.10 2012 19:17


kukynas: tak sa da ist skoro vsade na dialnici a niekde aj na okreskach okolo 200 v pohode
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

24.10 2012 19:43


kukynas:
lubomt: na ktorom slovenskom useku si sa odvazil a nehovor ze si siel len kvuli fotke do nemecka , mimochodom ty mas nejak poladene TTcko? som myslel ze na 260 bude mat otackomer minimalne 4500-5000 a nie 4000
Manuál na 4000ot jede 250km/h,jsem myslel že automat bude točit víc.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

24.10 2012 19:51


Bolo to nahodou v PL nie na dialnici, iba na rychlostnej dvojprudovej komunikacii,, ked som si siel pozriet Golf6, co tam mam v oprave. Ale dalo by sa aj na SK, ale tu nechodim moc po dialniciach. Ono 240-250km je tam za chvilu, šlo by to o dosť viac, len clovek musi davat aj pozor na druhe auta a nechcem aby mi pri dobrzdovani zhoreli brzdy. Chladic vzduchu turba sme navrhli sami s kamaratom, Turbo*, čip a vysokotlake čerpadlo mi prerabal Braňo Hanko (BH Motorsport Turany 00 421 908 967 555). On mi to najprv čipom spravil na 290k, prerobenim turba a cipom potom na 315k/620 Nm a nakoniec velky intercooler s prerabka cerpadla dala 345k/720Nm... Tych 260km/h som fotil este pri vykone 315k a to nebol strop (kola 255/35 R19). Ked pojdem do Nemecka, vyskusam Prevodovka je original, pri 230km/h pri plnom plyne radí 6-ku. Takze rezerva tam este je... Zatial vsetko OK, drží... Skorej by som potreboval lepsie brzdy, aj ked tieto su dosť velké
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.10 2012 20:04


Na tu rychlost a váhu bys potřeboval bez prdele keramiky jak to má rs6.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

24.10 2012 20:36


podle mě to v poho ubrzdí ale jen jednou pak se přehřejou, takže když to není okruh tak je to jedno. možná naopak na dálnici bude keramika dost vychlazená a účinnost nebude max...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.10 2012 20:51


Přesně tak jednou to zašlápne a na podruhé už nezabrzdí. Litina jak se zahřeje tak je ámen s bržděním. Ovšem brembo atd dělá několik druhů kotoučů různých jakostí takže bude z čeho vybírat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

24.10 2012 21:01


teo: tak urco ze sa da skoro kdekolvek, mna zajimalo kde tomu lubomt: nakladal

Michallll: njn, spatne si to asi pametam
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

24.10 2012 21:44


Davam na brzdy pozor. Zhanam z S6, mali v Polsku ale nestihol som kupit
nahoru

sponzor





24.10 2012 21:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

18.11 2012 16:30


Tak jsem nechal pridat take par koniku Zatim jsem skoro nic nenajel,ale taha to neskutecne...
Uvidim po case,co to vyvede se spotrebou do ted jsem mel dlouhodobou (za pulrok) 8,8litru.

Vcera jsem jel Rakovnik - Praha- Rakovnik ,dalnice Tempomat* 140km/h,obcas predjeti 200km/h (to tam je ted opravdu hned) a spotreba 7,3
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

18.11 2012 17:02


patper:
Vcera jsem jel Rakovnik - Praha- Rakovnik ,dalnice Tempomat* 140km/h,obcas predjeti 200km/h (to tam je ted opravdu hned) a spotreba 7,3

To prodej to žere jako kráva, kup si raději 2.0tdi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

18.11 2012 17:36


wak:
moja spotreba pri ceste po dialnici 160 az 200 z Plzne za Brno 7,8L sam som tomu nechcel verit 171kw 3.0tdi

ty maš r.v. 2005 a 171kW ? myslel jsem že prvni 3.0TDI v 4F delali jen 165kWattove.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

18.11 2012 17:37


patper:
Tak jsem nechal pridat take par koniku Zatim jsem skoro nic nenajel,ale taha to neskutecne...
Uvidim po case,co to vyvede se spotrebou do ted jsem mel dlouhodobou (za pulrok) 8,8litru.

Vcera jsem jel Rakovnik - Praha- Rakovnik ,dalnice Tempomat* 140km/h,obcas predjeti 200km/h (to tam je ted opravdu hned) a spotreba 7,3


Kdes to nechal dělat a co to stálo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

18.11 2012 17:41


jizan.com:

To prodej to žere jako kráva, kup si raději 2.0tdi


....asi joooooooo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

18.11 2012 17:44


Joey:


Kdes to nechal dělat a co to stálo?


Delal me to kolega a stalo me to udelat par skrinek
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

18.11 2012 17:46


patper:


....asi joooooooo

Ten bys utavil...a bez Q
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

27.11 2012 13:00


Tak jsem spokojen

Vcera jsem jel Rakovnik - Praha(Chodov)- Davle - Senohraby - Rakovnik ,vsude zastavka tak na 2-3hod...

Spotreba v Praze 6,7 ,cesta do Davle je podel vody - prumer v Davli 5,7

Dom jsem dojel s krasnou spotrebou 6,8 a rych. prumer 101km/h

Parada


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

sponzor





27.11 2012 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

29.11 2012 10:26


Musím se do toho taky vložit.
Spotřebu auta samozřejmě řeším, ale zároveň chci aby auto i slušně jezdilo.
Mám A6 Allroad 3.0TDI 2008, manuál.
Nechal jsem si upravit řídicí jednotku, výkon brutální, mám asi 285 koní a spotřeba šla dolů.
Dálnice, 4 lidi, plnej kufr, zkrátka dovolená v Chortvatsku, jel jsem 140-160km/h, spotřeba 6,8l. Spokojenost.
Zkusil jsem i jet na úsporu, cca 140km po rovných silnicích, dva lidi, nějaká bagáž, rychlost okolo 100km/h a spotřeba na třílitrový quattro* neskutečných 5,5l. Absolutní spokojenost.
Předtím jsem měl Passat 2.0TDI DSG* a o takový spotřebě jsem si mohl nechat tak zdát....
Město, když to nehoním okolo 9, jinak tak 11.
Naposledy upravil Emax dne 29.11 2012 18:36, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

29.11 2012 10:41


Emax: hodím jen malé srovnání - dovolená itálie, cesta přes noc, rychlost cca. 120-140km/h tedy úsporněji, celkem 3 lidi a kočár a narvaný auto. mám 2.0T quttro cca. 260 koní a spotřeba byla 7,1. ještě bych to o půl litru srazil, ale to by pak byla eko jízda 90km/h dálnice a to už je vopruz.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

29.11 2012 18:52


Tak to je na benzín slušná spotřeba.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

29.11 2012 19:04


lordmystic:
Emax: hodím jen malé srovnání - dovolená itálie, cesta přes noc, rychlost cca. 120-140km/h tedy úsporněji, celkem 3 lidi a kočár a narvaný auto. mám 2.0T quttro cca. 260 koní a spotřeba byla 7,1. ještě bych to o půl litru srazil, ale to by pak byla eko jízda 90km/h dálnice a to už je vopruz.

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

29.11 2012 19:39


jizan.com:
3.0 171 +chip 25PS ovšem uděláno hlavně kvuli pružnosti a spotřebě. Před chipem spotřeba 9-10l i víc, po chipu ted po dovolené mohu konstatovat opravdu motor bere okresky 6-6.5l, dálnice kolem 7l pokud člověk jede do 150km. Spotřeba sedí opravdu na plnou přes 900km. Pokud člověk jede podlahu tak je to zas uplně jinde ale to není třeba auto má hodně dostačující odspod a automat řadí i po přidání plynu pod 2tis ot/min.


ja to nemam nacipovane a dojazd mam bezne cez 900,ked idem dlhe trate tak cez 1000 a to teda tankujem okolo 70-74 l cize tam este je nieco..sedan 165 kW..

tie motory maju neskutocne spotreby,aj bez cipu ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2012
Příspěvků: 214 | Témat: 21

29.11 2012 19:50


Na poslednu nadrz som ja so svojou A6 4F 3.0TDi ABT spravil 1190km a to by som pocitam tych 60km este spravil na rezerve
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email