Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 532 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 529
Uživatelů: 3
Celkem: 532

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

08.03 2010 10:43


Tak to byl zrejmne muj pripad. V patek jsem vyrazil z Brna, bylo nad nulou. Po ceste do Jeseniku se ochladilo na -8 az -10. A v tu chvili to prestalo fungovat. Mozna je tam nekde nejaka vlhkost a zamrzne to. Zrejmne ten pohlcovac vlhkosti uz moc nepohlcuje
nahoru

sponzor





08.03 2010 10:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 31 | Témat: 2

08.03 2010 22:16


repair:
jj presne tak jak to klesne nekde kolem 0° tak se to chova divne.Nekdy to zdrhne nekdy ne.Nekdy to nenafouka a hodi to chybu.Takze si myslim ze nejak blbe otvira ventily.Jen jak na to bude chvilicka tak jdu po nem.
Ne ne je to vlhkosti vzduchu čim vic minus tim menši vlhkost vzduchu a pokud maji měchy něco vic zasebou tak v mistě ohybu jsou ošoupane guma strati hustotu-těsnost a jak neni vzdušna vlhkost tak to v ohybech propoušti vzduch ven s měchu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

08.03 2010 22:39


No mechy mi nastesti neunikaji.Drzi hladinu bez problemu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

10.03 2010 8:10


Nemůžu úplně souhlasit. Laicky řečeno, že čím menší teplota tím je menší schopnost vzduchu pojmout vlhkost. Vzhledem k tomu, že Kompresor* saje z prostoru rezervy kde bývá tepleji než venku dojde na chladných částech ke kondenzaci. Otázka potom je za jakých provozních podmínek k tomu došlo a z toho vyplývá, zda ti přimrzne ventil, zamrzne hadička atd. Vzdušná vlhkost určitě nezatěsní měchy posekaný od kamínků. Na to jsou jiný věci
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 31 | Témat: 2

10.03 2010 8:27


Petr0309:
Nemůžu úplně souhlasit. Laicky řečeno, že čím menší teplota tím je menší schopnost vzduchu pojmout vlhkost. Vzhledem k tomu, že Kompresor* saje z prostoru rezervy kde bývá tepleji než venku dojde na chladných částech ke kondenzaci. Otázka potom je za jakých provozních podmínek k tomu došlo a z toho vyplývá, zda ti přimrzne ventil, zamrzne hadička atd. Vzdušná vlhkost určitě nezatěsní měchy posekaný od kamínků. Na to jsou jiný věci ;-)
Citace:

Souhlasit nemusiš dělal jsem těch allroadu min 12 a vždy jak se našel a vyměnil uchazejici měch a vyměnil bylo po problemu a mohlo mrznout jakkoli.Problem je ten že majitel si nechce nechat připustit že ho čeka investice měchu tak to odklada a Kompresor* fouka a fouka až dofouka a umře uplně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

10.03 2010 9:01


Predni mechy mam vymeneny. Kdyz to auto necham tyden stat, tak se podvozek ani nehne (mam zmereno) a kdyz nastartuju tak Kompresor* ani nehlesne. Muj pripad je pouze ten Kompresor*. Ale jak rikam, nainstaluju opravarenskou sadu a DAM* vedet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

10.03 2010 12:05


Radku, jediný co jsem řekl je to, že vzdušná vlhkost neutěsní měch. Zde fungují trochu jiné mechanismy závislé na teplotě a vlastnostech materiálu. Jinak máš 100% pravdu, že si spousta majitelů nechce připustit, že je tohle čeká. Já už jsem o krok dál, já už jsem tuhle variantu vnitřně připustil
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

10.03 2010 19:41


Tak a jsem v háji znovu. nefungije to tak jak má. Při odpojení hadičky vedoucí z kompresoru do děliče se objevilo celkem větší množství vody. Máte někdo zkušenost s vysučením dehydrátoru? Asi nebude úplně ok.
Naposledy upravil Petr0309 dne 06.06 2010 22:48, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





10.03 2010 19:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

11.03 2010 6:25


to petr0309 : Ten susic je vlastne za hlavou kompresoru. Podle meho by melo stacit ty kulicky presusit v troube ale pri jake teplote netusim.Nebo tam dat novou napln.Problem bude ale taky v tom ze ta napln bude mit nejakou zivotnost a postupem casu bude ztrecet sve absorbcni vlastnosti.Zkusim se zeptat kamose kde schanel napln do patron na potapecsky Kompresor*.To by se tam dalo podle me pouzit taky.Ale spis by me zajimalo jestli je v systemu tlakoveho vzduchu nejaky automaticky odkalovaci ventil.Kazdej vzduchovej system musi nejak odkalovat nashromazdenou vodu.Podle meho nekde ze vzdusniku ale to sem jeste rozdelany nemel nejak na to nemam cas.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

11.03 2010 19:44


Zda ztrací vlastní vlastnosti nevím, nedovedu posoudit. Ovšem výměnou se nic nezkazí. Pokud něco seženeš rád si to vyměním... Jinak kuličky se mi vysypaly na podlahu při prvním rozdělání .
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

13.03 2010 11:29


to petr0309: ten susic by se mel dat sehnat v aquacentru Praha.Delaji servis kompresoru Trident a meli by byt schopni ti ho prodat.Je to nekde kousek u jizni spojky jednou sem tam vezl Kompresor* na opravu a byli celkem v pohode a vstricni takze by nemel byt problem se s nima domluvit.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

13.03 2010 19:32


zkusim, díky za radu
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 186 | Témat: 4

13.03 2010 19:38


Zdravím.Stal jsem se majitelem Allroadu.Chtěl bych se zeptat jestli má svítit nějaká kontrolka při sepnutí kompresoru.a jestli je normální,když je po sepnutí slyšet???Občas sepne a cca po 30 vteřinách vypne.Popřípadě jestli se dá repasovat a za kolik?Nový je pěkně mastný!!!Podotýkám,že podvozek mi nepadá.
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

15.03 2010 6:19


to Marty: kdyz si to cele proctes tak si udelas obrazek.Jinak novy Kompresor* asi moc slyset nebude,Ten muj co sem dal jakztakz dokupy uz moc sluÿset neni.To ze obcas dofukuje podle me neni na zavadu akorat udrzuje tlak ve vzusniku.Ale melo by to nafoukat a drzet i tlak v okruhu.Kontrolka na to jestli je Kompresor* v chodu zadna neni.Jde o to jak rychle se ti podvozek zvedne.Ted jsem to zkousel v nedeli a slo to oproti stavu pred opravou kompresoru vcelku svizne na posledni stupen z 3tiho asi za 20 sec.Az sem cumel co ve snehu ta mrska projede Jinak repasovat se da elektromotor,vadny pistni krouzek(pokud neni vyjeta hlava) a to je asi tak vsechno.Pak uz jedine novej Kompresor*.Ale nema cenu kupovat v CR.Spis objednat z USA kde stoji 385$+doprava.Ale jak rikam nejdriv pokud to blbne tak na zvedak a zjistit co tomu je a pak neco schanet.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

15.03 2010 7:49


repair:
to Marty: kdyz si to cele proctes tak si udelas obrazek.Jinak novy Kompresor* asi moc slyset nebude,Ten muj co sem dal jakztakz dokupy uz moc sluÿset neni.To ze obcas dofukuje podle me neni na zavadu akorat udrzuje tlak ve vzusniku.Ale melo by to nafoukat a drzet i tlak v okruhu.Kontrolka na to jestli je Kompresor* v chodu zadna neni.Jde o to jak rychle se ti podvozek zvedne.Ted jsem to zkousel v nedeli a slo to oproti stavu pred opravou kompresoru vcelku svizne na posledni stupen z 3tiho asi za 20 sec.Az sem cumel co ve snehu ta mrska projede Jinak repasovat se da elektromotor,vadny pistni krouzek(pokud neni vyjeta hlava) a to je asi tak vsechno.Pak uz jedine novej Kompresor*.Ale nema cenu kupovat v CR.Spis objednat z USA kde stoji 385$+doprava.Ale jak rikam nejdriv pokud to blbne tak na zvedak a zjistit co tomu je a pak neco schanet.


Prosímtě ty máš ty stránky do USA kde se ty kompresory dají obj?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

15.03 2010 8:14


Zden najdes vsechny produkty od firmy Arnott pro Allroad Q 2005-2005.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Minuly tyden jsem se ptal co by stala doprava do CR. Odpoved byla pres UPS 135$. Porad se to vyplati A delaji i mechy. No az se neco rozbije tak se uvidi.
sponzor





15.03 2010 8:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

15.03 2010 9:03


vashik:
Zden najdes vsechny produkty od firmy Arnott pro Allroad Q 2005-2005.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Minuly tyden jsem se ptal co by stala doprava do CR. Odpoved byla pres UPS 135$. Porad se to vyplati A delaji i mechy. No az se neco rozbije tak se uvidi.



No právě jsem to chtěl na mou Osmu,,, Začínám ten Kompresor* už dost slyšet!! Zatím vše funguje ale dle mne je to jen otázkou času,,,tak chci být připraven.

Dnes omrknu čisla na tom mém kompresoru a pošlu tam dotaz.

Ale díík
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

15.03 2010 9:16


vashik:
Zden najdes vsechny produkty od firmy Arnott pro Allroad Q 2005-2005.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Minuly tyden jsem se ptal co by stala doprava do CR. Odpoved byla pres UPS 135$. Porad se to vyplati A delaji i mechy. No az se neco rozbije tak se uvidi.


Kurnik a navíc je to na Floridě ,,Moje dcera tam zrovna kousek bydlí v Cleerwater St,Petersburg už jsem jim poslal odkaz...ale záleží jestli ten Kompresor* Allroad vs A8 bude pasovat?? Tak abych se neradoval předčasně!
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

15.03 2010 11:03


Kompresor* pro A8cku ma trosku jine katalogove cislo. Nicmene to jeste nemusi znamenat ze je Kompresor* jiny. Ale tezko rici.

A6 4Z7616007
A8 4E7616007
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

15.03 2010 11:59


vashik:
Kompresor* pro A8cku ma trosku jine katalogove cislo. Nicmene to jeste nemusi znamenat ze je Kompresor* jiny. Ale tezko rici.

A6 4Z7616007
A8 4E7616007


No já jsem poslal dotaz tady.



Impressum: Firma Oliver Mießler

Hauptstrasse 2

76593 Gernsbach

Deutschland

Tel.: +49 (0) 7224 9162865 Mobil: +49 01608426578 Fax: (0) 4038017862051

e-mail:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Umsatzsteuer-ID: DE 221363784



Preis ist inklusive 19% Mehrwertsteuer!!

Kunden aus der EU, jedoch nicht aus Deutschland, mit einer Umsatzsteuer Identifikationsnummer, dies ist die allgemein gültige Nummer innerhalb der Europäischen Union, werden außerhalb Deutschlands zum Nettopreis beliefert. Hierzu ist die Angabe Ihrer Nummer erforderlich.



Wir können Ihnen einen Ersatz zum Original Kompressor für DAS* pneumatische Federsystem, Luftfederung, von Audi A6 allroad anbieten.

Absolute Neuware - gleicher Hersteller

OEM part number: 4Z7-616-007 / 4Z7616007

Verschiedene technische Bezeichnungen des Originals sind unten aufgeführt, jedoch können wir Ihnen über die Fahrgestellnummer eindeutig bestätigen, ob dieser Kompressor passt.

Generell ist er für den Audi A6 allroad 2001 - 2005. Modell 4B

Jedoch passt er auch bei anderen Modellen. Dies können wir Ihnen über die Fahrgestellnummer mitteilen.

Schauen Sie sich auch unsere Angebote zu den Luftfedern in unserem shop an.

Diese sind der Grund, warum der Kompressor defekt ist.

Poröse Luftfedern führen zu Luftverlust von getrockneter Luft.

Der Kompressor hat eine Trocknereinheit integriert, die darauf angewiesen ist, dass die komplette getrocknete Luft wieder über die Regulierung / Trockner / Ablaßventil zurückkommt, damit sich DAS* Trocknungsmaterial regenerieren kann. Findet dies durch ein noch so kleines Leck nicht statt, baut sich Feuchtigkeit im Kompressorinneren auf und der Kompressor korrodiert innen, wird leistungsschwach und DAS* System geht auf Störung.

-Continental ZSB Kompressor, 15155000102, Made in germany, 41540311000523003459,

Wabco 001 0523 Kompressor Aggregat

- oder 15155000032, Made in Germany, 41540310600105003603

- oder CONTINENTAL ZSB KOMPRESSOR 151550 00032 MADE IN GERMANY 41540310600030005703 WABCO 1090030 KOMPRESSOR

AGGREGAT

-oder 4B/1/200/000 Luftkompressor, 4Z7616007 Continental

-oder Audi A8 Bj.2003-2007. Teilenummer 4E0616005E

-oder Continental ZSB Kompressor
15.1550-000.2 Made in Germany
41540310600102002289
WABCO 109 0102 Kompressor Aggregat

-oder AUDI WBW 4F0616005D Wabco 41540341000746001202 - Audi A6 4F

DAS* Aggregat ist baugleich dem Original.

Wenn Sie Ihren Kompressor von uns erst testen lassen wollen, so machen wir Ihnen gerne ein kostenfreies Angebot.

......nun zum formellen:

Es gelten die gesetzlichen Gewährleistungsregeln, insbesondere die

allgemeine Verjährungsfrist der Gewährleistungsansprüche von zwei Jahren,

beginnend mit der Ablieferung der Sache.*

*Ein Schaden durch Feuchtigkeit im Inneren des Kompressors ist kein Garantiefall. Hierzu geben wir Ihnen gerne Rat, wie sie dies verhindern können.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 186 | Témat: 4

15.03 2010 19:22


zdary.Díky za radu.O víkendu pod to vlezu a uvidíme.Kompresor* to nafouká cekem rychle a měchy neuchází.Ještě nevím jak je uchycen ke kastli,ale mám tucha,že spíš to co je slyšet když sepne je to,že je o něco lehce opřený a rezonuje.Doufám )
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

16.03 2010 5:48


kdyby mel rezonovat tak by jedine musel byt utrzenej ze zavesu.Jestli to rezonuje tak tam muze byt problem s tim krycim plechem na klikovce ktery je uchyceny 4ks nytu.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

16.03 2010 20:00


vashik:
Kompresor* pro A8cku ma trosku jine katalogove cislo. Nicmene to jeste nemusi znamenat ze je Kompresor* jiny. Ale tezko rici.

A6 4Z7616007
A8 4E7616007


Ahoj já jsem dnes zvedl auto ,,měnil jsem olej tak jsem to číslo koněčně opsal

a mám tam.4EO 616005D?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 186 | Témat: 4

21.03 2010 14:09


tak problém vyřešen.na kompresoru byl namáčklí krycí plech.Díky
sponzor





21.03 2010 14:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 152 | Témat: 4

04.04 2010 17:39


Zdar chlapi, myslel jsem ze po zime prestanou problemy s podvozkem (mam nacaty Kompresor*) ale ted se objevila nova vec. Vypada to na mech z cehoz nemam vubec radost. Kdyz jsem na 3 tak pohoda, drzi 14dni v garazi. Kdyz na 2 tak nekdy nedrzi a na 1 vzdy spadne cely predek pod 1. Pravy predni mech je novy, levy syci ale jen podle pravidel vyse. Ma co sycet u kola krome mechu?
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

06.04 2010 6:24


no to asi ne.Ted jsem si vsiml kdyz jsem zastavil jednim kolem na bouli a druhy bylo jako vyveseny ze regulator sam i po zhasnuti motoru normalne z toho mechu ktery byl na kopecku upustil vzduch aby se srovnalo auto do roviny.To sem teda cumel
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

06.04 2010 14:41


Netfinity:
Zdar chlapi, myslel jsem ze po zime prestanou problemy s podvozkem (mam nacaty Kompresor*) ale ted se objevila nova vec. Vypada to na mech z cehoz nemam vubec radost. Kdyz jsem na 3 tak pohoda, drzi 14dni v garazi. Kdyz na 2 tak nekdy nedrzi a na 1 vzdy spadne cely predek pod 1. Pravy predni mech je novy, levy syci ale jen podle pravidel vyse. Ma co sycet u kola krome mechu?


No ale zase je divný že na 3 drží a přitom by měl bejt více natlakovanej a vysunutej. Jestli by to nemohl být spíš problém s čidlem, který v určité poloze (okolo 1 a 2) špatně detekuje polohu, myslí si že je moc vysunutej, tak ho vypouští a vypouští, aby srovnal auto, přesně jak píše předchozí příspěvek.

Edit: teď když to po tobě a sobě čtu, tak se mi to jeví dost jistě na nějaký čidlo. Vzhledem k tomu že píšeš že spadne celej předek. Už jsem viděl Allroada našišato, když mu praskl jeden měch. Tohle když shodí oba přední, přitom jeden z nich je nový, tak to vypadá opravdu na závadu v řízení, nikoliv v měchu.

Co s tím nevím. Neukazuje něco VAG? Nevím jestli by měl... Problém je že na to řízení podvozku je tam čidel jak nas@#$ejch. Jestli nebude mít někdo nějaký lepší nápad, tak bych to nechal zdiagnostikovat (nikoliv opravit) v Audi a pak se rozhodl co dál.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 2

06.04 2010 18:32


Ahoj lidičky
může mi někdo prosím poradit, jak mám vyměnit zadní měch u Allroada. Koupil jsem nový, jelikož mi zadní pravá strana utiká a nevím, jak to mám vyměnit. Nikdy jsem to nedělal. Nějaký návod nebo manuál snad musí někde existovat.
Předem moc děkuji
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 152 | Témat: 4

07.04 2010 8:17


to oo.viper.oo:
Presne jak pises. Je to divne i me ze to na 3 drzi. Zkousel jsem na mech strikat mydlovou vodu, ale zadne uniky jsem nevidel. To cidlo me napadlo taky, ale kdyz snizuju podvozek kontrolovane, tak to syci daleko mene. Myslim kdyz to reguluje auto. Kdyz to pada z vysky 2 tak se ty syceni postupne zesiluje, jako by tam byla dira. Nevim jeslti ty vypousteci ventily se reguluji proporcionalne aby ho otevrel vice nez pri kontrolovanem vypousteni. Chyba na vagu je:

Adresa 34: Řízení výšky Labely: TEST-34.lbl
Řídící jednotka: 4Z7 907 553 E
Díl: - 2C1A1 D040
Kódování: 25500
Dílna #: WSC 09999

2 závad nalezeno.
01772 - vedeni signalu od cidla tlaku pro regulaci urovne
27-10 - neverohodny signal - Sporadická
01400 - regulace urovne
11-10 - meze regulace nedosazeny - Sporadická

Mam v haji i Kompresor*, tak je otazka z ceho to je. Nevim ted jestli nejdrive resit Kompresor* a pak mech. Mam strach ze kdyz vyresim Kompresor*, tak budel porad tlacit a odpalim ho.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

09.04 2010 22:59


Měl bych trochu jinou prosbu. Kompresor* neběží (při zapojení na tvrdo z baterky se rozjede). Můžu prosit o radu kde najdu pojistku (a jakou má hodnotu) a relátko? Díky za radu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email