Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 22 července 2014
Celkem je zde 198 lidí (60 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: skutys
Uživatelů dnes: 17
Uživatelů včera: 20
Uživatelů celkem: 27 877
Online návštěvníků
Návštěvníků: 138
Uživatelů: 60
Celkem: 198

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 19

02.03 2010 20:46


No zrejmne uz dlouho, ale jak rikam natlaci. Zkusim ten krouzek a uvidim. Mohl by jsi prosim upresnit jak presne se k nemu leze? Koukal jsem do ELSY, ale nemuzu to tam najit. Predem diky.

V ELSE jsem nasel jen tento obrazek v kapitole "Vymena kompresoru".


Náhled, klikni pro zvětšení.


Ztoho neni zcela patrne jak se tam leze.
nahoru

sponzor





02.03 2010 20:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

03.03 2010 10:00


Já už mám taky opraveno.Zjistil jsem po vyndání kompresoru že přinýtovaný kryt kliky kompresoru drží pouze na jednom nýtku.Zbývající tři byly uhnilý.Hlava vypadala že je ještě OK a kroužek nebyl ani smetený.Kompresor* vlastně saje z prostoru pod pístem a díky uvolněnému krytu to dělalo bordel a nebylo to schopný pořádně nasát.Jinak ten princip už jsem taky pochopil takže není problém Kompresor* repásnout pokud do toho pasuje ta sada jak psal petr.Jen mě udivuje cena nového kompresoru (22.000) to bych si radši nechal ten kroužek někde vyrobit.Podle mého je teflonový a šikovný frézař by s tím neměl mít problém.Taky mi je jasný proč k tomu dávaj náhradní šrouby mě se jeden podařilo urvat a to sem ani moc nezabral.No zpravily to nové nerezáky Petře nemáš vyfocenou tu opravnou sadu?Stále mi tvrdili že to na to nepasuje.Jinak zároveň jsem zjišťoval cenu měchu tak mi říkali že zadní levý 8306,- Kč což už není taková paleta jak dřív.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 19

03.03 2010 10:18


Jakym zpusobem jsi postupoval pri vyndavani kompresoru? V ELSE je napsano, ze je nejdrive potreba vypustit celou soustavu. Stale jeste nevim jestli se k nemu leze z pod auta, nebo z prostoru kde je rezerva. Predem diky za jakekoliv info
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

03.03 2010 10:59


repair napsal:
Já už mám taky opraveno.Zjistil jsem po vyndání kompresoru že přinýtovaný kryt kliky kompresoru drží pouze na jednom nýtku.Zbývající tři byly uhnilý.Hlava vypadala že je ještě OK a kroužek nebyl ani smetený.Kompresor* vlastně saje z prostoru pod pístem a díky uvolněnému krytu to dělalo bordel a nebylo to schopný pořádně nasát.Jinak ten princip už jsem taky pochopil takže není problém Kompresor* repásnout pokud do toho pasuje ta sada jak psal petr.Jen mě udivuje cena nového kompresoru (22.000) to bych si radši nechal ten kroužek někde vyrobit.Podle mého je teflonový a šikovný frézař by s tím neměl mít problém.Taky mi je jasný proč k tomu dávaj náhradní šrouby mě se jeden podařilo urvat a to sem ani moc nezabral.No zpravily to nové nerezáky Petře nemáš vyfocenou tu opravnou sadu?Stále mi tvrdili že to na to nepasuje.Jinak zároveň jsem zjišťoval cenu měchu tak mi říkali že zadní levý 8306,- Kč což už není taková paleta jak dřív.

Rozdiel je že hlava z allroada má na obvode výstupok okolo ktorého je tesnenie,touareg má okrúhly obvod takže tesnenie je na nom trochu kratšie ,ale dá sa jemne natiahnuť.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 10

03.03 2010 12:14


také by mě zajímalo, jakým způsobem se Kompresor* vyměnuje, čeká mě to také, a teď možná budu za blba, ale co je to ELSA ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 19

03.03 2010 13:29


bogus54 napsal:
také by mě zajímalo, jakým způsobem se Kompresor* vyměnuje, čeká mě to také, a teď možná budu za blba, ale co je to ELSA ?


ELSA je moc zajimava. Najdes tam dilenskou prirucku, el. schemata a spoustu jinych zajimavych veci. Pouzij google a urcite ji najdes
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 10

03.03 2010 14:08


to: vashik, DÍKY
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 10

03.03 2010 15:42


To: vashik, Zatím jsem ELSU nenašel, není to v anglině? .....psal jsi nahoře, "je třeba vypustit celou soustavu " , prosím, soustavu čeho ? Dík
nahoru

sponzor





03.03 2010 15:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 19

03.03 2010 15:48


bogus54 napsal:
To: vashik, Zatím jsem ELSU nenašel, není to v anglině? .....psal jsi nahoře, "je třeba vypustit celou soustavu " , prosím, soustavu čeho ? Dík


Myslel jsem tim vypustit vzduch z cele soustavy. Alespon co se pise v prirucce. Mam to v anglictine, protoze mi to tak vyhovuje, ale je tam i cestina. Kdyz tak SZ o domluvime se.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

03.03 2010 16:11


Normalne se vyndava odspodu.V prostoru kde je nahradni pneu je pouze sani pro Kompresor*.Jako prvni musis povolit 3ks matek M8 ktere drzi kryt pod kompresorem.Na tom plechu drzi plastovou sponkou hadice od rozdelovaci kostky do kompresoru tak bacha at ji neutrhnes.Kdyz oddelas kryt je Kompresor* pekne videt.Potom musis odpojit 3 ks konektoru elektriky.Jeden je vlevo a 2 drzi na plechu ned valeckem sani vzduchu.Nakonec musis jeste povolit prevlecnou matku s tlakovou hadickou kompresoru.No a na konec povolis 3x matici na ktere visi samotny Kompresor*.Jestli to budes delat nekde na parkovisti tak to ti moc nezavidim.Ja sem si s tim zajel za klukama do dilny a hodil jsem si to na hever.Nedovedu si to dost dobre predstavit delat to na zemi :-)Dalsi moznost dat to nekam kde ti to vytahnou ale auto ti tam po dobu opravy asi zustane stat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 10

03.03 2010 16:30


to : repair, díky za návod, já to nebudu dělat to Aopravař, jen to zatím nedělal , takže s návodem to bude O.K.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 19

03.03 2010 18:13


repair napsal:
Normalne se vyndava odspodu.V prostoru kde je nahradni pneu je pouze sani pro Kompresor*.Jako prvni musis povolit 3ks matek M8 ktere drzi kryt pod kompresorem.Na tom plechu drzi plastovou sponkou hadice od rozdelovaci kostky do kompresoru tak bacha at ji neutrhnes.Kdyz oddelas kryt je Kompresor* pekne videt.Potom musis odpojit 3 ks konektoru elektriky.Jeden je vlevo a 2 drzi na plechu ned valeckem sani vzduchu.Nakonec musis jeste povolit prevlecnou matku s tlakovou hadickou kompresoru.No a na konec povolis 3x matici na ktere visi samotny Kompresor*.Jestli to budes delat nekde na parkovisti tak to ti moc nezavidim.Ja sem si s tim zajel za klukama do dilny a hodil jsem si to na hever.Nedovedu si to dost dobre predstavit delat to na zemi :-)Dalsi moznost dat to nekam kde ti to vytahnou ale auto ti tam po dobu opravy asi zustane stat


Diky za podrobny navod nastesti mam moznost dilny se zvedakem, takze to bude ok. Jinak je potreba nejak aretovat podvozek pred zvednutim? Nekde jsem neco takoveho zahledl, ale uz si to nevybavuji.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 10

03.03 2010 21:07


zmáčkneš současně , na několik sec.tl.zdvihu a snížení a tím to zamkneš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 19

03.03 2010 21:32


bogus54 napsal:
zmáčkneš současně , na několik sec.tl.zdvihu a snížení a tím to zamkneš.


Diky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 10

03.03 2010 21:50


rád jsem radou pomohl,čau
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

04.03 2010 7:09


Vyndat Kompresor* neni nic sloziteho kor kdyz je moznost zvedaku.Nejhur jdou rozdelavat konektory u toho vzdycky zurim jsou dost zalehle.Nez to budes davat dokupy je dobre je prostriknout nejakym sajrajtem na kontakty pac ja sem mel jeden z kontaktu uplne zelenej.Po tom co jsem mel Kompresor* venku si myslim ze se z toho dela moc velkej horor.Zrepasovat castecne jde .Kdyz bude spalenej motor tak se da previnout(pokud neni totalne na srot)Pistni krouzek taky neni problem.Horsi by to bylo s hlavou a treba ojnici.Ale to uz je na delsi uvahy
nahoru

sponzor





04.03 2010 7:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 19

04.03 2010 9:27


Pristi tyden se dotoho pustim, tak pak DAM* vedet jak jsem dopad Doufam ze se mi to podari slozit, alespon do stavu jako predtim.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

04.03 2010 10:24


neni to slozity.Akorat aby si sundal hlavu musis odpojit hadici co jde do susice a na sani.Tam jsou takove platove krouzku ty se musi zatlacit a hadice vytahnout hlavne ne pacit ven.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 19

05.03 2010 22:02


Tak jsem dorazil na chalupu a vypada to, ze se Kompresor* odporoucel do vecnych lovist :-/ Mam nafoukano na level 2 a mechy nastesti drzi. Nahoru to nejde. Kompresor* ani neskytne. Kontrolka blika jako ze jede nahoru, ale po case se rozne kontrolka podvozku na budikach. Po vypnuti/zapnuti zapalovani sice zase zmizi, ale Kompresor* je death. Jdu objednat novy a ten co tam je ted zkusim repasovat do foroty.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

06.03 2010 11:13


To jsem chtel udelat taky ale po vyndani sme ho uvedli do provozu.Asi by u kompresoru nebylo od veci ho jednou za cas vytahnout a zkontrolovat.Jeste se podivej po pojistkach jestli ti nejaka neodesla a urcite Kompresor* vyndej a nejdriv zkontroluj.Da se pustit i na stole neni to takovy problem.Jinak jestli chces objednat novej tak ti doporucim radsi ten z USA DAS* za nej 385$+nejakou dopravu a usetris pomalu 15.000 Kc coz neni k zahozeni.Pokud ti vubec nejde tak by musel byt bud spaleny motor nebo by ho muselo neco odstavit a nebo do nej nejde stava.Ze by odesel natvrdo se mi moc nezda.Ja sem taky plasan a objednavam vetsinou nez se na to podivam a takhle mi zustal na stole jedno odvetrani klikove skrine za 2.000 pac sem myslel ze tam mam jeste stary typ a ejhle byl tam novy bezudrzbovy a zpatky mi to uz nevemou.Takze sem se prestal stresovat a nejdriv zjistim co tomu je a pak teprve objednavam.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 19

06.03 2010 16:31


Diky za podporu. Kouknul jsem na to VAGem a vyskakujou tam chyby

01400 - regulace urovne
11-10 - meze regulace nedosazeny - Sporadická
01772 - vedeni signalu od cidla tlaku pro regulaci urovne
27-10 - neverohodny signal - Sporadická

Behem tydne Kompresor* vytahnu a zkontroluju. Mel bych uz mit doma i opravarenskou sadu, tak uvidime.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 19

06.03 2010 17:17


V odkazu muzete najit popis vcetne obrazku jak Kompresor* vytahnout Je to sice anglicky, ale obrazky jsou dost vystizne.


http://www.arnottindustries.com/file.asp?Manual=TRUE&ProductID=471&Size=SMALL
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2686 | Témat: 57

06.03 2010 17:42


tady ta mala mrdka nafoukne podvozek allroada?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 207 | Témat: 14

07.03 2010 15:39


Kucí, fotku sady nemám, ale je tam kroužek, tesnění a dva šrouby. Jinak já do toho šel bez návodu. Prostě jsem si vlezl pod auto, sundal kryt, chvíli na to koukal a pak vzal klíč a prostě to vyndal. Na vyndání kompresoru není nic zvláštního. Postup: zaaretovat podvozek, dát pod auto špalky (pro jistotu). vlézt pod auto, odpojit konektory motoru čidel, odpojit sací hadici. Odpojit černou hadičku vedoucí od kompresoru k děliči tlaku. Sundat 3 matky s pružinama a vyndat Kompresor*. Až sem triviální.
nahoru

sponzor





07.03 2010 15:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 207 | Témat: 14

07.03 2010 15:41


Jo, jinak vypouštění soustavy považuju za zbytečné pokud je dělič tlaku OK. Pokud není soustava netěsná, Auto zůstane stát na nastavené úrovni.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 19

07.03 2010 17:24


Tak si predstavte. Smazal jsem VAGem chyby a Kompresor* jede jako predtim (rachoti, ale natlaci). Zajimave.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 207 | Témat: 14

07.03 2010 17:33


tak co nejdřív repasuj, nebo tě to bude stát ranec. Kompresor* jde vyndat i když auto stojí na zemi, ale je dobrý si to vytáhnout až nahoru a podepřít. Hever je hever, ale když nejni...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

08.03 2010 6:09


JJ souhlas s Petrem. Jinak jestli rachoti a netlaci tak to muzes mit klidne takovou banalitu jako ja uhnile nyty na krytu kliky.Potom to nema ten spravny tlak a utika vzduch ven pod tim krytem.Ja ho po oprave sice obcas slysim ale uz to nejsou ty hruzostrasny zvuky kdy me to pomalu prervalo i motor.Ted me ceka kontrola rozdelovace vzduchu.Krasne auto drzi ale sem tam se stane ze si to dofoukne a klesne tlak.Dneska pri -9,5° jsem chtel s autem z polohy 2 na polohu 1 a neslezlo to.Takze mam podezreni ze je dalsi problem v rozdelovaci.Nic jinyho tam uz neni pak jedine mechy ale ty sou OK a jeste mozna cidla ale na ty se taky dostane asi s tim rozdelovacem
Jinak petrovi za odvahu zkusit opravnou sadu.Vsichni z autorizovanych dodavatelu dilu koncernu tvrdi ze to na sebe nepasuje a ze se to neda opravit jedine novy Kompresor* za 25.000
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 207 | Témat: 14

08.03 2010 8:11


a divíš se jim, když je rozdíl v ceně 21 tis? Jinak taky bojuju s unikama a podezřívám dělič. Někdy uteče, někdy ne. Když je nad +5 stupňů tak drží... už aby bylo hezky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

08.03 2010 9:57


jj presne tak jak to klesne nekde kolem 0° tak se to chova divne.Nekdy to zdrhne nekdy ne.Nekdy to nenafouka a hodi to chybu.Takze si myslim ze nejak blbe otvira ventily.Jen jak na to bude chvilicka tak jdu po nem.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] . 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0i 3.0tdi 3.3tdi 3g 3g low 4.0tdi 4.2 4.2fsi 4.2tdi 4b 4e 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a4 a5 a6 a7 a8 abs acc aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak ake alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat autopotahy autosedačka b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 ba9s baterie bc bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns boost bose bov brembo brzdová kapalina brzdové světlo brzdový snímač brzdový spínač brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer charita chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng common-rail concert coolant coupé cukání cyklovač cívka d1s d2 d2r d2s d3 d3s daylight demontáž denní svícení desinfekce destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál difuzor displej dobíjení dojezdové kolo dpf drl dsg duplex duralube dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elsa emise epc esp et ethanol facelift fail filtr filtr pevných částic firmware fis fsi fólie g238 g28 g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hluk hodiny hučení hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kabinový filtr kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor kkk klapka sání klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompas komprese kompresor konektor koni kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy led letní pneu lišty dveří ln1 ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání millec mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multitronic mute měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana olejový filtr omezovač opravná sada ostřikovač ostřikovače osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky ošetření kůže palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovací čidlo parkovačky pc pd pdc phatnoise plnění plovák plynové vzpěry plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poi pojistky pojištění popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče pás pásy páčky blinkrů předehřev předvstřik přehřívání přepínač světel přestavba převodovka přihrádka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro r12 r134a radar radio ramena rds redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků renovace laku repase repro rez rezerva rns rns-e rozdělovač rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio rámeček s-line s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu sluneční senzor snímač teploty spojka sponzoring sportovní filtr sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení syčí sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat tensioner teploměr teplota motoru teplota oleje teplotní snímač teplý start termostat tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumice tlumiče tmc toci a nenaskoci topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vakuová pumpa vačka vačky ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh voltmetr vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha váha vzduchu víko ventilů výdechy výfuk výkon výměna výparník vývěva větrák w12 wahler wastegate webasto woofer xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zavěšení motoru zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek čištění turba řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Doporučujeme: Antiradary Hankook Spolujízda Autobazar Xenony bixenony Dovoz aut
Plachty Motorové oleje odtahová služba Praha Ojetá auta, Ojeté vozy Chiptuning Chip tuning DIESELPOWER Levné pneu
Dominikánská republika Vše o Bitcoinech
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2011 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email