Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 403 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 399
Uživatelů: 4
Celkem: 403

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2014
Příspěvků: 284 | Témat: 15

sponzor





21.05 2015 14:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 7

21.05 2015 15:16


Audiquattro1 (16.05 2015 23:49) orig :


Ahoj můžeš dát odkaz kde je sada za 850e i s kompresorem?Cena dobrá ale nemůžu to nikde najít?Už je to dýl tak možná akce neplatí.Díky za odpověd


čau byla akce přímo na stránkách arnott ale jak jsem koupil tak za dva dny zkončila a teť už jsou zase za skoro 1200. zkus to sledovat tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Mates
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

21.05 2015 16:07






tak tohle je teda mazec job
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 7

21.05 2015 16:30


jsem nevěděl že se na a4 dával luft. člověk se furt má co učit
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

21.05 2015 19:28


Na A4? Blbost
AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

21.05 2015 20:39


patper (21.05 2015 16:07) orig :




tak tohle je teda mazec job


No hlavne ta cena je super )) Na to kolik je s tim driny )))

AJAX
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

21.05 2015 20:48


Tak sem tam napsal tak uvidím co mi poradí jinak diky
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

21.05 2015 20:48


nekdy si necham asi na srazu vysvetlit poentu snizeni podvozku pod nejnizsi mez .. u allroada a pak lamentovani ze to sedi na dorazech.

tvl chlapi, jako vazne?
sponzor





21.05 2015 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

21.05 2015 20:51


Každej je ujetej na neco jiného no
AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

21.05 2015 22:05


Jsem rozhodne za. Neni nad pocit, kdyz na retarderu urves predni naraznik Uz jsem takovych volu par potkal.

AJAX
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 66 | Témat: 9

07.06 2015 16:51


Zdravím, chtěl bych se poradit, co s podvozkem na mým Allroadovi (2002 BiTurbo*). V posledních měsících se začíná podvozek chovat divně. Nejdříve začalo auto padat na pravou stranu a od předního kola bylo slyšet hlasité syčení. Potom to zničeho nic přestalo a najednou začlo padat na zadním pravém měchu, kdy po cca 20 minutách po zaparkování auto sedělo na dorazu. A teď pro změnu mi padá přední pravý měch, ale už padne jen tento měch, vzadu zůstane vše stejně, na levé straně vepředu jen o kousek klesne. Kompresor* to dofouká během cca 20 vteřin, ale nerad bych odrovnal i Kompresor*. Na autě jsou zadní měchy původní, přední měněny v roce 2009 za originál audi. Pravděpodobně je to problém měchů, ale nejsem si úplně jistý.

Předběžně už mám vybrané měchy Arnott 2. generace. Máte s nimi zkušenosti? Díky.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

07.06 2015 22:48


huhu (21.05 2015 20:48) orig :
Tak sem tam napsal tak uvidím co mi poradí jinak diky

Povedal by som , ze pyta hnusne vela
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

08.06 2015 9:48


Tak mi pánové taky neporadili, ptal jsem se jestli by dokázali alespoň prekodovat ty rychlostni limity ale taky nevedo jak někdo nějakej další nápad ? Prosim
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

08.06 2015 17:37


Jeste se kluci zeptám ohledně vibrací jo ? jak zjistím špatné vnitřní klouby u převodovky ? mám pocit že by to mohlo způsobovat vibrace ( jen trochu spcifikuji : cejtím je od 75-120km/h, klepe s mi volant ) mám nový čepy řízení, geometrii, kola, gumy.. auto má najeto 125000 km je pravda že už s těmi vibracemi jezdím asi rok a během té doby se hodně liší, na zimních kolech to spis skákalo nahoru a dolu teď na těch nových letních je to spis ze strany na stranu, brždění na to nemá moc vliv, prudká akcelerace taky moc ne nejvíc to dělá asi když s snaším udržet rychlost nebo když dám nohu z plynu, někdo nějaký nápad? Přečetl jsem toho tu o vibracích dost ale lidi většinou v tématech nepíšou jak to nakonec vyřešili (jen občas) proto píšu přímo do allroad téma jestli to někdo neřešíl přímo na allíku. Neljépe by asi bylo kdyby se tu našel nějaký dobrý automechanik kdo to má v malíku ja ych se za ním stavil a rovnou mu to přededl(Nejlépe Praha) díky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2014
Příspěvků: 37 | Témat: 3

16.06 2015 18:53


Zdravím chlapi , mám všechny měchy nové i Kompresor*, všechno funguje jak má diagnostika bez chyby akorat leve předni koloje o 2,5 cm vyš než všecny tří a to na každe urovni!!! Nevi nekdo co stim ?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

16.06 2015 19:05


Provést základní nastavení podvozku. Někde v tomto vlákně je postup.
sponzor





16.06 2015 19:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2014
Příspěvků: 37 | Témat: 3

16.06 2015 19:15


Diky zkusim to.
AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

11.07 2015 13:33


Padá mi občas zadek auta, že si to sedne. Někdy drží v pohodě a někdy padne třeba za 1-2 dny stání. Dá se nějak rozumně poznat, jestli levá nebo pravá strana? Předek drží... Díky za radu
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

11.07 2015 21:29


Predpokladam, ze Ti to pada iba v urcitej vyske. Taka mala diera sa poznava tazko. Najskorej na tych zadnych vankusoch zhniju kovove obruce, no videl som uz aj pichnute aj strelene. Ak bude treba, mam skladom pouzite za dobru cenu. Vymena je max za pol HOD*
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 66 | Témat: 9

07.09 2015 11:29


Asi se to tady už řešilo, ale nemůžu to teď najít.

K mému problému, Audi A6 Allroad 2003

Podvozek začal padat na předek. Nedávno dělaná adaptace podvozku, čidla OK. Přední měchy staré cca 2 měsíce (nové). Pokud někde zastavím, auto během cca půl hodiny padne na předek (ne úplně, ale níže než je první poloha). Někdy vydrží nafouklý třeba do druhého dne, někdy padne během chvíle a je jedno na jakém stupni zrovna je. Po nastartování Kompresor* normálně dofoukne. Během jízdy vše v pohodě. Snižování nebo zvyšování podvozku funguje v pohodě.

Napadají mě jen 2 příčiny.
Buď je někde nějaká nětěsnost/díra v hadičce nebo špatná kostka. V případě, že by byl špatný Kompresor*, tak bych předpokládal, že se ani nedofoukne nahoru.

Někdo nějakou radu, co by to mohlo způsobovat nebo kam se podívat? Na diagnostice je pouze někdy teplotní čidlo kompresoru, ale funguje vše bez problému. Čidla taky ukazují co mají. Jen možná když jede Kompresor*, tak natlakuje zásobník na 12 barů a po vypnutí kompresoru to klesne dolů (někdy na 6, někdy na 3). Může to být i tímhle?

Díky za jakoukoliv radu
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

07.09 2015 11:48


Může to být kostka, ale osobně bych to tipoval na špatně namontovaný nový měchy, přes který to uchází.
Pokud jsi to dal někomu, kdo Allroada viděl poprvé v životě, tak to budou určitě ty měchy a rovnou mu to můžeš omlátit o hlavu.
Doporučuju řešit co nejdříve, jak to pořád uchází, tak tím dostává zahulit Kompresor*, kterej docela rychle odejde.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 66 | Témat: 9

07.09 2015 12:09


Teoreticky to mozny je, ale je mi divny, ze by to zacalo z niceho nic a oba. Mechy od vymeny fungovaly perfektne. Kdyz je spatnej mech, tak auto pada na stranu, ale tady padne opravdu jen predek, zadek drzi a nepada. Spis me prijde neco spatne mezi kompresorem a kostkou.

Ale vsechno cerpam z dosavadnich zkusenosti s mym allroadem a muze to byt jinak.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

07.09 2015 12:46


Mně taky allroad po výměně obou zadních měchů padal na zadek. A co se nestalo, kuci mají nasráno v rukách a dojebali to, takže oba měchy ucházely díky chybné montáži a poškození. Naštěstí to šlo opravit, ale jednu chvíli to vypadalo, že se jeden měch bude muset měnit znovu.
Osobně bych doporučil zajít za někým, kdo měchy nevidí poprvé v životě, aby se to pokusil vyřešit.
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

07.09 2015 21:48


Smudlinek:
kostkou ani kompresorem tohle nebude ,snímač výšky KO , nebo ty nové měchy (pokud jsou opravdu nové)ale první bych prošel ty hodnoty snímačů ve všech polohách (nejlepší osciloskop)
sponzor





07.09 2015 21:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 66 | Témat: 9

12.09 2015 13:07


Netuším, čím to může být. Podle diagnostiky jsou všechna čidla OK. Na všech výškách ukazují čidla to, co mají.

Dá se to nějak zkontrolovat svépomocně nebo pomocí diagnostiky?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 66 | Témat: 9

17.09 2015 20:20


Mr. Death (07.09 2015 12:46) orig :
Mně taky allroad po výměně obou zadních měchů padal na zadek. A co se nestalo, kuci mají nasráno v rukách a dojebali to, takže oba měchy ucházely díky chybné montáži a poškození. Naštěstí to šlo opravit, ale jednu chvíli to vypadalo, že se jeden měch bude muset měnit znovu.
Osobně bych doporučil zajít za někým, kdo měchy nevidí poprvé v životě, aby se to pokusil vyřešit.

Jaká tam byla konkrétní chyba při montáži měchů?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

18.09 2015 0:45


Nespravne osadeny mech nesadne hrotom do diery pri davani auta dolu na kolesa, hrot ide mimo dieru a plast na vankusi praskne
Naposledy upravil lubomt dne 18.09 2015 13:10, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

18.09 2015 10:39


V tomto případě se jednalo o zničený gumový těsnění na vrchu měchu. Prý nejde jako samostatný díl vůbec sehnat, ale šlo použít z jinýho starýho měchu a předpokládám, že by šlo sehnat i nějaký jiný těsnění, který by tam pasovalo.
A na druhým měchu byl stržený závit v místě, kde se připojuje vzduch do měchu. Docela to fungovalo, dokud tam byl starý Kompresor* a neměl takový tlak. Ale oba měchy padaly tak o jeden stupeň za den a Kompresor* jel samozřejmě skoro nonstop.
Ten prasknutý plast je asi úplně nejklasičtější závada, to se jim naštěstí nepovedlo, ale předpokládám, že jde ještě zkurvit hromada dalších věcí.
Fakt nedoporučuju nechat tohle dělat amatéry, měchy jsou docela drahý na to, aby je nějak amatér zkurvil...
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

18.09 2015 19:35


to co píše Lubo je zadní měch u C6 ,ten má hrot nahoře a dole šroub, u C5 se toto nestane tam jsou šrouby nahoře a dole,a je to zajištěné
ventilky na nových měchách se vůbec nemají povolovat jsou to rychlospojky do kterých se očištěná a starého ventilu zbavená hadička jenom nastrčí do nového ventilu na měchu
mnoho servisů už zkur..lo měchy protože tohle neví....
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

20.09 2015 15:51


Suhlas
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email