Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 6
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 71 | Témat: 11

02.02 2015 11:37


Zdar chlapi, někdy před 3-4 roky jsem zde kupoval kroužek kompresoru Allroad r.v.2001 ze slovenska, je zde někdo, kdo je schopen jej sehnat?

a ještě dotaz :nevíte jestli je tento Kompresor* stejný, jako pro Tuarega 2006 ?
sponzor





02.02 2015 11:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.9. 2011
Příspěvků: 64 | Témat: 12

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

02.02 2015 22:32


pavelik_cz: zdravím ze Lhenic


bogus54: Kompresor* do TG není stejný,má jinak řešený snímač teploty G290 a výstup vzduchu není 4mm ale 6mm a má kratší kabel a jinak upevnění , ale všechno jde když se chce ,pokud budeš chtít vyřešíme
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.9. 2011
Příspěvků: 64 | Témat: 12

04.02 2015 7:09


ATD: Též zdravím do Lhenic
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

08.02 2015 10:27


Zdravím mohl by mi někdo potvrdit moje domění ? dočet jsem se že do alíka první generace se dávala jak jednotka podvozku 4Z7 907 553 A a varianta 4Z7 907 553 B rozdíl je prej v tom že ta varianta s A nemá automatickou fuknci snizovani na nejnizsi stupen pri prekroceni 130km/h a pri parkovani nezveda na L1, je to pravda a jsou ty jednotky jinak stejne jako že by stačilo jen sehnat tu druhou vyriantu a jen ji zapojit nevo ma i jinou kabelaz a jinej ovladací panel ?
Jde mi oto ze mi vadí že při 130km/h mi to auto automaticky sjede na uplne na 1........
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

08.02 2015 12:49


zduř,asi to bude mít opodstatněni to snížení na jedničku,nemyslíš?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

08.02 2015 16:18


Já vím že to má opodstatnění ale já ho mám celkově snížené(na ceskych dalnicih pri mim snizene to hodne skace), šlo by to tedy nějak uděla taby to samo nesjíždělo a dalo se to regulouvat pouze tím panelem ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

09.02 2015 6:45


huhu (Ne, 08.02, 2015 10:27) orig :
Zdravím mohl by mi někdo potvrdit moje domění ? dočet jsem se že do alíka první generace se dávala jak jednotka podvozku 4Z7 907 553 A a varianta 4Z7 907 553 B rozdíl je prej v tom že ta varianta s A nemá automatickou fuknci snizovani na nejnizsi stupen pri prekroceni 130km/h a pri parkovani nezveda na L1, je to pravda a jsou ty jednotky jinak stejne jako že by stačilo jen sehnat tu druhou vyriantu a jen ji zapojit nevo ma i jinou kabelaz a jinej ovladací panel ?
Jde mi oto ze mi vadí že při 130km/h mi to auto automaticky sjede na uplne na 1........


mel sem v aute jednotku -A a na dalnici snizuje podvozek na 1 polohy (<120km/h). Pri parkovani zveda do 3ti polohy, ale nezveda za jizdy (jenom z 1 na 2). Jinak tu jednotku mam navic

Kadel
sponzor





09.02 2015 6:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

09.02 2015 6:59


Aha takže opravdu není žádná moznost jak eliminovat to snížení na stupeň jedna ? jinak diky me to to chova úplně stejne akorad jeste když jedu pod 60 tak se si to stoupne na 3 pokud teda předtím nezvolim stupeň 2 manuálně.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 5

19.02 2015 8:54


Ahoj, předem se omlouvám, jestli se to tady už někde řešilo, ale nenašel jsem to. Brzo budu muset měnit měchy (arnott sadou i s kompresorem), ale mechanik mi tvrdí, že to nemá cenu bez výměny tlumičů - pokud jeden vyteče dostane se to všude (měchy, jednotka...) a zničí je to. Máte s tím někdo zkušenost?
Ještě by mě zajímalo, jaký máte názor/zkušenost s kvalitou druhovýrobových tlumičů (tlumičů, ne měchů ).
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

19.02 2015 9:12


Ze sa ten olej dostane vsade je nemyslim. Vzduch je samostatny okruh oddeleny od naplne tlmica. Pokial je ale poteceny, urcite vymen.
Naposledy upravil lubomt dne 06.03 2015 20:28, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

19.02 2015 9:21


Ahoj Lubo, nemáš pravdu , u ALL C5 pokud teče tlumič a obzvlášt zadní kde jsou vzduch. přípojky na měchu dole olej se dostane do celého systému a zničí to ventilovou jednotku a ucpe abrazivo v kompresoru,tady to není oddělené to je až u C6
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

19.02 2015 19:27


No, ku mne chodia iba 4F0 , tak som to bral podla toho
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 5

21.02 2015 0:35


Takže věřit mechanikovi díky ... a co ty druhovýrobový tlumiče ? Nějaká zkušenost je ?

Jinak tlumiče potečené nemám, ale jestli budu kupovat měchy+Kompresor*+jednotku tak si to nechci nechat hned zrušit tlumičema ...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2015
Příspěvků: 13 | Témat: 1

21.02 2015 17:19


Zdravim Vás kolegové podvozek na Allroadu mam ok ale mam problém s naklápění světel pár dní se kontrolka nerozsvítí pak na chvíli jo a pak zase ne.Chci se zeptat nikde jsem nenašel žádnou fotku nějakých tich čidel nebo čeho nemáte někdo nějakou?Abych věděl kam se podívat.Děkuji moc za pomoc.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

21.02 2015 17:44


Vašííík ... Jsou to 4 čidla u každého kola na nápravě jedno. Mrkni za kolo a poznáš.
sponzor





21.02 2015 17:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2015
Příspěvků: 13 | Témat: 1

21.02 2015 19:29


RudyOndra.....Díky moc zítra se na to podívám..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.02 2015 16:36


Na naklapanie svetiel sluzi iba lave predne a lave zadne. Su na spodnom ramene s takym noznicovym mechanizmom. Na diagn.by malo vypisat, ktore je zle
Naposledy upravil lubomt dne 06.03 2015 20:29, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 2

05.03 2015 16:50


Ahoj, potřebuju poradit. Allroada mam na 1st výšky a nechce se zvednout. Když zmáčknu knoflík na zvedání, jen jednou blikne a zhasne a nic se neděje. A dvakrát se mi už stalo, že jsem se rozjel a začal mi blikat symbol podvozku na budíkách a i ledka podvozku na středovém panelu a nic se nedělo. S autem se dá bez problému jezdit, ale vadí mi že před 3mi dny to fungovalo a najednou je to spadlé na 1. polohu a na nic to nereaguje... Díky za rady
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

05.03 2015 19:31


DIAGNOSTIKA, muže být vadný čidlo,vedení čidla,oxidace v konektoru,vypadlý kloubek z čidla.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

05.03 2015 19:37


Já bych se chtěl zeptat zda někdo nemá pin out jednotky 4Z7 907 553 E na řízení výšky podvozku.

Začalo se mi stávat že zhasnou diody na ovládacím panelu (to v které poloze auto je a nereagují manuálně ani šipky) auto se udržuje tak jako předtím na 3 poloze a v cca 100 km/h klesne na 2 a po zpomalení se vrátí takže vše kromě man nastavení fachčí pokud diody svítí dá se s jednotkou výšky spojit (adresa 34) a vše je bez problémů (uložené závady z doby že to bylo zhaslé jsou :
v ABS* 1 nalezena chyba:
01310 - řídicí jednotka pro vyrovnáváni úrovně (J197)
49-10 - žádna komunikace - Sporadická
no a pokud pak zase rozběhám (ona sama žije si totiž svým životem) tak chyba uložená v řj výšky je :
1 nalezena chyba:
00532 - napajeci napeti B+
31-10 - Preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická


Tak a ted bych to chtěl mechanicky změřit proto sháním pin out řj

Nebo nemá někdo podobnou zkušenost??
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

06.03 2015 19:58


Takže kdyby někdo potřeboval pin out řj či jiné bližší info tak je zde
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 0

25.03 2015 10:15


Čím může být že mi Kompresor* vypne pod minimální urovní, teplotu to ukazuje kolem 50 stupňů. Navíc se auto nehne ani o kousek.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

25.03 2015 10:38


Co píše diagnostika?
sponzor





25.03 2015 10:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 0

25.03 2015 10:50


horní mez nedosažena
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

25.03 2015 11:22


Já bych to tipoval na nějakou vypadlou nebo děravou hadici, případně může být vadná kostka s ventily.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 0

25.03 2015 12:33


A proč ten Kompresor* vypne když není přehřátý?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

25.03 2015 12:40


Třeba tlačí na prázdno a to nejspíš pozná, tak se vypne, aby se zbytečně nepřehříval. Ale fakt nevím, je to můj odhad problému. Pokud tam není jiná chyba jako nějaký čidlo vyšky a nepřehřívá se, tak musí vypnout z jinýho důvodu. Ještě by mohl být nahnilej nějakej drát a jak se ten Kompresor* klepe, tak vypne?
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

25.03 2015 12:58


horní mez nedosažena = nízký tlak v systému
bud totál Kompresor* bez tlaku nebo snímač tlaku v kostce
jediné řešení - vyndej Kompresor* ven a otestuj mimo auto
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 0

25.03 2015 13:09


Jak změřím tlak toho kompresoru? Ten snímač v kostce se dá vyměnít?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email