Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 363 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 359
Uživatelů: 4
Celkem: 363

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

13.10 2014 19:44


Treba pozriet poriadne na diagnostiku a hlavne aku vysku hlasi cidlo. Ak auto postavis na rovnu plochu (liaty beton v dielni) tak vsetky by mali ukazovat presne plus minus daky minimalny rozdiel.
Pre info na allikovy su cidla na kazdom kolese. A samozrejme tie cidla su ine ako na beznej A6, vysielaju dva signaly, jeden pre RJ podvozku a druhy pre RJ naklonu xenonov. Nie vzdy sa pokazi cidlo, hlavne konektory na nich zvyknu saskovat, zatecu koroduju kontakty a pod.
Treba skontrolovat vsetko.
sponzor





13.10 2014 19:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

15.10 2014 15:34


vyřešeno-vyskočil čep z čidla
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.11. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 1

19.10 2014 19:28


gratulujem s2 coupe ..sa máš

ja v rieseni pokracujem.. NIKTO sa nedokaze poriadne pripojit s diagnostikou k mojmu autu.. docital som sa ze u tohto kodu motora (BAS*) to je normalne.. cize bud sa tam nepripoji diagnostika vobec.. alebo sa pripoji len obmedzene.. potom neviem ci to vsetci maju stiahnute z netu alebo nechapem.. uz mam v talone len jedneho mechanika ktory sa tam udajne urcite pripoji.. alebo potom ist do audi.. uvidime..

ale ako nad tym tak premyslam, zistil som, ze to mozno ani cidlo nebude ale Kompresor*.. moje indicie: ked nastartujem zacne blikat kontrolka podvozku na palubovke, ale zaroven zacne blikat zelena kontrolka urovne podvozku na pozicii 1. rovnako svieti aj kontrolka zdvihania podvozku cize na tlacitku so sipkou hore.. cvakne relatko kompresora a po chvili ked pochopi ze to hore nejde cvakne znovu ako ked ho vypina.. z tohto dedukujem, ze akoby cidla davali pokyn kompresoru ze zdvihaj ale Kompresor* je uz za duhovym mostom..

co vy na to? hm? makoneo, lubomt

uvazujem ze kupim Kompresor* a uvidime.. ak nepomoze kupim vsetky 4 cidla.. zly napad??

dakujem..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

19.10 2014 22:44


Pouzi poriadnu diagnostiku ako VCDS (oficial cesku) alebo zlozitejsiu VAS
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

20.10 2014 3:01


mato-V8:
gratulujem s2 coupe ..sa máš

ja v rieseni pokracujem.. NIKTO sa nedokaze poriadne pripojit s diagnostikou k mojmu autu.. docital som sa ze u tohto kodu motora (BAS*) to je normalne.. cize bud sa tam nepripoji diagnostika vobec.. alebo sa pripoji len obmedzene.. potom neviem ci to vsetci maju stiahnute z netu alebo nechapem.. uz mam v talone len jedneho mechanika ktory sa tam udajne urcite pripoji.. alebo potom ist do audi.. uvidime..

ale ako nad tym tak premyslam, zistil som, ze to mozno ani cidlo nebude ale Kompresor*.. moje indicie: ked nastartujem zacne blikat kontrolka podvozku na palubovke, ale zaroven zacne blikat zelena kontrolka urovne podvozku na pozicii 1. rovnako svieti aj kontrolka zdvihania podvozku cize na tlacitku so sipkou hore.. cvakne relatko kompresora a po chvili ked pochopi ze to hore nejde cvakne znovu ako ked ho vypina.. z tohto dedukujem, ze akoby cidla davali pokyn kompresoru ze zdvihaj ale Kompresor* je uz za duhovym mostom..

co vy na to? hm? makoneo, lubomt

uvazujem ze kupim Kompresor* a uvidime.. ak nepomoze kupim vsetky 4 cidla.. zly napad??

dakujem..

No ono by to chcelo tu diagnostiku. Predpokladam ye ti Kompresor* ide ale nedbiha ti auto. Ta kontrolka ti blika pretoze ho mas pod urovnou a nakoniec ti teplotne cidlo vipne Kompresor*. Ak ho nahodou nenacitas tak by som ho na tvojom mieste vybral a skusil napriamo kolko tlaci a ci vobec tlaci. A ak nie tak ho treba rozobrat, vysusit, popripade vymenit napln odvlhcovaca a ak nebude hlava velmi vydrata tak tam hodit novy piestny kruzok a ide sa veselo dalej.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.8. 2014
Příspěvků: 6 | Témat: 0

04.11 2014 16:18


Prosím o radu - mám tento problém:
Cca 4x týdně mi sám od sebe u zaparkovanýho auta klesne zadek Allrouda na pravé straně. Diagnostika nic nenajde, chybu nic nehlásí, samo se to při startu dofoukne. Koupil jsem tedy nový Valve Block, nevím jak se to menuje česky asi regulační ventil a žádná změna.
Řešil někdo z vás něco podobného ?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 3

04.11 2014 16:28


Pedrojuarez (04.11 2014 16:18) orig :
Prosím o radu - mám tento problém:
Cca 4x týdně mi sám od sebe u zaparkovanýho auta klesne zadek Allrouda na pravé straně. Diagnostika nic nenajde, chybu nic nehlásí, samo se to při startu dofoukne. Koupil jsem tedy nový Valve Block, nevím jak se to menuje česky asi regulační ventil a žádná změna.
Řešil někdo z vás něco podobného ?


Ani nemusím mít allroada a napadá mě děravý měch.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.11 2014 16:49


Deravy mech. Moze sa to niekedy prejavovat len v urcitej výske. Mas C5 alebo C6?
sponzor





04.11 2014 16:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.8. 2014
Příspěvků: 6 | Témat: 0

04.11 2014 17:01


mám Allroada rv 2007 - typ 4F. Zatím se to neufouklo v nastavení Allroad, méně často na Comfort, nejčastěji na Automatic a dynamic. Právě mi přijde divný že by děravej měch ucházel jen někdy a v některé poloze...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.11 2014 20:37


Ved rozmyslaj. Cim je auto nizsie, tym viac je vankus stlaceny. Cim ide vyssie, tym viac je vysunuty gumovy vankus. Na povrchu je len krycia harmonika proti necistotam. Takze v urcitej vyske je diera akoby pripchata a nefuci moc. Jedine vymenit. Vymena je jednoducha, je tam dobry pristup. Takisto sa stava , ze vo vrchnej casti plast praskne, ked vankus zle dosadne do diery. Ak budes potrebovat, mam aj dobre pouzite. Zadne moc neodchadzaju, ani predne, ako na starsich typoch.Viac cez ss
AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

21.11 2014 15:14


Zdravim, nedovedl by mi někdo poradit kde sehnat opravnou sadu na Kompresor*? Pokud mozno tady v cz? Nebo se někomu doma třeba neválí?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

21.11 2014 15:18


ebay
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

21.11 2014 15:19


ale pokial to uz odniesol valec alebo piest tak ti ta sada moc nepomoze.
AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

21.11 2014 15:21


Na ebay nemam ucet a nechce se mi cekat tak dlouho, jeste to myslim nic neodneslo, jen to trva trochu dyl nez to nafouka, tak bych to chtel poresit, at se to nevysere uplne...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

21.11 2014 15:32


zas az tak dlho to netrva. do tyzdna to mas doma. ale tam treba aj napln odvlhcovaciu (to su take gulicky ako mas v topankach) a poriadne ho vysusit a vycistit.
AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

21.11 2014 15:49


Jj o tom vim a to pro me neni problem sehnat, ale jde mi jen o ten pistni krouzek noo... Ten neumim
sponzor





21.11 2014 15:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

21.11 2014 16:06


no ten je tazko. ja som si tiez objednaval z ebay. mozno este mam v garazi nejaky lebo som mal viac tak mozem pozriet.
AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

21.11 2014 16:19


Ok, podivej se mi prosim Te, urcite bych ho od Tebe vzal, kdybys mel...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

21.11 2014 16:29


pozriem a DAM* vediet.
AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

21.11 2014 17:33


Ok, diky moc

Nicmene kdyby nahodou o necem nekdo vedel i z ostatnich, budu vdecnej za kazdy info
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.8. 2014
Příspěvků: 6 | Témat: 0

02.12 2014 23:53


ahoj, jen info -závada občasného ucházení vyřešena- mám nový měch a je to OK

Pedrojuarez (04.11 2014 17:01) orig :
mám Allroada rv 2007 - typ 4F. Zatím se to neufouklo v nastavení Allroad, méně často na Comfort, nejčastěji na Automatic a dynamic. Právě mi přijde divný že by děravej měch ucházel jen někdy a v některé poloze...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2011
Příspěvků: 203 | Témat: 36

06.12 2014 11:38


Ahoj mam par nejakej dotaz ohledne vzduchoveho podvozku. Mam ho na 4f NE allroad a pri zvedani na herev se musi zaaretovat pres MMI*. Tomu rozumim a delam to.
Je jedno v jake poloze zvolim rezim zvedak?

Kdyz jedu velkym terenem a stane se mi, ze jedno ze 4 kol je ve vzduchu vadi to? Neponici se mech?
AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

06.12 2014 13:44


Ahoj, melo by byt jedno, v které poloze to zaaretuješ, ale je lepší dle mě, když je to v tom nejvyšším módu, aspoň to nemusíš tak vysoko zvedat (aspoň já to na A8 tak dělam)
A kolo ve vzduchu by asi taky vadit nemělo...
Jo a když se auto zvedá heverem třeba v servisu, cely auto myslim, tak se aretovat nic(aspoň u A8) nemusí
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

06.12 2014 14:59


cele co ten jacking mode robi, je ze vypne autokorekciu svetlej vysky, MR 2007 a viac uz to robi automaticky, je nastaveny tak, ze vypne sa motor, a ak sa auto zacne zdvihat na vsetkych 4 rohoch naraz, tak nekoriguje vysku. starsie treba zapnut manualne, jedno v ktorej polohe.
sponzor





06.12 2014 14:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2010
Příspěvků: 73 | Témat: 2

06.12 2014 15:31


tomik... (21.11 2014 15:49) orig :
Jj o tom vim a to pro me neni problem sehnat, ale jde mi jen o ten pistni krouzek noo... Ten neumim


Ahoj jak jsi to vyřešil? Budu řešit stejnou situaci
AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

06.12 2014 18:46


Ahoj, nakonec jsem objednal z ebay a tlaci to vzduch jak prdly, celkem to vyslo na nejakejch cca 700, - a parada, auto se zveda okamzite a dost rychle... I kdyby to vydrzelo rok nebo 2 tak je to za ty prachy pekny
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2011
Příspěvků: 203 | Témat: 36

06.12 2014 22:02


SnakeSK (06.12 2014 14:59) orig :
cele co ten jacking mode robi, je ze vypne autokorekciu svetlej vysky, MR 2007 a viac uz to robi automaticky, je nastaveny tak, ze vypne sa motor, a ak sa auto zacne zdvihat na vsetkych 4 rohoch naraz, tak nekoriguje vysku. starsie treba zapnut manualne, jedno v ktorej polohe.


Dobre ale kdyz chci sundat jen jedno kolo domacim heverem tak bych asi zaaretovat mel? Jinak diky
AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

07.12 2014 10:23


Jj hlavne oprave kvuli tomu to je, ale kdyz se na to zapomene, nemelo by to fyzicky nicemu ublizit, pouze se to bude porad rovnat a to Ti bude ztezovat to zvedani u jednoho kola myslim
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

19.12 2014 21:23


Na C5 se aretovat musi - je to popsany i v manualu. Aretovat vzdy kdyz jde na zvedak, kdyz si sam menis kolo, prizvedavas a ja neim co jeste.
Kdyz prijizdim do servisu at uz na vymenu oleje nebo na pokec tak aretuji....a mam klid....a zatim mi to vychazi
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

19.12 2014 21:28


ale do servisu moc nejezdim, jen na tu vymenu oleje
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email