Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 393 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 393
Uživatelů: 0
Celkem: 393

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

07.06 2014 10:15


fialamala:
"Diagnostika mi píše vedení signálu od čidla pro regulaci ůrovně.Ještě jedna věc,zdá se mi že Kompresor** za jízdy dost často spíná.Dnes jsem sledoval hodnoty při zdvihu s první na třetí stupen a tlak v rezervoáru se pohybuje od 3,9 do 8 barů a teplota překročila 125stupnů"

Tak pokud ti i diagnostika píše problém, tedy někde mimo Kompresor*, nejprve bych hledal a vyřešil tenhle problém a vyřešil ho, až pak se zaměřil na další a další, dokud to nebude fachat bez chyby jak má.

Že Kompresor* často, resp. častěji spíná než by možná měl, nemusí to být primárně jeho chyba, ale můžeš mít někde úniky - měchy, vedení, kostka... Tedy, opět jako v předchozím, nemusí to být primárně chybou kompresoru

Že máš Kompresor* přehřátý značí pouze to, že maká jak o život, právě proto, že asi máš problém někde na trase nebo v měchách - na druhou stranu, pokud dojde k přehřátí, máš tam ochranu a automaticky při přehřátí ti to Kompresor* vypne, aby se nezničil.

Obecně, aniž by jsi vyřešil možné úniky v systému (vedení, kostka), vyřešil problém s dignostikou či nezjistil možné úniky na měchách, dát nový Kompresor* či jej repasovat je o ničem. Protože neodstranit a neopravit zjištěné problémy před repasí či montáží kompresoru může být důsledkem to, že i nový Kompresor* následně velmi rychle odpálíš, pošleš ho do věčných lovišť. Netuším jak u jiných, ale Kompresor*, pokud vše ostatní je ve stavu jak má být, by ti měl vydržet minimálně +/- 200-250000km. U repase opravárenskou sadou je to hodně ošemetný, tady záleží z 90% na stavu. Většinou je repas účinná, pokud se udělá včas, ještě v době, kdy se teprve začínají projevovat problémy - tedy hned na začátku. Repas tě nezachrání už v situaci, kdy je Kompresor* těsně před nebo dokonce úplně po smrti, max. získáš čas pár dnů, týdnů, ale nakonec nezbyde než sehnat nový.

Ale určitě bych nedal nový Kompresor* do auta, pokud bych neměl jistotu, že je vedení, kostka, měchy a diagnostika vč.nastavení řj (adaptace) v pořádku. Jinak i nový Kompresor* odpálíš.

Pokud nemáš jiné možnosti, neboj se vzít auto do nejbližšího audi servisu, nech si udělat diagnostiku co nezvládneš sám + vezmi auto na zvedák, oddekluj vedení a jarovkou projdi hadice, pak ve všech nastavených výškách měchy jarovkou (těžko se ti někdo poctivě bude honit po autě s jarovkou v ruce).

Moje osobní zkušenost je, že ne vždy je problém v kompresoru, resp. ten problém vznikne většinou až jako následek jiného problému.
sponzor





07.06 2014 10:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2012
Příspěvků: 14 | Témat: 2

07.06 2014 12:01


Dík za info.Budu to řešit zatím s těmi uniky.Já jenom jestli opravdu někdo neví kde je to čidlo?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 211 | Témat: 3

09.06 2014 9:16


Čidla jsou přímo u kol... to poznáš - je tam takový přepákování... blbě se to popisuje, možná sem hodim fotku když jí najdu.

Jinak 100% souhlas s Ivanem.

Dle tvých symptomů máš pozvolný únik vzduchu jen v jedné výšce... někdy jde bez problému dofouknout - to když Kompresor* stihne naplnit zásobník... pak to jde z něj a Kompresor* nespouští. Při úniku ale postupně dofukuje ze zásobníku, a když je zásobník prázdnej, tak Kompresor* vrčí "ostošest "

Odpovídá tomu i to, na co se ptáš - ty jsi totiž určitě při náznaku problému udělal pouze ten repas kompresoru... na chvíli to pomohlo, bo měl dost síly to dofoukat... jenže tím jsi ten Kompresor* zas odrbal...

Jo a nakonec - to vedení signálu od čidla.. je to sporadická chyba že jo? Pokud ano, tak se tím teď vůbec nezabývej Pokud se bude opakovat častěji až po vyřešení toho úniku a znovu repasu kompresoru, tak to řeš...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2012
Příspěvků: 14 | Témat: 2

09.06 2014 20:22


Tak Kompresor* šel ven,vizualní kontrola kostky a vedení.Nové těsnení na připojení té hnědé hadičky kompresoru a kostky a dotažení všech hadiček na kostce.Po nastartování se podvozek zvedal bez problému a odost rychleji.Dokonce i Kompresor* přestal spínat na tu samou vzdálenost.Sepnul až jsem zvedl a spustil 2x z druhé na 3 pozici.Tak uvidím jestli je to ok.Zatím děkuji všem za rady.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

12.06 2014 17:40


A mne dneska dorazily ty dva nove predni mechy
Jeste cekam na opravnou sadu na Kompresor* a pak musim namontovat.
EDIT: tak uz dorazila i opravna sada na Kompresor*

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

15.06 2014 16:19


A tady jsou nove predni mechy


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 211 | Témat: 3

16.06 2014 9:29


Knightey-:
A tady jsou nove predni mechy


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Co to je za měchy ??? Arnott Gen I ??
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

16.06 2014 9:54


Mne to pride skorej ako renovovane. Podla povrchu tej ciernej casti. Vankuš novy, paska takisto, hlinik moze byt aj opieskovany nanovo streknuty. Ale mozno sa mylim
sponzor





16.06 2014 9:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

16.06 2014 10:23


někde tady psal že to objednával až z Canady ,nestačím se divit ale počkáme na vyjádření majitele
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

17.06 2014 16:49


zdravim. neni tu nekdo v okolí Uherské Hradiště,Zlín kdo by se mi mrkl na allroada? sviti mi zavaza podvozku auto padlo upne dolu a nejde s tim nic delat. VAG psal jednotku xenonu kterou sem vymenil a ted to pise nejake skraty na plus a uz na to nemam nervy. diky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

17.06 2014 17:17


a jeste mi nejde do hlavy ze se nekdy stane kdyz treba 5krat zapnu a vypnu svetla tak podvozek naskoci a jede jak ma...
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

17.06 2014 17:37


to je protože obě jednotky jak světla tak řízení výšky využívají stejné snímače v na levé straně vozidla a tam bych taky tipoval tvůj problém ale bez výpisu závad z obou jednotek je to jenom odhad
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

17.06 2014 22:47


tak ted uz se mi pro zmenu nejde vubec spojit s jednotkou dosahu xenonu. nevite nahodou jestli ma jednotka nejakou pojistku nebo kde by popripade mohla byt chyba kdyz mi to pise i u nahradni jednotky ? VAG ji nemuze vubec najit
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

18.06 2014 14:25


00774-snimac urovne vozidla(G76):vzadu vlevo
5700-elektr.chyba v proud. obvodu
00776-snimac urovne vozidla(G78):vpredu vlevo
5700-elektr. chyba v obvodu
01775-vedeni signalu regulace dalkovych svetel k ridici jednotce(J431)-chyba v elektr. obvodu
0177-ridici jednotka pro rizeni vzdalenostiosvetleni(J431)
7900- prosim prectete pamet zavad
01774- ridici jednotka pro rizeni vzdalenosti osvetleni(J431) napajeci napeti- zkrat na kostru
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

18.06 2014 15:16


takže je to jak sem si to myslel,oba snímače na levé straně a jednotka světel zřejmě bez proudu ,dál už ti ale sériová diagnostika moc nepomůže a bude potřeba to podle schématu paralelním měřením celé projít,začni tou jednotkou světel J431
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

18.06 2014 15:49


to si me moc nepotesil jelikoz nejsu elektrikar tak to uz je na me moc velky level takze prikoupim par litru benzinu a auto zapalim...
sponzor





18.06 2014 15:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2014
Příspěvků: 85 | Témat: 19

18.06 2014 18:30


Prosim vas kdo by mi v okoli berouna nebo prahy upravil vysku auta? Uz ho mam snizene, ale menil jsem ramena a mam jednu stranu vys :/ a vubec se mi zda ze je to automcelkove vys nez bylo.. Diky
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

18.06 2014 21:08


lubomt a ATD: Tak vcera namontovano na auto.
Maka to super, bez jakykoliv problemu. Ted jeste aby to vydrzelo alespon pulku co origo a bude spokojenost. Kompresor* ted beha taky jak ma.
Jinak k tem mechum. Uvnitr jsou nove dorazy, nove ty plastove hvezdice, nova guma, novy hlinik a nova paska. To cerny, jestli je bylo pouzite a je to jen zrenovovane, to netusim. Kazdopadne jestli ano, tak pekna prace. Mne to spis prislo jako odlitek, proto ten povrch.

Rambic: Ne nejsou to arnotty
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

18.06 2014 21:41


Knightey-:hele v pohodě,já vím kdo a kde tohle vyrábí
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

18.06 2014 23:19


ATD: Vsechno vyrabi cinan
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 211 | Témat: 3

19.06 2014 14:47


Knightey-: Já že přesně takhle vypadaj ty moje a Arnotty právě nemam. Borci chtěj starý vrátit, takže si myslim, že používaj právě to železo z toho

Moulin:
Citace:
VAG psal jednotku xenonu kterou sem vymenil


Asi bych hledal tady - neudělal jsi někde nějakej zkrat??? Stačí blbě drbnutej kabel...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

19.06 2014 16:14


zkusim to vsechno jeste jednou projit diky za radu
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

19.06 2014 18:16


Rambic: ja nic vracet nemusel, na kolik te to vyslo?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 211 | Témat: 3

20.06 2014 8:59


Knightey-: 7500,- a nějaký drobný jeden.
sponzor





20.06 2014 8:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

20.06 2014 19:14


Rambic: fuuj Me bura
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

21.06 2014 23:35


Rambic:
Knightey-: 7500,- a nějaký drobný jeden.

Za tie prachy mas arnott gen.II
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

22.06 2014 12:27


To u mna 260e momentalne na vymenu za stary
AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

22.06 2014 12:41


ten na foto co tu řešíte, není to náhodou tenhle od Meislera?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jinak myslím že při cene 7200 bez dph za Arnotta první generace je uplně mimo nechávat repasovat měch za 5000,- kde výdrž je nejistá a ještě na to čekat týden,platit poštovný tam, zpět..
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

22.06 2014 17:09


biimbo: Ne neni od Meislera Oli: No ono i na ty Arnotty si docela lidi stezuji, co jsem koukal na youtube
AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

22.06 2014 18:42


Meisler je beztak China jako tohle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


podle mě je to jako se sadou přípravků na rozvody. S nálepkou BGS to stojí 3500 a přes Unimax ta identická, ale jen v červený krabici to je za 2000,-

Takže mi přijde že oba odkazy co jsem dal je stejný výrobek jen nabízený jinou firmou. Stejně jako dílenský zvedáky. Na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
si můžeš vybrat v jaký barvě ho chceš a pošlou ti i prázdný štítky aby sis tam vyrazil svojí firmu .-)
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email