Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 186 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 182
Uživatelů: 4
Celkem: 186

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





23.12 2009 19:57


Zdravim,
potřeboval bych celý nový podvozek a chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s podvozky od Německé firmy JOM? Chtěl bych to na mojí A3, takže přesněji jestli jste se někdo nesetkal s tímto podvozkem - http://www.jom.de/products/de/Tieferlegung/JOM-Fah [zkrácená url] .

Budu rád za každou reakci, mockrát děkuji

PS: Chtěl bych sportovní, protože i na normálním podvozku to není žádnej komfort se letníma 17" kolama, takže je to celkem jedno a hlavně to bude aspoň znát do zatáček .

Nebo typy na nějaký další dobrý podvozek na A3 8L TDI* 81kW? Díky
Nejlíp bych chtěl nějakej výškově stavitelnej..
nahoru

sponzor





23.12 2009 19:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.12 2009 19:59


můžu mít OT dotaz? proč na dieslové auto, které nikdy nebude sportovní, chceš sportovní podvozek?

EDIT: diskuze rozvinuta zde: http://audiklub.cz/prispevekx80410-0-ASC*-0
Naposledy upravil vencaa6 dne 25.12 2009 10:44, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Anonymní





23.12 2009 20:24


To není pohádka, tak nevěřte, mě je to celkem jedno .
No taky chci ten sportovní podvozek z toho důvodu, že vyjde levněji jak normální podvozek a mě se s nim jelo celkem dobře..
Vim že si třeba budu časem nadávat, ale abych kupoval podvozek od Monroe, kterej tam teď mam, tak na to se můžu vyprdnout a koupim radši za ty peníze sportovní stavitelnej, kterej když dám úplně nahoru, tak to bude skoro neznatelný ve snížení, ale bude to o něco tvrdčí.. Mě se s tvrdčím jezdí prostě líp a mám z tý jízdy bezpečnější pocit no .
A už vůbec sem nechtěl rozjet flame, chtěl jsem jen poradit..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.12 2009 20:26


Lummar: Buď v klidu. Já mám sportovní podvozek z výroby a už bych neměnil. Na sportovní podovozek si člověk zvykne rychle.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

24.12 2009 11:16


ty Jom prodávám a je to klasika za rozumnou cenu ,neměl jsem žádné negativní reakce,samozřemě KW nebo HR to není ale pro snížení podvozku a na běžné ježdění to stačí
nahoru

Anonymní





24.12 2009 13:21


mara A4: No já se o nich dočetl na jiném fóru, že to jsou podvozky tak na 10tis km maximálně, že potom je to hrozný, tak nevim co je na tom pravdy..
deejayvenca: No já bych nechtěl takový strašný snížení, chtěl bych koupit stavitelnej a dát ho co nejvejš, tam potom píšou, že snížení je myslim ve předu o vepředu o 20mm a vzadu o 15mm, tak to není tak strašný.. Jinak s těma motorama s tebou souhlasim.. Podle mě si 1.8T koupí ten, kterej chce "machrovat", jak mu to hrozně jede a myslí si, že všem TDI* natrhnou pr... . Testovali jsme na mimoni moji A3 81kw sériově (odbržděnějch jenom 77kW a 215nm) a VW Golf IV GTI 1.8T 110kW a na 400metrech mi odjel JENOM o celý jedno auto, takže to žádnej velkej rozdíl není, teda když neberu v úvahu tu spotřebu, jak řikáš..
Naposledy upravil Lummar dne 24.12 2009 13:22, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.12 2009 17:09


Lummar: bud v klidu. Ja mam 66kW a sport. podvozek mam taky A jsem rad, ta 80ka vypada na serivoym jak koza, ale mam to moc nizko (mj.levnej podvozek uz niky) a budu davat vys a doporucuji kvalitnejsi podvozek.
Mam nachystany pera H&R a vybiram k tomu tlumice.

o JOM podvozku jsem taky premyslel, ale pak mi par lidi, co se v tomhle pohybuji doporucilo, ze nebrat, rychle se unavi a odchazi do vecnych lovist. Me u levnyho vytekl predni tlumice po 10tkm.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

24.12 2009 20:59


Lummar:
mara A4: No já se o nich dočetl na jiném fóru, že to jsou podvozky tak na 10tis km maximálně, že potom je to hrozný, tak nevim co je na tom pravdy..


já takové info nemám no,hlavne jde o to že je to věc za 6 nebo si koupit petelici KW ale za 26
nahoru

sponzor





24.12 2009 20:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

25.12 2009 10:59


tak jo no teda...

vše podstatné od výběru až po první dojmy víceméně zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


po pár měsících a několika stovkách km cestou necestou a teď i se zimníma gumama včetně sněhu:
1. na 16´ s letním nízkoprofilem na kvalitním asfáltku to je oproti sérii jako nebe a dudy, to prostě srovnat nejde, o průjezdu zatáček ani nemluvě...
celé auto je dle mého názoru více tužžší než tvrdčí, pocit z jízdy je opravdu výborný.
2. na 15´ se zimním standartem pocity smíšené, auto je sice pořád pevné, jízda už však není tak sebejistá jako na větších a širších kolech...
připadá mi, že jsou více cítit nerovnosti a že auto více odskakuje.
3. životnost podvozku posoudit prozatím nemohu, každopádně pokud by tlumiče měly po roce odejít, budu situaci řešit sériovými tlumiči v kombinaci se sportovními pružinami.
4. paradoxně mi však připadá, že instalace kompletního sportovního podvozku vás spíše zpomalí než zrychlí...
vzhledem ke kvalitě našich silnic je potřeba se na každou jízdu soustředit, každou cestu více číst a hodně předvídat, před každou větší nerovností brzdit, železniční přejezdy, vyfrézované cesty, horizonty, retardéry ve městech atd. jsou pak noční můrou a nepřítelem č.1.

suma sumárum:
je opravdu na zvážení, zda investice a následná instalace sportovního podvozku včetně několika málo opojných pocitů z minima kvalitních úseků vyváží nástrahy denního provozu na děravých jedničkách, dvojkách a ve městech...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

25.12 2009 11:36


secretario: Super odpověď.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

26.12 2009 15:05


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A4 1.9 TDI* Q (81kW po chipu, netuším, kolik to bylo přesně takže nechci lhát).. toto je jen vytočená jednička... na konci letiště jsem letěl přes 190, než jsem začal brzdit... on to roztáhl jen na 140 -nechci podporovat flame, ale nemůžeš rovnat 1.8T a 1.9 TDI*... (máš to zkreslený tím, jak ti kope Turbo*) .... a k tématu... Jom bych nebral, jak zde bylo psáno - normální podvozek za přijatelnou (přijatelnou?) cenu. Nevím, jak to bude přijatelné, až koupíš 3x Jom a 1x Kw... .. radši si připlat a kup KW v.1 a budeš spokojen nebo produkty dalších značek co mají jméno (tein, HR, koni... ) a uvidíš, že rozhodně neprohloupíš... + rozpěru mezi přední tlumiče...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

26.12 2009 18:39


valmet:
secretario: Super odpověď.


ááále,
na jazyku jsem toho měl víc, nebylo však moc času, tak jsem to narychlo spíchnul...
no a ráno jsem to ani nemohl najít.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

26.12 2009 18:44


Jezdím na KW varinata 1 a jsem spokojenej. Pokud ti odejde tlumič, koupíš pouze novou patronu a jezdíš vesele dál. Tělo tlumičů je nerezové, takže vždy po zimě bezproblémů šroubuju dolů Mám na nich už přes 30tis km a myslím že jednou tolik měli když jsem je kupoval. Stále OK
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

26.12 2009 23:37


secretario:


ááále,
na jazyku jsem toho měl víc, nebylo však moc času, tak jsem to narychlo spíchnul...
no a ráno jsem to ani nemohl najít.



Každá fundovaná odpověď k tématu se cení.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

31.12 2009 19:20


Kluci, mám také takovou otázečku.
Mám možnost za slušnej peníz koupit novej stavitelnej podvozek od supersportu. Vím že to nebude jako od H&R, KW, ...Na to bohužel teď nejsou finance
Dík za odpověď
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

01.01 2010 12:41


VeBr:
Kluci, mám také takovou otázečku.
Mám možnost za slušnej peníz koupit novej stavitelnej podvozek od supersportu. Vím že to nebude jako od H&R, KW, ...Na to bohužel teď nejsou finance
Dík za odpověď


tak jak s tím stavitelným nevím, páč tam mám pevný...
každopádně přes všechna pro a proti bych příště volil spíše variantu kvalitních sériových tlumičů v kombinaci se sportovními pružinami se snížením tak do cca 3cm a pokud by to bylo málo, pak navíc větší kola + nízkoprofil.
to se mi po mých zkušenostech jeví asi jako nejlepší varianta v poměru cena/výkon/kvalita/životnost/relativní pohodlí...
teda pro starší kusy jako mám já apod.
nahoru

sponzor





01.01 2010 12:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

02.01 2010 16:11


Ja by som si napriklad na auto na bezne pouzivanie sportovy podvozok nedal , mam zatial taku skusenost ze sa viac oplati investovat do skutocne kvalitnych pneumatik ako do znizeneho podvozku.Ad jedna - na nasich cestach sou tvrdy tlmice uplne k hovnu a to samy plati i snizeni ,prinese to spis starosti jak rika secretario nez nejaky ocekavany vysledek.Ad dva - ja som sa vybral cestou : bridgestone potenza 225/45R17 k tomu nova tyc rizeni v kombinaci s powerflexem na motoru a ramenach , i kdyz uz tady jde o znizeny komfortu je to lepsi reseni jako drahi stelovaky ,kdyz koneckoncu stou 1,9tdi to na okresce na vic jak 150 nerozpalis a kdyz uz tak v rozhodujicim okamihu maji rozhodujici slovo stejne penumatiky...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.2. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

01.02 2016 20:11


zdravim, chi se zeptat. Mam audi a3 8L a uvažuju o sniženi podvozku 20-35mm na autě mam kola 18" ET35 8J s pneu 225/45R18 a mam dstrach aby mi kola nedřely o podběh nebo aby nebyl problem s rejdem? Nemate někdo s tady tym zkušenost s těma kolama a snižitelnym podvozkem? Děkuji za odpověď.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2013
Příspěvků: 75 | Témat: 4

25.08 2017 13:56


Cierny korzar (So, 02.01, 2010 16:11) orig :
nova tyc rizeni v kombinaci s powerflexem na motoru a ramenach , i kdyz uz tady jde o znizeny komfortu je to lepsi reseni jako drahi stelovaky ,kdyz koneckoncu stou 1,9tdi to na okresce na vic jak 150 nerozpalis a kdyz uz tak v rozhodujicim okamihu maji rozhodujici slovo stejne penumatiky...


Je potřeba nemíchat tolik věcí dohromady. Silentblok se podílí na tvrdosti poměrně extrémně. Například když dáš z TTčka silentbloky na Golfa 4 bez jakýchkoliv úprav, tak citelně pocítíš jak to všechno najednou chytá tvoje pátěr.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2013
Příspěvků: 75 | Témat: 4

25.08 2017 13:59


blackis2106 (Po, 01.02, 2016 20:11) orig :
zdravim, chi se zeptat. Mam audi a3 8L a uvažuju o sniženi podvozku 20-35mm na autě mam kola 18" ET35 8J s pneu 225/45R18 a mam dstrach aby mi kola nedřely o podběh nebo aby nebyl problem s rejdem? Nemate někdo s tady tym zkušenost s těma kolama a snižitelnym podvozkem? Děkuji za odpověď.


Všechny sportovní podvozky jsou vyrobený tak, aby to fungovalo. Předpokládá se že budeš mít správny kola dle TP nebo výpočtu. Pokud je máš tak můžeš jít i do -70mm..

Dva měsíce zpět jsme nasazovali na 8L tento sport 40/30:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Výsledek je že to je na místo ještě s dost velkou dírou nad kolem. Zmenšila se zhruba na 30-40%, ale stále tam je. Takže problémy s rejdem atd nejsou v žádném případě. Při max propružení a dvou lidech ve předu se to nikde nedotýká. Koela ET42 17ky
Naposledy upravil Rouballik dne 27.11 2018 13:01, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 269 | Témat: 67

25.08 2017 17:53


Mám na Audi A4 B5 2.5tdi a naprostá spokojenost. Mohu jen vřele doporučit. Pokud bys chtěl vidět nějaký foto mrkni na Foto našich mazlíků.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 0

25.08 2017 18:11


JOM ani nepřítely na auto, je to levný šméčko, na nějaké fungování na okresce zapomeň. Je to tak akorát na srazy na postavení auta nízko, ale sportovní jízdu vůbec.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

25.08 2017 19:39


mam ta-technix a je to lepsi nez sportovni original s 300 000km na hrbu ale - od novyho roku je to voser na STK*. resil jsem to nedavno, takze pokud tam nemate zname, nebo nechcete resit vsechny ty byrokraticky hovna co obnasi zapis do tp, tak se na to vyserte
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 0

25.08 2017 20:53


JOM nebo TAčko je úplně jedno, šméčko jsou oba dva.
nahoru

sponzor





25.08 2017 20:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2013
Příspěvků: 75 | Témat: 4

27.11 2018 12:59


Já třeba musím říct, že tenhle líbivej názor slyšívám často. Má to však své ale...

TAčko dělá cca 2-3% reklamací.
JOM dělá 10-15% reklamací.

JOM vrže. JOM často neplní TÜV. TAčko plní.

Už jen to vidím jako široký rozdíl na jeden pytel !!

---------

Taky lidi prostě jsou takový laikové, že nechápou rozdíl mezi stavíkem s pevným podvozkem. To je velký problém. Taky se hodně přebírají řekněme virtuální zkušenosti. Často tyhle recenze píšou lidi co nemaj žádnou zkušenost a jen to někde četli.. A vlastně nikdo nemá zkušenosti a názorů je plný internet..


Reálná pravda je mnohem složitější a tohle jsou jen rádoby názory bez širšího smyslu. Je potřeba více rozumět problematice.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email