Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 337 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 5
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

16.12 2009 16:04


Taky jsem ho měnil asi ve 160k a je to nebe a dudy ,předtím škrtala 3 a 2 šla ztuha a po výměně se to rapidně zlepšilo ale né hned ,změna se projevila tak po 3k.Jinak bacha na to ,nešetři a dej tam origo olej,těch špekulantů so koukali na specifikace a lili tam TAF a podobný sr..y znám několik a stejně skončili u toho origo.Jinak nic levnáho to není,litr stojí asi 900,- a do toho 6Q se vejde 3,5 litru.
nahoru

sponzor





16.12 2009 16:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 10

16.12 2009 16:15


Přesně tak jak píše PASA ja sem měl přesny specifikace toho co tam má bejt ale kupoval jsem myslim VALVOLINE (cena byla kolem 350kc) a opravdu se to zlepšilo ted na jarě to chci taky na Audine udělat, není to žádná věda a dotoho 5Q bylo myslím 2 nebo 2,5litrů oleje
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

20.12 2009 18:57


jen jeden postřeh - jak mi šlo hodně ztuha to řazení - nechal jsem to promazat a řadí to dobře. když je velkej mráz tak první tři čtyři zařazení jsou trochu ztuha, ale pak už je to bez problémů. ale ten olej stejně asi vyměním - pro jistotu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

22.12 2009 18:28


ještě bych se rád zeptal na jednu věc ohledně lamely - známej mi říkal, že jsou firmy (např. http://www.abw-tuning.cz v čb), které vezmou původní lamelu která je třeba už špatná a pokud není jinak mechanicky poškozená, že se na ní nanejtuje (nebo nějak podobně přidělá) nové obložení které je kvalitnější a vydrží víc.

prej se dělá sportovní verze kterou nechci, ale dělají i mírně lepší sériovou verzi, která přenese větší krouťák a měla by mít větší životnost. žádné nevýhody prý nejsou. nevíte někdo jestli to je pravda a jestli třeba opravdu nejsou nějaké negativní jevy - já nevím třeba rychlejší opotřebení ostatních částí spojky (přítlačák?) nebo horší či kratší chod spojky, atp. ???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

22.12 2009 21:10


lordmystic: Obložení na spojku se dělávalo i na starších autech. Nic nového.

Jde o to, že použiješ kvalitnější materiál, který tam opravdu nanejtuješ. Takže jde spíš o to, jestli ta firma opravdu má kvalitní materiál a jestli to dobře zanejtuje.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

22.12 2009 23:06


Jde tky o to v jakym stavu je přítlačák pokud jsou pružiny unavená tak ti nepomůže ani ta lamela jina se dělá to že použiješ lamelu např z 3.0 TDI* má jinej materiál a pružiny ale to bych možná kecal ,chtělo by to prověřit jestli by na to tvoje šlo.Jinak na dieselpoweru prodávaj přímo sportovní sety od SPC ale osobně bych do toho nešel.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

23.12 2009 12:25


no kompletní sportovní set také nechci. mám v plánu na jaře vyměnit komplet spojku a dvouhmoťák a místo lamely nové tam dát tuhle přenejtovanou lepší. to by mělo bejt pak v poho že?

jde mi konkrétně o to, když tam bude lepší materiál na té lamele, zda-li se nějak nezmění funkce té spojky - prostě jestli to pocitově bude stejné řazení jak se sérií nebo ne. protože ty sportovní sety to je hrůza na běžné ježdění - ty spínají hodně rychle a jízda je pak nepohodlná.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.01 2010 15:05


pasa:
Taky jsem ho měnil asi ve 160k a je to nebe a dudy ,předtím škrtala 3 a 2 šla ztuha a po výměně se to rapidně zlepšilo ale né hned ,změna se projevila tak po 3k.Jinak bacha na to ,nešetři a dej tam origo olej,těch špekulantů so koukali na specifikace a lili tam TAF a podobný sr..y znám několik a stejně skončili u toho origo.Jinak nic levnáho to není,litr stojí asi 900,- a do toho 6Q se vejde 3,5 litru.

prosba - vyměnili mi olej v převodovce a řazení jde hodně ztuha. je to normální že bude pár dnů trvat než se to rozchodí? chodí komplet celé řazení dost ztuha. jinak olej mě stál cca. 500kč bez dph prej šli ceny dolů, tvrdili že je to originál do mé převodovky - číslo dílu je to G 052911A2. může někdo zjistit že to je opravdu ono? to tam hledali snad půl hodiny jaký olej, mám trochu strach jestli mi tam dali ten správný...
nahoru

sponzor





13.01 2010 15:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.01 2010 15:46


lordmystic: Jestli to chceš přesně, tak napiš, jaký máš kód převodovky. Předpokládám, že máš 6-ti kvalt.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.01 2010 16:16


Petan: ano je to 6-ti kvalt, jen kde seženu to číslo převodovky? je to např. z výbavy?
Citace:
0G1 Ruční řazení-řadící páka
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.01 2010 17:21


lordmystic:
G 052911A2

Cena toho G 052911A2 je cca 1000,- korun / liter tak neviem čo ti tam dali.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.01 2010 17:30


flashmajster: tohle číslo dílu jsem platil za 496kč bez dph litr... tak to je pěkná cena!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.01 2010 17:34


lordmystic:
Bohužel to normální není. Po výměně by's neměl poznat rozdíl. Ten olej nesmí svoje vlastnosti měnit vůbec, ani týden po nalití, ani po deseti letech.

Obávám se, že Ti tam nedali to co měli a myslím, že výměna oleje v převodovce u 4roky starého auta je zbytečný risk.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.01 2010 17:47


Príloha:
Naposledy upravil flashmajster dne 13.01 2010 20:18, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.01 2010 17:48


flashmajster:
Jo, ta cena by cca odpovídala. Teď jsem nechával měnit náplň diferenciálu.
nahoru

Anonymní





13.01 2010 17:52


Oh lord..
..až to auto jednou budeš prodávat, tak tady ho myslim radši neinzeruj..
nahoru

sponzor





13.01 2010 17:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

13.01 2010 20:14


Ten olej je v pořádku jen jestli tam opravdu tenhle dali,měl si od nich chtít obaly a měl bys jistotu,ta Převodovka* je na to hrozně háklivá,ta cena je nereálná ,mel jsem ho přímo z IVG se zaměstnaneckou slevou ,což je ještě nižší než nákup pro auth servisy a platil jsem zhruba 700 za litr a to bylo euro níž než je teď.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.01 2010 8:26


mě tvrdili že se ta cena u hodně dílů po novém roce hodně změnila, že audi (vw) hodně měnil všechny ceny, tak nevím.

jinak to číslo dílu je ok? pokud ano, tak jim dnes zavolám jestli mají ještě ty obaly, ať si to zkontroluji.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.01 2010 8:44


pasa:
Ten olej je v pořádku jen jestli tam opravdu tenhle dali,měl si od nich chtít obaly a měl bys jistotu,ta Převodovka* je na to hrozně háklivá,ta cena je nereálná ,mel jsem ho přímo z IVG se zaměstnaneckou slevou ,což je ještě nižší než nákup pro auth servisy a platil jsem zhruba 700 za litr a to bylo euro níž než je teď.

Hele já před rokem a něco měnil olej převodovce u mojí audiny a kupoval jsem to asi za 700kč litr přesně tenhle A2 a myslim že dozadu do diferáku je A1
Jináč když ten olej vypustíš bude hnědej,novej je čirej:-)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.01 2010 8:51


lordmystic: Ten kód převodovky najdeš na štítku v servisní knížce nebo na štítku, který bývá nalepen někde v autě. Na štítků najdeš veškeré informace o autě, a to i včetně výbavy.

Jinak rozdíl je v normách, kdy se do převodovky může dát G 052 911 A1 nebo G 052 911 A2, a to podle kódu převodovky.
No a když se podíváš do tabulek výrobců olejů, tak zjistíš, že rozdíl může být podstatný. Mužeš tam mít olej 75W90 třeba tam máš mít olej 75W80(85).
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.01 2010 9:06


tak sem zjistil že ten kód převodovky mám tady v profilu auta . měl by být GVE, 6.st manuál, 2004-2011.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.01 2010 9:19


lordmystic: Takže podle Etky se do převodovky GVE dává G 052 911 A2, volitelně G 052 911 A1. Problém asi bude asi v tom, co tam skutečně nalili.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.01 2010 9:47


to A1 a A2 je na 99% stejný olej jen jiné balení - to první je 3l a to druhé asi 0,5l. každopádně jim zavolám a ověřím ten obal že to je opravdu ono.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.01 2010 9:49


a kdes to nechal měnit, u nějakýho lojzy v garáži?
nahoru

sponzor





14.01 2010 9:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

14.01 2010 9:59


Je to tak A2 je v litrovým balení a A1 v půllitrovým balení a dělaj to podle toho jestli máš v převodovce 3,5 a nebo 4 litry.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.01 2010 9:59


je to značkový servis VW, vedoucí servisu je navíc spolužák a dobrej kámoš tchána, tak se mi nechce věřit že by mě takhle ojebali...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

02.04 2010 10:14


tak jsem nechal vyměnit spojku (díky meggy za dobrou cenu), ale hned po výměně se z motorového prostoru ozývá takové syčení nebo spíše zvuk připomínající lehké tření dvou kovových ploch o sebe. je možné že si ta nová spojka sedá? před výměnou to nedělalo.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

02.04 2010 10:19


Ty jo-si to užíváš-nejdřív neturbovalo a teď nespojkuje
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

02.04 2010 10:22


trupsy9: spojkuje, jen to při 170tis. km a po chipu na pětku a šestku občas klouzalo, lamela byla už jetá tak jsem to vyměnil raději celé. ale zajímal by mě spíš ten zvuk...?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

02.04 2010 10:23


lordmystic: Robí to aj keď zatlačíš spojkový pedál ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email