Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 511 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 506
Uživatelů: 5
Celkem: 511

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.12 2009 21:50


Petan: to je určitě důležitej postřeh, osobně to tak také dělám a asi by to mělo platit pro všechna auta. jinak můj případ bude asi stejný přesně jak píš Patrik Tile. na druhou stranu jsem si potřeboval osahat tu hranici kolik výkonu už spojka nepřenese, aby se mi to příště nestalo znova a třeba u nové spojky. teď vím, že při ostré akceleraci z místa si budu muset dávat větší pozor a být citlivější. do současnosti když jsem s nějakým jiným autem start přepísknul, tak šli přední kola do hrabání, s quattrem to chce víc citu, kor když to mám po tom chipu.
nahoru

sponzor





13.12 2009 21:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

13.12 2009 23:19


Spojku nikdy nepoznáš v jakym je stavu ,dokavaď neni v pr.. má totiž samoštelování,a to že ti nešlo vyřadit je docela normální,když si tu spojku připek.Tady stačí aby ti trochu škrtala a je to v pytli,ten 6Q je na to háklivej ,taky stačí aby ta dvouhmota trošku se rozhodila a je to v pytli,jinak te 6Q oproti 5Q je nezničitelnej je daleko robusnější taky předpokládám že tam máš 240mm spojku,která toho přenese dost.Ta druhá hmota je uložená v takový gumě a čert ví so se s ní stalo když si jí trohu zahřál,jinak 165t je na tu dvojhmotu docela dost tak bych se ani nedivil kdyby řekla pápá.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.12 2009 6:59


pasa:
Spojku nikdy nepoznáš v jakym je stavu ,dokavaď neni v pr.. má totiž samoštelování,a to že ti nešlo vyřadit je docela normální,když si tu spojku připek.Tady stačí aby ti trochu škrtala a je to v pytli,ten 6Q je na to háklivej ,taky stačí aby ta dvouhmota trošku se rozhodila a je to v pytli,jinak te 6Q oproti 5Q je nezničitelnej je daleko robusnější taky předpokládám že tam máš 240mm spojku,která toho přenese dost.Ta druhá hmota je uložená v takový gumě a čert ví so se s ní stalo když si jí trohu zahřál,jinak 165t je na tu dvojhmotu docela dost tak bych se ani nedivil kdyby řekla pápá.

U 4válcového dieslu už může být dvouhmota načatá,ale u benznu nebo více válcového dieslu bych se toho nebál,pokud to vyloženě někdo netrápil
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

14.12 2009 8:35


Je uplně fuk jestli je to benzín nebo diesel,tady spíš záleží na jezdeckým stilu.A U toho TFSI* si taky nedělám ilude že by byl k tý dvouhmotě beránek,vždyť to mám krouťák jak ten diesel.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

14.12 2009 8:49


pasa:
Je uplně fuk jestli je to benzín nebo diesel,tady spíš záleží na jezdeckým stilu.A U toho TFSI* si taky nedělám ilude že by byl k tý dvouhmotě beránek,vždyť to mám krouťák jak ten diesel.


Tak snad přece taky záleží jakou má motor tendenci k torznímu kmitání. Naftovej čtyřválec se třese daleko víc než šestiválec benzín. O tom svědčí i to, že od osmi válců nemají některé benzíny setrvák vůbec...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.12 2009 9:43


k té spojce. dnes ráno zase přijdu k autu, venku -5 a zase to bylo maličko asi přimrzlé. chod řadící páky šel hodně ztuha a v poloze neutrálu pokud jsem jí posunul vlevo či vpravo, tak by se normálně měla zase vrátit na střed a ona se nevrátila, jako kdyby se přilepila v těch krajních polohách. řadit šlo, jen hodně ztuha. postupnou jízdou a řazením se to pomalu zlepšovalo.

nejvíc se mi zdá že to je fakt nějaké zamrzlé. teď jen co je zamrzlé - jestli nějaká kapalina nebo lanovody nebo něco. nevíte jak je to tam řešené?

ps - ta vlastní spojka vypadá že drží, asi opravdu jak hodně klouzla a pak prokluzovala že potřebovala vychladnout a možná jak se sedřela že se postupně zase automaticky dotáhla jak psal pasa...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.12 2009 11:21


pasa:
Je uplně fuk jestli je to benzín nebo diesel,tady spíš záleží na jezdeckým stilu.A U toho TFSI* si taky nedělám ilude že by byl k tý dvouhmotě beránek,vždyť to mám krouťák jak ten diesel.

To fuk neni,diesel vytváří vibrace o jiné frekvenci a vznikají tam harmonické,který benzín nedělá,o tom to je,proto to taky na víceválcovém dieslu neodchází,jednoduše to je o rovnoměrnosti a kultivovanosti chodu
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.12 2009 11:27


taky jsem mluvil teďkon s tím maníkem co mi opravil ten ventil na turbu. říkal že zatuhlé řazení by se nechalo odstranit promazáním nějakých táhel či kloubů. je to možné že by tam byla třeba vlhkost a zamrzalo to?
nahoru

sponzor





14.12 2009 11:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

14.12 2009 11:46


No u tak mladýho auta mně to připadá dost divný, ale může se stat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

14.12 2009 11:46


U podélný převodovky žádný tákla nejsou ale je tam kulisa a ta se dá promazat,nicméně s tím že se mi občas nevrátí fofrklacek do středu při vychýlení do strany mám problém taky v zimě ale u mě to dělá zkueveně namontovanej defend a škrtá to.Jinak u tý dvouhmoty jak jsem psal ,nejde vůbec o vibrace a kmitání motoru,ale to jestli je načatá je jenom otázka jak člověk jezdí ,stačí pár přískoků vpřed pár chcípnutí motoru na křižovatce a máš vyděláno,to jaká je frekvence kmitů a vybrace ,na to je ten setrvák konstruovanej to mu nevadí ,ale není na to když si buchta do toho sedne a třikrát jí to na křižovatce zdechne než se rozjede,už jsem to tady psal že soused já odkrágloval po 40t protože jak každý ráno vycouvává do kopce z vrat tak mu to pravidelně chcípne ,ten se to snad nikdy nenaučí.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.12 2009 12:08


pasa: ten defend jsem mel u minulého auta taky debilně udělanej že mi škrtal, koukám že to docela ty firmy flákaj, to bych fakt nečekal takovouhle kravinu.

s tím sousedem tě chápu, sem měl taky boje s mladou, byla od rodičů zase zvyklá mít stále z části vymáčklou spojku a furt pod plynem. její matka zničila spojku na novém meganu po 50k a jen proto že vždy vymáčkla spojku a to často jen na půl aby jí to zpomalilo. sem fakt nic podobnýno v životě neviděl... takže takhle se s mojim autem nejezdí, u mě to dostane zabrat spíš těmi razantními rozjezdy pod plnym plynem... ale jak říkám, když mi odešel setrvák na mondeu, tak to vydávalo divné zvuky, navíc to bylo slyšet když se to zdechlo na neutrál s puštěnou spojkou tak to tak divně zarachotilo a při ostřejším rozjezdu to divně rachotilo. to u audi vůbec nepozoruji nic z toho, proto stále předpokládám že bude v dobrém stavu...

no zkusím nechat pořádně promazat tu kulisu jak píšeš, to by mohlo bejt ono, pak se uvidí. zvládnul bych to sám nebo to mám raději dát do servisu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.12 2009 12:11


pasa: proč tomu tak vadí ty přískoky a zdechání?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.12 2009 12:18


když už jsem měnil u mondea setrvák, říkali že nejhorší jsou tyhle štorcy - na tom jednom kole je u hřídele guma která tlumí ty prvotní rázy a ta se může potrhat. a u mě se konkrétně potrhali pružiny co drží pohromadě ten setrvák - a to vše se mi stalo ve francii - naštěstí sem dojel domu, ale měl sem jednou urvanou pružinou zaseklej startér. asi tomu vadí prostě jen hodně rychlé a roztočení a zpomalení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

14.12 2009 12:33


Ten setrvák je ze dvou vzájemě pohyblivých částí,jedna je přimontovaná na klice a je na ní věnec startéru a do ní zapadá ta druhá na kterou se přitlačuje lamela spojky.Ta druhá část je uložená tak že se může mrně pohybovat v té první a a na obou stranách se tkumí doraz prožinama aby nešel kov na kov a všechno je to uložený v takový divný gumě ,když na ní vyteče olej tak změkne a vytlačí se ven.Důvot tohohle vehiklu je aby se ti nepřenášely vybtace z kliky na náhon převodovky a neodcházeli ližiska ,proto ti borci co ji vymění za jednohmotu mají problémy s rachtáním v převodovce.Jakmile ti chcípne motor při rozjecdu tak se ti klika zastaví okamřitě ale Převodovka* přenáší pohyb dál a tím se ty dvě hnoty proti sobě prutce pohnou a ty pružiny i to uložení dostynou pěknou facku.To oděláš párkrát a ty pružiny se rozlámou a vypadaj.To nejmenší je že při každým rozjezdu a nebo přidání plynu uslyšíš klapnutá kovu na kov,to horší je že se uvolní to uložená který začnč házet a při vyšlápnutá spojky škrtá o lamelu a taje částečně unášená a nejde potom zařadit.
Asi tak.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.12 2009 12:59


pasa: ok, díky za pokus. na mě je to moc technické. potřeboval bych to vidět, abych to pochopil...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

14.12 2009 13:11


Zkusím ti to doma večer nafotit.
nahoru

sponzor





14.12 2009 13:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.12 2009 13:19


pasa: ty voeeee, to by bylo super...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

14.12 2009 21:53


Tady je ten setrvák,všimni si ten posun jednotlivejch dílů,je to asi 5 zubů a to má za sebou necelejch 100t.Jezdila stím buchta a když jsem to kupoval mělo to 154t a podle historie jsem zjistil že byl už jednou měněnej v 65t.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

15.12 2009 6:58


pasa: hmmm.... něco kovového v krabici...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

15.12 2009 7:37


tohle už muselo dělat pěknej bordel
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

15.12 2009 8:24


vencaa6: No děláš ještě v Nošovicích tak ať ti to tam vysvětlej,je to na všech autech pomalu stejný,LUK má na to patent a pustil ho jenom SACHSU,proto se ndá sechnat jako levej a je jenom originál.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

15.12 2009 8:31


pasa: zkusím. každopádně díky za snahu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

15.12 2009 8:56


Zkus se podivat na tohle ,třeba ti to bude jasnější.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

15.12 2009 9:04


pasa: díky. ještě bych spíš potřeboval vidět, jak to celé funguje dohromady... když se rozjíždíš atd. co se děje...
nahoru

sponzor





15.12 2009 9:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

15.12 2009 9:16


ještě se vrátím k té řadící páce co mi šla ztuha - dnes bylo ráno "jen" dva pod nulou a řadící páka šla úplně hladce a jemně. byl jsem překvapen... vypadá to opravdu že je to přímo úměrné teplotě, když je víc než 4 pod nulou tak to jde ztuha.

takže to promazání kulis - je nějaké doporučení jak to promazat aby to nezamrzalo? třeba to vyčistit a pak namazat nebo to rovnou jen promazat? a jsou na to doporučené nějaké speciální maziva?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

15.12 2009 9:37


no hlavně to promaž něčím co netuhne já bych na to vzal takovej super sprej, co máme v práci, ale kupovat bych ho nechtěl.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

16.12 2009 14:38


tak k té spojce - tak opravdu klouže hodně při tom nástupu turba při 2500-3000rpm, budu to muset nechat vyměnit na hodně klidnou jízdu se nedá spoléhat. ale nechám to až po svátcích, jezdit se s tím zatím nechá v poho.

jinak k té zatuhlé řadící páce. koukali mi dnes na ty kulisy a to táhlo co tam je a vypadalo to v pořádku bez nějakého bordelu či vody která by tam zamrzala. ještě mě napadla jedna věc - v převodovce by měl být bezúdržbový olej co se vůbec nemění - nemohl by být problém zde? jako únik oleje to nevypadá nic není zamaštěné, ale třeba je špatnej nebo já nevím co...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 10

16.12 2009 14:52


lordmystic: no bezúdržbový neni měl by se měnit myslim po 160K km... Ve svym druhym autě (Octavia) sem ho nechal měmit po 120K km a docela to bylo znát že to řazení šlo lépe.... Ale minimálně by stálo za to aspon zkontrolvat stav oleje v převodovce. A pozor na specifikace toho oleje musis tam opravdu dát jen to co tam patři
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

16.12 2009 15:01


Dominator: to si mě dal trochu naděje, jsem myslel že se měnit nemusí, to by tomu přesně odpovídalo. nechám ho tedy vyměnit, tím určitě nic nezkazím.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 10

16.12 2009 15:06


lordmystic: no to určitě ne ja sem tam myslim daval 75W90 ale chce to někde najíd specifikace pro tovjí převodovku, tohle se docela řešilo na škoda foru tak jestli máš čas tak tam zkus pohledat bylo tam o tom docela dost informací...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email