Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 505 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 496
Uživatelů: 9
Celkem: 505

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.6. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 2

06.12 2009 17:48


někdy se mi stane, že motor začne z ničeho nic běžet nepravidelně, jakoby na dva válce, a začne se třást a chcípat. z vejfuku se při tom dost hulí. stává se to jenom někdy, a za různých situací: po studeném startu, po teplém startu, někdy se začnou propadat otáčky za jízdy.
nepomůže vypnout motor a nastartovat znova. Jediný, co pomůže, je restartování řj pomocí odpojení baterie na více jak 10min.

co pak by to mohlo být?

ABK, 2.0E, B4, 1991, digifant, 175000km, nové svíčky, fitry, olej. nedochází mi benzín, mám furt plnou.
nahoru

sponzor





06.12 2009 17:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

07.12 2009 6:09


Souvislost s mokrem (míněno např. deštivé počasí nebo silná mlha) jsi nepozoroval? Mám podobný problém se stejným motorem, ale dělá to prakticky jen ve vlhku. Ovšem pouze při zahřátém motoru (což se zdá být rozdílné u nás obou).
Zatím jsem tomu na kloub nepřišel, protože diagnostika mlčí a při procházení kabeláže jsem taky na nic nenarazil
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2009
Příspěvků: 95 | Témat: 3

07.12 2009 14:23


Skus vycistit vsetko co sa da a potom uvidis ci sa to zlepsi. Ja som mal problem, ze v zatahu mi zacala cukat, tak som vsetko vycistil a zatial ide dobre.
Cize - vahu vzduchu, ventil volnobehu, skrtiacu klapku, potenciometer skr. kl., rozdelovac.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 40 | Témat: 10

12.12 2009 22:54


ahoj dela mi to sami ,ale ja jsem nasel olej v sani tak ze dokavad tomu nedam kopr tak to jede v poho jakmile mu nalozim tak po chvilce zacne kolisani a nekdy i chcipne ,ale otocim klickem a bezi takze me cekaj krouzky. nestraci se ti treba voda? mozna tesneni, taky je mozny jestli nejezdis na nouzovej rezim to ale zjisti diagnostyka.moc bych tomu nedal ze je to ono.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.4. 2007
Příspěvků: 58 | Témat: 3

14.12 2009 23:42


chobot: není to třeba, že s tím autem skoro nejezdíš? Ty km, které máš v příspěvku, jsem měl za pět let ježdění a v té době jsem otevíral kapotu jen při dolévání náplní, výměně svíček a jednou při rozvodech.
To co uvádš, tak něco obdobného mi začalo auto dělat letos. Podrobněji to popisuji zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

19.12 2009 15:55


kluci jakej máte tip auto mi jeden jen na volnobeh jakmile jednou pridiam plyn zadne zdechat a drzi jen volnobeh jakmile pridam hned zdechne dela to i na plyn i na benzín,v pondělí to dávám na VAG ale napadlo mě čidlo otáček?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

20.12 2009 21:53


tak dnes už nebyla takova zima a auto funguje asi namrzlo nejake cidlo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

23.02 2010 21:20


Mám také ABK.Problémy dost podobný. Už jste to někdo vyřešil?
Mě to poprvé dělalo při rozdílu teplot. Auto mám venku, bylo teplo pak mráz a opačně. Měl sem v nádrži jen minimum. Přisuzoval sem to kondenzátu v benzínu. Vynechávalo to, cukalo to, chcípalo. Dotankoval sem plnou nalil do nádrže vypuzovač vlhkosti a po chvíli OK.
Minulej tejden znovu ,měl jsem ale 3/4 nádrže vyjel jsem z vytopený haly a začalo to mírně škubat.Natankoval jsem a opět nalil ten odpuzovač.Druhej den, po 20 km jízdy, opět škubání, motor se dusil až chcípnul. Nastartoval sem a popojel kousek a zase to samý. Nechal sem to 40 min stát vyčistil fajfky(neměl sem klíč na svvíčky) a jel zpět 20 km bez škubnutí tak nevim...
nahoru

sponzor





23.02 2010 21:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

23.02 2010 21:26


Svíčky,kabely k nimm
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2009
Příspěvků: 95 | Témat: 3

23.02 2010 21:42


Po kolko km by sa asi mali menit sviecky?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

23.02 2010 22:09


Dej NGK ty jsou na 60tis km jinak nevím co tam máš
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

23.02 2010 22:10


Já dávám do mýho auta taky NGK,ale měním je preventivně každej rok
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

23.02 2010 22:23


Mefisto:
Já dávám do mýho auta taky NGK,ale měním je preventivně každej rok
Sakra tady někdo neví co z prachama Mněnit svíčky na mé S6 každý rok 3500kč hmmmm to nedám
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.02 2010 6:59


drak:
Sakra tady někdo neví co z prachama Mněnit svíčky na mé S6 každý rok 3500kč hmmmm to nedám

Nj na desetiválec to je pálka no.. Dej tam Brisk za 60 kč/ks ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

24.02 2010 11:45


S6 může bejt i pětiválec nebo V8 (C4)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

24.02 2010 17:18


mě dělalo něco podobného,nakonec jsem zjistil že byl probitý palec rozdělovače .
nahoru

sponzor





24.02 2010 17:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

24.02 2010 19:44


drak:
Sakra tady někdo neví co z prachama mdrbig mdrbig mdrbig Mněnit svíčky na mé S6 každý rok 3500kč hmmmm to nedám

Tak zásadní rozdíl je ten že já za míň než těch 3500 Kč,udělám celej servis

Takže 500 za všechny svíčky jednou za rok mě fakt nesloží,tak proč to tam nedat a vím,že mám klid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

24.02 2010 20:20


rocky33:
mě dělalo něco podobného,nakonec jsem zjistil že byl probitý palec rozdělovače

aj mne to obcas roby nevies ako to mam zistit ci mam prebity palec
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

24.02 2010 20:28


audinka: Sundáš víko rozdělovače a vidíš,že je takovej opálenej,nebo dokonce úplně propálenej kontakt na něm
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

24.02 2010 20:34


spíš sem měl ten drátek co je v něm zalitý tak byl upálený, ale určitě to pozná když na to mrkne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

24.02 2010 20:39


rocky33: jj,já mám jinej palec,nemám ten s tím drátkem

Ale dá se snadno poznat že je špatnej
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

24.02 2010 20:42


Vyřešil to palec made in filda za 38kč a spokojenost
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

24.02 2010 20:51


ale mne to vynechava iba ked je zohriaty a ked je studeny tak vpohode!nevite co
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

24.02 2010 20:56


rocky33:
nahoru

sponzor





24.02 2010 20:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.02 2010 21:34


Satan Coupe:
S6 může bejt i pětiválec nebo V8 (C4)

Ja vím,dělal jsem si prdel,DRAK má 5-ti vál..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.02 2010 21:39


Mefisto:
audinka: Sundáš víko rozdělovače a vidíš,že je takovej opálenej,nebo dokonce úplně propálenej kontakt na něm

Měří se tam odpor,opálený je vždycky-vždyť to tam jiskří MEFE ..Já ho občas přejedu jemným smirkem i kontakty ve víčku..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

24.02 2010 21:42


NOVON: Tak jasně že opálený je vždycky,ale já myslel nějak hodně moc,špatně jsem se vyjádřil SORY
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

24.02 2010 21:42


Na tom něco bude.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.02 2010 21:55


Mefisto:
NOVON: Tak jasně že opálený je vždycky,ale já myslel nějak hodně moc,špatně jsem se vyjádřil SORY

budiž ti odpuštěno..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

26.02 2010 17:24


chalani chcel som vymenit palec a niako mi nejde vytiahnut,nieje tam prilepeny!kupil som zn.TOPRAN
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email