Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 524 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 3
Celkem: 524

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 17 | Témat: 3

25.10 2009 23:36


cau, mam zatvrdle trmeny na zadnich brzdach, teda da se to promazat a rozhybat... trochu. Ale po par zabrzdeni je to zase kousle. Nevite nekdo, kdo kde a zakolik to repasuje? Bo kde sehnat uz repasle? Kolik za to muzou chtit? Dikes za kazdou radu!
nahoru

sponzor





25.10 2009 23:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

27.10 2009 15:22


Rozeber ten plovouci trmen, uplne vycisti, vylesti, promaz specialni vazelinou (grafitka by mela stacit) a mas klid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

07.03 2016 22:32


abych nezakládal nový téma....
pánové už sem bezradnej. Dva dny se s.ru s levym zadnim třmenem na Allroadovi C5. Třmen přibržďoval, tak sem koupil repas sadu gumiček, rozebral vyčistil, složil namazal dal nový desky+kotouče, ale třmen brzdí furt. Měl sem to dole už asi 20x a komplet rozebraný 3x, ale výsledek furt stejnej. Když to odvzdušňuju tak je kotouč po uvolnění brzdy volnej, nasadim kolo du to projece a tak po 3. zabrzdění už cejtim že to brzdí. Už fakt nevim, pístek chodí bych řek dobře (pomocí přípravku ho zatlačim bez problémů), lanovody sou uplně volný. Nemůžou bejt třeba nějaký zohlý ty vodící trny?
Když sem dneska v devět skončil a přijel do garáže zase s teplym kolem tak už sem byl fakt nasranej a gumovou paličkou sem do toho třmenu zezadu párkrát drbnul a řek bych že se pustil.
Chci koupit novej třmen ale abych na to nebyl s novym uplně stejně
Nějaký nápady?

Díky
Kadel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.1. 2009
Příspěvků: 27 | Témat: 4

07.03 2016 23:02


Tak se podívej,jestli Ti to nedrží lanovod,který muze byt prirezli a pruzina paky ruční brzdy na trmenu to nezvládne vrátit.Takovy problem mam ted já.Porovnej polohu paky na obou stranách.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.1. 2009
Příspěvků: 27 | Témat: 4

07.03 2016 23:08


A nebo a to spíš,mas uz spatne hadice ke trmenu a pri uvolnění pedalu se ti nevrátí tlak kapaliny a stále to je natlakovame.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

08.03 2016 6:47


Mikan: lanovody sou volny. Ta paky taky, s tou hejbu rukou bez problemu.
Hadice kdyz je odpojena tak z toho kape.
Jinak teda esli budu muset menit hasice tak zas budu muset pertlovat trubku. Pac to nejde povolit ten holendr a trubka se krouti se sroubem

Kadel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.1. 2009
Příspěvků: 27 | Témat: 4

08.03 2016 11:26


To jo,ale když je hadice natlakovana,tak pri povoleni brzdy nepropusti natlacenou kapalinu zpět a proto stele pribrzduje.A nebo posledni moznost,ze je špatný sroubovy samostav ve remenu.Dal me uz nic jiného nenapadá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

08.03 2016 13:48


holendr sem nakonec povolil za pomocí hořáku a spreje, dal sem tam kuličku (trošku na prasáka,ale co), abych moh ject aspoń do práce a musim objednat ty věci.
Ten samostav sem měl venku taky, když se pootočí tak se o kousek vysuna a zase se vrátí, myslim že takhle to má fungovat. S tou pákou od ručky sme vypumpoval celej pístek. Pokud na pístku ale držim prst tak se jenom vrátí do původní polohy.
Co vlastně nutí pístek se vrátit po uvolnění pedálu, protože když si vemu že já abych ho zatlačil s tim musim kroutit a ještě tlačit, to má dělat jenom ta manžetka?

Kadel
nahoru

sponzor





08.03 2016 13:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.1. 2009
Příspěvků: 27 | Témat: 4

08.03 2016 14:46


Kadel: Když si mel vše rozdelany a bylo to funkční,tak to bude temy hadicemi od brzdice.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

08.03 2016 21:16


tak sem objednal obě hadice tak uvidíme.

Kadel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.1. 2009
Příspěvků: 27 | Témat: 4

08.03 2016 22:44


U starých hadic se stává,jak vnitřní vrstva casem zmekne a při povoleni pedalu,kdy se kapalina vrací zpět tyto zmekle casti stěn nahrne a ucpe hadici,tim je zamezen zpetny tok kapaliny a od tohoto místa k brzdici je stále dostatečný tlak kapaliny,který stačí na nadmerne pribrzdovani.Tot cela záhada pribrzdovani aniž bez smackleho pedalu.A to nemluvím o tom,ze jsou brzdy ciste a pistky namazane a pohyblivé.Nekde jsem tu četl,ze to někdo mazal grafitovou vazrlinou,ta sice vydrží teplotu,ale grafit totálně vydre pistek.ATE prodává v tube přímo vazelinu na brzdy,pracuji s ni uz mnoho let a nemam trmen,který vy nefungoval a to dělám auta myslivcum a ze ty brzdice mají pekne obalene blátem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

09.03 2016 20:07


Ahoj prave menim trmeny na c5 2.8 a staly me oba celkem 5000..levneji jsem nesehnal a mam trw.Jsou uplne novy.tak kdybys chtel muzu to dar adresu kde jsem je koupil
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

10.03 2016 11:25


dneska přišli hadičky tak vyměnim a uvidim. Třmeny sem našel nějaký na ebay ale klidně sem hoď.

Kadel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

11.03 2016 6:17


tak 100% úspěch se nedostavil, je to lepší, ale pořád to kolo trošlu přibržďuje, ne moc, ale po cestě do práce (18km) je kolo teply .
Du objednat ten trmen.

Kadel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

11.03 2016 13:49


Takncesta z prace domu a brzda uplne studena.
To je fakt haluz

Kadel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

14.03 2016 11:51


tak to vypadá, že třmen už je ok, objednávku sem zrušil.
Hadice tomu určitě pomohly, díky Minkan.

Kadel
nahoru

sponzor





14.03 2016 11:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 12

20.01 2018 19:48


Zdarec neprodáváte nebo nevíte někdo kde bych sehnal repasované brzdové třmeny na Audi A6 C5 quattro* 2.5 TDI* 132kw? Díky

tacosi-spojene prispevky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 8

29.11 2018 17:58


Ahoj všem,
poradí někdo jak efektivně a správně vyčistit ten vnitřní prostor na držáku vodících čepů?
Nechce se mi do špinavé díry nandat nový čep, ale kupovat nové držáky taky ne.
Řešil to někdo? Musí to být čisté nebo úplně vyleštěné? Je na to nějaký vhodný nástroj?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

30.11 2018 16:21


scrossman: Ahoj, skús elektrolýzu.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

30.11 2018 22:03


Ja to vytřel hadrem na sroubovaku asi pred 5ti lety, na cep dal vazelinu, zandal a nemam s tim doted problem.
Moc bych se s tim nesral. Jo, ale ty cepiky jsem dokonale ocistil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.10. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 4

11.12 2018 6:34


Kluci já jsem měl A6 C5 2.8 necelé 4 roky. jako první jsem řešil ze zustava vyset ručka byly to lanovody pak po pár měsících stejná závada ,ale už se nevracel brzdič páka ručky se nevracela na doraz.
Pak jsem udělal repas nové pístky a gumičky a hadice.
Za pár měsíců stejná závada- pak už jsem měnil celý třmeny od a.b.s.
Tak že úspěšnost 50 procent jeden ok a druhý ko.
Levnější je rovnou měnit celý třmen a nejlépe i lanovody a hadice.
Samozřejmě pokaždé jsem měnil komplet brzdy kotouče a desky.
Hodně peněz a času jsem zabil zadníma brzdama.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 8

18.12 2018 18:11


Tak jsem to celé zrepasoval.
Vyměnil jsem pístky, všechna těsnění, vodící třmeny i prachovky.
Ale nic. Pedál je měkký až na podlahu. Po opakovaném sešlápnutí stále netvrdne.
Myslel jsem si, že mám zavzdušněné ABS*, ale nejsem si jist. Mate mě ten měkký pedál.

Zkoušel jsem VAG, ale když se chci přihlásit do ŘJ 3 ABS*, celý program spadne
Nějaký tip?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

18.12 2018 18:48


Pokud ti během opravy nevytekla veškerá brzdovka z nádobky a nedostal se ti tam díky tomu vzduch,tak doporučuju použít odsávačku a odvzdušnit to s její pomocí.
Za předpokladu že jsi to měl neustále s kapalinou povol třmeny a odvzdušňovák a otáčej třmenama všelijak jak to půjde a tím vyženeš veškerej vzduch co tam je, bohatě postačí že to poteče samospádem a pěkně to vybublá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 8

19.12 2018 12:01


Právě, že se mi tam vzduch dostal. A ještě jsem si potřeboval v garáží popojet blíže k druhé stěně, abych se dostal na druhé kolo, tak jsem si to nastartoval
nahoru

sponzor





19.12 2018 12:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 8

04.02 2019 13:48


UPDATE
Po rozborce a sborce zadních brzd (komplet, včetně všech prachovek, vodících čepů) kdy mi pedál nešel do záběru, mám opačný problém.
Původně pedál šel lehce. v jednom místě už to vypadalo, že se zastaví, a pak jako kdyby něco prasklo a prošlápl jsem ho až na podlahu.To se opakovalo pokaždé. Nešel ani našlapat. Měl jsem tip na špatné odvzdušnění, nebo hlavní brzdový válec.

Napadlo mě, že je K.O. hlavní brzdový válec (tím, že bez kapaliny šel až do krajní polohy, kde není zvyklý pracovat), tak jsem ho vyměnil.

A teď se pedál nehne ani o milimietr.
Drží tak pevně, až to vypadá, že se mechanicky o něco opírá.
Poradí mi někdo, kde jsem udělal chybu? Asi jsem to špatně namontoval.

PS: Naprázdno fungoval, zkusil jsem ho zatlačit rukou a s mírným odporem šel zatlačit
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

04.02 2019 15:00


No a namontoval jsi to dobře?? Sedlo ti to na tu tyčku??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 8

07.02 2019 14:37


Evidentně asi ne. Budu rád za tip, na co si dát pozor.
Případně postup, jak na to.
Díky!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email